تجربه تمیزی بدون استرس: با بهترین جاروبرقی پارس خزر

تاریخ انتشار: 1 اسفند 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 195

خوشبختانه امروزه تکنولوژی به کمک انسان ها آمده است و اجازه نمی‌دهد کارها را مانند گذشته به سختی انجام دهند. وسایل خانگی نیز از این پیشرفت ها عقب نمانده اند‌. جاروبرقی یکی از ابزار مؤثر و کارآمدی است که در تمیز کردن خانه ها، اداره، محل کار و هر نوع فضای داخلی دیگری به کار می‌رود. در عصر حاضر با گسترش فناوری های پیشرفته ما شاهد جاروبرقی‌هایی با قدرت مکش بالا، طراحی هوشمند و جمع‌آوری سریع گرد و غبار، تمیزکردن کف‌های مختلف، فیلتراسیون هوا و کنترل صدا هستیم. این جاروبرقی ها توسط انواعی از برند های معتبر در سراسر دنیا ساخته می‌شوند. ما در این مقاله قصد معرفی جاروبرقی پارس خزر و بررسی بهترین جاروبرقی پارس خزر را داریم.

انواع جاروبرقی پارس خزر

شرکت پارس خزر یکی از شرکت‌های معروف در زمینه تولید جاروبرقی است و دارای تنوع زیادی می‌باشد. دو نوع متداول این جارو ها شامل جاروبرقی کیسه دارد و بدون کیسه است که در ادامه به هر دو مورد اشاره خواهیم کرد:

  • جاروبرقی پارس خزر کیسه دار: این نوع جاروبرقی دارای یک کیسه داخلی برای جمع‌آوری گرد و غبار است. این کیسه قابل جدا شدن دارد و بعد از پر شدن آن، می‌توان آن را خالی کرده و دوباره استفاده کرد. جاروبرقی پارس خزر کیسه دار برای جمع‌آوری گرد و غبار در فضاهای بزرگ و حجیم بسیار مناسب است ( البته این نوع جاروبرقی از قدیمی‌ترین جاروبرقی‌ها به شمار می‌روند).
  • جاروبرقی پارس خزر بدون کیسه: این نوع جاروبرقی ها کیسه داخلی ندارند و به جای آن از سیستم جداگانه‌ای برای جمع‌آوری گرد و غبار استفاده می‌کند. این سیستم ها معمولا به صورت محفظه ای قابل جدا شدن در بیرون از دستگاه نصب شده اند و تخلیه گرد و غبار و آلودگی ها را به راحتی انجام می‌دهند ( این نوع جاروبرقی ها به نسب جاروبرقی های کیسه دار جدید تر هستند).

پیشنهاد میکنم مقاله بهترین جاروبرقی پاناسونیک مطالعه کنید.

پیشنهاد بهترین جاروبرقی پارس خزر

ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی

جاروبرقی پارس خزر مدل «Turbo 2500WB» یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت پارس خزر است. این دستگاه از نوع جاروبرقی‌های کیسه‌دار است و با برخورداری از موتور قدرتمند 2500 وات، مکش فوق‌العاده‌ی دارد که می‌تواند کوچک‌ترین قسمت‌های خرده شده را هم از زمین جمع کند و به‌آسانی سطوح مختلف را جارو کند. سری‌های متنوع این جاروبرقی باعث شده است تا کارایی جارو افزایش پیدا کند و شما بتوانید از آن برای تمیز کردن و جمع‌آوری خاک به هرجایی از خانه دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی
امکانات ظاهریکنترل روی دسته

جاروبرقی «پارس خزر» مدل «VC-2500W» از محصولات شرکت پارس‌خزر است که از طراحی زیبا و قدرت بالایی بهره می‌برد. این جاروبرقی علاوه بر طراحی ظاهری شیک و زیبا، از کنترلر یا پنل کنترل ویژه‌ای نیز بر روی دسته بهره می‌برد. این پنل کنترل دیجیتال، قابلیت تنظیم میزان مکش و حتی خاموش و روشن کردن دستگاه را دارد که به سهولت استفاده از دستگاه می‌افزاید. مصرف‌کننده می‌تواند از کیسه‌ها یا پاکت‌های مختلف دائمی، کاغذی و ضد باکتری برای این مدل استفاده کند.

ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی
محدوده طول کابل برق5 تا 10 متر
نوع جاروبرقیسطلی
سایر توضیحاتبدنه از جنس PP به صورت یکپارچه با دامنکلید ON/OFF دو وضعیته برای خاموش و روشن کردن محصولفیلتر ورودی سلولزی استوانه‌ای با قاب پلی یورتان به رنگ شیری با قابلیت نصب روی محفظه‌ی موتور توسط چرخش 30 درجهدستگیره حمل روی قسمت بالایی بدنه بصورت یکپارچه با درب محصول دو عدد قفل پلاستیکی جهت اتصال درپوش به بدنه از جنس ABS به رنگ مشکیلوله با قابلیت اتصال قفلی به رینگ ورودی پلاستیکی روی بدنه اصلی قابلیت نصب زانویی ELBOW پلاستیکی روی خرطومی به صورت فشار BLOWER در قسمت خروجی هوای موتور روی درپوش محصول با درپوش قابلیت نصب برس‌های جانبی و لوله‌های پلاستیکی روی بدنه‌ی محصول به کمک شیارهای ایجاد شده برس دارای پدال دو وضعیته با قابلیت استفاده روی سرامیک و پارکت
گنجایش مخزن جاروبرقی17 لیتر لیتر
طول کابل برق5 متر متر
قدرت موتور1200 وات وات
تعداد سریچهار عدد
محدوده طول کابل برق10 تا 15 متر
نوع فیلتر خروجیHEPA
نوع جاروبرقیکیسه دار
دستگاه نمایش وضعیتنشانگر پر بودن مخزن
طول کابل برق15 متر
قدرت موتور2400 وات
وزن5400 کیلوگرم
ابعاد470x270x210 سانتی‌متر میلی‌متر
ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی

جاروبرقی «پارس خزر» مدل «ECO-1900W» در گروه جاروبرقی‌های کیسه‌ای قرار می‌گیرد. این محصول با قدرت بالایی که دارد، کمک بسیار خوبی برای تمیزکردن خانه یا محل سکونت است. این جارو برای جمع‌آوری گرد و خاک و زباله‌های خشک طراحی شده است و امکان جاروی مایعات را ندارد. طراحی بدنه‌ی این مدل ساده بوده و از دو رنگ تیره و روشن تشکیل شده است. جلوی دستگاه دستگیره‌ای برای حمل آن به صورت دستی و ایستاده در نظر گرفته شده است. لوله‌ای خرطومی روی بدنه نصب می‌شود تا قدرت مانور بیشتری داشته باشد. دستگیره‌ی تنظیم قدرت موتور روی بدنه تعبیه شده است که با حرکت‌دادن آن به سمت چپ یا راست قدرت آن تغییر می‌کند. نشانگر پرشدن مخزن جارو هم در همین قسمت در نظر گرفته شده است. دکمه‌های روشن - خاموش و سیم‌جمع‌کن هم در انتهای جارو قرار دارند. جاروبرقی پارس خزر مدل ECO-1900Wبه میکرو فیلترهای ورودی و خروجی هوا مجهز است تا هوای خروجی دستگاه پاک و تمیز باشد و مشکلی ایجاد نکند. لوله‌ی فلزی این محصول تلسکوپی است و برای کاربران مختلف با قد و قامت متفاوت تنظیم می‌شود. سری‌های متنوع گوشه و کناره هم با این محصول عرضه شده که در محفظه‌‎ی مربوطه روی جارو نگهداری می‌شوند. پارویی طراحی ساده‌ای داشته و در دو حالت برای پارکت و فرش کاربرد دارد. از مزایای کیسه‌ای‌بودن جاروبرقی‌ها می‌توان به این نکته اشاره کرد که پس از پرشدن مخزن می‌توان به‌راحتی کیسه‌ی پر از آشغال را دور انداخت و همان لحظه پاکتی دیگر جایگزین کرد؛ در صورتی که در سایر مدل‌ها باید کیسه‌ی دایمی را خالی کرد و حتی در مواردی آن را شست که کار را کمی دشوار می‌سازد. پارس خزر تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم خانگی برقی به‌خوبی در ایران شناخته‌شده است. این شرکت با ارائه‌ی محصولات باکیفیت، کارآمد و اقتصادی، جایگاه خوب خود را در بین خانواده‌ها و مصرف‌کنندگان حفظ کرده است.

تعداد چرخسه عدد
تعداد سریسه عدد
تعداد پارویییک عدد
محدوده طول کابل برق5 تا 10 متر
نوع جاروبرقیکیسه دار
مدل طراحیسیم جمع کن خودکار
سایر توضیحات- ولوم جهت تنظیم میزان مکش دستگاه - برس ضمیمه مبل و درزگیر و پرده - مجهز به فیلتر جریان ورودی هوا - دستگیره جهت سهولت در حمل و نقل
شعاع عملکرد8 متر
طول کابل برق5 متر
توضیحات پاکت جاروبرقیپاکت یکبار مصرف
قدرت موتور2000 وات
اقلام همراه محصول- سری پارویی بزرگ - سری پارویی کوچک - سری لوله ای باریک - دفترچه راهنما
وزن8 کیلوگرم
ابعاد460x300x260 میلی‌متر
ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی

جاروبرقی «پارس خزر» مدل «Turbo 2000» از جاروبرقی‌های پرقدرت و خوش‌ساخت این شرکت است که از دسته‌ی جاروبرقی‌های کیسه‌دار محسوب می‌شود. مخزن جارو دارای ظرفیت 6 لیتر است و موتور آن با توان 2000 وات قدرت مکش آشغال‌ها را از انواع سطوح دارد. جاروبرقی Turbo 2000 به همراه پاکت‌های کاغذی استفاده می‌شود که یکبار مصرف هستند و بعد از پرشدن نیاز به تعویض دارند. چراغ نشانگر روی بدنه شما را از زمان مناسب تعویض پاکت مطلع می‌کند. سیم جاروبرقی حدود 6. 7 متر طول دارد و به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به عوض‌کردن پریز برق، فضایی به شعاع 8 متر را جاروکشی کند.

تعداد چرخسه عدد
تعداد سریسه عدد
تعداد پارویییک عدد
محدوده طول کابل برق5 تا 10 متر
نوع جاروبرقیکیسه دار
مدل طراحیسیم جمع کن خودکار
دستگاه نمایش وضعیتنشانگر پر بودن مخزن
سایر توضیحاتولوم جهت تنظیم میزان مکش دستگاه، برس ضمیمه مبل و درزگیر، مجهز به فیلتر جریان ورودی هوا، مجهز به پاکت هوا و فیلتر اسفنجی برای جریان خروجی هوا
شعاع عملکرد7 متر
گنجایش مخزن جاروبرقی8 لیتر
طول کابل برق5 متر
توان مکش2200 وات
توضیحات پاکت جاروبرقیسه نوع پاکت دائمی، یکبار مصرف و ضد آلرژی هوا
قدرت موتور2200 وات
اقلام همراه محصول- سری پارویی - سری دو طرفه - دفترچه راهنما
وزن8.2 کیلوگرم
ابعاد520x320x250 میلی‌متر

جاروبرقی «VC-2200W» یکی دیگر از محصولات شرکت دوست‌داشتنی «پارس خزر» بوده که از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این جارو به موتوری پرقدرت با توان مصرفی 1800 وات مجهز شده است. همچنین در این جاروبرقی پارس خزر می‌توان از دو نوع پاکت دائمی و یکبار مصرف استفاده کرد. این محصول با گنجایش مخزن 8 لیتر برای فضاهای بزرگ مناسب است؛ چون در صورت استفاده از کیسه‌های یک بار مصرف یا دائمی برای تعویض یا خالی‌کردن آن‌ها مشکلی نخواهید داشت.

ابعاد28x15x4 سانتی‌متر
وزن350 گرم
نوع لوازم جانبیآنتی باکتریال

برس فیلیپس برای جاروبرقی‌های 505 پارس‌خزر تولید شده و انواع ذرات را از روی تمام سطوح به‌خوبی پاک می‌کند. این قطعه از یک‌ کفی پارویی، یک ردیف برس مویی و یک ردیف پاروی لاستیکی تشکیل شده که به‌کمک چرخ‌ها و توپی درجهت‌های افقی و دورانی حرکت می‌کند. برس فیلیپس از پلاستیک مقاوم فرآوری‌ شده وبه‌راحتی بر روی لوله سوار می‌شود. همچنین قابلیت تنظیم پدال دروضعیت دلخواه نظافت سطوح سنگی، سرامیکی و فرش‌ها را ممکن کرده و ذرات به‌جامانده، گردوغبار و آب اضافی را از محیط جمع‌آوری می‌کند.

مزایای جاروبرقی پارس خزر

استفاده از هر وسیله ای در کنار مزایا، معایبی نیز دارد. از جمله مزایای و معایب استفاده از جارو برقی عبارتند از:

  • جارو برقی پارس خزر یک موتور قدرتمند دارد که می‌تواند تمام ذرات و آلودگی‌ها از سطح فرش، موکت، کفپوش و سایر سطوح خانه شما پاک کند.
  • با استفاده از جارو برقی پارس خزر می‌توانید به سرعت و به‌سادگی آلودگی‌ها و ذرات ریز را پاک کنید.
  • برخی مدل‌های جارو برقی پارس خزر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما این اجازه را می‌دهند که به راحتی به نقاطی که دسترسی به آنها سخت است پرداخته و آلودگی‌ها را پاک کنید، مانند زیر مبل، گوشه های خانه و...

معایب جاروبرقی پارس خزر

هر وسیله‌ای در کنار مزایا ممکن است معایبی هم داشته باشید؛ از جمله:

  • برخی از مدل‌های جاروبرقی پارس خزر ممکن است صدا هایی ایجاد کنند. این صدا ممکن است آزاردهنده باشد.
  • استفاده از جاروبرقی پارس خزر مصرف برق بیشتر و بالاتری را به همراه دارد. استفاده بیش از اندازه از جاروبرقی می‌تواند هزینه‌هایی روی دست شما بگذارد.
  • بعضی از جاروبرقی‌های پارس خزر سیم کوتاهی دارند که ممکن است کار شما را برای تمیز کردن همه قسمت های خانه سخت کند.
  • بعضی ازجاروبرقی‌های پارس خزر ممکن است سنگین باشند.

کیفیت جارو برقی پارس خزر چطوره؟

جاروبرقی های پارس خزر با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، قطعات با کیفیت، قدرت مکش بالا کارایی مناسب به همراه طراحی زیبا توانسته اند نظر خریداران را جلب نمایند. این برند از قدیمی ترین برندهای سازنده لوازم خانگی می باشد و همواره با کیفیت ترین برند ایرانی شناخته می‌شود.

راهنمای خرید بهترین جاروبرقی پارس خزر؟

هنگام خرید جاروبرقی پارس خزر دانستن نکات زیر می‌تواند برای شما مفید باشد:

  • هدفتان را مشخص کنید: مشخص کنید که جاروبرقی را برای استفاده روزانه در خانه، محل کار، ماشین و... می‌خواهید؟
  • قدرت مکش: بررسی کنید که جاروبرقی پارس خزر توانایی مکش مناسبی داشته باشد تا بتواند آلودگی های مختلف را به سرعت پاک کند.
  • سیستم فیلتراسیون: مطمئن شوید که جاروبرقی دارای سیستم فیلتراسیون قوی است تا گرد و غبار را به خوبی جذب کند‌.
  • وزن و طراحی: مطمئن شوید که جاروبرقی را می‌توانید به راحتی حمل کنید، چرا که این مزیت می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی راحتی کار شما داشته باشد. همچنین طراحی مناسب جاروبرقی، امکان دسترسی آسان به زیر میزها، مبلمان و نقاط سخت را فراهم می‌کند‌
  • لوازم جانبی: بررسی کنید که جاروبرقی پارس خزر لوازم جانبی داشته باشد.
  • قیمت: در نهایت، بررسی کنید که جاروبرقی پارس خزر در محدوده قیمت انتخابی شما قرار داشته باشد.

توان مصرفی جارو برقی پارس خزر؟

توان مصرفی جاروبرقی پارس خزر توسط وات مشخص می‌شود. معمولاً جاروبرقی‌های خانگی توان مصرفی حدود 1000 تا 2000 وات دارند. با این حال، باید توجه داشت که توان مصرفی بالاتر به معنی قدرت بیشتر جاروبرقی است که می‌تواند بهترین کارایی را در جذب آلودگی‌ها داشته باشد. اما پیامدهایی مانند مصرف انرژی بیشتر، سر و صدا بیشتر و ... را نیز نباید نادیده گرفت.

قیمت انواع جاروبرقی پارس خزر چقدر است؟

به طور کلی قیمت جاروبرقی‌های پارس خزر با توجه به ویژگی‌ها و مدل‌ها می‌تواند متفاوت باشد. اما معمولا قیمت این جاروبرقی در حدود چند میلیون تومان است.

آیا بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر ارزش خرید دارد؟

مارک پارس خزر یکی از مارک های شناخته شده است. با این حال، برای تصمیم گیری در مورد بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر باید نیاز ها و سلیقه خودتان را در نظر بگیرید. خواندن نظر مشتریان در مورد مدل های مختلف جاروبرقی می‌تواند کمک کننده باشد. اما به صورت کلی خرید جاروبرقی پارس خزر با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب ارزش خرید دارد.

جاروبرقی پارس خزر ساخت کجاست؟

جاروبرقی‌های پارس خزر در ایران ساخته می‌شوند. این برند، یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده جاروبرقی در ایران است و محصولات آن به طور گسترده در بازار داخلی موجود هستند.

خدمات پس از فروش جاروبرقی پارس خزر

جاروبرقی‌های پارس خزر معمولا دارای خدمات پس از فروش یا گارانتی قوی هستند. از آنجایی که این برند، یک برند ایرانی است دارای ضمانتنامه معتبر و طولانی مدت هستند. این ضمانتنامه برای تعمیر و تعویض قطعات در صورت بروز مشکلات مرتبط با تولید و عملکرد جاروبرقی ارائه می‌شود، بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید اقدام به خرید این محصولات کنید.

سخن آخر(نتیجه گیری)

اگر به دنبال یک جاروبرقی با کیفیت، قدرت مکش بالا و عملکرد بی‌نقص هستید ما به شما جاروبرقی پارس خزر را معرفی می‌کنیم. جاروبرقی‌های پارس خزر به طور کلی با کیفیت خوبی شناخته می‌شوند. این شرکت یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان ابزارهای خانگی در ایران است و تاریخچه‌ی بسیار طولانی در زمینه تولید انواع جاروبرقی را دارد. شما با خرید این محصول، علاوه بر دریافت یک محصول با کیفیت از تولیدکنندگان داخلی نیز حمایت کرده‌اید. ما در این مقاله تمام نکات لازم جهت خرید بهترین جاروبرقی پارس خزر را خدمت شما عزیزان بیان کرده ایم.

دوستان عزیز، مقاله بهترین جاروبرقی پارس خزر همیشه بروزرسانی خواهد شد. مجددا به ما سر بزنید. خوشحال خواهیم شد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃