با تخمک اهدایی با ناباروری خداحافظی کنید!

تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1403
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 25

با کمی بررسی در زمینه ناباروری و حتی تولد نوزادان بیمار و ناقص، متوجه می‌شوید که در دهه‌های گذشته عمل پزشکی در زمینه باروری و رفع معضلات مربوط به آن خیلی ضعیف بوده است. در مقابل طی سال‌های اخیر صنعت پزشکی مربوط به بارداری و باروری پیشرفت‌های چشمگیری داشته و این پیشرفت‌ها همچنان ادامه دارد. اگر شما نیز جزء زوجین نابارور هستید، نگران نباشید؛ زیرا علم پزشکی توانسته حتی این معضل را رفع کند. روش‌های مختلفی برای درمان ناباروری تعبیه و طراحی شده‌اند که یکی از آنها کمک گرفتن از تخمک اهدایی است. از نام این روش می‌توان کاربرد و مفهوم آن را حدس زد اما اگر به اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع نیاز دارید، توصیه می‌کنیم به سراغ کلینیک‌های ناباروری بروید. ناگفته نماند بحث تخمک‌های اهدایی در حال حاضر به قدری داغ و آشفته است که دلالان زیادی بازار بزرگی برای خود راه انداخته‌اند اما گول این افراد را نخورید و به کلینیک‌های معتبر و رسمی ناباروری مراجعه کنید.

تخمک اهدایی

چطور با تخمک اهدایی باردار می‌شویم؟

بدون شک بارداری طبیعی بسیار ساده‌تر و کم دردسرتر از روش‌های کمک باروری است اما یکی از روش‌های کمک باروری که نسبت به سایر روش‌ها آسان‌تر به نظر می‌رسد، کمک گرفتن از تخمک اهدایی است. برای بارداری از این طریق، متخصص باید فرد گیرنده تخمک و اهداکننده آن را مورد بررسی و معاینه قرار دهد تا مطمئن شود که هر 2 برای اجرای این روند آمادگی کامل را دارند.

مصرف داروهای ضروری برای فرد اهداکننده یک ماه زمان می‌برد. در اولین اقدام متخصص با تجویز برخی از داروها روند تخمک‌گذاری فرد اهداکننده را تحریک می‌کند. به طور معمول دوره مصرف این داروها 10 روزه است. بعد از تخمک‌گذاری، نوبت به جمع‌آوری تخمک می‌رسد.

از این رو فرد اهداکننده باید به کلینیک مراجعه کند تا متخصص تخمک‌های بالغ را از تخمدان او بیرون بکشد. این کار با کمک تجهیزات پیشرفته حوزه باروری انجام می‌شود. سپس نوبت به دریافت اسپرم از همسر فرد گیرنده تخمک می‌رسد تا بتوانند تخمک بالغ خارج شده را با آن ترکیب کنند.

در نهایت این روند، لقاح تشکیل شده باید حدود 3 تا 5 روز در محیط آزمایشگاه نگهداری شود. بعد از اینکه سلامت لقاح مشخص شد و به وضعیت ثابتی رسید، متخصص باید لقاح تشکیل شده را به درون رحم فرد مورد نظر انتقال دهد تا بارداری به طور کامل انجام شود.

بارداری از طریق این روش خیلی سخت و پیچیده نیست اما به هر حال شما به کمک متخصصان حرفه‌ای نیاز دارید تا در این مسیر شما را راهنمایی کنند. پس سعی کنید از مراکز ناباروری مجرب و خوش سابقه کمک بگیرید.

اهدای تخمک

تخمک اهدایی را از کجا دریافت کنیم؟

گرفتن تخمک اهدایی از روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که بهترین روش آن انتخاب مراکز و کلینیک‌های ناباروری معتبر است. هرگز گول افراد نادرست را نخورید و بخاطر هزینه کمتر ریسک نکنید. مراکز ناباروری غنی و مجهزی همانند مرکز ناباروری رستاک برای پیدا کردن فرد اهداکننده و تخمک‌های اهدایی قابل اطمینان هستند. پس درنگ نکنید و با این مراکز برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید یا از آنها راهنمایی بخواهید.

منبع: https://rastakclinic.com/

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃