بهترین روغن ضد چروک صورت

تاریخ انتشار: 19 آذر 1402
تعداد دیدگاه: 1
تعداد بازدید: 177

چکیده : پوست صورت رفته ‌رفته با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و کلاژن کمتری تولید می‌کند. روغن های گیاهی یکی از موارد طبیعی است که می‌تواند به شما در بهبود چین‌ و ‌چروکهای صورت کمک‌ کند. پس نیازی نیست که به روش های غیر طبیعی مانند بوتاکس و... برای از بین بردن چین و چروک پوست مراجعه کنید، در خانه با روش های کاملا طبیعی پوست خود را جوان کنید.

روغن تراپی پوست صورت و بدن قدمت دیرینه در بین تمامی مردم جهان دارد علاوه بر آن امروزه بصورت کاملا فراگیر تمامی افراد چه زن و چه مرد از آن استفاده می کنند و اثرات آن بر زیبایی پوست و مو اثبات شده است. از طرفی روغنهای طبیعی نسبت به داروهای شیمیایی تاثیر بیشتر و ضرر کمتری دارد.

چین و چروک‌ها، خطوط ریز و درشتی هستند که در اثر عوامل مختلف مانند افزایش سن یا آسیب‌های ناشی از تابش نور خورشید در پوست ایجاد می‌شوند. چین و چروک‌ها بخش طبیعی از روند پیری هستند و زمانی که پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد، ظاهر می‌شوند. این خطوط ریز و درشت اغلب در مناطقی از پوست که بیشتر در معرض آفتاب قرار می‌گیرند، مانند صورت، گردن و پشت دست‌ها ظاهر می‌شوند. با افزایش سن و خشک شدن پوست صورت و حرکات روزانه صورت که مدام تکرار می‌شوند مانند؛ لبخند زدن، اخم کردن و گرد کردن چشم‌ها که عضلات دور آن را جمع می‌کند هم می‌تواند باعث ایجاد چین و چروک در پوست شود. این چین و چروک‌ها معمولا دور لب، دور چشم و گردن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بهترین روغنهای جوانسازی صورت

جهت خرید انواع روغنهای گیاهی ارگانیک جهت روغن تراپی و جوانسازی پوست صورت به فروشگاه محصولات ارگانیک نجمان مراجعه نمایید.

بهترین روغنهای گیاهی برای جوانسازی پوست صورت

اما برای رفع این چین و چروک های صورت افراد متوسل به روشهای مختلفی از جمله جراحی، بوتاکس، فیلر، میکرونیدلینگ و یا روشهای سنتی تر مثل ماسک صورت و استفاده از روغن تراپی می شوند. خب اگرچه جراحی و تزریق سریعتر به نتیجه می رسند اما روغن تراپی ماندگارتر و حس بهتری به انسان می دهد.

تنوع روغن های گیاهی بسیار بالاست. تقریبا تمامی افراد می توانند برای درمان بیماری های پوستی خود، از روغن های گیاهی مناسب پوست خود استفاده کنند. البته مهم ترین مورد قبل از استفاده از روغن تراپی، شناسایی علت مشکلات پوستی است.

خب مشکلات پوستی به دو نوع کلی تقسیم می شود. نوع اول که بستگی به مزاج انسان دارد و به دلیل کمبود ویتامینها و یا عدم عملکرد صحیح بعضی قسمتها مثل کبد و... بوجود می آید و نوع دوم که به دلیل سبک زندگی اشتباه و عدم استفاده از لوازم مراقبتی پوست و مو به وجود می آید.

اگر مشکلات پوستی شما از نوع اول است که نیاز به مراقبت پزشکی دارید و لطفا به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید تا وضعیت جسمانی شما بهبود یابد.

اما اگر از نوع دوم مشکلات پوستی رنج می برید پیشنهاد می کنیم از روغن تراپی استفاده کنی تا پوستی شاداب و سالم و زیبا داشته باشید.

فواید روغن تراپی پوست

از فواید روغن تراپی پوست اینکه باعث درمان چروک های پوستی میشود، باعث مرطوب شدن و آبرسانی به پوست شده و از خشکی آن جلو گیری می کند.به کاهش التهاب پوست کمک کرده و با برخی از روغنها می توانید از پوست ناسالم خود لایه برداری کنید تا پوست شفاف تر و سالم تر ایجاد شود. بافت پوست نرم تر شده و لایه های زیرین پوست تغذیه می شود. جوش و آکنه را درمان می کند و سیاهی دور چشم را از بین می برد.

مهمترین اثر روغن تراپی پوست و استفاده از روغن های گیاهی در روتین پوستی روزانه، میتوان به پیشگیری کردن پوست صورت از چین و چروک اشاره کرد چرا که همیشه پیشگیری از چین و چروک بهتر از درمان است.

روغن خراطین

روغن خراطین سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9، ویتامین E، کلاژن، الانتئین، گلیس و پروتئین‌های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده و در زمینه های مختلف زیبایی و افزایش حجم اندام، کاربرد فراوانی دارد. روغن خراطین برای رفع چین و چروک صورت بسیار موثر و کاربردیست.

روغن خراطین

روغن آرگان

در این روغن انواع ویتامین هایی مانند A, C, E و امگا 6 و 9 وجود دارد. آنتی اکسیدان های روغن آرگان، باعث خنثی سازی رادیکال های آزاد پوست می شود. در نتیجه، پوست مرطوب و کشسان شده و درخشندگی و لطافت بسیاری کسب می کند. جذب روغن آرگان روی پوست بسیار بالاست و تنها در مدت زمان کوتاهی، شاهد جذب این روغن گیاهی خواهید بود. با کمک روغن آرگان، ترک های پوستی به ویژه ترک هایی که مربوط به دوره بارداری است، تا حد زیادی کمرنگ می شوند.

روغن جوجوبا

افزایش لطافت پوست، کاهش چین و چروک های پوستی، درمان جوش و کاهش التهاب پوستی، از جمله خواص روغن جوجوبا است. از دیگر خواص این روغن شگفت انگیز می توان به رفع تیرگی های پوستی و سفید کننده پوست، رفع ترک های پوستی، رفع شکنندگی ناخن ها و ترمیم پوست لب ها اشاره کرد.

روغن درخت چای

روغن درخت چای از روغن هایی است که در استرالیا یافت می شود. این روغن از درخت چای بومی این کشور استخراج می شود. خاصیت ضدعفونی و کاهش التهاب های پوستی، از جمله خواص این روغن است. از این روغن می توان برای از بین بردن میکروب های سرماخوردگی هم استفاده کرد.

روغن هسته انار

روغن هسته انار بدلیل داشتن انواع ویتامینهای A و C، آنتی اکسیدان طبیعی، مواد معدنی بسیار برای سلامتی پوست، سلامت قلب، درمان دیابت و … مناسب است. این روغن یکی از قدرتمندترین روغنهای پوستی است که برای لایه برداری و شفافیت پوست به کار می رود. خواص این روغن به دلیل وجود مقادیر بالای ویتامینها، لینولئیک اسید، فلاونوئید، اولئیک اسید و پویستیک اسید و سایر ترکیبات فعال در آن ناشی میشود. این روغن برای درمان جای زخم به شدت قوی عمل می کند و به سرعت جای زخمها را خوب میکند. برای لیفت و سفت شدگی بسیار مناسب است و حتی برای تنگی واژن نیز استفاده می شود.

روغن هسته انار

ویتامین E برای چاقی صورت مفید است، بنابراین روغن هسته انار برای چاقی صورت نیز بی تاثیر نیست. از روغن هسته انار برای ترک پوست و لب و چروکیدگی لب، گردن، پیشانی و جوانسازی پوست صورت می توانیم بهره ببریم. این روغن برای تیرگی و چروک دور چشم پیشنهاد نمی گردد.

روغن هسته آلبالو

روغن هسته آلبالو شفاف، سبک، نرم کننده پایدار، غنی از اسیدهای چرب اولئیک اسید و لینولئیک اسید می باشد که حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی، توکوفرول ها و ویتامین های A,E,B می باشد.این روغن با توجه به این ترکیبات میتواند به بازسازی سلول های پوستی ، درمان التهاب و درمان پسوریازیس کمک کند. از این روغن برای رفع تیرگی های پوستی صورت و بدن استفاده می شود. همچنین به جوانسازی پوست، درمان لک های پوستی و رفع چین و چروک پوستی نیز کمک میکند.

روغن هسته آلبالو

روغن فندق

روغن فندق پر از ویتامین‌های تغذیه‌کننده‌ی پوست و اسیدهای چرب ضروری است که به محافظت از پوست دربرابر آسیب‌های نورخورشید، افزایش ساخت کلاژن و موارد دیگر کمک می‌کند. طبیعت روغن فندق گرم و خشک می باشد. روغن فندق حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها، فلاونوئید ها، ویتامین A، تیامین، ریبوفلاوین، پیریدوکسین، اسید پانتوتنیک و نیاسین، فولات، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین K، منیزیم، پتاسیم، کلسیم، روی، آهن و منگنز است.

روغن فندق

روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین سرشار از ویتامین E است و بهترین منبع منیزیوم، پتاسیوم و مس است. همچنین سرشار از آنتی‌اکسیدان است و خواص ضد التهاب و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن دارد. لذا جهت چاقی صورت و پرکردن چین و چروک بسیار مفید است.

جهت خرید عمده انواع روغن های گیاهی بصورت گالنی و لیتری به بازرگانی نجمان مراجعه نمایید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
دیدگاه کاربران
  • سیمین 20 آذر 1402

    سلام اینکه میگن روغن هسته انار بهترین لایه بردار پوسته درسته؟

    ارسال دیدگاه
    امتیاز شما:
    🔃
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف