بهترین ضد آفتاب مردانه برای پوست چرب

تاریخ انتشار: 7 دی 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 304

ضد آفتاب مردان باید ضد آب و ضد تعریق و بی رنگ باشد و دارای فاکتور محافظتی یا SPF+30 باشد. همچنین بافت ضد آفتاب های مناسب پوست چرب باید فلوئیدی(بر پایه آب) باشد، زیرا بافت کرمی به دلیل وجود روغن، مناسب پوستهای چرب نیست. با توجه به موارد گفته شده، در ادامه 3 مدل از بهترین ضد آفتاب مردانه برای پوست چرب خارجی اصل را به شما معرفی میکنیم.

1-فلوئید ضد آفتاب بی رنگ فتودرم آکنه مت SPF30 بایودرما

2-فلویید ضد آفتاب کنترل چربی SPF +50 بی رنگ لاروش پوزای

3-ضد آفتاب مجیک فیوژن واتر SPF50 ایزدین

اما قبل از بررسی محصولات فوق، اگر کمی درباره اهمیت استفاده از ضد آفتاب برای آقایان بگوییم خالی از لطف نیست. پس از آن نیز درباره ویژگی ضد آفتاب های مناسب مردان میگوییم و در نهایت به معرفی 3 تا از بهترین ضد آفتاب های مناسب پوست چرب آقایان میپردازیم. با ما در این راهنمای خرید همراه باشید.

چرا مردان باید از ضد آفتاب استفاده کنند؟

اهمیت استفاده از ضد آفتاب برای مردان و زنان یکسان و بسیار بالا است. آفتاب با تمام فوایدش، خطراتی برای ما بهمراه دارد و یکی از این خطرات اشعه های فرابنفش است که موجب ابتلا به سرطان پوست و پدید آمدن چین و چروک، لکه و التهاب و دیگر عارضه های پوستی میشوند.

علاوه بر این، نور آبی مانیتور و گوشی همراهتان نیز بر پوست شما به اندازه نور آفتاب تاثیر گذار هستند. این اشعه ها در تمام طول سال خطر پیری زودرس و چین و چروک و سرطان پوست را افزایش میدهند.

شاید بپرسید پس راه پیشگیری موارد بالا چیست؟ جواب ساده است، استفاده از ضد آفتاب

اما ضد آفتاب مناسب آقایان چه ویژگی هایی دارد؟

در ضد آفتاب مناسب آقایان چه ویژگی هایی اهمیت دارد؟

محافظت بالا در برابر اشعه های UVA و UVB:

آقایان نسبت به بانوان بیشتر در معرض تابش نور مستقیم آفتاب هستند. در نتیجه مهمترین ویژگی ضد آفتاب انتخابی آقایان این است که طیف وسیعی از اشعه های ماوراء بنفش را پوشش دهد. استفاده از یک ضد آفتاب با قدرت پوشانندگی بالا شما را از اشعه های UVA و UVB و تاثیر رادیکال های آزاد که از عوامل ایجاد سرطان پوست و پیری پوست هستند، محافظت می کند.

فاکتور محافظتی SPF 30+:

بهترین ضد آفتاب ها برای آقایان باید فاکتور محافظتی 30 یا بالاتر داشته باشند. این به این معنا است که این ضد آفتاب می تواند از شما در برابر 97% از اشعه های مضر افتاب محافظت کند. فاکتور محافظتی نشان دهنده میزان محافظت از پوست شما در برابر نور آفتاب است و SPF 30 به این معنی است که پوست شما 30 برابر بیشتر در برابر اشعه های فرابنفش مقاومت خواهد داشت. استفاده از ضد آفتاب را باید در روتین روزانه خود قرار دهید و هر 2 تا 3 ساعت آن را تمدید کنید.

ضد آب بودن:

مردان به نسبت زنان بیشتر عرق میکنند در نتیجه ضد آفتاب مورد استفاده آنان حتما باید ضد آب باشد تا مدت بیشتری بر روی پوست شما بمانند. این ویژگی خیال شما را در هنگام انجام فعالیت های روزانه و حتی ورزش کردن آسوده می کند.

بی رنگ بودن:

بر خلاف بانوان، آقایان آرایش نمیکنند و در نتیجه نیازی به استفاده از ضد آفتاب رنگی یا کرم پودری ندارند و باید از یک ضد آفتاب بی رنگ استفاده کنند.

در ادامه به معرفی 3 تا از بهترین ضد آفتاب های آقایان برای پوست چرب میپردازیم:

3 مدل از بهترین ضد آفتاب های مردانه برای پوست چرب

1-فلوئید ضد آفتاب بی رنگ فتودرم آکنه مت SPF30 بایودرما



خرید ضد آفتاب آکنه مت بایودرما

ضد آفتاب آکنه مت بایودرما یک محصول مراقبتی و درمانی فرانسوی می‌باشد. بافت این ضدآفتاب سبک و زود جذب بوده و با کنترل ترشح چربی پوست از بروز جوش در پوست های چرب و مختلط جلوگیری می‌کند. این ضد آفتاب بواسطه فیلترهای قوی از پوست در برابر اشعه های UV محافظت بالایی نموده و با تقویت سد دفاعی پوست، از پیری زودرس پوست مقابله می‌کند.

تکنولوژی sun active defence: پوست صورت را در برابر اشعه های مضر UVA/UVB تقویت کرده و از آسیب های ناشی از نور آفتاب جلوگیری می‌کند.

تکنولوژی Fluidactiv™ patent: افزایش چربی پوست می تواند عامل ایجاد جوش های پوستی باشد. این تکنولوژی با تجمع چربی در زیر پوست مقابله می‌کند تا از مسدود شدن منافذ جلوگیری کرده و خطر بروز آکنه و جوش را به حداقل برساند.

  • SPF 30
  • بی رنگ
  • مات کننده
  • کنترل کننده چربی پوست
  • ضد آکنه

2-فلویید ضد آفتاب کنترل چربی SPF +50 بی رنگ لاروش پوزای



خرید فلویید ضد آفتاب کنترل کننده چربی لاروش پوزای

فلویید ضد آفتاب کنترل چربی لاروش پوزای نسخه جدیدتر و بهبود یافته ضد آفتاب Ultra-Light این برند است. این ضد آفتاب دارای فرمول مینیمالیستی و هایپو آلرژی و تکنولوژی های خلاقانه است که برای پوست های حساس طراحی و آزمایش شده است. ضدآفتاب Anthelios UVMune 400 لاروش پوزی دارای تست درماتولوژیک و تست آلرژی می باشد.

  • SPF +50
  • بی رنگ
  • محافظت گسترده از اشعه های مضر خورشید
  • کنترل چربی پوست
  • آنتی اکسیدان
  • بدون ایجاد رد سفیدی

3-ضد آفتاب مجیک فیوژن واتر SPF50 ایزدین



خرید ضد آفتاب مجیک فیوژن واتر ایزدین

ضد آفتاب مجیک فیوژن واتر ایزدین یک محصول مراقبتی اسپانیایی به شمار می‌رود که به خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می‌کند. ضد آفتاب مجیک فیوژن واتر ایزدین بر پایه آب بوده و باعث کنترل ترشح چربی پوست می‌شود.

  • SPF 50
  • بی رنگ
  • بدون اثر چربی
  • بدون تحریک چشم
  • کنترل چربی پوست
  • سبک و زود جذب
  • آبرسانی فوری
  • آنتی اکسیدان

بهترین ضد آفتاب مردانه برای پوست چرب کدام است؟

پیشنهاد ما برای انتخاب بهترین ضد آفتاب مردانه برای پوست چرب، فلوئید ضد آفتاب بی رنگ فتودرم آکنه مت SPF30 بایودرما میباشد. این ضد آفتاب بی رنگ، دارای SPF30، ضد آب و مناسب پوست چرب و حساس میباشد.

بهترین ضد آفتاب برای آقایان ورزشکار کدام است؟

ضد آفتاب مناسب ورزشکاران، ضد آفتابی است که ضد آب باشد و دارای ترکیباتی با ماندگاری بالا و قدرت پوشانندگی بالا باشد. بهترین ضد آفتابی که آقایان ورزشکار می توانند استفاده کنند، لوسیون ضد آفتاب شیسیدو است که برای صورت و بدن قابل استفاده می باشد و برنده جایزه Allure 2020 بوده و مناسب آقایان و ورزشکاران با انواع پوست می باشد.

چگونه از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

بیشتر مردم هنگام استفاده از ضد آفتاب 10% از پوست صورت خود را جا می اندازند. باید ضد آفتاب را با دقت و با آرامش به صورت یکدست بر روی پوست خود پخش کنید. به میزان کافی از ضد آفتاب استفاده کنید و حتما قسمت هایی که در معرض آفتاب قرار می گیرند را به خوبی پوشش دهید. و در فواصل 2 ساعتی و یا درصورت عرق کردن و یا شنا، ضد آفتاب خود را تمدید کنید.

انتخاب ضد آفتاب باید با توجه به نوع پوست(چرب، خشک، مختلط، نرمال)، و سن(نوجوان، بزرگسال)، جنسیت(مردانه، زنانه) باشد. نکته پایانی که باید به یاد داشته باشید این است که ضد آفتاب های فیزیکی و یا مینرال به محض استفاده، از پوست شما محافظت می کنند اما ضد آفتاب های شیمیایی پس از استفاده برای جذب کامل، حدود 30 دقیقه زمان نیاز دارند.

منبع:

https://www.menshealth.com/grooming/g43793177/best-sunscreens/

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف