سایا دکور : از کجا مبل خوب و ارزان بخرم؟

تاریخ انتشار: 23 بهمن 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 139

مبلمان از جمله مهم ترین وسایل در زندگی انسان هستند که علاوه بر زیبایی، راحتی فوق العاده ای را در زمان نشستن فراهم می کنند. امروزه کمتر خانه ای را پیدا می کنید که مبل نداشته باشد؛ زیرا مبل ها تنوع طرح و رنگ بی شماری دارند و به راحتی با تمام دکوراسیون ها ست می شوند.

گران قیمت بودن مبل ها سبب شده است تا اغلب افراد فکر عوض کردن مبل های قدیمی را از سر خود بیرون کنند، اما سایا دکور پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد. سایا دکور یکی از معتبرترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان مبل در کشور است و یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی فروش مبلمان در کشور محسوب می شود که محصولات خود را با قیمت های استثنائی و شرایط ویژه به فروش می رساند. در کنار سایا دکور سایت هایی همچون دیجی کالا، ترب، مبل افرا، ایران میز هستند که به فروش مبل مشغول هستند که بنابر نیاز از هر کدام از این ها می توانید مبل خود را تهیه کنید.

قیمت بالای مبل شما را فریب ندهد!

همیشه ارزان بودن نشانه بی کیفیت بودن محصول نیست. اگر خرید خود را بدون واسطه از تولیدکننده انجام دهید، قیمت تمام شده مبل بسیار ارزان تر از نمونه های مشابه در بازار است؛ پس هیچ گاه گول گرانی قیمت مبل را نخورید و در زمان خرید به جز قیمت، به کیفیت مبل و توضیحات فروشنده نیز توجه کنید تا بتوانید خریدی آسان، ارزان و بدون دغدغه را تجربه کنید.

مبل خوب و ارزان از کجا بخرم

مهم ترین ویژگی های یک دست مبل خوب

مبل ها تنوع بالایی در طراحی دارند؛ پس اگر می خواهید یک دست مبل راحتی خوب و باکیفیت خریداری کنید، باید با ویژگی های مبل خوب آشنا باشید و بعد از انتخاب مدل و طرح مبل، به فکر انتخاب رنگ و نحوه چیدمان آن بیفتید. اگر قصد دارید مبل خوب بخرید، نکات زیر را در زمان خرید فراموش نکنید:

  • سبک خانه را در نظر بگیرید

مهم ترین نکته در زمان خرید مبل، این است که مبلمان را برای کدام قسمت خانه خریداری می کنید؟ برای مثال اگر به دنبال خرید مبل جلو تلویزیون هستید، مبل مینیمال می تواند انتخاب خوبی باشد، اما اگر مبل ها را برای پر کردن یکی از گوشه های خالی منزل می خواهید، مبل ال را خریداری کنید. اگر از المان های بزرگ و سلطنتی برای تزیین دکوراسیون منزل خود بهره برده اید، بهترین گزینه برای خرید مبل، مبلمان سلطنتی است.

  • توجه به بافت پارچه مبل

مبل های خوب و باکیفیت از بهترین متریال تولید شده اند. پارچه مبل یکی از اصلی ترین بخش های مبل است که تأثیر زیادی در طول عمر مبل دارد. هرچه پارچه مبلی تراکم بیشتری داشته باشد، دوام و طول عمر آن بیشتر خواهد بود. بسیاری از فروشگاه های مبلمان، انتخاب پارچه مبل را بر عهده مشتری می گذارند؛ بنابراین بهتر است در این زمان به توصیه های فروشنده توجه کرده و بهترین و بادوام ترین پارچه را انتخاب نمایید.

  • توجه به جنس فوم مبلمان

یکی از مهم ترین ویژگی های یک مبل خوب، جنس فوم آن است. فوم های مورد استفاده برای مبل به دو دسته فوم های گرم و سرد تقسیم بندی می شوند. فوم های سرد عملکرد و کیفیت بهتری دارند و طول عمر متوسط آن ها تا 15 سال هم تضمین می شود. در مقابل فوم های گرم نرم و ارتجاعی هستند و دوام کمتری دارند. این فوم ها در صورت استفاده مداوم، گود می شوند.

از کدوم فروشگاه مبل بخرم
  • راحتی مبل

اصولاً مبل های خوب متناسب با ارگونومی بدن انسان طراحی می شوند. تکیه گاه این مبل ها به گونه ای است که در زمان نشستن کمر را در یک موقعیت راحت قرار می دهد تا گودی کمر پوشانده شده و فشاری به ستون فقرات وارد نشود. علاوه بر تکیه گاه، ارتفاع مبل های استاندارد نه خیلی زیاد و نه خیلی کم است. ارتفاع این مبل ها به گونه است که پا‌ها نه چندان کشیده و نه چندان خم شوند.

  • جنس و کیفیت چوب

بیشتر مبل ها از اسکلت چوبی ساخته می شوند تا هم ارزان قیمت تر باشند و هم کیفیت مطلوبی را به کاربران ارائه دهند. استحکام و دوام چوب مهم ترین نکته ای است که باید در زمان خرید مبل هایی با قیمت مناسب در نظر داشته باشید. برای مثال چوب های راش و گردو از بادوام ترین نوع چوب برای ساخت مبل هایی؛ مانند مبل راحتی و مبل چستر هستند.

چه عواملی سبب ارزانی قیمت مبل می شوند؟

قیمت مبل به عوامل متعددی بستگی دارد که هر کدام از این عوامل خود شامل بخش های گسترده ای می شوند. دلیل تنوع در قیمت مبل های مشابه هم همین مورد است. به عنوان مثال یک تولید کننده از چوب طبیعی برای تولید مبل ال خود استفاده می کند و تولید کننده دیگر از چوب مصنوعی. استفاده از چوب های مصنوعی دلیلی بر بی کیفیتی مبل نیست؛ زیرا این چوب ها هم به اندازه چوب های طبیعی با کیفیت هستند. به طور کلی عوامل مؤثر در قیمت مبل، به شرح زیر است:

  • جنس پارچه
  • نوع فوم به کار رفته در مبل
  • نوع و مدل انتخابی برای مبل
  • تولید مبل به صورت دستی یا با استفاده از ابزارهای صنعتی پیشرفته
  • برند تولید کننده مبل
  • تعداد مبل در سرویس
خرید مبل ارزان و باکیفیت از فروشگاه معتبر

خرید مبل باکیفیت و ارزان از سایا دکور

معمولاً افراد عادی نمی توانند کیفیت سرویس مبلمان را تشخیص دهند؛ پس حتماً قبل از پرداخت قیمت مبل از یک مشاور حرفه ‌ای استفاده کنید یا خرید خود را از فروشگاه های معتبر و با سابقه انجام دهید تا خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت باشد. فروشگاه اینترنتی سایا دکور با بیش از 7 سال سابقه در زمینه تولید انواع مبلمان، از بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه های مبلمان در کشور است که توانسته با عرضه محصولات چوبی با کیفیت و ارزشمند، لبخند رضایت را بر لبان مشتریان خود بنشاند.

حال که تا اینجا همراه ما بودید، بگویید دیگر به چه چیزهایی برای خرید مبل ارزان و مناسب باید اختصاص داد؟ در کامنت ها برای ما بنویسید. این مقاله را برای کسانی که دغدغه خرید مبل دارند، ارسال کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃