بهترین استایل کلاسیک و اسپرت برای عید 1403

تاریخ انتشار: 28 اسفند 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 117

سال ۱۴۰۳ چه تیپی مُد روز است؟ سوالی که اغلب از سوی خانم‌های خوش پوش پرسیده می‌شود. قبل از آنکه به فکر تیپ و استایل باشید، باید رنگ سال را بشناسید. سال ۱۴۰۳ رنگ هلویی، نارنجی ملایم در تنالیته‌های گلبهی مد است. هرچند که شما می‌توانید این رنگ را با سایر تنالیته‌های رنگی مانند بنفش یاسی، سبز روشن، آبی آسمانی و زرد لیمویی ترکیب کنید. انتخاب کت زنانه، کت و شلوار زنانه یا مانتو فرقی نمی‌کند. چرا که انتخاب لباس‌ها در درجه اول طبق سلیقه شما باید خریداری شود. اولویت‌های بعدی در نظر گرفتن شرایط، موقعیت و ترندهای روز است.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با جدیدترین ترندهای سال جدید آشنا کنیم.

ترندهای جدید عید ۱۴۰۳

نوروز از جمله مراسم‌های باستانی و جشن‌هایی است که با شروع آن همه چیز رنگ و بوی جدیدی به خود می‌گیرد. پس چه بهتر که این تازگی را با خرید لباس‌های نو و جدید به خودمان هدیه دهیم. به همین دلیل معمولاً یک ماه قبل از سال نو یعنی اسفند ماه بازار خرید لباس داغ‌تر از همیشه است. فروشگاه‌های لباس زنانه مملو از اجناس جدید و به روز هستند و خریداران بیشتر از همیشه میل به خرید کردن دارند. اما برای سال جدید چه لباسی بخریم؟ بهترین استایل سال ۱۴۰۳ چیست؟ چه لباسی را مطابق با ترند روز انتخاب کنیم؟ آیا شما هم تشنه زیبایی‌های دنیای مد و فشن هستید! پس جای درستی آمدید.

استایل کت زنانه تک و شلوار

یکی از محبوب‌ترین استایل‌های کلاسیک سال ۱۴۰۳، ترکیب کت زنانه و شلوار زنانه است. یک تیپ ایده‌آل خیابانی که می‌توانید از آن در مصارف روتین روزانه‌تان استفاده کنید. انتخاب کت تک رنگ مشکی به همراه شلوار جین چسبان یک تیپ ایده‌آل بی‌نظیر است. از دیگر رنگ‌هایی که می‌توانید برای انتخاب رنگ کت استفاده کنید، آبی آسمانی، هلویی، سفید، دودی، زرد لیمویی، یاسی و یا پوست پیازی است. تمامی این رنگ‌ها با یک شلوار جین آبی رنگ شیک و تماشایی است. مدل و استایل کت را می‌توانید به سلیقه خود از انواع یقه خرگوشی یا یقه هفت با دکمه‌های درشت انتخاب کنید.

استایل کت و شلوار زنانه

از دیگر انواع ترندهای سال جدید می‌توان به ست کت و شلوار زنانه اشاره کرد. کت شلوار زنانه همرنگ، از دیگر کالکشن‌های سال جدید است. البته ست کت و شلوار زنانه بیشتر برای دورهمی‌های خانوادگی و رسمی مناسب است. حتی می‌توانید از این تیپ کلاسیک در جشن‌ها و مهمانی‌های شبانه هم استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید رنگ‌های روشن برای دورهمی‌های روزانه مناسب است. بالعکس رنگ‌های تیره مناسب مهمانی‌های شبانه است.

پس اگر خواستید کت و شلوار مجلسی برای مهمانی‌های روز داشته باشید، رنگ‌های هلویی، لیمویی، آبی روشن، سفید و کرم رنگ مناسب است. رنگ‌های مشکی، قرمز، زرشکی، سفید و کرم هم برای مهمانی‌های شبانه انتخاب می‌شود. معمولاً بر روی دوخت کت و شلوار زنانه مجلسی از انواع تزیینات دوخته شده روی لباس استفاده می‌شود.

استایل کت تک و شلوار پارچه‌ای زنانه

کالکشن‌های بهاره برای سال جدید بسیار متنوع است. تنوع در استایل کردن انواع تیپ‌ها سبب می‌شود تا هر بار زیبا‌تر و شیک‌تر از همیشه جلوه کنید. ست کت تک رنگ همراه با شلوار پارچه‌ای زنانه از جمله تیپ‌های رسمی است. ست کت و شلوار زنانه به همراه کفش پاشنه بلند و یک کیف مینیمال تکمیل می‌شود. شما می‌توانید به دلخواه از انواع رنگ‌های متنوع برای خرید کت و شلوار زنانه استفاده کنید. حتماً از ترکیب هارمونی رنگ‌ها بهره ببرید. برای نمونه می‌توانید رنگ کیف و کفش را مکمل و یا متضاد با رنگ کت انتخاب کنید.

استایل شومیز و کت جین و شلوار زنانه

از دیگر استایل‌های روتین روزانه می‌توان از استایل شومیز و کت جین زنانه نام برد. ست شومیز و شلوار جین چسبان یا راسته یک تیپ کژوال و خیابانی است. بدین معنا که می‌توانید از این تیپ برای یک گردش روزانه و یا در دورهمی‌های دوستانه بهره ببرید. شلوار جین با هر نوع مدل شومیزی به راحتی ست می‌شود. برای نمونه شما می‌توانید از ست شومیز گلدار و شلوار جین زنانه، ست شومیز طرح دار و شلوار جین زنانه و یا ست شومیز فانتزی و شلوار جین زنانه استفاده کنید. یک تیپ راحتی، اسپرت و همیشگی که بسیار کاربردی و پر مصرف است.

استایل اسپرت هودی و شلوار جاگر زنانه

ست هودی و شلوار جاگر زنانه یک استایل اسپرت بسیار جذاب است. اگر به دنبال تیپ‌های راحتی هستید، ست هودی و شلوار جاگر را از دست ندهید. این ست یک استایل خیابانی و مناسب برای شاپینگ گردی، پارک و حتی طبیعت گردی است. حتی شما می‌توانید شلوار بگی زنانه را جایگزین شلوار جاگر کنید. رنگ‌بندی‌های متنوع هودی با انواع شلوار جاگر زنانه به راحتی ست می‌شود. معمولاً برای تیپ‌های اسپرت از رنگ‌های متضاد بسیار استفاده می‌شود. برای نمونه اگر هودی شما نارنجی رنگ است، می‌توانید شلوار جاگر کرم رنگ، مشکی و یا حتی خاکستری انتخاب کنید. استایل هودی و شلوار جاگر زنانه با یک جفت کتانی سفید رنگ جذاب‌تر هم می‌شود.

بایدها و نبایدهای ترندهای سال جدید کدامند؟

  • برای خرید کالکشن‌های جدید حتماً به ترکیب رنگی میان لباس‌های انتخابی‌تان توجه کنید. چرا که هارمونی میان رنگ‌ها استایل شما را یکپارچه و منظم‌تر نشان می‌دهد.

  • برای خرید کت زنانه و استایل کردن آن با شلوار جین چسبان یا شلوار پارچه‌ای زنانه حتماً موقعیت و شرایط را در نظر بگیرید. برای نمونه انتخاب یک کت تک رنگ به همراه شلوار جین چسبان معمولاً به عنوان یک تیپ معمول روزانه استفاده می‌شود. اما ست کت زنانه و شلوار پارچه‌ای رسمی‌تر است.

  • برای خرید انواع شلوار زنانه یا کت زنانه حتماً به جنس، مدل و کیفیت دوخت آن توجه کنید.

  • خرید کت و شلوار زنانه را به عنوان ترند جدید برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های‌تان از دست ندهید و حتماً از این استایل بهره ببرید.

کلام پایانی

در این مطلب سعی بر آن شد تا شما را با انواع ترندها و کالکشن‌های جدید بهاری آشنا کنیم. خاصیت و ویژگی کت زنانه این است که می‌توانید از آن در شرایط‌ مختلف استفاده کنید. همچنین خرید کت و شلوار زنانه برای مهمانی‌های رسمی در سال جدید ترند روز است. امیدواریم با خواندن این مطلب از انواع استایل‌های کلاسیک و اسپرت شناخت کافی را به دست آورده باشید. اگر علاقمند ترکیب تیپ کلاسیک و اسپرت هستید، خرید انواع کت زنانه رنگی را برای خرید سال نو از دست ندهید.و از فروشگاه اینترنتی سنسی دیدن فرمایید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃