از بین بردن باکتری و حساسیت لباس ها با ماشین لباسشویی

تاریخ انتشار: 1 اسفند 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 177

افزایش حساسیت و آلودگی ها موجب شده تا کیفیت شستشو و باکتری زدایی لباس ها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. ب توجه به اینکه در حال حاضر در هر خانه ای یک عدد دستگاه ماشین لباسشویی یافت خواهد شد، می توان نتیجه گرفت که اغلب شستشوی لباس ها از طریق این دسته لوازم برقی خانگی انجام خواهد شد. اما مسئله مهم این است که در صورت روشن کردن لباسشویی، افراد کنترل کاملی بر روند شستشو و اطمینان از پاکیزگی آن نخواهند داشت. به همین منظور شرکت های تولید کننده لباسشویی، برای اطمینان کاربران از باکتری زادیی لباس ها پس از شستشو، از برنامه های شستشوی اختصاصی برای باکتری زدایی و از بین بردن حساسیت ها بهره گرفتند. این مسئله برای خانواده هایی که دارای کودکان خردسال و یا افراد سال خرده که در برابر باکتری و حساسیت ها بسیار آسیب پذیر هستند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

یکی از برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی که به طور ویژه ای به این مسئله توجه کرده است، برند بوش است. بوش برای رفع این دغدغه کاربران، از برنامه اختصاصی برای شستشوی لباس افرادی که از حساسیت بسیار بالاتری همچون کودکان و سالخورده ها برخوردار هستند بهره گرفته است. وجود این برنامه به کاربران اطمینان عمل باکتری زادیی را خواهد داد و پس از خروج البسه از دیگ لباسشویی، بدون دلهره می توان آنها را مورد استفاده قرار داد. پس اگر در خانه کودک یا افراد سالخورده حضور دارند و به سلامتی آنها توجه دارید، می توانید اقدام به خرید ماشین لباسشویی بوش از باراد هوم نمایید.

بوش برای رفع این مشکل اقدام به طراحی برنامه شستشو تحت عنوان Allergy Plus نموده است. برای استفاده از این برنامه شستشو نیازی به تهیه مواد شوینده خاصی نیست و تمامی عملیات لازم برای از بین بردن باکتری و حساسیت ها توسط خود لباسشویی انجام خواهد شد. اولین اقدام لباسشویی بوش در صورت فعال سازی برنامه Allergy Plus، افزایش دمای آب ورودی به داخل دیگ لباسشویی است. آب با درجه حرارت بالا به از بین بردن باکتری ها کمک بسیار زیادی خواهد کرد. البته دمای آب به صورت کامل کنترل شده افزایش پیدا خواهد کرد. چراکه در غیر این صورت بافت و رنگ لباس ها از بین خواهد رفت. پس می توان نتیجه گرفت که استفاده از آب با درجه حرارت بالا، به افراد مختلف حس اطمینان برای از بین بردن باکتری ها را خواهد داد.

افزایش زمان آبکشی لباس ها پس از شستشو است. از دیگر اقدامات و مزایای این برنامه شستشو است که به منظور از بین بردن اثرات کامل مواد شوینده که ممکن است باعث حساسیت افراد مختلف شود، انجام خواهد شد. ممکن است برخی مواد شوینده موجب ایجاد حساسیت های مختلفی در بدن افراد شوند. بوش برای اطمینان بخشی به کاربران برای رفع این مسئله، افزایش زمان آبکشی لباس ها است.

مسئله ای که در انتخاب و خرید لباسشویی های بوش بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت، قیمت آن است. بسته به بودجه ای که شما برای انتخاب لباسشویی از برند بوش در نظر گرفته اید، می توانید مدل و سری آن را انتخاب نمایید. اولین مسئله ای که موجب تفاوت در عملکرد لباسشویی های بوش خواهد شد، سری آن است. سری در لباسشویی های بوش بیانگر قیمت آن نیز می باشد. اگر تمایل به داشتن لباسشویی از برند بوش با هزینه نسبتاً پایین دارید، آبی بیوتی خرید لباسشویی های سری 4 بوش از باراد هوم را به شما پیشنهاد می نماید. اولین مزیت این دسته از لباسشویی های بوش، کیفیت بالای ساخت آن است. استفاده از لیست کاملی از برنامه های شستشوی بسیار کاربردی که به افزایش کیفیت شستشوی لباس ها کمک خواهد کرد، از مزیت های لباسشویی سری چهار بوش می باشد. اغلب مدل های این دسته از لباسشویی های بوش به برنامه شستشوی آلرژی پلاس مجهز هستند که می تواند خیال کاربران را از شستشویی با قابلیت باکتری زادیی مطمئن نماید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃