راهنمای بهترین تشویقی سگ

تاریخ انتشار: 25 دی 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 196

سگ‌ها، یکی از صمیمی‌ترین و وفادارترین حیوانات خانگی هستند. این حیوانات نژاد های مختلفی در سراسر جهان دارند. سگ‌ها به عنوان حیوانات اجتماعی، به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند و بهترین دوست شما خواهند شد. بسیاری از سگ‌ها نیز استعدادهای ویژه‌ای دارند. آنها به عنوان سگ‌های نگهبان، راهنماهای کمکی، سگ های پلیس و... فعالیت می کنند. اما سگ ها برای ادامه زندگی نیازهایی اساسی دارند از جمله آب و غذا ، سگ‌ها به تغذیه‌ای مناسب و منظم نیاز دارند. باید به آنها غذاهایی داده شود که حاوی تمامی مواد غذایی لازم برای سلامتی آنها باشند.

همچنین، آب پاک و تازه نباید فراموش شود. علاوه بر آن سگ‌ها نیاز به تمرین روزانه و فعالیت فیزیکی دارند تا سلامتی و رفاه آنها حفظ شود. پیاده‌روی‌ها، بازی‌ها، مسابقات و... می‌توانند فعالیت‌هایی مناسب برای سگ باشند. اما با چه وسیله ای می‌توانیم آنها را تشویق کنیم. ما در این مقاله قصد معرفی بهترین تشویقی سگ را داریم. لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

تشویقی سگ چیست؟

تشویقی سگ، نوعی خوراکی یا مکمل غذایی است که معمولا به عنوان پاداش در آموزش، رفتار درست، تقویت مثبت و تشویق سگ‌ها استفاده می‌شود. این نوع خوراک‌ها طعم و مزه خوشمزه ای دارند که سگ‌ها را ترغیب می‌کنند تا رفتار مطلوب را انجام دهند تا این خوراکی خوشمزه را دریافت کنند.

پیشنهاد میکنم مقاله بهترین غذای خشک گربه مطالعه کنید.

پیشنهاد بهترین تشویقی سگ

مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنیپروتئین/
مناسبسگ بالغ/
فواید محصولبهبود سلامت پوست/بهبود سلامت مو/بهبود سلامت استخوان و مفاصل/بهبود سلامت دستگاه گوارش/هضم آسان/تقویت سیستم ایمنی/
ابعاد20x13x4 سانتی‌متر/
وزن60 گرم/
کشور سازندهایران /
سایر توضیحاتخوشمزه طبیعی مفید /

این محصول صد در صد طبیعی بوده و با طعم مرغ و انواع سبزیجات علاوه بر طعم خوب ، مفید نیز است.همچنین به دلیل تعداد زیاد تشویقی در هر بسته با توجه به قیمت آن مقرون به صرفه نیز می باشد.

مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنیامگا 3/
مناسبسگ بالغ/

تشویقی های بیسکوئیتی دودوتی بر پایه ماود اولیه گیاهی کاملا طبیعی و ارگانیک با منشا پروتئینی تخم مرغ با طعم دهنده های گیاهی مختلف مانند هویج - چغندر - گندم و اسفناج و میکس ،تهیه شده اند . محصولی که مشاهده می فرمایید مدل میکس میباشد که حاوی تمامی موارد قبل است این محصول و سایر محصولات دودوتی به نوعی رژیمی بوده و علاوه بر اینکه به عنوان یک میان وعده بسیار خوش خوراک می توان استفاده نمود . منجر به افزایش وزن و ناراحتی های گوارشی برای سگها نمیشود .

ابعاد17x13x1 سانتی‌متر/
وزن120 گرم/

غذای تشویقی سگ POOPET مدل مانچی مدادی MS حاوی 12 عدد مانچی مدادی 13 سانتی بوده که تهیه شده از مواد 100 درصد طبیعی و مرغوب میباشد ، تشویقی مانچی مدادی پوپت فوق العاده سرگرم کننده و جذاب از نظر طعم و شکل ظاهری است و قابل استفاده برای تمامی سنین و نژادهای سگ ، از مزایای استفاده از تشویقی مانچی مدادی پوپت کمک به از بین بردن پلاک های دندانی سگ و رعایت بهداشت دهان و دندان میباشد ، پوپت میتواند خوراکی طبیعی و مناسب برای رفع نیاز جویدن سگ و توله سگ باشد و زمانی طولانی باعث سرگرمی باشد

ابعاد22x13x3 سانتی‌متر/
وزن60 گرم/
کشور سازندهایران /
سایر توضیحاتغذای تشویقی سگ حاوی 9 عدد مدادی نرم با طعم گوشت مرغ و کاکائو کاکائو به کار رفته در این محصول با کاکائو و شکلات انسانی که برای سگها ضرر دارد متفاوت است /
مناسبسگ نژاد متوسط/
فواید محصولبهبود سلامت دستگاه گوارش/بهبود کاهش وزن/

تشویقی های بیسکوئیتی دودوتی بر پایه ماود اولیه گیاهی کاملا طبیعی و ارگانیک با منشا پروتئینی تخم مرغ با طعم دهنده های گیاهی مختلف مانند هویج - چغندر - گندم و اسفناج تهیه شده اند . که این محصول حاوی چغندر و سفیده تخم مرغ می باشد این محصول و سایر محصولات دودوتی به نوعی رژیمی بوده و علاوه بر اینکه به عنوان یک میان وعده بسیار خوش خوراک می توان استفاده نمود . منجر به افزایش وزن و ناراحتی های گوارشی برای سگها نمیشود .

ابعاد20x14x3 سانتی‌متر/
وزن70 گرم/

غذای تشویقی سگ اس پی مدل اسنک فیش با دور پیچ مرغ (هویجی) تهیه شده از خرچنگ و فیله طبیعی مرغ است. این تشویقی با دست و از مواد اولیه تازه و 100% طبیعی تهیه شده است و حاوی آنتی اکسیدان و بسیار مقوی است. این تشویقی خوشمزه و لذیذ هضم راحتی دارد و مورد علاقه همه سگ هاست و فوق العاده خوش خوراک می باشد.

مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنیویتامین A/ویتامین C/ویتامین E/
مناسبسگ بالغ/
فواید محصولتقویت سیستم ایمنی/
ابعاد9 × 9 × 21 سانتی‌متر/
وزن286 گرم/
ابعاد9x9x20 سانتی‌متر/
وزن150 گرم/
کشور سازندهایران /
ابعاد20x10x3 سانتی‌متر/
وزن60 گرم/
سایر توضیحاتتشویقی مدادی سگ که با طعم های مختلف خود برای سگ ها بسیار دلپذیر بوده و علاقه ی زیادی به ان پیدا میکنند همچنین این محصول حاوی مواد مغذی است که به رشد و سلامت سگ کمک فراوانی میکند /
وزن100 گرم/
سایر توضیحاتبسته 4 عددی تهیه شده از گوشت مرغ و ماهی /
ابعاد9x9x17 سانتی‌متر/
وزن150 گرم/

غذای تشویقی سگ و گربه سویل پت مدل Calf Lung Snack تهیه شده از 40 تکه خشک شده جگر سفید گوساله که کاملا طبیعی میباشد ، جگر میتواند کامل کننده بخشی از نیاز غذایی سگ وگربه باشد ، از این تشویقی میتوان برای تمامی نژادهای سگ استفاده کرد

مناسبسگ بالغ/
فواید محصولبهبود سلامت دستگاه گوارش/بهبود کاهش وزن/

تشویقی های بیسکوئیتی دودوتی بر پایه ماود اولیه گیاهی کاملا طبیعی و ارگانیک با منشا پروتئینی تخم مرغ با طعم دهنده های گیاهی مختلف مانند هویج - چغندر - گندم و اسفناج تهیه شده اند . این محصول و سایر محصولات دودوتی به نوعی رژیمی بوده و علاوه بر اینکه به عنوان یک میان وعده بسیار خوش خوراک می توان استفاده نمود . منجر به افزایش وزن و ناراحتی های گوارشی برای سگها نمیشود .

ابعاد13x11x2 سانتی‌متر/
وزن70 گرم/

غذای تشویقی سگ POOPET مدل استخوان B2 حاوی 6 عدد استخوان ژلاتینی 5 سانتی بوده که تهیه شده از مواد 100 درصد طبیعی و مرغوب میباشد ، استخوان تشویقی پوپت فوق العاده سرگرم کننده و جذاب از نظر طعم و شکل ظاهری است و قابل استفاده برای تمامی سنین و نژادهای سگ ، از مزایای استفاده از استخوان تشویقی پوپت کمک به از بین بردن پلاک های دندانی سگ و رعایت بهداشت دهان و دندان میباشد ، پوپت میتواند خوراکی طبیعی و مناسب برای رفع نیاز جویدن سگ و توله سگ باشد و زمانی طولانی باعث سرگرمی باشد

ابعاد22x14x3 سانتی‌متر/
وزن60 گرم/
کشور سازندهایران /
سایر توضیحاتغذای تشویقی سگ مدادی نرم با طعم گوشت مرغ و لبنیات حاوی شیر و ماست با کلسیم بالا حاوی 9 عدد استیک نرم /
مناسبسگ بالغ/

این محصول به صورت تشویقی بیسکویت و با طعم بسیار جذاب توت فرنگی تهیه شده است که علاوه بر طعم ، دارای ویتامین و موادمعدنی نیز می باشد و کاملا مفید و بدون هرگونه مواد شیمیایی و رنگ می باشد.

ابعاد21x16x4 سانتی‌متر/
وزن100 گرم/

غذای تشویقی سگ پت پرایز مدل Cow Tail تهیه شده از دم طبیعی گاو یک تشویقی لذیذ و بسیار خوش خوراک با پروتئین بالا و چربی کم است که سرشار از ویتامین هاست. این جویدنی طبیعی، نیاز سگ ها به جویدن را برآورده می کند، جرم دندان را کاهش می دهد و با ماساژ دادن لثه ها هنگام جویدن به سلامت آن ها کمک می کند و همچنین بوی بد دهان سگ را نیز از بین می برد. این محصول 100% طبیعی و فاقد مواد نگهدارنده و افزودنی مصنوعی است و برای همه نژادهای سگ در همه سنین قابل استفاده است.

ابعاد12x12x10 سانتی‌متر/
وزن180 گرم/
مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنیویتامین K/ویتامین A/
مناسبسگ بالغ/
فواید محصولبهبود سلامت پوست/بهبود سلامت مو/

تشویقی های بیسکوئیتی دودوتی بر پایه ماود اولیه گیاهی کاملا طبیعی و ارگانیک با منشا پروتئینی تخم مرغ با طعم دهنده های گیاهی مختلف مانند هویج - چغندر - گندم و اسفناج تهیه شده اند . که این محصول حاوی کدو و سفیده تخم مرغ می باشد . این محصول و سایر محصولات دودوتی به نوعی رژیمی بوده و علاوه بر اینکه به عنوان یک میان وعده بسیار خوش خوراک می توان استفاده نمود . منجر به افزایش وزن و ناراحتی های گوارشی برای سگها نمیشود

چرا باید غذاهای تشویقی سگ بخریم؟

غذاهای تشویقی برای سگ‌ها نقش مهمی در آموزش رفتار آنها دارند. این غذاها علاوه بر تقویت مثبت رفتارهای مطلوب، در سلامت آنها نیز نقش دارند. به طور کلی، مزایای استفاده از غذاهای تشویقی برای سگ‌ها عبارتند از:

  1. از غذاهای تشویقی به عنوان پاداشی در آموزش سگ‌ها استفاده می‌شود. با دادن این خوراکی‌ها به سگ بعد از انجام رفتار مطلوب، آموزش آسان تر می‌شود.
  2. موثرترین روش برای تکرار کارهای مثبت دادن غذای تشویقی به آنها است.
  3. استفاده از غذاهای تشویقی باعث بهتر شدن رابطه و اعتماد بین سگ و صاحبان آنها می شود.
  4. استفاده از غذاهای تشویقی می‌تواند باعث کاهش استرس و اضطراب و سگ‌ها در موقعیت های مختلف شود.
  5. این غذا ها مقوی هستند و انواعی از ویتامین های مورد نیاز سگ را تامین می کنند.

چگونه با تشویقی مناسب، توله سگ را آرام کنیم؟

اولین نکته برای آرام کردن توله سگ با کمک غذای تشویقی این است که بدانید غذای تشویقی توجه توله سگ را به خود جلب می‌کند یا به بیان دیگر سگ این تشویقی ها دوست دارد با خیر.غذاهایی با طعم خوشمزه و متفاوت می‌توانند این کار را بهتر انجام دهند. علاوه بر آن بغل کردن، استفاده از لفظ های آرامش‌بخش و یا حتی ماساژ به هنگام دادن تشویقی می‌تواند کمک کننده باشد.

چقدر و چه زمانی باید به سگم غذای تشویقی بدم؟

میزان غذای تشویقی که به سگتان می‌دهید باید بر اساس اندازه و نیازهای سگتان باشد. بهتر است این تشویقی ها را در وعده‌های کوچک استفاده کنید. خوردن بیش از اندازه تشویقی ممکن است باعث چاق شدن سگتان شود. این تشویقی ها معمولا بین وعده های غذایی یاه به عنوان پاداش به سگ داده می‌شوند.

ویژگی‌های مهم یک تشویقی خوب برای سگ

به طور کلی، یک تشویقی خوب برای سگ، ویژگی‌هایی دارد از جمله:

  • مزه خوب: بهتر است تشویقی سگ طعم و مزه خوشمزه ای داشته باشد تا سگ شما را به خوردن جذب کند.
  • قابل هضم بودن: تشویقی نوعی میان وعده محسوب می‌شود بنابراین باید قابل هضم بوده و مشکلی برای سیستم گوارشی سگ ایجاد نکند.
  • اندازه مناسب: غذای تشویقی‌ باید در اندازه‌ی کوچک به سگ، داده شود تا هم قابل هضم باشد و هم برای استفاده در آموزش و تشویق موثر باشد.
  • ترکیب مغذی: تشویقی سگ باید برخی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی حیاتی را در بر بگیرد.
  • ماندگاری بالا: تشویقی باید ماندگاری مناسب و رو به بالایی داشته باشد.
  • کیفیت: مطمئن شوید که تشویقی شما از مواد خام با کیفیت و مناسب برای مصرف سگ تهیه شده است.

سوالات متداول درباره بهترین تشویقی سگ

در ادامه تعدادی از سوالاتی که کاربران و یا صاحبان سگ با آن روبرو هستند را پاسخ خواهیم داد.

  1. سالم‌ترین غذاهای تشویقی سگ چیست؟

    سالم‌ترین غذاهای تشویقی سگ، غذا هایی هستند که بر اساس مواد خام طبیعی و سالم تهیه می‌شوند. این مواد می توانند شامل میوه ها، پوره ها، مواد پروتویینی و ... باشند.

  2. آیا تشویقی‌ها قسمتی از رژیم غذایی سگ شما باید باشند؟

    بله، تشویقی‌ها می‌توانند قسمتی از رژیم غذایی سگ شما باشند. اما باید به میزان و نوع تشویقی‌ها توجه کنید. تشویقی‌ها باید به عنوان میان‌وعده یا پاداش در فرایند آموزش و تربیت سگ استفاده شوند و نباید به صورت اصلی از وعده های روزانه سگ تشکیل شوند.تشویقی‌ها باید در حداکثر 10٪ از کل رژیم غذایی سگ قرار بگیرند و می‌توانند به صورت غذای خشک یا تر باشند‌‌.

  3. از چند هفتگی می‌توانیم به توله سگ تشویقی دهیم؟

    می‌توانید از حدود 8 هفتگی شروع به تشویقی دادن به توله سگ کنید. این زمانی است که توله شروع به دیدن و شناختن محیط اطراف می‌کند و در نهایت توانایی جواب دادن به تشویقی را دارد. با این حال، زمان شروع تشویقی می تواند بسته به نژاد سگ شما متفاوت باشد.

  4. بدترین و بهترین غذاهای تشویقی سگ چیست؟

    بدترین غذاهای تشویقی برای سگ شامل غذاهایی هستند که برای سلامتی سگ مضر هستند و برای آن مشکلات گوارشی ایجاد می‌کنند. برای مثال شکلات و قهوه (یه علت وجود کافئین) ، پیتزا یا مواد فست فود (چربی بالا) و... اما بهترین غذاهای تشویقی برای سگ ها عبارتند از تکه های گوشت، مرغ ، ماهی ، قطعات برخی از میوه ها و سبزیجات و..

  5. آیا خوردن پنیر برای سگ‌ها مضر است؟

    مصرف پنیر برای سگ‌ها باید با احتیاط همراه باشد. برخی سگ‌ها ممکن است به لاکتوز حساسیت داشته باشند و مصرف پنیر می‌تواند به مشکلات هضمی و اسهال منجر شود. همچنین، پنیر یک محصول لبنی است که معمولاً سرشاز از چربی است و مصرف بیش از حد چربی می‌تواند به اضافه وزن و مشکلات چربی منجر شود. اگر سگ شما قبلاً پنیر را مصرف کرده و مشکلی نداشته است، می‌توانید مقدار کمی پنیر سفید را به عنوان غذای تشویقی مطمئن و کیفیت بالا به سگتان بدهید.

  6. آیا خوردن کره بادام زمینی برای سگ‌ها اشکالی دارد؟

    خوردن کره بادام زمینی برای برخی سگ‌ها مشکل ساز است. کره بادام زمینی حاوی مقادیر بسیار زیادی از چربی می باشد. در کل خوردن کره بادام زمینی برای سگ ها توصیه نمی‌شود اما میزان بسیار اندک آن اشکالی ندارد.

  7. اسپری رنگ موقت چقدر ماندگار است؟

    همانطور که از نام اسپری موقت معلوم است ، این اسپری بعد از چند بار شستشو از روی پوست پاک می‌شود. ماندگاری اسپری رنگ موقت به عوامل مختلفی مانند نوع اسپری استفاده شده، نوع پوست و... بستگی دارد.

سخن آخر(نتیجه گیری)

سگ‌ها به عنوان حیوانات خانگی، از قدیم‌الایام تا به امروز، یکی از محبوب‌ترین و وفادارترین حیوانات خانگی هستند. آن‌ها با هوش و عقلی که دارند، به راحتی با محیط زندگی خانه و خانواده سازگاری پیدا می‌کنند.برای نگهداری از سگ ها به عنوان حیوان خانگی نباید از توجه کردن و ابراز علاقه به آنها غافل شوید. آن‌ها نیازمند تغذیه مناسب، ویزیت‌های منظم توسط دامپزشک، واکسیناسیون، شستشو و تمیزی، فعالیت بدنی، تمرین و آموزش‌های ابتدایی هستند. سگ‌ها با صمیمیت و عشقی که به صاحبانشان دارند، قادر‌اند احساسات و نیازهای افراد خانواده را درک کنند و به آن‌ها پاسخ دهند. آن‌ها به عنوان دوستی فوق‌العاده، قادرند سرگرمی، شادی، آرامش و حس محبت را به خانه های شما بیاورند.ما در این مقاله در مورد تشویقی سگ، مزایای آن و...صبحت کردیم و در نهایت بهترین تشویقی سگ را به شما معرفی کردیم. با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد خرید تشویقی سگ به دست خواهید آورد.

دوستان عزیز، مقاله بهترین تشویقی سگ همیشه بروزرسانی خواهد شد. مجددا به ما سر بزنید. خوشحال خواهیم شد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف