ارزان ترین ساعت هوشمند دارای هوش مصنوعی چه امکاناتی دارد؟

تاریخ انتشار: 27 دی 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 175

چکیده : در این مقاله قصد بررسی ارزان ترین ساعت های هوشمند با قابلیت هوش مصنوعی را داریم و به این خواهیم پرداخت که این ساعت ها که در دو نوع اصلی و طرح اپل واچ در بازار عرضه شده اند چه امکاناتی را به ما ارائه می دهند.

شاید در مرحله اول برایتان سوال پیش بیاید که هوش مصنوعی دقیقا چیست و چه قابلیت هایی دارد؟ هوش مصنوعی یا همان AI، یک ماشین هوشمند است که قابلیت تفکر، استدلال و عملکرد منطقی دارد. اهداف استفاده از آن نیز یادگیری، استدلال و درک است. شما می توانید هر نوع سوالی که دارید از آن بپرسید و یا در مورد موضوعی که ذهن شما را درگیر کرده است، از آن راهنمایی بگیرید.

از سمت دیگر، ساعت های هوشمند نیز دستگاه هایی هستند که امروزه به ابزاری مورد نیاز در زندگی ما تبدیل شده اند. قابلیت های زیادی در آنها وجود دارد که شامل پایش فعالیت های جسمانی، سنجش سلامتی و مدیریت اعلانات و تماس ها هستند.

هوش مصنوعی در ساعت های هوشمند و کمک به شخصی سازی

در آپدیت جدید این ساعت های هوشمند اسمارت واچ استور ، ویژگی هوش مصنوعی نیز اضافه شده است که امکانات جذابی را به شما ارائه می دهد.

شما با نصب برنامه مخصوص ساعت های هوشمند روی گوشی، می توانید از قابلیت هوش مصنوعی آن استفاده کنید، در برخی ساعت های هوشمند جدید، دو مدل هوش مصنوعی وجود دارد که یکی از آنها به زیبا تر شدن ساعت هوشمند شما کمک می کند! شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه؟ خب، این هوش مصنوعی به طوری طراحی شده است تا شما هر چیزی که در ذهن دارید را تبدیل به واقعیت کند! فقط کافی است به زبان انگلیسی برای این هوش مصنوعی توضیح دهید تا چه مدل واچ فیسی می خواهید داشته باشید و در عرض یک دقیقه آن را دقیقا همانطور که در ذهن دارید طراحی و آپلود می کند.

برای مثال شما می توانید درخواست یک واچ فیس با طرح جنگل، دشتی پر از گل و یا حتی انواع حیوانات یا چیز های خیالی را بدهید و این هوش مصنوعی برای شما آن را آماده خواهد کرد.

این قابلیت جذاب به شما کمک می کند تا ساعت خاص و مخصوص خود را داشته باشید و مشابه با آن را جای دیگر پیدا نکنید.

هوش مصنوعی در ساعت های هوشمند

دستیار همه کاره!

نوع دوم این هوش مصنوعی که در ساعت های هوشمند جدید وجود دارد، این قابلیت را دارد که به انواع سوالات شما پاسخ دهد، فقط کافی است روی دکمه آن کلیک کنید و سوال خود را بپرسید تا با بهترین اطلاعاتی که در دسترس دارد، هوشمندانه ترین پاسخ را در دسترس شما قرار دهد.

برای مثال، شما نیاز به دستور پخت یک غذای کمیاب دارید و نمی توانید دستور آن را در گوگل پیدا کنید، کافی است از این هوش مصنوعی به طور درست درخواست کنید تا دقیق ترین دستور پخت را در اختیار شما قرار دهد.

متاسفانه این هوش مصنوعی در ساعت های هوشمند فعلا امکان پشتیبانی از زبان فارسی را ندارد و شاید بسیاری از کاربران زبان انگلیسی بلد نباشند. شما به راحتی با استفاده از گوگل ترنسلیت می توانید سوال خود را ترجمه کرده و سپس آن را به هوش مصنوعی تحویل دهید و به همین راحتی به پاسخ سوال خود خواهید رسید!

این هوش مصنوعی قسمت دسته بندی شده ای نیز دارد که در مورد هر نوع مریضی می توانید از آن راهنمایی بگیرید، برای مثال می توانید راه های جلوگیری از سرما خوردگی را از آن بخواهید و برای شما لیستی بلند بالا از راه حل ها را می دهد.

با داشتن این قابلیت می توانید توجه بیشتری به سلامتی خود و اطرافیان داشته باشید.

هوش مصنوعی در اسمارت واچ های ارزان

نتیجه گیری

در حالت کلی، ساعت های هوشمند امکانات بسیار گسترده ای را به شما ارائه می دهند که قابلیت هوش مصنوعی نیز به آنها اضافه شده و در حال ارتقا است است و می تواند برای برخی کاربران بسیار کارآمد باشد. به نظر شما هوش مصنوعی در ساعت های هوشمند در آینده چه امکانات دیگری را در اختیار شما قرار می دهند؟

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف