رعایت بهداشت با پوشش کامل با بهترین لباس یکبار مصرف

تاریخ انتشار: 10 دی 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 258

بهترین لباس یکبار مصرف، موضوعی که امروزه مورد توجه قرار گرفته، از اهمیت بیشتری برخوردار است. در بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، صنایع غذایی و حتی در منازل، لباس‌های یکبار مصرف جایگاه خود را پیدا کرده‌اند. انتخاب بهترین لباس یکبار مصرف، وابسته به نوع استفاده، میزان حفاظت مورد نیاز و راحتی کاربر است. برخی لباس‌ها برای محیط‌های خاص، حال که دیگران مناسب استفاده عمومی طراحی شده‌اند. بررسی دقیق از نیازها و اولویت‌های خاص، انتخاب لباس یکبار مصرف را تضمین می‌کند. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین لباس یکبار مصرف برای نیازهای خود کمک کند

لباس یکبار مصرف چیست؟

لباس یکبار مصرف، یک پوشاک است که بعد از یک بار استفاده دیگر مناسب استفاده نمیباشد. این لباس‌ها عمدتاً در محیط‌هایی مانند بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و صنایع غذایی کاربرد دارند. این لباس‌ها معمولاً از پارچه‌های شفاف ساخته می‌شوند و برخی از بهترین تولیدکنندگان این لباس‌ها از پارچه با کیفیت و بدون حساسیت استفاده می‌کنند، از جمله ارمک، پادرا، هرود و گاچی

پیشنهاد میکنم مقاله بهترین حوله یکبار مصرف مطالعه کنید.

پیشنهاد 20 مدل بهترین لباس یکبار مصرف

جنسالیاف مصنوعی/
نحوه بسته شدنزیپ/
نوع کاربردآزمایشگاه و بیمارستان/انبار/بیمارستان/عمومی/
نوع لباسسرهمی/

لباس كار از مهم ترین وسایلی است که در برخی مشاغل به علت نوع فعالیتی که انجام می دهند، باید تهیه شود و می تواند چه از نظر کاری و چه از نظر بهداشتی و قوانین مربوطه، الزام آور باشد. به همین خاطر، انواع مختلفی از لباس های کار وجود دارند که یکی از آنها لباس کار یک بار مصرف با پوشش می باشد.این نوع لباس کار به صورت یکسره و سر تا پا می تواند بیشتر قسمت های بدن را پوشش داده و شما می توانید در کنار آن، از پوشش های صورت، پا و مچ دست به صورت جداگانه هم استفاده نمایید.

ابعاد15x15x10 سانتی‌متر/
وزن100 گرم/
نحوه عملکردمکانیکی /
جنسپلی‌پروپیلن /
سایر توضیحاتگان بیمار و یا ست کامل لباس بیمارستانی شامل کلاه،شلوار،روپوش میباشد و از بهترین مواد ها ساخته شده است. /
جنساسپان باند/پلی‌پروپیلن/
نحوه بسته شدنچسبی/زیپ/
نوع کاربردآزمایشگاه و بیمارستان/انبار/باغبانی/بسته‌بندی/بیمارستان/ساختمانی/سنگ/کارگاه/کارگاه ساختمانی/معدن/
نوع لباسسرهمی/

لباس کار یک بار مصرف برند تمام قد ، طراحی و تولید شده در شرکت ویرا طب ترمه نگار می باشد . این محصول از بهترین پارچه ی اسپانباند سه لایه (SSS) 40 گرمی بعنوان زیره به همراه رویه ی لمینیت شده با فیلم پلی اتیلنی 20 گرمی جهت حفاظت هر چه بهتر و مطلوب تر افراد در برابر انواع آلودگیها تهیه و تولید شده است . همچنین تمامی درزهای این لباس توسط چسب مخصوص آب بندی گردیده تا قابلیت نفوذ ناپذیری لباس تا حداکثر امکان بالا برده شود .

جنساسپان باند/پلی‌پروپیلن/
نحوه بسته شدنچسبی/زیپ/
نوع کاربردآزمایشگاه و بیمارستان/انبار/باغبانی/بسته‌بندی/بیمارستان/ساختمانی/عمومی/کارگاه/کارگاه ساختمانی/مصالح ساختمانی/معدن/
نوع لباسسرهمی/
وزن110 گرم/
نحوه عملکردمکانیکی /
جنسالیاف نخی /
ابعاد100x80 سانتی‌متر/

:لباس یکبار مصرف (بلوز و شلوار) زی تهیه شده از باکیفیت ترین پارچه پزشکی اسپان باند در اندازه فری سایز مورد استفاده در کلیه مراکز زیبایی, ماساژ، درمانی و یا حتی در سفر قابل استفاده میباشد.

جنساسپان باند/
نحوه بسته شدنزیپ/
نوع کاربردآزمایشگاه و بیمارستان/انبار/باغبانی/بسته‌بندی/بیمارستان/ساختمانی/کارگاه/
نوع لباسسرهمی/

لباس کار یکبار مصرف یکسره از جنس اسپانباند 38 گرم آبی نفتی دارای زیپ از جلو ، کلاه سر خود ، مچ دست و پا و کمر دارای کش و در راستای حفاظت متقابل افراد و محصولات در برابر آلودگی ها در محیط کار طراحی و تولید شده است

جنسپلی‌پروپیلن/
نحوه بسته شدنزیپ/
نوع کاربردآزمایشگاه و بیمارستان/
نوع لباسسرهمی/

این لباس یکبار مصرف و از نوع 5 و 6 است به این معنی که دارای قابلیت آنتی استاتیک می باشد و مناسب برای کار بامواد معدنی رادیواکتیو نیز هست، جنس این لباس از پلی پروپیلن، سیلیکون و بدون لاتکس است که در قسمت مچ دست و مچ پا و کمر از الاستیک استفاده شده است.

جنساسپان باند/پلی‌پروپیلن/
نحوه بسته شدنزیپ/
نوع کاربردآزمایشگاه و بیمارستان/انبار/باغبانی/بیمارستان/کارگاه/
نوع لباسسرهمی/

امروزه لباس‌های کار در طرح‌ها و جنس‌های مختلفی برای مشاغل مختلف طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام به نوعی می‌توانند مفید واقع شوند. هر شغلی امروزه دارای لباس کار مخصوص به خود بوده و می‌تواند امنیت کاربر را تضمین کند. محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، لباس کار یکبار مصرف «تایوک» مدل CHF05 است. این محصول همان‎طور که از نامش پیداست؛ به صورت یکبارمصرف بوده و مناسب برای مشاغل مختلف است.

مشخصه‌ی اصلیسایز بزرگ /
سایر مشخصاتسایز بزرگ /
نحوه بسته شدنچسبی/
نوع کاربردکارگاه/
مشخصه‌ی اصلییکبار مصرف بودن /
سایر مشخصاتیکبار مصرف بهداشتیفری سایزجلو باز /

این لباس یکبار مصرف در بسته بیست عددی عرضه میشود و هر یک عدد آن هم به صورت مجزا بسته بندی شده تا نهایت تامین بهداشت را برای شما و مشتریان سالنهای آرایش فراهم کند.

جنساسپان باند/الیاف مصنوعی/
نحوه بسته شدنزیپ/
نوع کاربردانبار/باغبانی/بسته‌بندی/ساختمانی/کارگاه/کارگاه ساختمانی/نجاری/
نوع لباسسرهمی/

لباس کار یکبار مصرف یکسره از جنس اسپانباند 38 گرم آبی نفتی دارای زیپ از جلو ، کلاه سر خود ، مچ دست و پا و کمر دارای کش و در راستای حفاظت متقابل افراد و محصولات در برابر آلودگی ها در محیط کار طراحی و تولید شده است

جنساسپان باند/
نحوه بسته شدنچسبی/
نوع کاربردکارگاه/
نوع لباسدوتکه/

واکسيناسيون یکی از مهم ترین روش های پیشگیری از بیماری های واگیر طیور و دام بوده و ورود واکسیناتور به دلیل تردد در فارم های (مزارع) متعدد ، یکی از مهم ترین عوامل انتقال اجرام بیماری زا و شکست بایوسکیوریتی (امنیت زیستی) باشد. در همین راستا به منظور پیشگیری از این امر بسیار مهم ، لباس یکبار مصرف دو تکه (پیراهن آستین کوتاه یقه هفت و شلوار) با ضخامت مناسب که بدن نما نباشد (به جهت عدم استفاده از لباس شخصی توسط پرسنل ) و دارای دو جیب مخصوص نگه داری شیشه واکسن و یا وسایل کار به همراه کلاه یکبار مصرف پیشنهاد می شود.

جنساسپان باند/
نحوه بسته شدنزیپ/
نوع کاربردآزمایشگاه و بیمارستان/انبار/باغبانی/بسته‌بندی/بیمارستان/کارگاه/کارگاه ساختمانی/معدن/هشدار/هشدار دهنده/
نوع لباسسرهمی/
جنساسپان باند/پلی‌پروپیلن/
نحوه بسته شدنچسبی/زیپ/
نوع کاربردآزمایشگاه و بیمارستان/انبار/باغبانی/بسته‌بندی/بیمارستان/ساختمانی/عمومی/کارگاه/کارگاه ساختمانی/مصالح ساختمانی/معدن/معماری/
نوع لباسسرهمی/
جنساسپان باند/
نحوه بسته شدنکشی/
نوع کاربردآزمایشگاه و بیمارستان/آشپزی/کارگاه/
نوع لباسکلاه/

کلاه آکاردئونی ، کلاهی است بسیار سبک و راحت که در رستوران ها ، بیمارستان ها و همچنین در صنایع غذایی و دارویی جهت رعایت هرچه بیشتر بهداشت استفاده می شود. کلاه آکاردئونی به علت بافت نازک و توری شکلی که دارد ، هوا را به راحتی از خود عبور می دهد و نسبت به نمونه مشابه نایلونی اش ، باعث تعریق سر نمی شود.

جنساسپان باند/
نحوه بسته شدنچسبی/
نوع لباسکلاه/

قابلیت چند بار استفاده را دارد.جنس کار ار اسپان باند مرغوب(بافتینه) میباشد.اگر در خطوط تولید صنایع مواد غذایی، بیمارستان، کارخانجات، رستوران‌ها و مراکز تحقیقاتی کار می‌کنید، می‌دانید که استفاده از کلاه بهداشتی چقدر اهمیت دارد. کلاه‌های این محصول مجهز به یک عدد کش هستند که باعث می‌شود استفاده و نگه‌داشتن کلاه روی سر به‌آسانی صورت پذیرد.

جنساسپان باند/
طرحساده/
فرم شورت و لباس پایین‌تنهاسلیپ/
جنسپلی استر/نخ/
طرحساده/
فرم شورت و لباس پایین‌تنهاسلیپ/

لباس زیر یکبار مصرف، لباس زیری است که طوری طراحی شده است که یکبار پوشیده شود و سپس دور ریخته شود. دلایلی که ممکن است شخص بخواهد این نوع لباس زیر را بپوشد متفاوت است و این دلایل به طور معمول، طرز تهیه لباس زیر یکبار مصرف را تعیین می کند. برخی از افراد در سفر از لباس زیر به اصطلاح مسافرتی استفاده می‌کنند .در موارد دیگر، لباس زیر به طور خاص برای محافظت از پوست شما و لباس‌های معمولی‌تان طراحی شده است. برخی از افراد از مشکلات بی‌اختیاری رنج می‌کشند و از این شورت‌ها به منظور جلوگیری از نشت ادرار روی لباس‌های معمولی‌شان استفاده می‌کنند. با استفاده از شورت‌ یکبار مصرف، زنان می‌توانند از لک شدن و نشت قطرات خون روی سطح لباسشان، در دوره قاعده‌گی یا پس از زایمان استفاده کنند.

سخن آخر(نتیجه گیری)

به طور کلی، انتخاب بهترین لباس یکبار مصرف بستگی به نیازهای خاص هر فرد دارد. برای مثال، برخی افراد ممکن است به دنبال لباس یکبار مصرف با قیمت مناسب باشند، در حالی که دیگران ممکن است به دنبال لباس یکبار مصرف با کیفیت بالا باشند.

با توجه به تنوع نیازها و ترجیحات، انتخاب لباس یکبار مصرف به توجه دقیق به محیط استفاده، میزان حفاظت مورد نیاز، و راحتی کاربر بستگی دارد. مطالعه دقیق نیازها و اولویت‌های خاص به افراد کمک می‌کند تا لباس مناسبی را انتخاب کرده و از آن به بهترین نحو استفاده کنند. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین لباس یکبار مصرف برای نیازهای خود کمک کند.

دوستان عزیز، مقاله بهترین لباس یکبار مصرف همیشه بروزرسانی خواهد شد. مجددا به ما سر بزنید. خوشحال خواهیم شد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف