آیا استفاده از سرم اوردینری واقعاً معجزه می‌کند؟

تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1403
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 35

چکیده : سرم اوردینری، از محبوب‌ترین محصولات در زمینه مراقبت از پوست است این برند با تولید سرم‌های باکیفیت بالا، متنوع و مؤثر برای رفع انواع مشکلات پوستی شناخته میشود.

برند اوردینری به دلیل ارائه محصولات مراقبت از پوست باکیفیت بالا و قیمت مناسب، به شهرت جهانی رسیده است. سرم‌ اوردینری که یکی از محبوبتریم محصولات این برند کانادایی است به دلیل ترکیبات مؤثر و قیمت مقرون‌به‌صرفه، محبوبیت زیادی در سراسر جهان پیدا کرده‌اند. اما آیا این سرم‌ها واقعاً معجزه می‌کنند؟

سرم اوردینری

اوردینری فراتر از یک نام

برند اوردینری برخلاف نام خود، یک محصول عادی و معمولی نیست. این برند کانادایی که زیر مجموعه شرکت Deciem است، با ارائه یک ایده خلاقانه و مؤثر در دنیای محصولات مراقبتی انقلابی ایجاد کرد.

اوردینری به‌جای استفاده از مواد پرکننده و رایحه‌های مصنوعی، بر روی ترکیبات مؤثر و کارآمد تمرکز می‌کند. همچنین، توضیحات علمی کاملی برای هر محصول ارائه می‌دهد.

خلاقیت در فرمولاسیون

این برند محصولات خود را به‌گونه‌ای طراحی کرد که هر کدام برای درمان یک موضوع خاص فرموله شده‌اند. این محصولات ممکن است دارای چندین ویژگی مختلف باشند، اما هدف اصلی هر یک از آنها رفع یک مشکل پوستی خاص است. در این راستا به دلیل تأثیرگذاری بالای محصولات اوردینری طرف‌داران بسیاری در سراسر جهان دارد.

قیمت مناسب

برند اوردینری با حذف‌کردن واسطه‌ها و تمرکز بر درمان‌های خاص و همچنین با تولید انبوه در سراسر جهان، محصولات با کیفیتی را با قیمت‌های منصفانه ارائه می‌دهد. این امر این برند را به انتخابی ایدئال برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال محصولات مراقبتی پوستی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستند.

انواع محصولات اوردینری

برند اوردینری به دلیل ارائه محصولات مراقبت از پوست باکیفیت و قیمت مناسب به شهرت جهانی رسیده است. این برند طیف گسترده‌ای از محصولات چون انواع سرم، کرم‌های مرطوب‌کننده، ماسک‌ها، تونرها را برای انواع پوست و نیازهای مختلف ارائه می‌دهد. اما محبوب‌ترین محصولات این برند جهانی سرم‌های اوردینری است که در طیف وسعی تولید و فرموله شده‌اند در ادامه به معرفی محبوب‌ترین سرم‌های این برند می‌پردازیم.

انواع سرم اوردینری

برند اوردینری با تمرکز بر روی محصولات درمانی طیف گسترده‌ای از سرم‌ها را برای مشکلات مختلف پوستی باتوجه‌به انواع پوست فرموله کرده است که بازخورد بسیار مثبتی از طرف مصرف‌کنندگان دریافت کرده. در ادامه پرفروش‌ترین سرم‌های پوستی این برند ممتاز را که می‌توانید از فروشگاه آرایشی بهداشتی آباناشاپ به‌صورت اصل خریداری کنید را معرفی می‌کنیم.

سرم صورت لاکتیک اسید اوردینری

سرم صورت لاکتیک اسید اوردینری یک‌لایه بردار ملایم و روشن‌کننده پوست است که با ازبین‌بردن سلول‌های مرده پوست، به شفاف و درخشان شدن پوست شما کمک می‌کند. این سرم همچنین با تحریک تولید کلاژن، به جوان‌سازی پوست و کاهش خطوط ریز و چین چروک کمک می‌کند. سرم لاکتیک اسید اوردینری برای انواع پوست، به‌خصوص پوست‌های خشک و کدر مناسب است و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، به محبوب‌ترین سرم اوردینری تبدیل شده است.

سرم صورت لاکتیک اسید اوردینری

سرم نیاسینامید اوردینری

سرم صورت نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری یک سرم مراقبت از پوست است که فواید متعددی برای انواع پوست، به خصوص پوست های چرب و مستعد آکنه دارد. این سرم با تنظیم چربی پوست، به درمان و پیشگیری از آکنه، کاهش منافذ باز، روشن شدن پوست و محو شدن لکهای قهوهای و جای جوش کمک میکند. همچنین زینک موجود در این سرم، سد دفاعی پوست را تقویت میکند و از آن در برابر آسیب های محیطی محافظت مینماید.

سرم نیاسینامید اوردینری

سرم آبرسان هیالورونیک اسید

سرم آب‌رسان هیالورونیک اسید اوردینری، یک آب‌رسان قوی و عمیق برای انواع پوست است که با جذب رطوبت، پوست را به طور عمیق و طولانی‌مدت آبرسانی می‌کند. این سرم همچنین با افزایش انعطاف‌پذیری پوست، به کاهش خطوط ریز و چین‌وچروک کمک می‌کند.

سرم صورت و مو اسکوالن

سرم صورت و مو اسکوالن اوردینری یک محصول چندمنظوره برای آبرسانی و تغذیه پوست و مو است. این سرم با ترکیبی از اسکوالن گیاهی و روغن‌های مغذی، به طور عمیق پوست و مو را آبرسانی کرده و خشکی و زبری پوست و مو را از بین می‌برد و به حفظ رطوبت آنها کمک می‌نماید.

سرم لایه بردار پیلینگ اوردینری

سرم لایه‌بردار پیلینگ اوردینری با نام کامل "AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution" یک محصول قوی برای لایه‌برداری شیمیایی پوست است که با ترکیبی از اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) و بتا هیدروکسی (BHA) به طور عمیق پوست را لایه‌برداری می‌کند. این سرم اوردینری باهدف ازبین‌بردن سلول‌های مرده پوست، رفع تیرگی و لک‌های پوستی، و همچنین صاف و روشن‌شدن پوست طراحی و تولید شده است؛ ازاین‌رو پر متقاضیترین سرم اوردینری است.

سرم لایه بردار پیلینگ اوردینری

سرم صورت آلفا آربوتین

سرم صورت آلفا آربوتین اوردینری یک محصول روشن‌کننده و ضد لک قوی است که با مهار آنزیم تیروزیناز، به کاهش تولید ملانین و در نتیجه روشن‌شدن پوست و محوشدن لک‌های قهوه‌ای و جای جوش کمک می‌کند. این سرم همچنین به دلیل خاصیت آنتی‌اکسیدانی، از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند.

سرم صورت ضد لک آسکوربیک اسید

سرم ضد لک آسکوربیک اسید (ویتامین سی) اوردینری یک محصول قوی برای روشن‌شدن پوست و محوشدن لک‌های قهوه‌ای و جای جوش است. این سرم باخاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی، از پوست در برابر آسیب‌های محیطی مانند رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و به تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می‌کند.

سرم صورت آنتی اکسیدان

سرم صورت آنتی‌اکسیدان اوردینری با نام کامل "The Ordinary EUK 134 0.1% Serum" یک محصول قوی برای محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی مانند رادیکال‌های آزاد است. این سرم با ترکیبات آنتی‌اکسیدانی قوی مانند EUK 134، به خنثی‌کردن رادیکال‌های آزاد و جلوگیری از پیری زودرس پوست کمک می‌کند. به همین جهت سرم آنتی‌اکسیدان در بین درههای سنی بالا پر فروشترین سرم اوردینری میباشد.

سرم دور چشم کافئین اوردینری

سرم دور چشم کافئین اوردینری با نام کامل "The Ordinary Caffeine Solution 5% + EGCG" یک محصول محبوب برای کاهش پف و تیرگی دور چشم است. این سرم با ترکیبی از کافئین و EGCG، به منقبض شدن مویرگ‌های خونی زیر چشم و در نتیجه کاهش پف و تیرگی دور چشم کمک می‌کند. به همین سبب این سرم اوردینری محصولی بسیار مناسب برای افرادی است که دارای مشکلاتی چون تیرگی و پف چشم هستند.

سرم دور چشم کافئین اوردینری

سوالات متداول درباره محصولات اوردینری

  • آیا سرم‌های اوردینری برای همه افراد مناسب هستند؟

خیر، برخی از افراد ممکن است به ترکیبات موجود در سرم‌های اوردینری حساسیت داشته باشند. قبل از استفاده از هر سرم، حتماً تست حساسیت را انجام دهید.

  • آیا می‌توان از چند سرم اوردینری به طور همزمان استفاده کرد؟

بله، می‌توانید از چند سرم اوردینری به طور همزمان استفاده کنید. اما قبل از استفاده از چند سرم، حتماً با یک متخصص پوست مشورت کنید. تا مواد تشکیل دهنده محصولات مصرفی با هم تداخل نداشته باشند.

  • سرم‌های اوردینری اصل را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

فروشگاه آرایشی بهداشتی آباناشاپ یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه فروش محصولات آرایشی بهداشتی برند است که اعتبار خود را از طریق فروش محصولات برند اورجینال طی سالیان متمادی کسب کرده است. جهت تهیه و خرید محصولات اوردینری می‌توانید از فروشگاه آرایشی بهداشتی آباناشاپ سرم اوردینری مدنظر خود را با خیالی آسوده تهیه نمایید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃