خودرا مراقبت کنید: با بهترین سوزن تست قند در بازار به همراه معرفی 20 مدل

تاریخ انتشار: 17 دی 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 168

در دنیای امروز، سوزن تست قند خون ابزاری حیاتی است که اهمیت فراوانی در مدیریت دقیق دیابت و کاهش اثرات جانبی دارد. این مقاله به بررسی این اهمیت و انتخاب بهترین سوزن پرداخته و تأکید بر اهمیت این انتخابات می‌نماید. با انتخاب یک سوزن با کیفیت، همچنین رعایت نکات فنی، دقت بیشتری در نتایج تست حاصل می‌شود. این تدابیر نه تنها به راحتی بیماران کمک می‌کنند بلکه تأثیر مثبتی در بهبود کیفیت زندگی ایشان خواهد داشت.

سوزن تست قند خون چیست؟

سوزن تست قند خون، وسیله‌ای حیاتی و کوچک است که برای جمع‌آوری نمونه خون جهت اندازه‌گیری میزان قند در خون به کار می‌رود. انتخاب بهترین سوزن باعث دقت بالاتر در نتایج تست و افزایش راحتی بیماران می‌شود. این سوزن‌ها باید نازک، تیز، و با کیفیت باشند تا علاوه بر کاهش درد بیمار، دقت و صحت تست نیز تضمین گردد.

پیشنهاد میکنم مقاله بهترین سرنگ انسولین مطالعه کنید.

پیشنهاد بهترین سوزن تست قند خون

سازگار بااغلب قلم‌های لنست (نمونه‌گیری) /
تعداد50 عدد /
سایر توضیحاتسایز 30G /

سوزن تست قند خون یا سوزن لنست (نمونه گیری) فریسنس به واسطه نوک نازک آن که ابعادی معادل 30G دارد و همچنین استفاده از تکنولوژی تراش سه گانه در نوک سوزن، این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان فرآیند نمونه گیری خون را بدون درد تجربه کرد و انجام داد. همچنین، این سوزن طراحی استاندارد چهارپر دارد و این موضوع باعث می‌شود تا بتوان از آن توسط اکثر قلم‌های لنست استفاده کرد.

ابعاد5x5x30 میلی‌متر/
وزن2 گرم/
تعداد100 /

بسته ۱۰۰ عددی سوزن استریل یکبار مصرف تست قند خون گالا مدل 30G که در بیشتر دستگاههای تست قند خون قابل استفاده است. این محصول دارای استانداردهای CE و FDA و ISO13485 می باشد. سوزن ها دارای کاور محافظ هستند که به راحتی برداشته می شوند. نوک سوزن ها به شکل مخروطی است که حداکثر راحتی را در هنگام خون گیری خواهد داشت.

ابعاد2x2x2 میلی‌متر/
سازگار بااکیوچک اینستنت /
وزن5 گرم/
تعداد102 /

سوزن تست قند خون اینستنت اکیوچک، وسیله‌ای برای سوراخ‌کردن انگشت جهت انجام عمل نمونه گیری خون بوده و به طور خاص افراد دیابتی به سبب انجام عمل تست قند خون از این وسیله استفاده بیشتر می‌کنند. این سوزن در کمتر از چند میلی ثانیه به داخل پوست نفوذ کرده و دارای تکنولوژی Clixmotion برای نمونه گیری کاملا بدون درد می باشد. جنس سوزن‌های استفاده شد از استیل ضدزنگ است. در واقع طراحی منحصر به فرد این سوزن‌ها که نوک بسیار ظریف ساخته شده‌اند سبب کاهش درد می‌شود. این سرسوزن مناسب برای استفاده در قلم‌های لنست دستگاه قند خون اینستنت اکیوچک ساخته شده و به سادگی می‌توان از آن برای انجام عمل نمونه‌گیری استفاده کرد.

تعداد100 /
سایر توضیحات- کاربری خانگی- مناسب دستگاه های تست قند خون Accu Chek Performa و Accu Chek Active /

اگر شما مبتلا به بیماری دیابت باشید، برای اندازه گیری میزان قند خون باید به آزمایشگاه مراجعه کنید. ولی راه ساده تری نیز وجود دارد و آن هم اندازه گیری و تست قند خون در خانه است. بسته‌ی Soflclix تولید شده توسط شرکت «آکیو چک» (Accu Chek)، 100 عدد سوزن دارد. با فرو کردن سوزن تست در بدن و انتقال خون به دستگاه تست می‌توان به میزان قند خون پی برد. همچنین باید اشاره کرد که این محصول تنها با دستگاه‌های تست قند خون در دو مدل Accu Chek Performa و Accu Chek Active سازگار است. بنابراین اگر برای کنترل مداوم میزان قند خون‌تان به سوزن تست نیاز دارید، این مدل را می‌توانید انتخاب کنید.

تعداد100 /
سایر توضیحات- کاربری خانگی- حداقل خون موردنیاز: 1.0 میکرولیتر /
ابعاد65x35x75 میلی‌متر/
وزن50 گرم/
تعداد100 /
تعداد25 /
سایر توضیحات- کاربری خانگی- دارای نمایشگر تعویض باتری- مناسب برای دستگاه softclix lancing- استریل با اشعه‌ی گاما /

اگر شما مبتلا به بیماری دیابت باشید، برای اندازه گیری میزان قند خون باید به آزمایشگاه مراجعه کنید. ولی راه ساده تری نیز وجود دارد و آن هم اندازه گیری و تست قند خون در خانه است. شما برای این کار به تعدادی لوازم مخصوص نیاز دارید. یکی از آن‌ها سوزن تست قند خون است. Accu Chek Soflclix ابزاری است که با قرار دادن نمونه‌ی خون بر روی آن و گذاشتن در دستگاه تست قند خون، میزان قند قابل تشخیص است.

ابعاد10.10.3 میلی‌متر/
وزن50 گرم/
تعداد100 /
ابعاد30x7x2 میلی‌متر/
وزن1 گرم/
تعداد100 /
تعداد100 /
تعداد50 /
تعداد100 /
سایر توضیحاتنوک مثلثی برای حداکثر راحتیبسته بندی بهداشتی /
کاربرد به صورتخانگی /
انواع نمایشگرنمایشگر تاریخ و ساعت /
قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیتامکان تنظیم هشدار /
اقلام همراهقلم لنست فریسنسبسته 10 عددی سوزن لنست فریسنسبسته 10 عددی نوار تست قند خون فریسنسکیف حمل دستگاه و لوازم جانبییک عدد باتری سکه‌ای CR2032 ( باتری درون دستگاه نصب شده است)دفترچه راهنماکارت ضمانت مادام‌العمر /
وزن26 گرم/
زمان پاسخگویی به تست5 ثانیه /
حداقل خون مورد نیاز0.6 میکرولیتر /
تعداد نوار تست10 /
تعداد سوزن تست10 /
نوع باتریباتری سکه‌ای RC2032 /
منبع انرژیباتری /
مشخصات نوار تستبدون نیاز به کدگذاری و کالیبراسیونمیزان خون مورد نیاز جهت انجام تست 0.6 میکرولیتر /
مشخصات نمایشگرصفحه نمایشگر LCDابعاد نمایشگر: 28x29 میلی‌متر /
مشخصات سوزن‌زنقابلیت تنظیم شدت ضربه از عدد 1 تا 9 استفاده از تکنولوژی Smooth lance /
سایر توضیحاتدارای گواهی‌نامه‌های بین‌المللی ISO 15197 در سال 2015 و تأییدیه بین‌المللی دقت دستگاه FDAدارای تأییدیه دقت از آزمایشگاه مرجع سلامت و اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشتذخیره 880 نتیجه اندازه‌گیری تست قند خون در حافظه دستگاه FREESENS قابلیت هماهنگ‌سازی دستگاه تست قند خون با اپلیکیشن فریسنسقابلیت ارائه نمودارهای تحلیلی از وضعیت قند خون به پزشک قابلیت به اشتراک‌گذاری نتایج تست قند خون با پزشکدسترسی همیشگی به نوار تست قند خون در سراسر ایرانقابلیت ثبت قند خون به صورت قبل یا بعد از غذاتکنولوژی اصلاح خودکار تاریخ و ساعتِ نتایج تست قند خوندارای نشانگر رنگی جهت درک عمیق‌تر مفهوم جدید Point In Range 1. رنگ قرمز (محدوده افت قند خون): قند خون کمتر از 702. رنگ سبز (محدوده قند خون نرمال): قند خون بین 70 الی 1803. رنگ زرد (محدوده قند خون بالا): قند خون بالاتر از 180● به کار بردن تکنولوژیSmooth Lance در قلم لنست (قلم خون‌گیری) فریسنس، سوزن لنست فریسنس با قطر کم (گیج 30) و تراش سه‌گانه نوک سوزن برای تجربه خون‌گیری با کم‌ترین میزان درد /
ابعاد5x5x7 میلی‌متر/
سازگار باتمامی دستگاهها با سوزن ۴ پر /
وزن20 گرم/
تعداد100 /
کاربرد به صورتخانگی /
انواع نمایشگرنمایشگر تعویض باتری /
قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیتامکان تنظیم هشدار /
اقلام همراه50عدد نوار تست110 عدد سوزنکیفباتریدفترچه راهنمااتو لنستسری قابل تعویض اتو لنست /
زمان پاسخگویی به تست7 /
حداقل خون مورد نیاز0.7 /
نوع باتری/
منبع انرژیباتری /
کاربرد به صورتخانگی /
انواع نمایشگرنمایشگر تعویض باتری /
قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیتامکان تنظیم هشدار /
اقلام همراهلنست، کیف، باتری سکه ای، سوزن /
وزن50 گرم/
زمان پاسخگویی به تست5 /
حداقل خون مورد نیاز0.9 /
نوع باتری/
منبع انرژیباتری /
ابعاد15x10x6 سانتی‌متر/
کاربرد به صورتخانگی /
امکانات ابزارسوزن تست /
انواع نمایشگرنمایشگر تعویض باتری /
تجهیزات همراهنوار تست /
قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیتامکان تنظیم هشدار /
وزن210 گرم/
تعداد نوار تست50 /
تعداد سوزن تست10 /
منبع انرژیباتری /
وزن1 گرم/
تعداد100 /
سایر توضیحات- طول: 4 میلی‌متر /
تعداد100 /
تعداد100 /

سخن آخر(نتیجه گیری)

اگر سوزن ناکافی یا ناکیفیت انتخاب شود، ممکن است باعث ایجاد درد و ناراحتی برای بیمار شود. همچنین، احتمال ایجاد خونریزی و آسیب به بافت‌های اطراف نیز افزایش می‌یابد. بنابراین، اهمیت انتخاب دقیق و کیفیتی سوزن به ویژه زمانی که بیمار از این وسیله برای اندازه‌گیری مکرر استفاده می‌کند، بیشتر می‌شود.

با توجه به اهمیت انتخاب بهترین سوزن تست قند خون در تشخیص و مانیتورینگ دیابت، مراقبت از سلامتی، افزایش راحتی بیماران و دقت بیشتر در نتایج تست، انتخاب یک سوزن با کیفیت اساسی است. بر اساس نیازهای فردی و همچنین توصیه‌های پزشک، انتخاب سوزن تست قند خون می‌تواند اثر مثبتی در بهبود کیفیت زندگی داشته باشد.

دوستان عزیز، مقاله بهترین سوزن تست قند خون همیشه بروزرسانی خواهد شد. مجددا به ما سر بزنید. خوشحال خواهیم شد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف