بهترین جاروبرقی سطلی: بررسی و مقایسه مدل‌های محبوب در بازار

تاریخ انتشار: 14 بهمن 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 370

یکی از مشکلاتی که گریبان گیر همه افراد می‌شود، مسأله تمیز کردن محل زندگی و یا خانه می‌باشد. به هر میزان که مساحت خانه بزرگ تر باشد، این مشکل دردسرساز تر است. از زمان‌های گذشته، برای تمیز کردن زمین از وسایل مختلفی استفاده می‌شد. این وسایل زحمت و دشواری زیادی را برای افراد ایجاد می‌کردند و گاها دیده می‌شد که کیفیت زیادی هم نداشتند. اما امروزه از وسیله ای به نام جاروبرقی برای تمیز کردن محیط استفاده می‌شود. جاروبرقی ها انواع مختلفی دارند که ما در این مقاله قصد معرفی نوع خاص از آنها به نام جاروبرقی سطلی و بررسی بهترین جارو برقی سطلی را داریم.

جاروبرقی سطلی چیست؟

جاروبرقی سطلی نوعی ازجاروبرقی است که مخزن مخصوصی برای جمع‌آوری ذرات و خاک داشته و شما می‌توانید این محفظه را هنگام پر شدن ، تخلیه کنید. با استفاده از جاروبرقی سطلی، شما نیاز به استفاده از کیسه یکبار مصرف زباله ندارید، زیرا ذرات و خاک در داخل محفظه جمع‌آوری می‌شوند. این نوع جاروبرقی به دلیل ساختار و بدنه شبیه سطل ، جاروبرقی سطلی نامیده می‌شوند. جاروبرقی سطلی معمولاً برای استفاده در محیط‌های خانگی یا تجاری کوچک مناسب است.

پیشنهاد میکنم مقاله بهترین وافل ساز مطالعه کنید.

پیشنهاد بهترین جاروبرقی سطلی

ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی/

جارو برقی کهکشان مدل star5000 محصول جدید از گروه تولیدی کهکشان است. مکش بالای ایجاد شده توسط موتور پر قدرت 1400 وات،کیفیت ساخت خوب بدنه جارو و لوله‌های اتصال ، ،گرید A در مصرف انرژِی و استاندارد بودن از ویژگی‌های اصلی این جاروبرقی است.اتصالات جاروبرقی از ABSبسیار مقاوم ساخته شده‌اند.جارو برقی دارای دو کلید جهت تنظیم قدرت موتور است.

تعداد چرخسه عدد /
تعداد سریدو عدد /
تعداد پارویییک عدد /
محدوده طول کابل برق5 تا 10 متر /
محدوده میزان صدازیر 65 دسی بل /
نوع فیلتر خروجیHEPA 13 /
نوع جاروبرقیسطلی /
دستگاه نمایش وضعیتنشانگر پر بودن مخزن /
سایر توضیحاتبدنه با مقاومت بالا کیفیت ساخت بسیار عالی مکش قدرتمند موتور ساخت ژاپن موتور کم صدا قطعات عالی /
شعاع عملکرد190 متر/
گنجایش مخزن جاروبرقی18 لیتر/
طول کابل برق7 متر/
توان مکش2100 وات/
توضیحات پاکت جاروبرقیسطلی /
قدرت موتور2000 وات/
میزان صدا63 دسی‌بل/
وزن3.6 کیلوگرم/
ابعاد355x355x410 میلی‌متر/
شناسه کالا2901295900809 /
محدوده طول کابل برق5 تا 10 متر /
نوع جاروبرقیسطلی /
سایر توضیحاتبدنه از جنس PP به صورت یکپارچه با دامن کلید ON/OFF دو وضعیته برای خاموش و روشن کردن محصول فیلتر ورودی سلولزی استوانه‌ای با قاب پلی یورتان به رنگ شیری با قابلیت نصب روی محفظه‌ی موتور توسط چرخش 30 درجهدستگیره حمل روی قسمت بالایی بدنه بصورت یکپارچه با درب محصول دو عدد قفل پلاستیکی جهت اتصال درپوش به بدنه از جنس ABS به رنگ مشکی لوله با قابلیت اتصال قفلی به رینگ ورودی پلاستیکی روی بدنه اصلی قابلیت نصب زانویی ELBOW پلاستیکی روی خرطومی به صورت فشار BLOWER در قسمت خروجی هوای موتور روی درپوش محصول با درپوش قابلیت نصب برس‌های جانبی و لوله‌های پلاستیکی روی بدنه‌ی محصول به کمک شیارهای ایجاد شده برس دارای پدال دو وضعیته با قابلیت استفاده روی سرامیک و پارکت /
گنجایش مخزن جاروبرقی17 لیتر لیتر/
طول کابل برق5 متر متر/
قدرت موتور1200 وات وات/
ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی/

جاروبرقی سطلی تیوا مدل4200 Tiwa با حداکثر توان 1400 وات ساخت کشور ایران با موتور AEG آلمان این جاروبرقی یکی از بهترین جارو برقی ایرانی با کیفیت عالی مناسب برای جهیزیه عروس بوده که علاوه بر دارا بودن فیلتر موتور دارای میکروفیلتر سازگار با محیط زیست نیز می باشد.دکمه های تاچ این محصول از تولیدات جدید شرکت تیوا می باشد.

ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی/
ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی/

کمپانی شیائومی که همواره از مطرح ترین کمپانی ها در ساخت جاروهای رباتیک بوده است، این بار از محصول تازه خود یعنی جارو رباتیک شیائومی Roborock Q7 Max+ رونمایی کرده است. Roborock Q7 Max، به عنوان جانشین جاروی محبوب S5 Max معرفی شده است و باداشتن قابلیت هایی از جمله طی کشیدن، قابلیت جذب مایعات، قدرت مکش بالاتر تا 4200 pa و ایستگاه تخلیه خودکار به یکی از محبوب ترین ها تبدیل خواهد شد.

ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی/
ویژگی‌های نظافتیفیلتر قابل شست‌وشو/
ویژگی‌های نظافتیفیلتر قابل شست‌وشو/
شناسه کالا2901355400027 /
تعداد چرخچهار عدد /
تعداد سریبدون سری مجزا /
تعداد پارویییک عدد /
محدوده طول کابل برقکم‌تر از 5 متر /
نوع جاروبرقیسطلی /
سایر توضیحاتمشتریان عزیز این بدنه جاروبرقی فقط بدنه و لوازم نصب موتور و کوبل هستشاز جاروبرقی خودتون موتور و لوله خرطومی هاش روی این بدنه به اسانی نصب میشود /
قدرت موتور3600 وات/
وزن4000 کیلوگرم/
ابعاد4800 میلی‌متر/
شناسه کالا2901360400128 /
محدوده طول کابل برق5 تا 10 متر /
امکانات جاروبرقیلوله تلسکوپی /
سایر توضیحاتدارای برس حرفه ای موتور اروپایی دارای محفظه نگهداری قطعات جانبی /
گنجایش مخزن جاروبرقی19لیتر لیتر/
توان مکش2سرعته - قابل تنظیم وات/
ویژگی‌های نظافتیفیلتر آب/
امکانات ظاهریکنترل روی دسته/

مخزن جاروبرقی emel 4700 دارای ظرفیت 21لیتری بوده و امکان استفاده از دو نوع کیسه داِئم و یکبار مصرف را فراهم می کند که ظرفیت بالای کیسه موجب کاهش دفعات تخلیه کیسه می‌شود. نصب موتور در درب این جارو برقی سهولت در شستشوی مخزن و کیسه را فراهم کرده است. موتور این جاروبرقی AEG المان می باشد

امکانات ظاهریدسته برای حمل/

جارو برقی سطلی بلک هوس با قدرت موتور 1400 تا 2100 وات,دارای موتور AEG می باشد,این جارو برقی دارای فیلتر خروجی هوا HEPA13 است,و فضای سطل آن 10 لیتر می باشد,فرکانس جارو برقی سطلی بلک هوس 50HZ تا 60HZ می باشد,این جارو برقی دارای یک عدد گوشه گیر برای تمیز کردن گوشه ها,یک عدد سری مبلی,و یک عدد سری مخصوص جمع کردن آشغال های فرش و کف زمین می باشد,لوله تلسکوپی جارو برقی بلک هوس استیل می باشد,و جنس لوله خرطومی آن کنف است,این جارو برقی دارای 3 عدد چرخ می باشد,که برای چرخش کامل 360 درجه استفاده می گردد,قدرت مکش این مدل جاروبرقی بسیار بالا و کاربردی می باشد.

شناسه کالا2901333600210 /
تعداد چرخچهار عدد /
تعداد سریسه عدد /
محدوده طول کابل برق5 تا 10 متر /
نوع جاروبرقیبدون کیسه /
امکانات جاروبرقیلوله تلسکوپی /
سایر توضیحات- 2100 وات توان موتور- قابلیت انتخاب قدرت کم یا زیاد- سیم 5 متری و سیم جمع کن دستی-چرخ های روان و مقاوم- رنگ الکترواستاتیک کوره ای- لوله تلسکوپی استیل و سری های متعدد- خرطومی با کیفیت پلاستیکی - ظرفیت 10 لیتر گرد و خاک /
ویژگی‌های نظافتیفیلتر قابل شست‌وشو/

جاروبرقی اکونومی سپاهان جارو یکی دیگر از جاروبرقی‌های سطلی است که در واقع می‌توان آن را یک جاروبرقی شکوفه دانست که با رویکرد اقتصادی تولید شده است.جاروبرقی اکونومی دارای موتوری تک‌پروانه از نوع SJM است که با توان مصرفی 1500 وات و دریافت برچسب A، مصرف انرژی بهینه‌ای دارد. این موتور توسط یک کلید دو حالته، تند و کند که بر روی سر جاروبرقی تعبیه شده، کنترل می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که مکش جاروبرقی را متناسب با نیازتان تنظیم کنید.

ویژگی‌های نظافتیفیلتر قابل شست‌وشو/

جاروبرقی‌های هوشمند نعمت بزرگی در زندگی امروزی ما هستند. افراد بسیاری به علت مشغله کاری یا دغدغه‌های روزمره فرصت جارو کشیدن منزل و جمع‌آوری آشغال‌های خانه را ندارند. در این حال است که جاروبرقی‌های هوشمند وارد میدان می‌شوند و تمام آشغال‌های منزل را بدون هیچ نگرانی پاک می‌کنند. جاروبرقی سطلی دریم مدل Z10 Pro یک محصول پر قدرت است.

ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی/

جاروبرقی سپاهان مدل پارادایز یک جاروبرقی قدرتمند با رویکرد طراحی اقتصادی است. موتور قدرتمند ۱۴۰۰ وات این جاروبرقی سطلی از نوع Domel و ساخت شرکت AEG است که مکش قدرتمندی را به کاربر هدیه می کند. مخزن ۱۵ لیتری، توری محافظ فیلتر، سیم جمع کن دستی و دو حالت برای تنظیم دور موتور (تند و کند)، کاربری آسان و سهولت نظافت و حمل و نقل از دیگر ویژگی های جاروبرقی سپاهان جارو مدل Paradise است. سیم جمع کن این مدل دستی بوده و لوله آن دو تکه است و کاربر می تواند بر اساس قد و نیاز خود از یک یا هر دو لوله استفاده کند.

ویژگی‌های نظافتیفیلتر قابل شست‌وشو/
امکانات ظاهریپنل لمسی/

شرکت پاکتین تولید کننده انواع جاروبرقی سطلی و خوابیده با کیفیت بسیار بالا و تنوع رنگبندی مناسب هر سلیقه ای می باشد. یکی از مشکلات مصرف کنندگان در رابطه با جاربروقی، خالی کردن کیسه آن است. این جارو با داشتن فیلتر دوار روی دسته، بدون نیاز به خالی کردن کیسه استفاده از آن را بسیار راحت کرده است.موتور اصل اروپایی پنج سرعته روی این جاروبرقی به همراه مکش بالای آن مزیت بعدی این جارو می باشد.

ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی/
ویژگی‌های نظافتیپیش فیلتر/

مزایای استفاده از جارو برقی سطلی چیست؟

استفاده از جاروبرقی سطلی دارای مزایا و فواید بسیاری است؛ از جمله:

  • عدم نیاز به کیسه: در جاروبرقی سطلی، شما نیازی به استفاده از کیسه جمع‌آوری زباله ندارید. این به شما کمک می‌کند هزینه‌هایی که برای خرید کیسه و استفاده مداوم از آن می‌کنید صرفه‌جویی شود.
  • مخزن بزرگ:معمولا جاروبرقی های سطلی مخزن بزرگی دارند که به شما اجازه می‌دهد مقدار بیشتری از ذرات و خاک را جمع کنید‌. علاوه بر آن نیازی به تعویض مکرر مخزن وجود ندارد.
  • نگهداری آسان: معمولاً مخازن جاروبرقی سطلی به گونه ای طراحی شده‌اند تا به راحتی قابل استفاده باشند. شما می‌توانید مخزن را جدا کنید و بدون زحمت با آب و صابون بشویید.
  • کارآیی بالا: جارو برقی سطلی به خاطر داشتن موتور قوی و عملکرد قوی، به صورت موثری ذرات مختلف را از سطح فرش یا کفپوش جمع می کند.

معایب جاروبرقی سطلی چیست؟

  • گرفتن فضای بیشتر: یکی از معایب اصلی استفاده از جارو برقی سطلی، حجم بزرگ آن است. این باعث می شود که جاروبرقی سطلی حجم زیادی بگیرد.
  • جابجایی محدود: به دلیل وزن سنگین و حجم زیاد جارو برقی سطلی، جابجایی آن ممکن است کمی دشوار و زمانبر باشد.
  • مصرف برق بالا: به علت داشتن موتور قوی و عملکرد بالا، جارو برقی سطلی ممکن است مصرف برق بالاتری داشته باشد که می تواند باعث افزایش قیمت قبض برق شود.
  • قیمت بالا: جارو برقی سطلی معمولاً با تکنولوژی پیشرفته و ویژگی های خاصی که دارد، قیمت بالاتری دارد.

تفاوت جارو برقی سطلی و معمولی در چیست؟

تفاوت اصلی بین جارو برقی سطلی و معمولی در نحوه جمع آوری ذرات و گرد و غبار است. جارو برقی سطلی معمولا دارای یک مخزن برای جمع آوری گرد و غبار است و ساختاری مانند سطل دارد. علاوه بر آن جاروبرقی سطلی برای استفاده در فضاهای بزرگ تجاری یا مسکونی که نیاز به تمیز کردن مکان‌های وسیع دارد بیشتر است. اما در مقابل جارو برقی معمولی یک کیسه یا مخزن کوچک‌تری برای جمع آوری گرد و غبار دارد و برای استفاده در فضاهای کوچکتر یا منازل مناسب تر است.

بهترین مارک جارو برقی سطلی خارجی

مارک های معتبر خارجی زیادی اقدام به تولید جاروبرقی سطلی می‌کنند از جمله:

  • بوش
  • پاناسونیک
  • فیلیپس
  • سامسونگ
  • ال‌جی

بهترین مارک جارو برقی سطلی ایرانی

در دهه های اخیر بسیاری از برندهای معروف ایرانی در زمینه تولیدات محصولات خانگی از جمله جاروبرقی فعالیت هایی داشته اند، بهترین این مارک ها شامل:

  • پارس خزر
  • البرز
  • اسنوا
  • امرسان
  • الکترواستیل

راهنمای خرید بهترین جارو برقی سطلی

  1. کیفیت ساخت: بررسی کیفیت ساخت جارو برقی سطلی و میزان دوام آن در بلند مدت بسیار مهم است. تحقیق درباره برند معتبر و نظرات کاربران می‌تواند به شما کمک کند تا دستگاه با کیفیت و پایدارتری انتخاب کنید.
  2. قدرت مکش: بررسی قدرت مکش جارو برقی سطلی، یکی از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب آن است. قدرت مکش بالاتر به معنی توانایی جمع آوری بیشتر گرد و غبار و ذرات مختلف است.
  3. اندازه جاروبرقی سطلی: اندازه جارو برقی سطلی نیز نکته ای مهم در انتخاب است.
  4. صدا: بررسی میزان صدای جارو برقی سطلی نیز مهم است. جارو برقی سطلی با صدای بالا ممکن است برخی خریداران را اذیت کند. بنابراین، مراقب باشید تا جاروبرقی سطلی با صدای مناسب انتخاب کنید.
  5. لوازم جانبی: به همراه داشتن لوازم جانبی مختلف و سری های جارو برقی سطلی می‌تواند بسیار مفید باشد و کارایی دستگاه را دو چندان کند.

نکاتی که قبل از خرید جاروبرقی سطلی باید بدانید:

هنگام خرید جاروبرقی سطلی، دانستن نکات زیر می‌تواند کمک کننده باشد:

  • جاروبرقی های سطلی برای تمیز کردن وسعت بیشتر به کار می روند.
  • جاروبرقی هایی با مخزن بزرگ تر می‌توانند کار شما را راحت تر کنند.
  • هرچه لوله جاروبرقی از جنس محکم تری ساخته شده باشد، عمر آن بالاتر خواهد بود. در نظر داشته باشید که لوله های ترکیبی از جنس فلزی یا پلاستیک مقاوم بسیار محکمتر و پایدارتر هستند.
  • قدرت مکش و توان موتور دو عامل بسیار مهم در بازدهی جاروبرقی هستند.
  • اگر می‌خواهید از جاروبرقی به صورت مداوم استفاده کنید، انتخاب جاروبرقی با وزن مناسب و طراحی کاربردی می‌تواند مفید باشد.
  • جاروبرقی هایی با طول سیم بیشتر مفید تر هستند.
  • برخی از جاروبرقی‌ها صدای زیاد تری تولید می‌کنند که می‌توانند آزاردهنده باشد. بنابراین، قبل از خرید، میزان صدای جاروبرقی را بررسی کنید.

قیمت انواع جاروبرقی سطلی چقدر است؟

قیمت انواع جاروبرقی با توجه به برند، کیفیت و ویژگی‌های دیگر آن می‌تواند متغیر باشد. در بازار می‌توانید جاروبرقی های سطلی را در محدوده قیمت‌های مختلفی پیدا کنید اما معمولا قیمت این نوع جاروبرقی ها در حدود چند میلیون تومان است.

سخن آخر(نتیجه گیری)

یکی از وسایلی که در هر خانه ای پیدا می‌شود جاروبرقی است. جاروبرقی، یک وسیله الکتریکی است که برای تمیزکردن و جمع آوری گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی، و آلودگی های دیگر از سطح‌های مختلف استفاده می‌شود. جاروبرقی به وسیله مکش قدرتمندی که توسط موتور جاروبرقی ایجاد می‌شود، ذرات را به داخل مخزن خود جمع آوری می‌کند. اما نحوه جمع آوری این آشغال ها به دو صورت است یا با کیسه و یا بدون کیسه (مخزن) است. ما در این مقاله به برسی یک نوع جاروبرقی به نام جاروبرقی سطلی که طرفداران خاص خود را دارد پرداختیم و بهترین جارو برقی سطلی را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم .

دوستان عزیز، مقاله بهترین جاروبرقی سطلی همیشه بروزرسانی خواهد شد. مجددا به ما سر بزنید. خوشحال خواهیم شد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف