معرفی ۱۰ دکتر برتر جراحی بینی در تهران

تاریخ انتشار: 29 فروردین 1403
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 49

1- دکتر شاهین باستانی نژاد

دکتر شاهین باستانی نژاد، از برترین پزشکان جراحی بینی در تهران. دکتر شاهین باستانی نژاد با کسب رتبه چهارم در آزمون بورد، به عنوان یکی از متخصصان برتر در حوزه جراحی بینی شناخته میشود. وی همچنین در بیمارستان امیراعلم تهران به عنوان عضو هیئت علمی فعالیت می‌کند. او همچنین عضو انجمن علمی راینولوژی ایران است. سوابق مختلف ایشان در زمینه‌های علمی و اجرایی نشان از تعهد و تخصص او در زمینه پزشکی و جراحی بینی می‌باشد.

2- دکتر فرزاد نیکوسرشت یکی از ۱۰ دکتر برتر جراحی بینی در تهران

دکتر نیکوسرشت، یکی از برجسته‌ترین و بهترین جراح بینی در تهران هستند ایشان پس از اتمام دوره طرح تخصص و تأسیس مطب در شهر تهران، فعالیت حرفه‌ای خودرا در زمینه جراحی زیبایی بینی و بلفاروپلاستی، اتوپلاستی، و همچنین جراحی‌های درمانی آندوسکوپیک بینی و رینوسینوزیت مزمن شروع کردند و به بیماران خود زیبایی به سبک نیکو را هدیه می دهند. پیشنهاد میکنم حتما به سایت دکتر نیکو سرشت سر بزنید و نمونه کار های ایشان را ملاحظه بفرمایید. همچنین هزینه عمل بینی توسط دکتر نیکوسرشت با توجه به سابقه ی ایشان رقم معقولی است.

3- دکتر شهریار یحیوی

دکتر شهریار یحیوی از سال ۱۳81 با کسب رتبه اول کشور در بورد تخصصی گوش، حلق و بینی، به عنوان متخصص در این حوزه فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و با تلفیق هنر و تجربه، همواره بهترین نتایج را به ارمغان می‌آورد. او به عنوان عضو نیمه‌وقت در مرکز تحقیقات گوش، حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت می‌کند. در نهایت، به عنوان عضو هیئت علمی و استادیار در بخش گوش، حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به کار شد.

دکتر یحیوی در دوره‌های خارج از کشور شرکت داشته است؛ از جمله دوره فشرده آموزش اندوسکوپی در اتریش، دوره جراحی پلاستیک صورت در آلمان، دوره آندوسکوپیک قاعده جمجمه در بارسلون اسپانیا و دوره آندوسکوپی گوش در دبی.

4- دکتر امین آمالی

دکتر آمین آمالی، فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و متخصص گوش، حلق و بینی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، از معروف‌ ترین جراح پلاستیک تهران است. وی با بیش از ۱۵۰۰۰ عمل جراحی زیبایی و درمانی موفق، یکی از بهترین جراحان بینی در تهران می‌باشد. ایشان متمرکز بر جراحی زیبایی بینی و صورت می‌باشند. دکتر آمالی با ترکیبی از علاقه به رشته پزشکی، دقت، هنر و تجربه‌ی آکادمیک، به عنوان یک جراح پلاستیک حاذق و با سبک خاص خودش شناخته می‌شود.

5- دکتر رویا لطفی یگانه

دکتر رویا لطفی یگانه، متخصص گوش، حلق و بینی، به عنوان یکی از برجسته‌ترین جراحان بینی تهران شناخته می‌شود، که به دلیل دانش بین‌المللی و تجربه فراوان خود در این زمینه، شهرتی فراگیر به دست آورده است. ایشان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و حفظ سلامت بیماران، همراه با استفاده از تکنیک‌های مدرن و مهارت‌های برجسته‌ای که در اختیار دارند، تجربه جراحی بینی را برای بیماران خود به یک تجربه موفقیت آمیز و به یادماندنی تبدیل کرده‌اند.

ایشان در طول جلسات مشاوره با بیماران، با توجه به نیازهای هر بیمار، فهرستی از اقدامات و مراقبت‌های لازم را توصیه می‌کنند. برای دکتر لطفی یگانه، عمل بینی به عنوان یک فرآیند مشترک بین جراح و بیمار در رسیدن به نتایج عالی میباشد که با همکاری و اعتماد متقابل برای دستیابی به آن، امکان‌پذیر میشود. به همین دلیل، این جراح متعهد و مسئولیت پذیر به عنوان یک همراه واقعی در هر مرحله از جراحی تا رسیدن به نقطه‌ی نهایی و دیدن نتیجه‌ای بی‌نظیر و تحسین برانگیز در ذهن بیمارانش تداعی می‌شود.

6- دکتر مریم بحری

دکتر مریم بحری، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی با بورد تخصصی جراحی سر و گردن، بهترین جراح بینی در تهران است. او فارغ التحصیل دکترای حرفه‌ای از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1385 بوده و دوره دستیاری تخصص گوش، حلق و بینی را در سال‌های 1388-1392 گذرانده است و از جراحان باتجربه تهران هستند.

7- دکتر آرش شرفیان

آرش شرفیان، متولد سال ۱۳۶۰ در تهران، پس از فراگیری دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسط در مدارس معتبر تهران، در سال ۱۳۸۲ موفق به پذیرش در رشته پزشکی دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران شد. پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، مشغول به گذراندن طرح پزشکی در همدان شد و سپس در زمینه گوش، حلق و بینی به عنوان دستیار در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعالیت کرد. او همچنین ریاست بیمارستان ولیعصر شهر بابک را بر عهده گرفته و جراحی‌های متعددی در زمینه گوش، حلق و بینی و زیبایی انجام داده است. در حال حاضر، با داشتن مجوز مطب و پروانه طبابت، در شهر تهران فعالیت می‌کند. زمینه‌های جراحی وی شامل جراحی بینی، پلک، گوش و لوزه میباشد و از بهترین جراحان زیبایی بینی در تهران هستند.

8- دکتر یوسف شفایی

دکتر یوسف شفائی، با مدرک فوق تخصص جراحی زیبایی، پلاستیک و ترمیمی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با بورد تخصصی و عضویت در انجمن جراحان پلاستیک، دارای بیش از ۲۳ سال تجربه در ارائه خدمات جراحی زیبایی و ترمیمی است. او ارائه دهنده خدماتی همچون جراحی ترمیمی، جوانسازی پوست، رفع چین و چروک صورت، تزریق ژل و بوتاکس، جراحی بینی و ... می‌باشد. دکتر شفائی عضو هیئت علمی بیمارستان‌های شهید مطهری و حضرت فاطمه (س) در تهران بوده و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن جراحان دست و پلاستیک است.

9- دکتر سامان

دکتر سامان متخصص گوش و حلق و بینی ماهر و از بهترین متخصصین جراحی بینی در تهران و نروژ است. دکتر سامان پس از اخذ مدرک دکترا از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، برای دوره تخصصی گوش، حلق و بینی در دانشگاه ترومسو به نروژ رفت. او همچنین فلوشیپ را در رشته راینولوژی، جراحی سینوس و قاعده جمجمه در دانشگاه اسلو نروژ به پایان رساند.

دکتر سامان به مدت 8 سال در آکادمی Anti Age در اسلو کار کرد و در آنجا طیف وسیعی از جراحی‌ها از جمله جراحی بینی و سینوس را انجام داد. او با جراحان معروف در نروژ و آمریکا کار کرد و از آن‌ها آموزش‌های عملی دید. او همچنین انجمن‌های بین المللی میباشد و به عنوان یکی از برجسته ترین متخصصان نروژ در جراحی زیبایی بینی شناخته می‌شود.

دکتر سامان با تجربه فراوان، از روش‌های جراحی مدرن و در سطح جهانی در عمل خود پیروی می‌کند. شهرت او فراتر از نروژ است و تعداد فزاینده‌ای از مشتریان بین المللی به دنبال تخصص او هستند.

10 دکتر حمیدرضا حسنانی

دکتر حمیدرضا حسنانی، متخصص جراحی گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن با بورد تخصصی، از سال ۱۳۸۵ به طور تخصصی در حوزه جراحی بینی فعالیت می‌کنند و با بیش از ۱۳ سال تجربه، به طور متمرکز در زمینه جراحی بینی فعالیت دارد. همچنین ایشان عضو جامعه جراحان گوش، حلق و بینی ایران و جامعه جراحان پلاستیک صورت اروپا میباشند.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃