معرفی کرم پودر مناسب پوست چرب

تاریخ انتشار: 20 اسفند 1402
تعداد دیدگاه: 1
تعداد بازدید: 85

معرفی کرم پودر مناسب پوست چرب

انتخاب محصولات آرایشی، به ویژه کرم پودر برای پوست چرب با حساسیت های زیادی همراه است. چرا که پوست های چرب در اغلب موارد با مسائلی از قبیل ترشح بیش از حد سبوم، جوش، آکنه، منافذ باز و ... مواجه هستند که در صورت انتخاب اشتباه کرم پودر، این مشکلات تشدید خواهند شد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب بپردازیم و برای شما برندهای ایرانی و خارجی برگزیده را نام ببریم. پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای آن با ما همراه باشید.

بهترین کرم پودر مناسب پوست چرب

اگر پوست چربی دارید، توصیه می کنیم از کرم پودر بدون چربی یا Oil Free استفاده کنید. این محصولات به دلیل فرمولاسیون سبکی که دارند، موجب تشدید چربی پوستتان نمی شوند و در عین حال ظاهری مات و طبیعی به آن خواهند بخشید.

علاوه بر این بهترین کرم پودر مناسب پوست چرب محصولی است که بر پایه آب و فاقد مواد کومدوژنیک باشد تا با مصرف آن دچار جوش و آکنه نشوید.

کالیستا، بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار

اگر به دنبال بهترین کرم پودر ایرانی برای پوست چرب، مختلط و مستعد آکنه هستید، پیشنهاد می کنیم کرم پودر کامفورت کالیستا را امتحان کنید. بافت سبک و ملایم این محصول جلوه ای مات و طبیعی روی پوستتان ایجاد می کند و در عین حال موجب کنترل ترشح چربی خواهد شد.

ماندگاری بالا، کاور یکدست و کامل، آبرسانی به پوست، دارا بودن رنگدانه های غنی و خالص، عدم انسداد منافذ و نداشتن پارابن مواد حساسیت زا از دیگر نقاط قوت این کرم پودر هستند که باعث شده اند به بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار تبدیل شود.

نوت، بهترین کرم پودر برای پوست چرب با منافذ باز

کرم پودر پمپی نوت مدل مات اکستریم محصولی برای پوست های چرب، مختلط و مستعد آکنه است که با SPF15 از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند. این محصول به عنوان بهترین مارک کرم پودر خارجی برای پوست چرب، فاقد ترکیبات کومدوژنیک بوده و بدون بروز جوش و آکنه نمایی مات و ابریشمی روی پوستتان ایجاد خواهد کرد.

کرم پودر خوب برای پوست چرب

علاوه بر محصولاتی که در بالا معرفی کردیم، می توان کرم پودرهای دیگری را نیز معرفی کرد که بدون تشدید چربی پوستتان، کاور مناسبی را روی آن ایجاد نمایند. در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت:

ایزادورا، بهترین کرم پودر مخملی برای پوست چرب

بهترین کرم پودر برای پوست چرب خارجی را می توانید از برند ایزادورا تهیه کنید. کرم پودر نچرال مات این برند بافتی بسیار لطیف و سبک داشته و با دارا بودن ترکیبات مرطوب کننده، خطوط و ناهمواری های پوست را به خوبی محو می کند.

این محصول به دلیل داشتن فرمولاسیون فاقد چربی و فاقد رایحه، مورد تایید متخصصین پوست قرار گرفته است و افراد زیادی در دنیا از آن به عنوان بهترین کرم پودر مخملی برای پوست چرب نام می برند.

گابرینی، بهترین کرم پودر مات برای پوست چرب

برند ترکیه ای گابرینی کرم پودر مات 24 ساعته را برای انواع پوست، به ویژه پوست های چرب و مختلط تولید کرده است. بافت سبک و فرمولاسیون گیاهی فاقد چربی، کاور بالا، مرطوب کردن پوست و دارا بودن SPF15 از نقاط قوت کرم پودر گابرینی هستند.

اریکه، کرم روزانه برای پوست چرب

کرم پودر آنتی آکنه برند اریکه به عنوان بهترین کرم پودر برای پوست چرب خارجی معرفی شده است که برای مصرف روزانه مناسب می باشد. این محصول با جلوه مات، کاور بالا و در عین حال سبک خود قادر است چربی پوست را کنترل کرده و از بروز جوش و آکنه در آن جلوگیری نماید.

لورآل، بهترین کرم پودر مات برای پوست چرب خارجی

کرم پودر 32 ساعته مات لورآل دارای ترکیبات سبک و فاقد چربی بوده که تا 32 ساعت بدون هیچ گونه تغییری روی پوست باقی خواهد ماند. ویژگی مهم این محصول، رطوبت رسانی به پوست است که باعث کنترل چربی و عدم ایجاد ماسیدگی در میکاپ شما خواهد شد.

بورژوا، بهترین کرم پودر مات برای پوست چرب

اگر به دنبال یک محصول مات با پوشش دهی فوق العاده هستید، حتماً کرم پودر ایر مات بورژوا را امتحان کنید. این محصول ضمن ایجاد جلوه ای فوق مات و طبیعی روی پوست، دارای رنگدانه های غنی و رنگ بندی متنوع است که به راحتی با تمام رنگ های پوست هماهنگ می شود.

مای، بهترین مارک کرم پودر ایرانی برای پوست چرب

کرم پودر آکنه لاین مای حاوی سبومین بوده و ضمن تنظیم چربی پوست، از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند. این محصول کاور مات و مناسبی دارد و با SPF8 از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید تا حدی محافظت خواهد کرد.

میبلین، بهترین کرم پودر ضد آب برای پوست چرب

کرم پودر 30 ساعته سوپر استی میبلین با استفاده از تکنولوژی میکروفلکس طراحی شده و نمایی مات روی پوست ایجاد می کند. این محصول فاقد چربی و مواد کومدون زا بوده و بدون انسداد منافذ پوستی، تمامی نواقص آن را پوشش می دهد. کاور بالا، رنگدانه های قوی و بافت نرم و سبک از دیگر نقاط قوت این کرم پودر هستند.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بهترین مارک کرم پودر ایرانی برای پوست چرب و محصولات خارجی پرداختیم و درباره ویژگی های هر یک نیز توضیحاتی را ارائه کردیم. امیدواریم با مطالعه آن بتوانید محصول مناسبی را متناسب با بودجه خود انتخاب و خریداری نمایید.

در نهایت نیز توصیه می کنیم برای پوست های چرب حتماً از کرم پودرهای فاقد چربی استفاده کنید و در پایان روز، صورتتان را کاملاً بشویید تا دچار مشکلاتی از قبیل جوش و آکنه نشوید. همچنین سعی کنید برای مصرف روزانه از کرم پودرهای سبک تری استفاده نمایید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
دیدگاه کاربران
  • سحر قاسمی 22 اسفند 1402

    به نظزم بهترین کرم پودر برای پوست چرب که مات و قشنگ باشه مارک گابرینی هست

    ارسال دیدگاه
    امتیاز شما:
    🔃