بهبود سریع زخم با بهترین چسب زخم

تاریخ انتشار: 4 دی 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 216

استفاده از چسب زخم در مراقبت از زخم‌ها و جلوگیری از عفونت امری حیاتی است. انتخاب چسب زخم نقش کلیدی در بهبود پوست دارد. در این مقاله، به شما در انتخاب بهترین چسب زخم کمک می‌شود و ویژگی‌ها و روش‌های استفاده صحیح از آنها را بررسی می‌نماییم. نکات مهم در انتخاب چسب زخم مناسب برای هر نوع زخم، به ویژه در مواقع اضطراری، مورد بحث قرار گرفته است. استفاده از بهترین چسب زخم بهبود فرآیند بهبودی را تسریع می‌بخشد و زخم را در برابر عوامل خارجی نظیر آلودگی هوا، مواد شیمیایی، باکتری‌ها، و میکروب‌ها، محافظت می‌کند.

چسب زخم چیست؟

چسب زخم، ماده‌ای است که به منظور مراقبت و مهار زخم‌ها طراحی شده است. این چسب‌ها با ویژگی‌های بهبودی و مقاومت به آب، زخم را به طور موثر پوشش می‌دهند. انتخاب بهترین چسب زخم امری حیاتی برای مراقبت از زخم‌هاست.

پیشنهاد میکنم مقاله بهترین چسب پانسمان را مطالعه کنید.

پیشنهاد بهترین چسب زخم

ابعاد7 × 2 سانتی‌متر
تعداد درهربسته10 عدد
شکلبیضی
کاربردمناسب برای پانسمان بریدگی های انگشتان دست و پا
سایر توضیحاتبسته‌ی 10 تایی- محافظت و کمک به بهبود زخم های سطحی- مناسب برای پانسمان بریدگی های انگشتان دست و پا
ابعاد17x11x1 سانتی‌متر
شکلمستطیل
ویژگی‌هاترمیم کننده /تسکین دهنده
کاربردبهبود زخم و جلوگیری از خونریزی

3 بسته چسب زخم در طرح های متنوع و زیبا با قابلیت چسبندگی خوب است. هر بسته شامل 5 عدد چسب زخم است که در مجموع 15 عدد می شود.

ابعاد16×10×3 سانتی‌متر
مواد موثرهجهت پانسمان زخم های سطحی
تعداد درهربسته100 عدد
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شکلبیضی
ویژگی‌هامقاوم در برابر نفوذ رطوبت
کاربردجهت بهبود زخم های سطحی
سایر توضیحاتضد حساسیت قیمت اقتصادی ایده آل برای انواع پوست دارای منافذ ریز جلوگیری کننده از تعریق نفوذ پذیری جریان هواعدم چسبندگی به زخم چسبندگی قوی

چسب زخم پارچه‌ای و ضد حساسیت مدیکس، دارای ویژگی کششی با الیاف نازک است، به زخم نمی‌چسبد و به‌راحتی از روی پوست جدا می‌شود. این چسب زخم کاملا استریل بوده و بسته‌بندی بهداشتی دارد. چسب زخم مدیکس به دلیل چنس پارچه‌ای خود و همچنین داشتن منافذ ریز روی نوار، باعث تعریق نخواهد شد و از خیس شدن چسب و مهم‌تر از آن از ایجاد رطوبت روی زخم جلوگیری می‌کند. این چسب قابل‌انعطاف است و بر اثر فعالیت از روی پوست جدا نمی‌شود.

ابعاد14x8x1 سانتی‌متر
شکلمستطیل
کاربردجلوگیری از رطوبت و آلودگی

چسب زخم فانتزی مناسب کودک و فرزند خردسال و یا برای کسانی که علاقه مند به محصولات فانتزی هستند گزینه بسیار مناسبی است. این محصول در عین حال که طراحی فانتزی دارد؛ از کارایی مناسبی نیز برخوردار است.

ابعاد17x11x1 سانتی‌متر
شکلمستطیل
کاربردبهبود زخم و جلوگیری از خونریزی
ابعاد6*8 سانتی‌متر
مواد موثرهSodium Carboxy Methyl Cellulose CMC , Polyurethane Film
تعداد درهربستهیک عدد
شکلمربع
ویژگی‌هامقاوم در برابر نفوذ رطوبت /ضد باکتری
کاربرددرمان زخم بستر

نگهداری از بیمار در منزل نیازمند آموزش های ویژه ای است تا با داشتن علم کافی از به وجود آمدن خطر هایی که می تواند سلامتی شخص بیمار و یا پرستار را به خطر اندازد جلوگیری شود. یکی از این مخاطرات ایتلای شخص بیمار به عارضه زخم بستر می باشد. زخم بستر عارضه ای است که در اثرفشار دراز مدت به یک یا چند نقطه از بدن ایجاد شده و باعث آسیب جدی بافت های بدن از جمله لایه های پوستی درم، اپیدرم و ماهیچه ها می گردد. خوابیدن دراز مدت در یک وضعیت ثابت، ساییدگی بدن بیمار بر روی بستر و یا صندلی، استفاده از لگن نامناسب، کشیدگی بر روی ملحفه بستر بیمار می تواند به بافت های بدن او آسیب وارد کند.

ابعاد10x10x2 سانتی‌متر
تعداد درهربستهشش عدد
شکلمربع
کاربردانواع زخم ها و برید گی ها

چسب زخم هموگاز محصول شرکت کیتوتک می باشد که حاوی پد بند آورنده خونریزی می باشد و دارای مزایا آماده مصرف، استریل، برای جراحات و بریدگی و خراشیدگی های سطحی و عمیق استفاده می شود

ابعاد1x2x7 سانتی‌متر
تعداد درهربسته10 عدد
شکلمستطیل
کاربردبهبود زخم
سایر توضیحاتچسب زخم پاندا-کیفیت عالی-بسته 10 عددی
ابعاد7×2×1 سانتی‌متر
مواد موثرهنمد و الیاف سلولزی طبیعی
شکلنواری /مستطیل
ویژگی‌هامقاوم در برابر نفوذ رطوبت /ضد باکتری
کاربردزخم های سطحی
سایر توضیحات- بدون ایجاد حساسیت بر روی پوست- حاوی زینک اکساید- مقاوم در برابر نفوذ رطوبت
ابعاد2×7.5 سانتی‌متر
تعداد درهربسته10 عدد
شکلمستطیل
ویژگی‌هاضد باکتری
کاربرد
سایر توضیحات- استریل- جلوگیری کننده از تعرق و تورم پوست- دارای پد جاذب مخصوص- ضد‌حساسیت- پارچه‌ای

چسب زخم پاندا یکی از انواع چسب‌های پارچه‌ای موجود در بازار بوده که کاملا استریل می‌باشد. جنس پارچه موجود سبب نقل و انتقال اکسیژن بین سطح پوست و محیط بیرون شده و در نتیجه از جمع شدن مایعات و تعرق پوست و در نهایت متورم شدن ناحیه آسیب دیده جلوگیری می‌کند. پد سفید رنگ موجود بر روی محصول از جنس زینک اکساید بوده که باید بر روی زخم قرار گرفته تا نگذارد نوار چسب به زخم بچسبد.

ابعاد14x8x1 سانتی‌متر
شکلمستطیل
کاربردجلوگیری از رطوبت و آلودگی
ابعاد1x3x8 سانتی‌متر
مواد موثرهجهت پانسمان زخم های سطحی
تعداد درهربسته30 عدد
شکلبیضی
ویژگی‌هامقاوم در برابر نفوذ رطوبت /ضد باکتری
کاربردجهت بهبود زخم های سطحی و جلوگیری از خونریزی
سایر توضیحاتکاملا استریل شدهدارای ایزو 9001دارای ایزو 13485ضد حساسیتایده آل برای انواع پوستدارای منافظ ریز جلوگیری کننده از تعریقنفوذ پذیری جریان هواعدم چسبندگی به زخمچسبندگی قوی

با خرید این محصول 3 بسته ده عددی (30 عدد) چسب زخم کاملا استریل مدیکس تحویل می گیرید. چسب زخم مدیکس اولین چسب زخم استریل شده ایرانی می باشد که با پروانه بهداشت 14891522 و با مدیریت تحت گواهینامه ایزو 9001 و ایزو 13485 تولید شده است. این محصول در مجموعه سی عددی بسته بندی شده است. چسب زخم پارچه ای ضد حساسیت مدیکس دارای ویژگی کششی با الیاف نازک است، به زخم نمی چسبد و براحتی از روی پست جدا می شود. کاملا استریل شده و سپس بسته بندی شده است.

ابعاد3.5x10.5 سانتی‌متر
تعداد درهربسته10 عدد
شکلبیضی
ویژگی‌هاضد باکتری
کاربردپوشاندن زخم ها و خراش های کوچک
سایر توضیحات- سه بسته 10 تایی

چسب زخم کنسینبانت ترکیه ای کد 1389 مجموعه 3 عددی دارای پوشش پارچه ای نرمی است که بهترین نوع پوشندگی را برای زخم ها و خراش های کوچک در بدن انسان فراهم میکند. طراحی خاص این محصول به آن این اجازه را میدهد تا به راحتی بر روی پوست، و حتی مفاصل، چسبیده شود و به صورت ناخودآگاه کنده نشود.

ابعاد11x2x1 سانتی‌متر
تعداد درهربسته10 عدد
شکلنواری
ابعاد10×6×3 سانتی‌متر
شکلمستطیل
کاربردزخم های سطحی بدن

چسب زخم بهداشتی KM بسته 50 عددی است. یک محصول کاملا به صرفه و اقتصادی و کیفیت بالا نسبت به هم رده های خود می باشد. این چسب چسبندگی قوی دارد و در معرض آب مقاوم تر عمل می کند.

ابعاد1x3x8 سانتی‌متر
مواد موثرهجهت پانسمان زخم های سطحی
تعداد درهربسته20 عدد
شکلبیضی
ویژگی‌هامقاوم در برابر نفوذ رطوبت /ضد باکتری
کاربردجهت بهبود زخم های سطحی و جلوگیری ا خونریزی
سایر توضیحاتکاملا استریل شده دارای ایزو 9001دارای ایزو 13485ضد حساسیت ایده آل برای انواع پوست دارای منافظ ریز جلوگیری کننده از تعریق نفوذ پذیری جریان هواعدم چسبندگی به زخم چسبندگی قوی
ابعاد10x18x1 سانتی‌متر
شکلمستطیل
کاربردجلوگیری از رطوبت و آلودگی
ابعاد1x11x17 سانتی‌متر
شکلمستطیل
کاربردترمیم کننده ، تسکین دهنده
ابعاد14x8x1 سانتی‌متر
شکلمستطیل
کاربردجلوگیری از رطوبت و آلودگی

سخن آخر (نتیجه گیری)

برای استفاده بهینه از چسب زخم، لازم است که روش‌های صحیح را رعایت کنید. قبل از استفاده، پوست را کاملاً تمیز کنید و مطمئن شوید که زخم خشک است. پس از اعمال چسب، اطمینان حاصل کنید که پوشش کامل را فراهم کرده و هیچ نشتی یا باز ماندگاری وجود ندارد.

استفاده از بهترین چسب زخم، نقطه مهمی در بهبود زخم‌ها و حفظ بهداشت پوست است. این محصولات با ویژگی‌های مناسب، علاوه بر محافظت از زخم، فرآیند بهبودی را تسریع می‌بخشند و ایمنی پوست را تضمین می‌کنند. به یاد داشته باشید که همواره توصیه‌ها و راهنمایی‌های تخصصی پزشکی را در استفاده از چسب زخم رعایت کنید.

دوستان عزیز، مقاله بهترین چسب زخم همیشه بروزرسانی خواهد شد. مجددا به ما سر بزنید. خوشحال خواهیم شد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف