مشاهده‌ لیست قیمت برندهای کیف و کفش زنانه در ایمالز

تاریخ انتشار: 26 دی 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 189

برندهای متعددی برای کیف و کفش‌های زنانه وجود دارد. تفاوت این برندها در کیفیت ساخت، طراحی، متریال مورداستفاده و غیره است. پس بر این اساس، قیمت کیف و کفش زنانه متفاوت است. در ادامه‌ی این گفتار به بررسی قیمت‌های برندهای مختلف کیف و کفش زنانه در ایمالز می‌پردازیم.

کفش زنانه

از مهم‌ترین اجزا در استایل و البته تکمیل‌کننده‌ی استایل، کفش‌ها هستند. کفش‌ها مخصوصاً برای زنان، تنوع زیادی دارند. در کنار توجه به تنوع کفش، توجه به کیفیت آن‌ها هم اهمیت دارد. یک کفش زیبا، خوش‌دوخت و باکیفیت می‌تواند سلامت پای شما را تضمین کند. در ادامه، قیمت انواع کفش و البته برندهای کفش در سایت ایمالز را بررسی می‌کنیم. می‌توانید با سرچ در سایت ایمالز به لیست قیمت کیف و کفش زنانه دست پیدا کنید:

لیست قیمت کفش زنانه جدید راحتی و اسپرت شیک در ایمالز

کفش برند اسکیچرز

این برند یکی از 5 برند محبوب در جهان است. کفش اسکیچرز زنانه در انواع اسپرت و روزمره وجود دارد. در ابتدای تولد برند، هدف بنیان‌گذار آن، برخلاف معمول، مردان جوان بودند. اکنون کفش اسکچرز برای هر زن و مردی و در هر سنی تولید می‌شود. سبک کفش‌ها نیز متنوع است و تمرکز برند فقط روی یک سبک نیست. این برند کفش اسپرت زنانه را هم تولید می‌کند. قیمت کفش اسکیچرز زنانه در سایت ایمالز از حدود 100 هزار تومان آغاز می‌شود. گران‌ترین قیمت اسکچرز اورجینال نیز در ایمالز تا 4 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

کفش نایک

برند نایک توسط مشاهیر دنیای ورزش استفاده می‌شود. بزرگ‌ترین دارایی این شرکت تأیید آن توسط ستاره‌های ورزشی است. برند نایک فقط به تولید کفش محدود نمی‌شود. تولید لباس‌ها و دیگر وسایل ورزشی را نیز انجام می‌دهد. امروزه این برند مدل‌های زیادی از کفش‌های خود را روانه بازار کرده است. معروف‌ترین کفش این برند، مدل Air Max است. قیمت کفش با این برند در سایت ایمالز از 100 هزار تومان شروع و تا حدود 13 میلیون تومان ادامه دارد. در سایت ایمالز دیگر قیمت‌های این برند به همراه انواع قیمت کیف و کفش زنانه موجود است.

برند کفش زنانه‌ی آرتمن

فعالیت برند آرتمن، در دهه‌ی ۶۰ آغاز شد. هدف اصلی این برند تولید محصولی مطابق با استایل، تیپ و شخصیت افراد بود. این برند در تولید انواع کفش راحتی زنانه، مجلسی، روزمره، عروس، بوت و نیم‌بوت و غیره فعالیت دارد؛ بنابراین در راستای این هدف واحدهای مختلفی را تشکیل دادند تا با مشتریان مختلف خود در ارتباط باشند. طراحی‌های خلاقانه‌ی این برند، مخاطبان زیادی را جذب کرده است. بازه‌ی قیمت کفش‌های زنانه‌ی برند آرتمن در ایمالز از قیمت 1 میلیون تا 3 میلیون تومان را شامل می‌شود. برند آرتمن تولیدکننده‌ی کیف و کفش اسپرت زنانه نیز هست. قیمت کیف و کفش زنانه آرتمن را می‌توانید در ایمالز مشاهده کنید.

مشاهده قیمت کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه و بلند شیک

برند شیما

برند کفش شیما در سال 1364 در زمینه‌ی طراحی تولید کفش و پاپوش، فعالیت خود را آغاز کرد. تنوع، طراحی و تولید کفش‌های این برند بسیار زیاد است. برند کفش شیما در انواع روزمره، اسپرت، مجلسی، اداری، صندل و غیره به تولید کفش می‌پردازد. محدوده‌ی قیمت کفش راحتی زنانه، اسپرت و غیره از این برند در سایت ایمالز بین 200 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است.

کیف زنانه

کیف تنها یک وسیله جانبی برای حمل لوازم موردنیاز برای خانم‌ها نیست. امروزه کیف یکی از اصلی‌ترین عناصر تیپ و استایل زنان محسوب می‌شود. کیف همچنین به نمادی برای نمایش هویت و سطح سلیقه بانوان تبدیل‌شده است. قیمت کفش و کیف زنانه از سایت ایمالز در انواع برندها در زیر موردبررسی قرارگرفته است:

کیف گوچی

برند گوچی به‌عنوان یک فروشگاه کالاهای چرمی در فلورانس ایتالیا ایجاد شد. کیف گوچی با تنوع طرح‌های خاص پارچه‌ای خود شناخته می‌شود. این برند محصولات خود را در دسته‌بندی‌های گوناگونی مانند کیف، کفش، اکسسوری و غیره در سه گروه زنانه، مردانه و بچگانه، و در انواع کیف مجلسی، روزمره و غیره روانه بازار کرده است. قیمت کیف زنانه‌ی گوچی، این برند لاکچری، در ایمالز در بازه‌ی 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان قرار دارد.



برند فندی

فندی یک شرکت ایتالیایی است. تأسیس آن در سال 1925 بود. فعالیت این برند در حوزه‌ی تولید لباس، کیف، کفش و اکسسوری ادامه دارد. این برند یکی از معروف‌ترین خانه‌های مد ایتالیایی را داراست. تأسیس فندی از یک فروشگاه کوچک فروش کیف‌دستی شروع شد. قیمت کیف زنانه‌ی فندی در ایمالز از 1 میلیون تومان تا حدود 4 میلیون تومان است. قیمت کیف و کفش زنانه‌ی فندی بسیار متنوع است. برای مشاهده‌ی آن می‌توانید به سایت ایمالز مراجعه کنید.

برند لویی ویتون

لویی ویتون یک برند لوکس و مطرح بین‌المللی است. این برند محصولات مختلفی از پوشاک گرفته تا اکسسوری‌هایی مانند کیف و را وارد بازار جهانی کرده است . لویی ویتون و پسرش جورج ویتون از قفل‌های جدیدی برای چمدان‌های تولیدی‌شان استفاده می‌کردند. آن‌ها چندین سال روی طراحی قفل‌های جدید کار کردند و آن‌ها را توسعه دادند. در نهایت جورج با کمک پدرش انقلابی در صنعت ساخت چمدان پدید آورد. او توانست قفل کاملاً جدیدی را برای چمدان‌های ویتون اختراع کند. بیشتر کیف‌های این برند دست‌دوز هستند. به همین دلیل تولید هر کیف‌دستی یک هفته زمان می‌برد. این موضوع تا حدودی بالا بودن قیمت کیف و کفش زنانه و دیگر محصولات آن را توجیه می‌کند. قیمت این کیف در ایمالز در بازه‌ی 1 تا 7 میلیون تومان قرار دارد.

کیف برند شنل

کیف‌های این برند در فروشگاه ایمالز از 1 میلیون تومان تا 2 میلیون و 400 تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. مدل کیف‌های زنانه‌ی شنل بسیار زیاد است. بنا بر کیفیت بالا و لاکچری بودن برند، قیمت بلایی هم دارند. یکی از خاص‌ترین انواع کیف مجلسی شنل، کیف‌های دردار فلپ هستند. شنل برای اولین بار کیف‌هایی با بند رو دوشی را برای زنان طراحی کرد.

دیوید جونز

برند دیوید جونز در سال‌های ابتدایی، فعالیتش را با طراحی کیف و چمدان آغاز کرد . برای به رخ کشیدن اصالت این برند، از طراحی‌های ظریف استفاده می‌شود. متریال ساخت کیف‌ها معمولاً مواد مصنوعی مانند چرم مصنوعی است. قیمت کیف‌های دیوید جونز در سایت ایمالز در حدود 2 میلیون تومان است. به دلیل اصالت، کیفیت و زیبایی محصولات، قیمت کیف و کفش زنانه و دیگر محصولات دیویدجونز بسیار بالاست.

فروشگاه ایمالز

ایمالز یک سرویس جمع‌آوری و مقایسه‌ای بین محصولات است . در حال حاضر بیش از 1000 محصول در این سایت قرار دارند. به‌واسطه ایمالز یک رقابت بر سر قیمت بین فروشندگان برای به‌دست آوردن و جذب مخاطب ایجاد می‌شود. به‌واسطه ایمالز هیچ‌وقت خریدار به علت عدم آگاهی از قیمت واقعی کالا، آن را گران‌تر از قیمت واقعی خریداری نمی‌کند. ایمالز همچنین یک نظارت دائمی بر انتخاب فروشگاه‌ها جهت جلب اعتماد مخاطب دارد. برای آگاهی از لیست قیمت کیف و کفش زنانه نیز می‌توانید به ایمالز مراجعه کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃