ترفند های آرایشی جالب و جدید برای بانوان در خانه

تاریخ انتشار: 25 دی 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 130

ترفند های آرایشی

با پیشرفت علم و گذر زمان خوشبختانه صنعت زیبایی و آرایشی پیشرفت چشمگیری پیدا کرده است و به عبارت دیگر یک انقلاب عظیم در آن به وجود آمده و همه افراد می‌توانند از آن بهره مند باشند.

استفاده از لوازم آرایشی و اجرای تکنیک‌های حرفه‌ای همیشه هم آسان نیست و همه افراد قادر به پیاده سازی آن نیستند؛ از این رو ترفندهای آرایشی توسط افراد خلاقی به وجود آمده و به نحوی استفاده از محصولات آرایشی و اجرای تکنیک‌های خاص را آسان کرده که همه بتوانند از آن استفاده کنند.

در ادامه‌ی این مقاله به بررسی تعدادی ترفندهای آرایشی باورنکردی و آسان برای شما عزیزان می‌پردازیم تا بتوانید از آن‌ها استفاده و با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید.

ترفندهای آرایشی برای خط چشم

اگر در کشیدن خط چشم مشکل دارید و انواع خط چشم‌ها را امتحان کرده‌اید اما باز هم به طور فجیعی قادر به کشیدن خط چشم هستید، نگران نباشید که می‌خواهیم از این معضل نجاتتان دهیم.

  • برای قرینه کشیدن خط چشم، می‌توانید از چسب نواری استفاده کنید . یعنی به این صورت که دو طرف پلک را چسب بزنید و به راحتی خط چشم خود را بکشید . پس از اتمام کار چسب را بکنید و شاهد خط چشم‌هایی قرینه و تمیز باشید.

  • ترفند بعدی برای قرینه کشیدن خط چشم، استفاده از سنجاق مو است . طبیعتا سنجاق مو را هر خانمی استفاده می‌کند؛ می‌توانید از قسمت جلویی سنجاق مو برای کشیدن خط چشم استفاده کنید و آن را به راحتی بکشید.

ترفند آرایشی برای کرم پودر

طبيعتا کرم پودر و نحوه‌ی اپلای آن روی پوست، جزو مهم‌ترین تکنیک‌های آرایشی است . جهت ماندگاری بالای کردم پودر و کیکی نشدن آن، پس از اپلای کرم یک دستمال کاغذی را به صورت ضربه‌ی آرام روی پوست بکشید که چربی‌های اضافه آن گرفته شود.

ترفند آرایشی برای رژلب

برای ماندگاری بالای رژلب و مات جلوه‌دادن آن، می‌توانید پس از اپلای رژلب یک دستمال کاغذی را روی لب‌های خود قرار دهید و با براش پنکک یا پودر فیکس را روی آن اپلای کنید.

ترفند ماندگاری کرم پودر

اگر پوستی چرب دارید و بعد از گذشت 1 ساعت پوستتان چربی پس می‌دهد و ظاهر آرایشتان را چرب می‌کند، می‌توانید از پودر فیکس استفاده کنید . بدین منظور مقداری از پودر فیکس را با یک پد روی قسمت‌هایی که فکر می‌کنید چربی پس می‌دهد مانند پیشانی، بینی، خط لبخند و زیر گونه‌ها بزنید و پس از یک دقیقه آن را با براش بردارید و محو کنید.

ترفند برای اپلای رژگونه

اگر فرم صورت خود را نمی‌دانید و بلد نیستید رژگونه را روی کدام ناحیه گونه خود استفاده کنید، می‌توانید به وسیله یک قاشق رژگونه را روی گونه‌های خود اپلای کنید . بدین صورت که قاشق را به حالت زاویه‌ای روی گونه قرار دهید و رژگونه را در جهت قرارگیری قاشق استفاده نمایید.

ترفند برای سایه زدن

اگر دوست دارید سایه چشم را به صورت تمیز و حرفه‌ای روی چشم هایتان اپلای کنید طوری که کثیف کاری ایجاد نشود، می‌توانید مانند ترفند خط چشم انتهای چشم‌ها و ابروی خود را چسب نواری بزنید و سایه را اپلای کنید . پس از اتمام کار چسب را بردارید و از تمیزی سایه چشم خود لذت ببرید.

ترفند کاور پوست

اگر پوست شما دارای لکه های ناشی از جوش، آفتاب سوختگی و ... است، می‌توانید قبل از اپلای کرم پودر با یک رژلب کم رنگ و گوشتی به حالت نقطه ای روی لکه بزنید و سپس کرم پودر را روی پوست خود اپلای کنید . میبینید که لکه ها به خوبی کاور شده‌اند.

ترفند آرایشی پوشاندن تیرگی زیر چشم

تیرگی زیر چشم بنابه دلایل زیادی افراد را دچار می‌کند که در این قسمت می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا به راحتی آن را بپوشانید مانند اینکه اصلا وجود هم ندارد.

یکی از ترفندهای آرایشی برای پوشاندن تیرگی زیر چشم، استفاده از کانسیلر است . کانسیلر یک محصول آرایشی به منظور پوشاندن تیرگی‌های دور چشم، جای جوش و کک و مک استفاده می‌شود که برای تهیه آن باید یک الی دو درجه روشن‌تر از کرم پودر خود آن را انتخاب کنید.

ترفند درشت‌کردن چشم

اگر چشم‌های ریزی دارید و دوست دارید آن را درشت‌تر جلوه دهید، می‌توانید از مداد سفید استفاده کنید . بدین منظور که مداد چشم را به قسمت داخلی پلک بزنید تا با ایجاد خطای دید چشم‌ها درشت نمایان شود.

ترفند بزرگ‌کردن لب

اگر شما هم از دسته کسانی هستید که دوست دارید لب‌هایتان به هنگام آرایش بزرگ و قلوه‌ای نشان داده شود، می‌توانید مقداری از کرم پودر یا کانسیلر را روی لب‌ها بزنید و خوب پخش کنید.

سپس مقداری هایلایتر یا برانزر را به قسمت لب بالا و پایین بزنید تا آن را براق کند و خطای دید ایجاد کند . حالا با یک مداد لب خط لب خود را بکشید و سپس رژلب بزنید.

ترفند رژگونه

اگر رژگونه ندارید و یا اینکه رژگونه خود را در خانه جا گذاشته‌اید، می‌توانید از رژلب خود به عنوان رژگونه استفاده کنید . به این منظور که چند قطره از رژلب را روی گونه بزنید و با انگشت آن را به صورت ضربه‌ای پخش کنید.

ترفند بازسازی ریمل خشک‌شده

اگر ریملتان خشک شده و دوست دارید آن را مثل روز اول تازه کنید، می‌توانید چند قطره گلاب یا روغن زیتون را در ظرف ریمل بریزید . سپس در ریمل خود را ببندید و آن را خوب تکان دهید تا ریمل از خشکی دربیاید.

ریمل شما مثل روز اول تازه است.

ترفند ماندگاری آرایش پوست

یکی از ترفندهای آرایشی برای بالابردن ماندگاری آرایش پوست و کرم پودر، استفاده از زیر سازی به نام پرایمر قبل از شروع آرایش کردن است . بدین منظور که پرایمر را روی قسمت‌های گونه، پیشانی و چانه بزنید و خوب پخش کنید . پس از گذشت چند دقیقه، می‌توانید کرم پودر خود را روی صورت اپلای کنید.

کلام آخر

خوشبختانه با کذشت زمان و پیشرفت علم، محصولات بسیار زیادی برای رفع نیازها و مشکلات زیبایی تولید شده‌اند که اکثر افراد به آن‌ها دسترسی داشته و می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

در این مقاله به بررسی ترفندهای آرایشی بسیار کاربردی برای شما عزیزان پرداختیم که امیدواریم نهایت بهره را برده باشید و از آن‌ها استفاده کنید . اگر شما هم ترفندهای دیگری را در رابطه با آرایش و میکاپ بلد هستید، می‌توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها : لوازم آرایشی,ترفند آرایشی

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃