آینه بوتیک در شیشه و آینه مرادخانی

تاریخ انتشار: 22 مهر 1403
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 461

چکیده : برای به دست آوردن بیشترین موفقیت ممکن در فروش، لازم است تمام جنبه های روانی لازم برای جلب رضایت خریدار یا مصرف کننده، که اکثر موسسات آن را می شناسند، در نظر گرفت. بوتیک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما از چه ترفندهایی برای خرید استفاده می کنند؟ در این مقاله نقشه آینه بوتیک را مشاهده خواهیم کرد.

برای به دست آوردن بیشترین موفقیت ممکن در فروش، لازم است تمام جنبه های روانی لازم برای جلب رضایت خریدار یا مصرف کننده، که اکثر موسسات آن را می شناسند، در نظر گرفت. بوتیک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما از چه ترفندهایی برای خرید استفاده می کنند؟ در این مقاله نقشه آینه بوتیک را مشاهده خواهیم کرد.

می دانیم که فروش دارای یک جزء احساسی قوی است. علاوه بر این، قوانین تجارت بصری حتی توسط تجارت الکترونیک به طرز ماهرانه ای اجرا شده است. بنابراین، نمی‌توانیم عناصری را که به ایجاد یک تجربه مشتری منحصربه‌فرد در فضای فیزیکی خرده‌فروشی‌مان کمک می‌کنند، نادیده بگیریم.

آینه در مغازه ها و بوتیک های پوشاک و کفش و همچنین در مغازه عینک فروشی، جواهرات فروشی ها و به طور کلی همه اقلامی که ما بیشتر از همه دوست داریم در یک خرید « پوشیده» شوند، نقش اصلی را ایفا می کند. برای خرید آینه در اصفهان و آینه قدی در اصفهان با کارشناسان ما در گروه شیشه و آینه مرادخانی تماس حاصل فرمایید. از بهترین فروشندگان آینه کشور میتوان به دیجی کالا ، ترب ، تجسم و آینه مرادخانی اشاره نمود.

مزایای استفاده از آینه بوتیک

با این حال، بیایید ابتدا به استفاده از آینه بوتیک به عنوان یک عنصر تزئینی در دیوار فروشگاه ( سمت بصری بازاریابی حسی شما) و چگونگی تأثیر آن نگاهی بیندازیم:

  • تصوری که مشتریان شما از فضای شما دارند

  • رابطه آنها با محصولات شما

آینه بوتیک

بهبود تجربه مشتری

نور و فضای باز تجربه مشتری را بهبود می بخشد. آینه ها به فضاهایی که فاقد پنجره هستند، مانند مراکز خریدنور بیشتری می افزایند. تنها با چند سطح انعکاسی، نور طبیعی به اطراف تابیده و فروشگاه را پر می کند. این یک گزینه بسیار ارزان تر از خرید چراغ های سقفی اضافی یا تلویزیون است.

شما می خواهید مشتریان احساس راحتی کنند، اما آنها در یک فضای تنگ قرار نخواهند داشت. برای فروشگاه‌های کوچک‌تر، هنگامی که اینه بوتیک در زوایای 45 درجه نسبت به ورودی خود نصب می شود، می توانید عمق بیشتری ایجاد کنید. دلیل آن این است که مشتری نمی تواند تشخیص دهد که دیوار کجا متوقف می شود و این توهم را ایجاد می کند که فضای بیشتری وجود دارد.

نور را چند برابر کنید:

اولین مزیت این است که آینه ها نور داخل فروشگاه را منعکس می کنند و به خصوص در فضاهایی با نور طبیعی کم، با تابش نور به روشنایی فضاها کمک می کنند و این تجربه را برای مشتریان شما لذت بخش تر می کند.

اندازه را افزایش دهید (بصری):

اگر یک مغازه کوچک دارید، با استفاده از آینه می توانید توهم فضای بیشتری ایجاد کنید ( مخصوصاً اگر دارای تزئینات استراتژیک باشد).

ارزش افزودن به محصولات:

قرار دادن یک آیتم در نزدیکی آینه، برای انعکاس آن، توجه مشتری را به آن محصول جلب می کند... بله، درست مانند قرار دادن آن در کانون توجه است، مغز ما آن را در مقابل دیگران متمایز خواهد کرد!

افزایش امنیت بوتیک

امنیت یک نگرانی عمده در بوتیک است. آینه ها دزدان مغازه را فریب می دهند تا باور کنند که چشمان آنها بیشتر از واقعیت است. افزایش دید همچنین به شناسایی دزدان بالقوه در صورت سرقت چیزی کمک می کند.

نصب آینه در نزدیکی کالاهای گران قیمت یا در مناطقی که مشتریان احساس انزوا کنند، سطحی از حریم خصوصی را از بین می‌برد که می‌تواند یک دزد مغازه را به فکر وادار کند.

اگر به آینه در نقش کاربردی آن برای مشتری نگاه کنیم، حتی می تواند کمک ارزشمندی برای فروش باشد! یک آینه با نور خوب در اتاق رختکن، در بوتیک لباس عروس، وقتی جواهرات را امتحان می کنید، فریم جدید عینک یا کلاهی که خیلی دوست داشتید، می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. اینکه بتوانیم با نور طبیعی در آینه نگاه کنیم و محصولی را که می پوشیم به درستی ارزیابی کنیم همان چیزی است که به عنوان مشتری انتظار داریم. پس بیایید سعی کنیم خودمان را به جای مشتری بگذاریم و آینه هایی را که در مغازه داریم آزمایش کنیم: آنها بهترین تجربه ممکن را ارائه می دهند ... یا اتاق رختکن خیلی تاریک است؟ یا " بهتر است به پنجره نزدیک شوید تا بهتر ببینید؟ در دو مورد اخیر بهتر است استفاده از آینه بوتیک چراغ دار را در فروشگاه مرور کنید!

از نور پس‌زمینه چند رنگی فوق‌العاده مدرن گرفته تا قاب‌های سنتی چوبی گرفته تا پروفیل‌های آلومینیومی به کار رفته در آینه دکوراتیو در اصفهان ، آینه‌ی بوتیک با چراغ‌های ال ای دی، مشتریان شما را هنگام امتحان کردن اقلام شما قاب می‌دهد و تجربه‌ای ارزشمند را به آنها می‌دهد.

خرید آینه بوتیک

شکل و محل قرارگیری آینه بوتیک

پیدا کردن مکان مناسب برای یک آینه بوتیک می تواند به معنای تفاوت بین فروش و رهگذر باشد. به این دلیل که آینه ها تمایل دارند مشتریان را به سمت یک فضای خاص بکشانند. برای مثال، می‌توانید با نصب آینه‌ها بر روی ستون‌ها و دیوارها، به جلب توجه مشتری به کالایی که ممکن است از کنار آن رد شده باشد کمک کنید.

یکی دیگر از گزینه های عالی این است که آینه ها را روی دیوارهای پشت محصولات درجه یک خود قرار دهید. هنگامی که مشتری شما مورد را بررسی می کند و آن را لمس می کند، خود را در قاب محصول می بیند که تفاوت زیادی ایجاد می کند.

جایی که آینه ها قرار می گیرندو حتی شکل خاصی دارند نیز تصویری را که منعکس می کنیم تغییر می دهد. آینه مورد نظر باید به فرد اجازه دهد تا خود را به صورت تمام قدی در آن مشاهده کند.

ممکن است سطح بازتابنده کج شود یا مشتری را مجبور کند که تصویر خود را از موقعیتی متفاوت از حالت معمول ببیند. برخی از آینه ها نیزمی توانند کمی مقعر باشندکه باعث می شود تصویری که در آنها دیده می شود کمی کوچکتر شود.

برچسب ها : آینه,آینه دیواری,خرید آینه,آینه مغازه,آینه بوتیک,آینه فروشگاه,قیمت آینه,آینه قدی,آینه دکوراتیو,خرید آینه بوتیک,قیمت آینه بوتیک,نصب آینه,ساخت آینه,قاب آینه,آینه ترند,آینه جذاب

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف