7 نکته برای خرید بهترین لباس زیر که باید بدانیم!

تاریخ انتشار: 3 دی 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 347

چکیده : هر انسانی فارغ از جنسیت و سن و سال به لباس زیر نیازمند است. امروزه این البسه با تنوع بالایی در بازار وجود دارند. این تنوع بی نظیر از رنگ، جنس، مدل و غیره ممکن است از جهتی باعث سردرگمی افراد شود. ما در این مطلب 7 نکته ی مهم که در خرید لباس زیر اهمّیت فراوانی دارد را برای شما گردآوری نموده ایم. خواندن این مطلب باعث می شود شما خرید خود را با آگاهی بیشتری انجام دهید.

خرید سوتین از لناسنتر

راهنمای انتخاب لباس زیر

خرید لباس زیر، بسیار مهم تر و حساس تر از سایر البسه است. زیرا لباس زیر با حساس ترین عضو از بدن هر فرد در ارتباط است. پس کیفیت پارچه و متریال آن تاثیر مستقیمی بر پوست آن نواحی خواهد داشت. پوست اندام تناسلی و پستان ها نازک و حساس است. در صورت عدم رعایت بهداشت و مراقبت صحیح از آن ها، احتمال ابتلا به بیماری های این ناحیه افزایش می یابد. همچنین دقّت نداشتن به سایز و کیفیت آن می تواند اثرات منفی روی فرزندآوری و شیردهی نیز داشته باشد.

از جهتی دیگر، معمولا زمان زیادی لباس زیر هایی مثل شورت لامبادا در تن ما هستند. همچنین در زمان کار و فعالیت امکان تعویض یا تنظیم آن ها معمولا وجود ندارد. پس مهم است که طراحی و سایز آن ها به گونه ای باشد که در تن راحت باشند.

در خرید لباس زیر کودکان کیفیت را الویت قرار دهیم یا قیمت؟

خرید لباس زیر کودکان و نوجوانان نیز به همین میزان باید با دقت و توجه انجام شود. ما به عنوان پدر یا مادر نمی توانیم هر محصول موجود در بازار را بر تن فرزند دلبندمان کنیم. زیرا پوست کودکان معمولا لطیف تر و حساس تر از بزرگ سالان است. گاهی پوشیدن برخی از لباس های نامناسب خصوصا در فصول گرم سال موجب خارش و حساسیت می شود.

آیا در دوره بارداری و شیردهی باید از لباس زیر های خاصی استفاده کرد؟

بانوان باردار و شیرده نیز باید انواع متناسب این دوره را تهیه نمایند. سوتین شیردهی مناسب، موجب راحتی مادر و شیرخوار خواهد شد. شورت بارداری مناسب نیز از فشار اضافی به جنین یا تشدید عفونت های شایع در بارداری جلوگیری می نماید.

ست شورت و سوتین

یک لباس زیر مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

1- سایز مناسب :

اولین نکته در خرید شورت یا سینه بند برای هر سنی، دانستن سایز دقیق فرد است. سایز کوچک تر یا بزرگ تر می تواند اذیت کننده و مضر باشد.

2- جنس مناسب :

  • الف – باید از پارچه ای باشد که بتواند به راحتی هوا را عبور دهد. برقراری گردش هوای مناسب به جلوگیری از رشد باکتری و بروز عفونت نیز کمک می کند.
  • ب- باید نرم و لطیف باشد. پارچه های زبر و خشن موجب اصطکاک بیشتر پوست و حس ناخوشایند می شود.
  • پ- باید حساسیت زا نباشد.
  • ت- باید مناسب فصل باشد. برای مثال جنس توری برای فصل تابستان می تواند گزینه ی مناسبی باشد.
    همچنین پارچه ی نخی معمولا برای هر فصلی مناسب است. زیرا الیاف نخ در فصول گرم باعث عبور هوا و خنک تر شدن بدن می شوند. اما در فصول سرد، گرمای بدن را نگه می دارند و حس خوشایندی را به فرد منتقل می نمایند.

در فروشگاه لناسنتر شما می توانید لباس زیر خود را از انواع پارچه های مرغوب و باکیفیت انتخاب نمایید. تنوع این فروشگاه در زمینه ی لباس زیر بی نظیر است. بنابراین شما می توانید انواع لباس زیر نخی، توری، دانتل، ساتن، گیاهی، گیپور و غیره را به راحتی بیابید.

3- مدل مناسب :

طراحی برخی از البسه ی زیر به گونه ای است که صرفا برای موقعیت مکانی و زمانی خاصی قابل استفاده هستند. بنابراین مهم است که برای هر موقعیتی مورد مناسب را انتخاب نماییم.

  • برای مثال شورت لامبادا برای ایجاد تنوع در روابط همسران و همچنین پوشیدن زیر لباس های مجلسی بسیار عالی ست اما برای پوشیدن در زمان قاعدگی اصلا مناسب نیستند.
  • همچنین سوتین جک دار و یا ژله ای برای پوشیدن در مهمانی بسیار مناسب هستند. این ها خصوصا سینه های افتاده را فرم دهی می کنند و جلوه ای خاص به آن ها می بخشند. اما برای استفاده ی طولانی مدت و روزمره گزینه ی مناسبی به نظر نمی رسند.
  • سوتین نیم کاپ نیز برای سینه های کوچک و متوسط بسیار جذاب است. اما سینه های بسیار بزرگ ممکن است از آن ها بیرون بزنند!

فروشگاه لناسنتر یک مرکز تخصصی است که شما می توانید انواع مدل شورت، زیر پوش، سوتین و غیره را در آن بیابید و با خیال راحت خریداری نمایید. اگر در مناسب بودن محصول تردید دارید می توانید با تیم پشتیبانی لناسنتر به صورت رایگان مشاوره نمایید. آنان شما را تا رسیدن به محصول مناسب راهنمایی خواهند کرد.

4- کیفیت مناسب:

کیفیت دوخت و کیفیت قزن ها، فنرها، بند ها و سایر موارد اضافی باید مناسب باشد. کیفیت دوخت اگر مناسب نباشد، ممکن است به سرعت از هم باز شوند. استفاده کردن از قزن های بی کیفیت خصوصا در سوتین های جلوباز، باعث بلا استفاده شدن کل آن خواهد شد.

حتی کیفیت تزئینات نیز مهم است. زیرا در صورت بی کیفیت بودن، لباس مان به سرعت جلوه اش را از دست خواهد داد. پیشنهاد می کنیم به فروشگاه آنلاین لناسنتر بروید. کیفیت در این فروشگاه فاکتور مهمی است. حتی با مشاهده ی تصاویر کالا نیز می توان به این موضوع پی برد.

5- رنگ مناسب:

پوشیدن لباس با رنگ تیره در زیر لباس های روشن یا نازک زیاد مناسب نیست. بهتر است در این موارد لباس زیری انتخاب شود که به رنگ بدن نزدیک تر است. اگر به دنبال فروشگاهی با تنوع رنگی بالای اجناس هستید، توصیه می نماییم حتما به لناسنتر سر بزنید.

6- ایجاد شرایط مناسب:

یک لباس زیر خوب باید مناسب شرایط فرد استفاده کننده باشد. برای مثال یک سوتین معمولی برای بانویی که به تازگی باردار شده است یا فرزندش را به دنیا آورده است حتی اگر اندازه باشد، دیگر مناسب نیست. زیرا وزن پستان در دوره ی بارداری و شیردهی بیش‌تر می شود.

برای بانوان باردار و شیرده استفاده از سوتین بارداری و شیردهی لناسنتر توصیه می شود. این سوتین ها، از سینه ها حمایت بیشتری می نماید. با داشتن بندهای پهن تر و قزن های اضافی راحتی بیشتری را فراهم می آورند. همچنین امکان شیردهی را نیز مهیا می نمایند.

شورت زنانه

در مثالی دیگر می توان از بانوان سالمند یا بانوانی که با محدودیت حرکتی مواجه هستند، یاد کرد. برای این افراد، بردن دست ها به پشت و بستن قزن ها دشوار است. بنابراین بهتر است این بانوان از سوتین های جلو باز لناسنتر استفاده نمایند. در این مدل قزن در جلو قرار گرفته است و به راحتی باز می شود.

7- قیمت مناسب:

برای بسیاری از افراد داشتن قیمت مناسب نیز فاکتور مهمی برای انتخاب یک لباس است. البته این به معنای یک انتخاب بی کیفیت نیست! بلکه منظور جلوگیری از پرداخت هزینه ی اضافی است.

برای مثال امروزه با پیشرفت صنعت پوشاک، بسیاری از البسه ی تولید داخل با نوع وارداتی آن قابل رقابت است. در چنین وضعی خرید لباس زیر های برند و خارجی معمولا به منزله ی پرداخت هزینه ی اضافی است.در حالی که بسیاری از تولیدات داخل کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تر دارند. فروشگاه لناسنتر یکی از فروشگاه هایی است که همواره اجناس خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم ، باید در هر سنی خرید لباس زیر با دقت انجام دهیم و نکات را جدی بگیریم. در خرید لباس زیر زنانه باید به جنس پارچه، مدل، سایز، کیفیت دوخت، رنگ، ویژگی ها و قیمت آن توجه کنیم. همچنین باید تلاش کنیم خرید خود را از مراکز معتبر، تخصصی و باسابقه هم‌چون لناسنتر انجام دهیم.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف