بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای دکلره شده

تاریخ انتشار: 26 دی 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 135
بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای دکلره شده

بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای دکلره شده باید بتواند به تثبیت رنگ مو، افزایش رطوبت، تغذیه و ترمیم موهای شما کمک نماید. همچنین علاوه بر حفظ درخشش، زیبایی و نرمی مو، اجازه از بین رفتن رنگدانه‌های آن را نیز ندهد.

میتوان گفت که بهترین شامپو برای موهای دکلره شده، شامپو بدون سولفات است که تنها چربی‌های ناسالم و آلودگی‌ها را از روی موها پاک می‌کند و روغن و چربی طبیعی مورد نیاز مو را حفظ می‌کند تا دچار خشکی نگردد.

پیشنهاد ما به شما استفاده از شامپوهای ونتی پیو است. شما می‌توانید شامپوهای بدون سولفات ونتی پیو را در دو حجم 250 و 1000 میل تهیه کرده و از آن برای بعد از کراتین، رنگ و دکلره موهایتان بهره بگیرید؛ زیرا در ساخت و تولید این محصول از تکنیک کالر پلاس استفاده شده است که سبب حفظ درخشندگی و جلوگیری از کدر شدن مو می‌شود.

ویژگی منحصر به فرد شامپوهای این برند که در محصولات موجود در بازار دیده نمی‌شود، مرطوب کننده بودن ذاتی آن است که از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند. برای مشاهده مشخصات و قیمت شامپو بدون سولفات می‌توانید به دسته بندی محصولات در سایت ونتی پیو مراجعه کنید.

شامپو بدون سولفات چیست؟

کاربرد اصلی سولفات‌ها در مواد شوینده، ایجاد کف بیشتر است که سبب از بین بردن تمام چربی‌های موجود می‌شود. شامپویی که در آن از انواع مشتقات شیمیایی سولفات مانند سدیم لوریل سولفات استفاده نشده باشد، شامپو بدون سولفات نام دارد. این نوع شامپو از بروز حساسیت و التهاب در کف سر جلوگیری نموده و فولیکول‌های مو را نیز محافظت می‌کند. تفاوت این نوع شامپو با شامپوهای معمولی، ایجاد کف کمتر آن است.

شامپو فری سولفات، جان دوباره ای برای موهای دکلره شده!

دکلره کردن موها زیبایی خاصی را به آن‌ها می‌بخشد، اما متاسفانه پس از مدتی سبب خشکی و وز شدن بیش از حد موها می‌شود. کاهش چربی و رطوبت مورد نیاز موها سبب می‌شود تا آسیب بیشتری به ساقه و ریشه مو وارد گردد. در اینجاست که به ضرورت و اهمیت استفاده از بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای دکلره شده پی می‌بریم.

شامپو بدون سولفات برای موهای دکلره شده با جلوگیری از حذف چربی‌‌های طبیعی مو و افزایش نرمی، درخشندگی و رطوبت رسانی اجازه نمی‌دهد که پوست سر شما دچار التهاب یا حساسیت شود. همچنین این محصول در کنار ماسک مو از خشکی موها نیز می‌کاهد.

ماسک مو بدون سولفات ، مکمل شامپو در حفظ طراوت بعد از دکلره موها

شامپو بدون سولفات در واقع مکمل ماسک موی تکنیکا ونتی پیو محسوب می‌شود که برای موهای خشک و آسیب دیده عملکرد فوق العاده‌ای دارد. ماسک مو کاربردها و فواید بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تثبیت دکلره و رنگ مو و همینطور حفظ شفافیت و درخشندگی موها اشاره کرد. با توجه به تجربه شخصی خودم یکی از بهترین برندهایی که می‌توانید تهیه کنید، ماسک مو تکنیکا برند ونتی پیو است. شما می‌توانید با خیال راحت ماسک مو بدون سولفات را برای ریشه و ساقه موهای خود استفاده نمایید.

همچنین این محصول برای پروتئین تراپی، ویتامینه کردن و کراتینه موها نیز بسیار کاربردی است. اگر موهای رنگ، کراتین یا دکلره شده‌ای دارید، ماسک تکنیکا و در صورتی که موهای خشک و آسیب دیده، وز و نازکی دارید، ماسک موی ترمیمی بهترین انتخاب شما خواهد بود.

بهترین شامپو برای موهای دکلره شده چه ویژگی هایی دارد؟

موهای دکلره و رنگ شده به دلیل تغییر ph ، در مقایسه با موهای عادی احتمال آسیب پذیری بیشتری دارند که سبب خشکی، زبری و کدر شدن آن‌ها می‌گردد؛ بنابراین استفاده از شامپوی مناسب، برای محافظت از موهای شما در برابر آسیب دیدگی بیشتر و همینطور افزایش ماندگاری رنگ مو امری ضروری به شمار می‌رود.

از مهم‌ترین مشخصاتی که شامپو بدون سولفات برای موهای دکلره شده دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای قابلیت محافظت در برابر اشعه uv: موی دکلره شده در برابر اشعه uv خورشید حساسیت بیشتری دارد. در انتخاب شامپو توجه داشته باشید که حاوی فیلترهای uv باشد تا سبب افزایش طول عمر رنگ مو شود.

  • دارای قابلیت نرم و ترمیم کنندگی : دکلره معمولا رطوبت موها را گرفته و علاوه بر خشکی، سبب آسیب رساندن به ساختار آن‌ها می‌شود؛ به همین دلیل استفاده از شامپوهای ترمیم کننده، می‌تواند میزان نرمی مو را افزایش دهد.

  • کمک به تثبیت رنگ مو

  • افزایش رطوبت بافت موها

  • دارای ترکیباتی برای تقویت مو

معرفی بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای دکلره شده

شامپو فری سولفات ونتی پیو یکی از بهترین شامپوها برای موهای رنگ، دکلره و کراتینه به شمار می‌رود. همانطور که گفته شد این شامپو در حجم‌های 250 و 1000 سی سی قابل تهیه است. یکی از ویژگی‌های شامپوی ونتی پیو جلوگیری از آسیب به موها است. جالب است بدانید که این شوینده در عین ملایم بودن، قدرت تمیز کنندگی بالایی دارد و می‌تواند رنگ موها را حفظ نماید.

پلی کواترنیوم 10 به‌کار رفته در این شامپو، می‌تواند الکتریسیته ساکن و حالت وز موهای شما را از بین ببرد. این محصول علاوه بر حفظ و ترمیم ساختمان مو، توانایی هیدراته کردن و آبرسانی عمیق موها را نیز دارد و حالت شکنندگی آن‌ها را کاهش می‌دهد.

زندگی بدون شامپو بدون سولفات چگونه است؟

اگر موهای خود را با مواد شیمیایی دکلره، رنگ و یا کراتین کرده‌اید، باید بدانید که عدم مراقبت صحیح از آن‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. به عنوان مثال خشکی و شکنندگی، ریزش مو، ضعیف شدن ریشه و ساقه آن از تجربه‌های تلخ عدم استفاده از بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای دکلره شده به شمار می‌رود. علاوه بر این رنگ موهای شما به سرعت دچار تغییر شده و به سمت کدرشدن می‌رود و درخشندگی خود را از دست می‌دهد.

اگر می‌خواهید اطلاعات کامل‌تری درباره این نوع شامپوها داشته باشید، حتما مقاله شامپو بدون سولفات چیست؟ را مطالعه کنید.

کلام پایانی

بسیاری از بانوان از رنگ، دکلره و کراتین بر روی موهای خود استفاده می‌کنند. این مواد شیمیایی می‌توانند به فولیکول مو آسیب رسانده و سبب خشکی و آسیب دیدگی آن شوند. برای جلوگیری از ایجاد این قبیل مشکلات بهترین راه حل، استفاده از بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای دکلره شده است. ما در این مقاله شامپو فری سولفات را بررسی کردیم و شامپوی ونتی پیو را به عنوان یکی از بهترین برندها معرفی نمودیم. ترکیباتی که در این شامپو به‌کار رفته، سبب نرمی، درخشانی و زیبایی موهای شما می‌شود و از آن‌ها در برابر صدمات احتمالی محافظت می‌کند.

برچسب ها : بهترین شامپو بدون سولفات,موهای دکلره شده,مراقبت از موی دکلره شده,شامپو بدون سولفات چیست؟

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃