چرا باید حتما از رژلب های برند و مشهور استفاده کنیم؟

تاریخ انتشار: 8 بهمن 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 177

هیچ ابزار آرایشی مانند رژلب نمی‌تواند در چند ثانیه احساس اعتمادبه‌نفس و جذابیت را به شما هدیه کند. یک حرکت سادۀ رژلبی با رنگی زیبا می‌تواند تغییرات زیادی در چهرۀ شما ایجاد کند به‌طوری که حس بهتری در مورد خودتان داشته باشید. اما بزرگ‌ترین دغدغۀ مالی خانم‌ها در خرید رژلب، انتخاب میان برندی شناخته شده با هزینه بالاتر یا برندی متفرقه با هزینه کمتر است.

رژلب به‌عنوان یکی از پُرمصرف‌ترین ابزار آرایشی، توسط اکثر خانم‌ها استفاده می‌شود. اما آیا می‌دانید رژ لب‌های بی‌کیفیت با برندهایی ناشناخته و متفرقه چه آسیبی به لب‌های شما می‌رسانند؟ آیا می‌دانید رژلب چطور وارد بدن شما شده و ترکیبات مضر برندهای بی‌کیفیت چه تاثیری در درازمدت روی بدن دارند؟

چرا باید از رژلب برند استفاده کنید؟

وقتی صحبت از لوازم آرایشی مانند رژلب، کرم‌ پودر، ضدآفتاب، ریمل و ... می‌شود، باید همیشه روی برندها تاکید کنید. شرکت‌های برند در حوزه لوازم آرایشی بهداشتی به‌دلیل رقابت سنگینی که با دیگر شرکت‌ها دارند، همیشه تلاش می‌کنند محصولاتی با بالاترین کیفیت ارائه دهند. بنابراین این رقابت تنگاتنگ میان برندها، به‌نفع مصرف‌کننده خواهد بود.

وقتی یک رژ لب برند مثل رژلب مایع گلدن رز یا رژ لب مک M.A.C می‌خرید، در واقع مبلغی پرداختی به‌عنوان هزینه شناخته نمی‌شود بلکه نوعی سرمایه‌گذاری برای زیبایی و سلامت شما خواهد بود. افراد زیادی هستند که معمولا برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، کیفیت محصولات آرایشی مانند رژلب را فدای کمیت می‌کنند. آن‌ها هزینۀ پایین‌تری برای یک رژلب متفرقه می‌پردازند اما نمی‌دانند که به‌مرور زمان و در طی سال‌هایی که از این رژلب بی‌کیفیت استفاده می‌کنند چه بلایی سر لب‌ها و البته بدن آن‌ها خواهد آمد.

در ساخت رژلب از ترکیبات مختلفی استفاده می‌شود که می‌تواند شامل برخی فلزات سنگین باشد و مواد شیمیایی و رنگ‌ها باشد. این فلزات سنگین برای بدن مضر هستند و نباید در لوازم آرایشی از آن‌ها استفاده کرد چون قابلیت جذب از طریق پوست، لیسیدن لب‌ها و بلعیدن رژلب موقع غذا خوردن و نوشیدن را دارند.

عدم وجود سمی به‌نام سرب روی لب‌ها با رژلب برند

متاسفانه اکثر شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی برای افزایش ماندگاری رژ لب و تقویت رنگ‌ آن، از فلزات سنگین مانند سرب استفاده می‌کنند. هر چند درصد سرب موجود در این محصولات پایین است، اما همین مقدار کم نیز برای بدن بسیار مضر خواهد بود. وقتی رژلبی بی‌کیفیت و با برندی ناشناخته استفاده می‌کنید به ورود سمی به‌نام سرب به بدن خود خوشامد گفته‌اید. این سرب از طریق لیسیدن لب‌ها و بلعیدن رژلب در زمان خوردن و آشامیدن وارد بدن می‌شود. شاید در ابتدا حساسیتی ایجاد نشود اما به‌مرور زمان و در سالیان درازی که از این رژلب‌های بی‌کیفت استفاده کنید، سم بیشتری وارد بدن شما شده و حساسیت‌ها و مشکلات نمایان می‌شوند.

آبرسانی لب‌ها با رژلب برند

یکی از مشکلات بزرگ خانم‌هایی که از رژلب‌های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت استفاده می‌کنند، خشکی، ترک و حتی خونریزی لب‌ها خواهد بود. رژلب‌های برند معمولا دارای ترکیباتی مانند روغن‌های گیاهی و ویتامین‌ها هستند که درطول روز لب‌های شما را مرطوب نگاه داشته و از دهیدراته شدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند. آبرسانی لب‌ها با استفاده از محصولاتی مانند رژلب‌های آبرسان و بالم لب نقش موثری در سلامت و زیبایی لب‌ها دارد. هیچ‌ خانمی لب‌های ترک‌خورده و زخمی را دوست ندارد.

عدم ایجاد لک‌های تیره و ماندگار با رژلب برند

آیا خانم‌هایی را دیده‌اید که گوشه لب‌های آن‌ها تیره شده و یا لب‌هایی تیره دارند؟ هیچ خانمی دوست ندارد رنگ اصلی لب‌هایش در اثر استفاده از محصولات نامناسب وبی‌کیفیت تغییر کند. لب‌های سالم دارای رنگی طبیعی هستند و هیچ نشانه‌ای از لکه‌های تیره روی آن‌ها دیده نمی‌شود. متاسفانه ترکیباتی رنگی که در رژلب‌های بی‌کیفیت و تقلبی استفاده می‌شود به‌مرور رنگ لب‌ها را تغییر داده و باعث تیره شدن آن‌ها می‌شوند. این تیرگی لب‌ها ماندگار است و به‌راحتی نمی‌توانید آن‌ها را از بین ببرید.

ماندگاری بالاتر رژلب برند

اگر شاغل هستید و ساعات زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنید، شاید لازم باشد چندبار در طول روز، رژلب خود را تمدید کنید. نگرانی از پاک شدن رژ لب و تمدید چندباره آن در روز برای خانم‌های شاغل شرایط جالبی نیست. بنابراین آن‌ها همیشه ترجیح می‌دهند از رژلب‌هایی با ماندگاری بالاتر استفاده کنند.

مشکل از آن‌جا شروع می‌شود که برندهای ضعیف‌تر و ناشناخته، معمولا از سرب برای افزایش ماندگاری رژلب‌های خود استفاده می‌کنند. بنابراین با استفاده از این برندها، سم را وارد بدن خود می‌کنید. این در حالی است که برندهای شناخته‌شده و معروف دنیا بدون وجود چنین مادۀ سمی می‌توانند رژلب‌هایی با بالاترین ماندگاری را به شما هدیه کنند.

اُرگانیک بودن رژلب‌های برند

خیلی از خانم‌ها به ترکیبات موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی دقت می‌کنند. برای آن‌ها مهم است که محصول مورد نظرشان فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر و خطرناک بوده و از طرفی آسیبی به محیط‌زیست وارد نکند. برندهای تولیدکننده لوازم آرایشی همیشه تلاش می‌کنند تا از ترکیبات طبیعی و غیرشیمیایی برای تولید محصولات خود استفاده کنند چون سلامت مصرف‌کننده برای آن‌ها در اولویت اول قرار دارد. پس اگر برای سلامت و زیبایی خود ارزش قائل هستید از رژلب‌هایی استفاده کنید که ترکیبات آن‌ها اُرگانیک است.

ظاهری زیباتر با رژلب‌های برند

این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که یک رژلب می‌تواند تغییری قابل‌توجه در چهره شما ایجاد کند. رژلب در تمامی سبک‌های آرایش استفاده می‌شود و به‌نوعی تکمیل‌کننده آرایش شما خواهد بود. حتی اگر هیچ آرایشی نداشته باشید و تنها از کرم ضدآفتاب استفاده کنید، باز هم زدن یک رژلب با رنگی زیبا و خیره‌کننده می‌تواند ظاهری زیباتر به چهرۀ شما ببخشد. رژلب‌های برند همواره دارای رنگ‌هایی غنی و خاص هستند که آرایش شما را متفاوت از دیگران جلوه خواهند داد.

تنوع بافت رژلب‌های برند

یکی از ویژگی‌های شرکت‌های تولیدکننده رژلب‌های برند، تنوع بافت و نوع محصول است. بسیاری از خانم‌ها هیچ ارتباطی با رژلب‌های جامد برقرار نمی‌کنند چون بافت آن را روی لب‌های خود دوست ندارند. در چنین شرایطی وجود یک رژلب مایع از همان رنگ می‌تواند شادی را به لب‌های آن‌ها بیاورد. وقتی حق انتخاب بالایی داشته باشید، قطعا از برندی رژلب خود را خریداری می‌کنید که به مصرف‌کننده احترام گذاشته و تنوع بافت بالایی را با رژلب‌های مختلف جامد و مایع ارائه کرده است.

تنوع رنگی بالای رژلب‌های برند

وقتی صحبت از رژلب می‌شود، بسیاری از خانم‌ها می‌خواهند رنگ آن را متناسب با سبک آرایش خود انتخاب کنند. بنابراین تنوع بالای رنگ‌ها اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. رژلب‌های برند مانند رژلب جامد مای معمولا دارای طیف وسیعی از تناژهای رنگی هستند که حق انتخاب بالایی به شما می‌دهد. بنابراین می‌توانید از میان انبوهی از رنگ‌های تناژ قرمز، صورتی و ... رنگ رژلبی را انتخاب کنید که با رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ موهای شما هم‌خوانی بیشتری دارد.

رژلب‌های برند، بهترین سرمایه‌گذاری برای زیبایی

شاید باور این موضوع کمی دشوار باشد، اما رژ لب نقش مهمی در حس آد‌م‌ها نسبت به خودشان دارد. وقتی آرایش می‌کنید و صورت زیبا و درخشان خود را در آینه می‌بینید، احساس اعتماد به نفس می‌کنید. رژلب در کنار تقویت و سلامت لب‌ها می‌تواند با یک حرکت ساده روی لب‌های شما آن اعتماد به نفس و زیبایی که همیشه دنبالش بودید را به چهرۀ شما برگرداند. اکنون که می‌دانید رژلب‌های برند چه تاثیری در سلامت و زیبایی لب‌های شما دارند، پیشنهاد می‌کنیم از میان برندهای معروف و معتبری که فروشگاه آنلاین مدیسه ارائه کرده، رژلبی زیبا و خوش‌رنگ انتخاب کنید تا با خشکی لب‌ها و لب‌های تیره و بی‌روح برای همیشه خداحافظی کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف