تراول ماگ یا ماگ مسافرتی هدیه پرطرفدار امسال

تاریخ انتشار: 23 دی 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 182

امروزه انجام تبلیغات مهم‌ترین راه برای رسیدن به کسب‌و‌کار حرفه‌ای و سود بالا است. استفاده از ماگ‌های مسافرتی یا تراول ماگ به جای دیگر روش‌های تبلیغاتی می‌تواند بسیار مناسب باشد و مشتری را به سمت کسب‌و‌کار شما جذب کند. در‌ادامه، اهمیت اهدای هدیه و ویژگی‌های تراول ماگ، به عنوان یکی از هدایای پر طرفدار امسال را بیان می کنیم.

اهمیت اهدای هدیه

اهدای هدایا باعث ایجاد حس خوب بین طرفین می‌شود. اهدای هدیه‌هایی همچون ماگ‌های مسافرتی، توسط برخی از شرکت‌ها و ارگان‌ها مرسوم است. اهدای این هدایا مزایای زیر را دارد:

بهبود دادن روابط B2B

همان گونه که می‌دانید هر شرکتی مشتریان خود را دارد. اهدای ماگ مسافرتی برای کارمندان یک شرکت و استفاده آن‌ها از این محصولات در محل کار باعث خواهد شد تا مشتریان بیشتری جذب شرکت شما شوند. مشتریان یک شرکت دیگر با دیدن این ماگ‌ها با طرح برند شما درک می‌کنند که شما نسبت به شرکت محبوب آن‌ها حسن نیت دارید؛ به همین دلیل جذب شرکت شما خواهند داشت.

تبلیغ برند

هر شرکتی یک برند دارد. در‌صورتی‌که برند یک شرکت به خوبی تبلیغ شود و آگاهی مردم از برند افزایش پیدا کند، قطعاً مشتریان بیشتری جذب شرکت می‌شوند. با اهدای برخی از هدایا مانند ماگ‌های مسافرتی، مردم با برند و شرکت شما ارتباطی احساسی خواهند گرفت و همه جا به یاد شركت شما خواهند بود.

افزایش فروش

تجربه ثابت کرده است که شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهایی که حسن نیت خود را با استفاده از هدایای تبلیغاتی نشان می‌دهند با افزایش فروش روبرو می‌شوند. در واقع مشتریان درک می‌کنند که شما تنها برای پول آن‌ها ارزش قائل نیستید و خود آن‌ها نیز برای شما ارزشمند هستند. آن‌ها هم ترجیح می‌دهند خدمات مورد نیاز خود را از کسب‌و‌کار شما دریافت کنند.

تراول ماگ برای اهدای هدیه

تبلیغات یکی از بهترین راه‌ها برای بازاریابی و جذب مشتریان بیشتر است. امروزه تبلیغات نقش بسیار پر‌رنگی در پیشبرد روند کاری شرکت‌ها دارد. امروزه استفاده از لیوان‌ها و ماگ‌های تبلیغاتی برای اهدای هدیه توسط شرکت‌ها بیشتر شده است.

هدف از اهدای هدیه، توسط شرکت‌ها به مشتریان خود، ایجاد یک خاطره خوب است. تراول ماگ‌ها جز پر استفاده‌ترین ظروف در سفر هستند. شرکت‌ها و ارگان‌های مختلف می‌توانند با اهدای این نوع ماگ‌ها، برند و نام خود را در ذهن مخاطبان برای مدت بسیار طولانی ثبت کنند.

تراول ماگ‌ها نسبت به لیوان‌ها و حتی ماگ‌های دیگر دارای ظاهر متفاوت‌تر و شیک‌تری هستند؛ به همین دلیل امروزه به عنوان جدیدترین راه‌های تبلیغاتی از سوی شرکت‌ها شناخته می‌شوند.

افراد در هنگام مسافرت، کوهنوردی و حتی در محل کار، در زمان مطالعه و هنگام رانندگی می‌توانند از این ماگ‌ها استفاده کنند و این خود باعث می‌شود تا هیچ‌گاه برند شرکت از خاطر نرود.

برای دیدن انواع تراول ماگ‌ها به صفحه زیر مراجعه کنید:

https://pishkeshgift.com/productlist.cfm?id=12&level=1

یکی از مهمترین ویژگی‌های ماگ مسافرتی این است که مانند سایر تبلیغات، یک بار مصرف نیستند و فرد به طور مداوم از آن استفاده می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا نیازی به تبلیغ مکرر وجود نداشته باشد و فرد می‌تواند در مدت طولانی از همان ماگ اهدایی استفاده کند. این موضوع باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شرکت برای انجام تبلیغ خواهد شد.

راه‌های مختلفی برای اهدای ماگ‌های تبلیغاتی وجود دارد. شما می‌توانید در جشن‌ها و مراسمات شرکت خود، به افراد و مشتریان حاضر در جشن، این ماگ‌ها را اهدا کنید. علاوه بر این با مراجعه هر مشتری و یا از سایر راه‌ها می‌توانید این هدایا را به مشتریان خود اهدا کنید. در واقع شما می‌توانید در مناسبت‌های مختلف مانند عید نوروز، شب یلدا و یا سایر مناسبت‌ها، این هدیه‌ها را به مشتریان بدهید.

انجام تبلیغات دلخواه بر روی ماگ

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماگ این است که امکان حک‌کردن انواع برندها و شکل‌ها، با استفاده از لیزر، بر روی آن وجود دارد.

به یاد داشته باشید که با اهدای هدیه به مشتری، یک چهره خوب از برند و شرکت خود نشان می‌دهید. این موضوع باعث خواهد شد تا برداشت مشتریان از شرکت شما مثبت باشد و احتمال سوق آن‌ها به سمت شرکت و کسب‌و‌کار شما بسیار زیاد خواهد شد.

شرکت پیشکش گیفت برای هر رویدادی آماده است تا بهترین طرح‌ها را بر روی ماگ‌های مسافرتی حکاکی کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت پیشکش گیفت، انواع طرح‌های لوکس و لاکچری متناسب با شرکت و برند خود را بر روی ماگ‌های مسافرتی را با استفاده از لیزر حک و دریافت کنید. فراموش نکنید که شما تراول ماگ با کیفیت و زیبا را از این مجموعه سفارش خواهید دهید. همچنین شما امکان خرید تراول ماگ‌های فانتزی، فلاسک و یا سایر محصولات را هم خواهید داشت.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه پیشکش گیفت با شماره 02188308440 در تماس باشید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃