مانتو عبایی و انواع آن

تاریخ انتشار: 11 آذر 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 360

چکیده : انواع مانتو عبایی در مانتو فروشی ها موجود است و در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع مانتو از سبک های بلند محسوب می شود و در رنگ ها و طرح های متنوع بافته می شود.

انواع مانتو عبایی در مانتو فروشی ها موجود است و در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع مانتو از سبک های بلند محسوب می شود و در رنگ ها و طرح های متنوع بافته می شود. مانتو های عبایی دارای متریال های مختلفی هستند که می توان آنها را انتخاب خوبی برای فصل تابستان دانست و این مدل مانتو در بین خانم ها بسیار محبوب است که باعث می شود این مدل لباس زنانه هر ساله در 6 ماه اول سال بسیار پرطرفدار باشد زیرا علاوه بر طراحی زیبای آن، بسیار خنک بوده و بیشتر برای دوخت این مانتوها از پارچه های سبک استفاده می کنند. در مطلبی از سایت ژیوا به آن اشاره می کنیم و انواع این سبک لباس زنانه را برای شما شرح می دهیم.

مانتو عبایی ترنچ مرواریدی سبز

مانتو عبایی نخی

مانتو عبایی نخی یکی از پرفروش ترین مانتو ها در فصل تابستان در بین خانم ها می باشد که هر ساله آن را در فروشگاه های لباس زنانه مشاهده می کنید. این مدل مانتو استایل بلندی دارد که برای کارهای روزانه بسیار کاربردی است. با توجه به بلند بودن این مدل می توانید از انواع شلوارهای خنک و مناسب تابستان استفاده کنید زیرا در این مدل خود مانتو زیبایی خاصی دارد و شلوار شما چندان جلب توجه نمی کند و تقریبا زیر مانتو پنهان می شود.باید سعی کنید در این مجموعه مدل مانتو از کفش های زیبا و هماهنگ با استایل شما استفاده کنید. اگر می خواهید استایل زنانه شما بیشتر به چشم بیاید، از یک ست کفش و کیف استفاده کرده و یک شال مناسب با مانتو انتخاب کنید تا لباس هایتان را به بهترین شکل نشان داده و جذاب به نظر برسید.

مانتو عبایی ریون

یکی از مانتو های ثابت فصل تابستان مانتو عبایی است و بهترین حالت می تواند مانتو از پارچه ریون باشد. مانتو عبایی ریون یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین مانتو های زنانه است. این سبک لباس زنانه به دلیل داشتن پارچه های ظریف و لخت در مجالس و مراسمات مورد استفاده قرار می گیرد که خانم ها می توانند در جاهای دیگر و همچنین زمان بیرون رفتن و در زندگی روزمره خود از مانتو های ریون طرحدار برای مجالس غیررسمی استفاده کنند که مناسب ترند و می تواند به عنوان لباس مهمانی در نظر گرفته شود. یک لباس مشکی ساده برای زنان بیشتر از لباس طرح دار کاربرد دارد که باعث ماندگاری بیشتر این مدل مانتو می شود. این مدل را با کفش های پاشنه بلند و کیف ست استفاده کنید تا زیبایی استایل یک خانم را نشان دهید.

مانتو عبایی حریر

توصیف مانتو عبایی حریر یکی از ساده ترین کارهاست زیرا این مدل مانتو به قدری زیبا و شکیل است که می توان آن را با انواع ویژگی های زیبا توصیف کرد. خانم های خوش سلیقه می دانند که نباید این مدل عبای حریر را از دست بدهند و قطعا این مدل یکی از عبایی هایی است که در تابستان از آن استفاده می کنند و هر خانمی باید در کمد لباس خود داشته باشد. پارچه های ابریشمی بسیار لطیف، نازک ، خنک، سبک وزن هستند و گذشتن از آنها بسیار دشوار است. معمولا از این مدل مانتو می توان در مکان های تشریفاتی استفاده کرد. این نوع لباس زنانه با متریال فوق العاده ای که دارد حد و مرز ندارد شما را زیبا جلوه می دهد و جذابیت تمام کمال شما به دیگران نشان می دهد.

مانتو عبایی راحيل سبز

پارچه های ساتن در مانتو های عبایی چگونه هستند؟

یکی از پارچه های متفاوتی که برای دوخت کت عبایی استفاده می شود پارچه ساتن است که در طرح ها و نقش های مختلف موجود است. این مدل مانتو از انواع پارچه ساتن دوخته می شود که تفاوت کمی با دیگر پارچه ها دارند. این مدل مانتو با متریال متفاوت بسیار صاف و براق است که می تواند یکی از انتخاب های مهمانی ها باشد. پارچه های ساتن اغلب برای فصل تابستان مناسب هستند و با نزدیک شدن به تابستان، استفاده از این نوع مانتو بیشتر می شود. خانم ها با توجه به سلیقه خود می توانند از این مدل مانتو با متریال و طرح های مختلف استفاده کنند و استایلی متفاوت برای خود داشته باشند. از آنجایی که این مانتو براق است، می توانید از کفش های مشکی و کیف مشکی برای متعادل کردن استایل خود استفاده کنید. در هنگام خرید حتما به این نکات توجه کنید تا انتخاب مناسبی برای خود داشته باشید.

مدل مانتو عبایی

حال به استایل این مدل مانتو می رسیم که برای گروه خانم ها مناسب است و بهتر است از این مدل استفاده کنند. این مدل لباس زنانه بلند مانند عبایی است و تا پایین ساق پا کشیده می شود اما با افزودن برخی ویژگی های خاص زنانه آن را متمایز کرده اند. این مدل مانتو برای خانم های دارای اضافه وزن و کوتاه قد مناسب نیست زیرا استایل آنها بسیار نامناسب به نظر می رسد که گویی شما خیلی پهن و عریض هستید. این مانتو به دلیل قدشان برای افراد کوتاه قد مناسب نیست و ممکن است مانتو زیر پاهایشان برود و البته ظاهر خوبی نداشته باشد. این سبک را می توان در مهمانی ها و در زندگی روزمره به روش های مختلف استفاده کرد.

نکات مهم در انتخاب مانتو عبایی

  1. جنس پارچه

شاید مهم ترین نکته در خرید مانتو عبایی جنس آنها باشد، شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که به خرید محصولات باکیفیت علاقه مند هستید، در این صورت دقت کنید که مانتو عبایی انتخابی باید از نظر جنس باکیفیت و رنگ مورد نظرتان باشد و می توانید آن را با توجه به نیاز خود استفاده کنید.

  1. قد مانتو

مانتو عبایی عربی معمولا بلند دوخته می شود، بنابراین پوشیدن این لباس برای افراد کوتاه قد توصیه نمی شود مگر اینکه در صورت امکان با کفش پاشنه بلند پوشیده شود.

مانتوهای عبایی معمولاً در قسمت جلو باز دوخته می شوند و ممکن است از تناسب معمول شما گشادتر باشند. دقت کنید بهتر است مانتو عبایی را با توجه به سایز خود بخرید زیرا لباس جلو باز معمولا گشادتر است. مانتو های مجلسی عبایی که پوششی بسیار راحت و شیک ارائه می دهند، راه حل مناسبی برای اینگونه مجالس و حتی امور روزمره محسوب می شوند و این لباس ها معمولاً به دلایل ذکر شده برای مجالس خصوصی و عروسی مناسب هستند.

مانتو عبایی جواهردوزی سبز
  1. رنگ مانتو

در هنگام خرید مانتو عبایی می توانید رنگ مناسب لباس خود را با توجه به نیاز تان انتخاب کنید. ممکن است بخواهید برای استفاده روزانه خود یک عبای عربی انتخاب کنید که در این صورت بهتر است از رنگ های مناسب فصل استفاده نمایید.

عباها معمولاً در رنگ های تیره به بازار عرضه می شوند و در بین رنگ های مختلف، مشکی با زمینه های تزئینی متفاوت بیشتر از بقیه به چشم می خورد.

  1. طرح مانتو

این لباس ها به خصوص با ویژگی هایی که آنها را از دیگران متمایز می کند شناخته می شوند. این که این لباس ها علاوه بر مواد مرغوب، دارای تزئینات دست دوز نیز هستند، قیمت آن ها را به نسبت بالا می برد.

مانتو عبایی نسترن بنفش

اکثر عبا های اماراتی از نوعی هستند که حاوی پولک، منجوق و غیره هستند که تزئین شده است و می توان از آن به عنوان عبای رسمی استفاده کرد.

مانتو عبایی عربی معمولا طرح های مختلفی دارد و این طرح ها به خصوص با تزیینات خاص به بازار عرضه می شوند.

برچسب ها : مانتو عبایی,چادر ژیوا,مانتو حجاب

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف