معرفی بهترین میز عسلی برای چیدمان اتاق به همراه 30 مدل برتر

تاریخ انتشار: 10 خرداد 1403
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 84

خرید بهترین میز عسلی می تواند در هر جایی قرار بگیرد و آن فضا را کامل کند، چرا که این میزها کاربردهای زیادی دارند و در هر جایی که نیاز است می توان از آنها استفاده کرد، به عنوان مثال بیشترین کاربرد آنها در کنار مبلمان اتاق نشیمن است. ، مبلمان میز عسلی معمولا قیمت کمتری دارند اما بستگی به نوع انتخاب شما دارد. میزهای عسلی کنار مبل یا جلوی مبل باید با دکوراسیون همخوانی داشته باشد و اندازه آنها متناسب با فضایی باشد که در اختیار دارید تا ترکیبی عالی ایجاد کنید، می توانید وسایل مورد نیاز خود را روی آن کنار تخت خود قرار دهید و نظم و زیبایی را به اتاق هدیه دهید.

میز عسلی چیست؟

میز عسلی، یک یا چند میز کوتاه با مدل های مختلف است که در کنار مبلمان یا میز جلو مبلی قرار دارد. به صورت معمول بر روی آن سرویس چای و وسایل پذیرایی از مهمانان قرار داده می‌شود. این کلاسیک ترین تعریف برای میز عسلی است. طراحان داخلی حرفه ای در ایتالیا که در سبک های مدرن کار می کردند از اولین کسانی بودند که میز عسلی را به عنوان مرکز اتاق مورد استفاده قرار دادند. از نظر طراحان دکوراسیون ارتفاع کم میز عسلی باعث می شود که چیدمان جذاب تر و کاربردی شده و فضا کمی افزایش یابد. با گذشت زمان میز عسلی کاربردهای بیشتری پیدا کرد و به همین دلیل مدل های متنوع و جدید مثل میز عسلی های فانتزی با طراحی های خاص، میز عسلی شیشه ای و میز عسلی تاشو وارد بازار شد. میز عسلی کم ارتفاع است و برای قرار دادن وسایل روزمره مثل ریموت کنترل، مجلات، کتاب و اشیا تزئینی طراحی شده است.

پیشنهاد میکنم مقاله بهترین شلف دیواری را مطالعه کنید.

پیشنهاد بهترین میز عسلی

جنس صفحهMDF
جنس پایهچوب

بعد از خرید یک دست مبل شیک و جدید، دغدغه های انتخاب و خرید میز عسلی مناسب آغاز می‌شود. ‏ میزهایی که با طراحی هنرمندانه خود، مکانی برای قرار دادن وسایل و لوازم پذیرایی دارند و برای خانه‌هایی با فضای کوچک بسیار مناسب هستند‏. ‏. در فرایند تولید این مجموعه میزعسلی سعی شده بالاترین کیفیت ساخت اعمال شود. جنس صفحه میز از بهترین متریال ام دی اف و روکش ضد آب و همچنین استفاده از پایه هایی از جنس چوب گواه این مدعاست. این مجموعه در سه ارتفاع 37-42-46 سانتی متر است.

جنس صفحهملامینه
جنس پایهملامینه
جنس صفحهپلی پروپیلن
جنس پایهپلی پروپیلن

این میز روزنامه از ورقه پی وی سی درجه یک ساخته شده است. پلی وینیل کلراید (PVC) نوعی پلاستیک از محصولات صنعت پتروشیمی می باشد. یکی از کاربردهای آن ساخت ورق های پی وی سی برای مصرف در قسمت های مختلف ساختمان سازی است. این نوع پلاستیک در قرن نوزده کشف شد و پس از آن به تولید انبوه رسید. مزایای ورق پی وی سی: ضد آب ضد حرارت ضد آتش ضد ضربه ضد خط و خش ضد حشرات موذی (موریانه، سوسک، مورچه و …) ضد نفوذ میکروب و آلودگی دوام و استحکام بالا وزن سبک

جنس صفحهام‌دی‌اف
جنس پایهچوب

میز عسلی گرد سپیدار یک ست 3 عددی که روی هم قرار می گیرند و برای خانه های امروزی بسیار گزینه مناسبی می باشد به جهت اینکه کل کار را می توان در فضای کم، جا داد این میز مدرن کلاسیک و محصولی پر فروش می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی روز و متریال ام دی اف با روکش چوب گردو معرق کاری شده ساخته شده است. رنگ این کار که پلیشی براق می باشد ثابت بوده و به مرور زمان تغییر نمیکند و در مقابل گرما و سرما و خط و خش مقاوم است. صفحه ضد آب میباشد و به راحتی قابل شستشو و نظافت با انواع شوینده ها است. لبه کار به صورت یک تکه با صفحه روکش شده و بسیار مقاوم و زیباست. همچنین پایه های این محصول از جنس چوب راش و بسیار محکم هستند.

جنس صفحهMDF
جنس پایهچوب

محصول فوق، عسلی سه تکه زیر هم رو که برای فضاهای کوچک و کم جا طراحی شده است پایه های این محصول از جنس راش گرجستان بوده که با رنگ پلی یورتان پوشش داده شده است بدنه ی این محصول از ام دی اف درجه یک 16 میل روکش شده با وکیوم ساخت کره ضد آب می باشد در طراحی این محصول برای اتصال پایه ها به بدنه قطعه ای طراحی شده که قابلیت دمونتاژ به محصول داده که بسته بندی محصول کم حجم و جابجایی آن آسان باشد.

جنس صفحهام‌دی‌اف/MDF
جنس پایهچوب

میز عسلی از جمله اقلامی است که در بخش‌های متفاوت مبلمان منزل به کار برده می‌شود. در واقع این میزها بخش عمده‌ای از مبلمان را به خود اختصاص می‌دهند. مبلمان بدون حضور این میزها چندان سودمند نخواهد بود. چرا که این میزهای نقلی نه تنها زیبایی چشم‌نوازی در فضا به‌وجود می‌آورند؛ بلکه پذیرایی و میزبانی را به مراتب دلچسب‌تر می‌کنند. این سری از میزهای عسلی شامل 3 میز با ابعاد بزرگ، متوسط و کوچک می باشد.

جنس صفحهMDF
جنس پایهچوب

میز عسلی از جمله اقلامی است که در بخش‌های متفاوت مبلمان منزل به کار برده می‌شود. در واقع این میزها بخش عمده‌ای از مبلمان را به خود اختصاص می‌دهند. مبلمان بدون حضور این میزها چندان سودمند نخواهد بود. چرا که این میزهای نقلی نه تنها زیبایی چشم‌نوازی در فضا به‌وجود می‌آورند؛ بلکه پذیرایی و میزبانی را به مراتب دلچسب‌تر می‌کنند. این میز از یک صفحه با قطر 35 سانتی متر و با ضخامت 1. 8 سانتی متر تشکیل شده است که می تواند هم به عنوان میز عسلی و هم میز دکور مورد استفاده قرار گیرد.

جنس صفحهMDF
جنس پایهچوب
جنس صفحهMDF/ام‌دی‌اف
جنس پایهاستیل
جنس صفحهملامینه
جنس پایهملامینه

میز عسلی مدل الیت یک میز چهارپایه‌ی ساده با کاربردهای متنوع است. سطح بالای این میز به شکل مستطیل و با ابعاد ۴۰× ۴۰ سانتی‌متر است. یک صفحه‌ پایینتر از صفحه اصلی و بین چهار پایه آن قرار می‌گیرد که گنجایش و کاربرد آن را دو چندان می کند بطوریکه علاوه بر صفحه اصلی از صفحه زیرین هم می توان برای قرار دادن وسایل استفاده کرد. جنس این میز از نئوپان بوده که با ملامینه روکش شده است و در قسمت‌های بیرونی آن هیچ‌گونه میخ یا پیچی دیده نمی‌شود؛

جنس صفحهشیشه
جنس پایهآهن

میز عسلی و کنار مبلی مدرن ام دی دیزاین از مدل های ترند و روز دکوراسیون داخلی میباشد. جنس بدنه از آهن 2در2 با جوش Co2 و بسیار مقاوم و تمیز میباشد و رنگ آن کوره ای استاتیک ضد خش است و جنس صفحه شیشه 6 میل جدا شونده میباشد. تمامی عکس ها مربوط به کالای ام دی دیزاین میباشد و عکس واقعی خود محصول است و مانند بعضی همکاران عکس خارجی قرار ندادیم. کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا میباشد و در تمام مراحل تولید همواره دقت و ظرافت مورد توجه ما بوده تا محصولی درخور خانه و محیط کار شما طراحی و تولید کنیم

جنس صفحهMDF
جنس پایهچوب

بعد از خرید یک دست مبل شیک و جدید، دغدغه های انتخاب و خرید میز عسلی مناسب آغاز می‌شود. ‏ میزهایی که با طراحی هنرمندانه خود، مکانی برای قرار دادن وسایل و لوازم پذیرایی دارند و برای خانه‌هایی با فضای کوچک بسیار مناسب هستند‏. ‏ در فرایند تولید این مجموعه میزعسلی سعی شده بالاترین کیفیت ساخت اعمال شود. جنس صفحه میز از متریال ام دی اف و پایه هایی از جنس چوب است.

جنس صفحهام‌دی‌اف
جنس پایهچوب

میز های جلو مبلی تاشو ( چمدانی) با حجم کم و اندازه یکسان هر چهار تا میز این امکان را برای خانه هایی با فضای کم ایجاد میکند تا بدون پر کردن فضای منزل در گوشه ای از آن گذاشته شود بزرگترین ویژگی این میز ها هم امکان تاشو بودن هست و هم یک اندازه بودن سطح هر چهار میز میباشد

جنس صفحهMDF
جنس پایهچوب
جنس صفحهMDF
جنس پایهپلی پروپیلن
جنس صفحهچوب
جنس پایهچوب

این شاهکار هنری بهترین و زیبا ترین اثر ترکیبی از دو هنر معرق کاری و منبت کاری است که به عنوان میز عسلی طرح ستاره شامل 7 میز جداگانه برای پذیرایی از مهمان قابل استفاده است.

جنس صفحهMDF/ام‌دی‌اف
جنس پایهپلیمر ABS
جنس صفحهMDF
جنس پایهچوب

میز عسلی و جلومبلی از جمله اقلامی است که در بخش‌های متفاوت مبلمان منزل به کار برده می‌شود. در واقع این میزها بخش عمده‌ای از مبلمان را به خود اختصاص می‌دهند. مبلمان بدون حضور این میزها چندان سودمند نخواهد بود. چرا که این میزهای نقلی نه تنها زیبایی چشم‌نوازی در فضا به‌وجود می‌آورند؛ بلکه پذیرایی و میزبانی را به مراتب دلچسب‌تر می‌کنند. این سری از میزهای پذیرایی پرو وود شامل یک میز جلومبلی و سه میز عسلی می باشد.

جنس صفحهشیشه
جنس پایهفلز
جنس صفحهشیشه
جنس پایهفلز
جنس صفحهملامینه
جنس پایهملامینه

میز عسلی هیراد مدل A1 با طراحی مدرن و مناسب برای کنار مبل در دکوراسیون منزل و محل کار می باشد و با توجه به طراحی آن می توانید برای انواع دکوراسیون استفاده کنید. میز های عسلی معمولا برای میزبانی از مهمان استفاده می شود. ابعاد این میز عسلیِ سه تکه کاملا استاندارد نشیمن و مبلمان می باشد و برای منازل با متراژ کم، بسیار ایده آل می باشد. جنس این محصول ملامینه می باشد

جنس صفحهشیشه
جنس پایهچوب

میز بی نهایت محصولی جدید و خاص مناسب دکوراسیون منازل خاص!داخل میز با یک چراغ و یک نردبان تزیین شده است و تصویر داخل به طور متناوب تکرار میشود. جنس صفحه میز شیشه میباشد و دیواره از جنس نئوپان با روکش فومی میباشد. روکش فومی برجسته و نمای آجری سنتی دارد. ابعاد این میز 45 در 45 میباشد و ارتفاع میز 42 میباشد. لامپ داخل میز یک لامپ 9 وات کم مصرف میباشد که به راحتی با سیم 2 متری به پریز متصل میشود. این محصول میتواند به عنوان چراغ خواب نیز استفاده شود.

جنس صفحهام‌دی‌اف
جنس پایهام‌دی‌اف
جنس صفحهملامینه
جنس پایهپلاستیک فشرده

میز بغل مبلی مدل DLF49L در کنار مبل یا تختخواب قرار می گیرد همانطور که در عکسها مشخص است در طبقات آن می توان کتاب یا وسایل مورد نیاز خود را قرار داد و همچنین در مواقع نیاز از سطح میز برای استفاده وسایلی مانند لپ تاب، بشقاب، یا لیوان و. . . استفاده نمود. میز کنار مبلی دارای پایه های چرخ دار است و می توان آن را به راحتی در تمام نقاط خانه جابجا کرد. جنس این میز لترون است.

جنس صفحهملامینه
جنس پایهچوب

میز عسلی 4 عددی با ابعاد هریک 40x40x50 تولید میشم. این مدل از میز عسلی را با چیدمان متفاوت به صورت جلو مبلی هم میتوان استفاده کرد جنس چوب این محصول لترون روکش ملامینه درجه یک میباشد

جنس صفحهچوب
جنس پایهچوب

میز عسلی تاشو چوبی مناسب فضاهایی با مساحت کم این امکان را به شما میدهد تا در صورت عدم نیاز ب استفاده ان را جمع نموده و محیط بسیار کمی را اشغال مینماید

جنس صفحهام‌دی‌اف/MDF
جنس پایهپلیمر ABS
جنس صفحهMDF
جنس پایهMDF

جنس این محصول از ام دی اف می باشد و نوار لبه آن پی وی سی ۲ میلی متر است. از این محصول می توانید به عنوان کنار مبلی، کنار تختی، چیدن لوازم دکوراتیو و کتابخانه کوچک و. . . استفاده کنید.

جنس صفحهMDF
جنس پایهفلز
جنس صفحهام‌دی‌اف/MDF
جنس پایهفلز

کاربرد میزعسلی چیست؟

میز عسلی به جز تکمیل کردن دکوراسیون، بسته به نیاز کاربردهای دیگری می تواند داشته باشد. به جز پذیرایی و جنبۀ دکوراتیو که کاربردهای معمول این میز است، برای افزایش نظم و ایجاد فضای بیشتر مؤثر خواهد بود. میزهای عسلی چند طبقه و کشودار این امکان را ایجاد می کنند که ریموت کنترل جایی ثابت داشته باشد و یا مجلات کمتر آشفتگی ایجاد کنند. ممکن است فضایی خالی وجود داشته باشد و میز عسلی برای تکمیل دکوراسیون استفاده شود. در این صورت بهتر است میز عسلی فانتزی استفاده کنید و یا بیشتر از کاربردهای دیگر به وجود هارمونی بین میز عسلی و بقیه دکوراسیون توجه شود. برای نشیمن های کوچک، استفاده از میز عسلی تاشو در اولویت است.

انواع جنس میزعسلی

همان طور می دانیم یک میز عسلی بسته به مدل آن دارای قسمت های متنوعی است که هر کدام بسته به سبک و طرح میز عسلی دارای جنس های مختلفی می باشد. به طور معمول یک میز عسلی از پایه ها ، بدنه و صفحه تشکیل شده است.

پایه های میزعسلی

پایه ها در هرنوع میز چه عسلی ، جلو مبلی و… مهم ترین بخش به حساب می آیند چرا که کل وزن میز بر روی این قسمت است . بنابراین جنس و ساخت و متریال به کار رفته برای این قسمت حائز اهمیت می باشد. پایه می تواند به میز جداگانه وصل شود و یا از خود میز باشد یعنی ازابتدا متصل به صفحه باشد. با توجه به اهمیت پایه در میز ، امروز انواع مختلفی از پایه برای میز ها در بازار موجود می باشد. جنس پایه های به کار رفته در میز عسلی می تواند چوبی ، فلزی ، ام دی اف و.. باشد که بسته به نوع صفحه ی خود می توانید از آن ها استفاده کنید . در این جا باهم چند مدل از رایج ترین پایه ها را بررسی می کنیم .

  • پایه ی میزعسلی شیشه ای میزهای عسلی شیشه ای از زیباترین و بروز ترین میز های عسلی موجود در بازار می باشند. برای تولید میز های عسلی شیشه ای، به علت شیشه ای که در آن به کار رفته است امکان سوراخ کردن شیشه و پیچ کردن پایه وجود ندارد . از نوع خاصی پایه که دارای فلنج است و با چسب یووی به شیشه متصل می شود، استفاده می کنند.
  • پایه میزهای عسلی چوبی میزعسلی چوبی یکی از رایج ترین و پرکاربرد ترین میز های عسلی در خانه ی ما ایرانیان می باشد . برای میز های عسلی چوبی و یا م دی اف از پایه هایی چوبی و گاها فلزی که بدنه ی چوبی دارد استفاده می شود تا بتواند وزن چوب و یا ام دی اف به کار رفته را تحمل کند. بهتر است این پایه ها به صفحه پیچ شوند تا چسبانده شوند چرا که این میز ها معمولا زیاد جابه جا می شوند و ممکن است در اثر جابه جایی زیاد و یا گذاشتن اجسام سنگین این پایه ها از بدنه یا صفحه جدا شوند .
  • پایه میزعسلی تاشوبرای این نوع از میز های عسلی از پایه های خاص که قابلیت تا شدن را دارند استفاده می شود .
  • صفحه ی میزعسلی بسته به سبک و طرح به کار رفته برای تولید ، میز عسلی دارای انواع صفحه می باشند . صفحه ی به کاررفته ممکن است به جنس شیشه با طرح ها ی متنوعی باشد یا به جنس ام دی اف و چوب یا حتی سنگ باشد . باتوجه به نوع جنس و طرح صفحه ی به کاررفته در میز عسلی ، پایه ی مناسب آن نیز تغییر می کند . هریک از میز های عسلی باتوجه به متریالی که در آن ها استفاده می شود متناسب با یک سبک دکوراسیون می باشد. برای مثال از میز های عسلی شیشه ی به علت این که شیشه قبلیت عبور نور را دارد در خانه هایی با متراژ کوچک بیشتر استفاده می شود و مناسب همه نوع سبک های دکوراسیونی می باشد. از میز های عسلی صفحه سنگ معمولا در دکوراسیون مدرن ، روستیک و صنعتی بیشتر استفاده می شود.

انواع سبک های میز عسلی

انواع میز عسلی تولید میشود که عبارت است از : سلطنتی ، فلزی ، چوبی ، طبقاتی ،تاشو ، چرخ دار ، کلاسیک ، مدرن ، یک نفره و.. در بازار موجود می باشد.

میز عسلی کشو دار

اگر شما در یک فضای کوچک زندگی می کنید اینکه از تمام فضای خود به خوبی استفاده کنید بسیار اهمیت دارد .و شما می توانید با انتخاب میز های جلو مبلی یا میز های عسلی کشو دار بسیاری ز وسایل خود را در آن گذاشته و استفاده ی کافی را از فضای خود ببرید .

میز عسلی مدرن

نوع سبک دکوراسیون شما در انتخاب میز عسلی و یا حتی جلو مبلی شما موثر است . برای مثال اگر شما در دکوراسیون خود از مبلمان بی دسته استفاده کرده اید حتما باید از میز عسلی استفاده کنید . جای خالی میز عسلی را زمانی حس می کنید که برای مهمان خود شربتی آوردید و مهمان نمی داند آن را کجا بگذارد . اگر مبلمان شما دسته ندارد ، میز عسلی مناسب آن باید 5 تا 7 سانتی متر پایین تر از محل قرار گیری آرنج فرد باشد .

معمولا مبلمان راحتی و مدرن میز عسلی یا میز جلو مبلی خاصی در ست خود ندارند شما می توانید میز مناسب آن را که در تناسب با محیط شما باشد خودتان انتخاب کنید حتی می توانید از همین طریق مبلمان خودرا با محیطتان تطبیق دهید در زیر باهم چند مدل میز های عسلی مدرن را مشاهده می کنیم .

اگر خانه شما دارای دکوراسیون مدرن است و یا حتی از مبلمان راحتی تک رنگ استفاده کرده اید و به دنبال این هستید که به محیط خود شادی و رنگ بپاشید . انتخاب این مدل میز های عسلی بسیار مناسب می باشد . این نوع از میز های عسلی نه تنها مناسب خانه هایی با دکوراسیون مدرن می باشد از آن می توان در دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی نیز استفاده کرد. این میز های عسلی به علت اینکه دارای پایه های از جنس فلز هستند و صفحه ی شیشه ای دارند و قابلیت انعکاس نور را دارا می باشند به محیط شما نمایی خارق العاده می دهد.

این مدل میز های عسلی را هم همانطور که در تصویر مشاهده می کنید می توانید در دکوراسیون مدرن و هم می شود به علت استفاده ی هم زمان چوب و فلز در دکوراسیون به سبک روستیک و هم صنعتی استفاده کرد . این مدل میزهای عسلی بسیار مناسب فضاهایی با مسلحت کم می باشد زیرا قابلیت این را دارند که در هم بروند و همچنین به راحتی به علت فرم پایه هایش می توان جلوی مبلمان گذاشت و از آن را پذیرایی قرار دادن کتاب و لب تاب و… استفاده کرد .

میز عسلی تاشو

این مدل میزهای عسلی بسیار مناسب فضا های کوچک می باشد که نمی توانند از میز های ثابت استفاده کنند و این قابلیت جمع شدن این امکان را به آن ها می دهد که از فضای خود بیشتر استفاده کنند.

میز عسلی پایه فلزی

این میزها به علت جنس پایه آن ها بسیار مقاوم هستند و می توان آن ها را به راحتی باهمه نوع دکوراسیونی به راحتی ست کرد .

میز های عسلی طبقاتی

این گونه از میز ها به علت طبقاتی که دارند کار را برای پذیرایی و قرار دادن وسایل راحت می کنند و دیگر لازم نیست برای آوردن وسایل همه اش از کنار مهمانتان بلند شوید . این تایپ میز عسلی را به راحتی می توانید با مبلمان مدرن خود ست کنید .

میز عسلی سلطنتی

این مدل میزهای عسلی دارای زرق و برق بیشتری هستند و معمولا از جنس چوب می باشند و می توان آن ها را در کنار مبلمان کلاسیک و استیل به راحتی استفاده کرد.

میز عسلی الهام گرفته از طبیعت

در این میز های عسلی معمولا از یکی از عناصر که به یاد آورنده ی طبیعت باشد استفاده می شود از این تایپ میز ها می توان برای دکوراسیون مدرن ، روستیک و حتی صنعتی نیز استفاده کرد .

راهنمای انتخاب بهترین میزعسلی

برای کمک به شما در تصمیم‌گیری صحیح، پیروی از این نکات به شما این امکان را می‌دهد که میزی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با خانه، سبک زندگی و سلیقه شما مطابقت داشته باشد مدلی که برای سالیان سال آن را دوست خواهید داشت.

  1. نکته اول: فضای موردنظر را در نظر بگیرید.اینکه شما عاشق یک طرح خاصی از میز عسلی هستید، همیشه دلیل بر خرید آن نیست درواقع شما باید متناسب با فضای مورد نظرتان این میزها را انتخاب کنید. اولین نکته مهم برای راهنمای خرید میز عسلی تناسب با دکوراسیون، مبلمان و البته فضای منزلتان است.
  2. نکته دوم: به شکل آن توجه کنید.تقریباً امروزه همه اشکال هندسی را برای ساخت میز عسلی به کار می‌برند اما اگر شما بخواهید آن را بخرید باید به میزان استفاده آن دقت کنید. بی شک یک میز عسلی مثلثی خیلی راحت‌تر از میزگرد در گوشه خانه قرار می‌گیرد و یا یک میز جلو مبلی مستطیل برای پذیرایی بسیار مناسب‌تر است. به‌طورکلی میزهای مربعی و دایره‌ای‌شکل در اتاق‌های مربع شکل بهتر است اما در فضاهای مستطیل شکل ظاهر ناخوشایندی ندارند. میزهای مستطیلی و بیضی‌شکل برای اتاق‌های مستطیلی مناسب هستند.
  3. نکته سوم: رنگ را بادقت انتخاب کنید.رنگ عنصر مهمی در دکوراسیون است. رنگ‌های اصلی مانند مشکی، خاکستری، قهوه‌ای و سفید همیشه پرطرف‌دار خواهند بود. همچنین به‌عنوان پس‌زمینه‌های قابل‌اعتماد برای هر رنگی هستند. اگر قرار است از میزهای عسلی در کنار کودکان نوپایتان استفاده کنید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم از چوب‌های سفید مات و روشن اجتناب کنید.
  4. نکته چهارم: به کاربردش در خانه دقت کنید.راهنمایی در خرید میز عسلی شما را با مورد دیگری روبرو می‌کند و آن کاربردهای این وسیله در خانه و یا به عبارت ساده‌تر برای چه هدفی آن را می‌خواهید است. ممکن است شما یک میز جلو مبلی را برای گذاشتن لپ‌تاپ در جلوی تلویزیون خانه‌تان بخواهید و یا زمانی که از سرکار برمی‌گردید و روی مبل راحتی کارهایتان را انجام می‌دهید. شاید هم میز عسلی را برای قراردادن غذاهایی بر روی آن خریده‌اید که زمانی که می‌خواهید فیلم تماشا کنید، میل نمایید.
  5. نکته پنجم: پایه‌های میز عسلی را نادیده نگیرید.ممکن است این تصمیم صرفاً یک تصمیم زیبایی‌شناختی به نظر برسد، اما پایه میز عسلی بر نحوه استفاده از آن تأثیر می‌گذارد. اگر قصد دارید مرتباً از آن استفاده کنید، طرحی را انتخاب کنید تا از برخورد با پاهایتان به پایه‌های میز جلوگیری شود. مدل‌های بزرگ می‌توانند فضای زیادی را بگیرند و برای این منظور مناسب تر هستند.
  6. نکته ششم: به فاصله‌ها اهمیت بدهید.میز عسلی باید کمتر از نیمی از طول مبلمان باشد. ارتفاع آن ۵ سانتی‌متر از ارتفاع سطح نشیمن مبل بالاتر باشد و فاصله آن‌طوری باشد که موقع نشستن و یا بلند شدن به آن برخورد نکنید یعنی در حدود ۵۰ سانتی‌متر. میز عسلی در چیدمان، نقطه‌ای کانونی ایجاد می‌کند پس دقت کنید اگر متراژ فضا بزرگ است حتماً از دو یا چند میز استفاده کنید.

بهترین مارک میز عسلی

برخی از مارک های معروف میز عسلی که برای کیفیت و طراحی خود شناخته شده اند عبارتند از: اعیان (aayan)، دیزم (DZom)، دکورسی (dekorsi)، در هر صورت، قبل از خرید بهترین میز عسلی، بهتر است تحقیقات و مقایسه ای دقیق انجام داده و نظرات کاربران و بازخوردها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین مارک را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

قیمت انواع میز عسلی

قیمت بهترین میز عسلی می تواند بسیار متغیر باشد و بسته به عوامل مختلفی از جمله مارک، کیفیت ساخت، طراحی، جنس استفاده شده و ابعاد میز متفاوت باشد. در نتیجه، دادن یک قیمت قطعی برای میز عسلی کمی دشوار است. قیمت میز عسلی می تواند از چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان یا حتی بیشتر متغیر باشد. معمولاً، میزهای عسلی با کیفیت و طراحی منحصر به فرد، در رنج قیمت بالاتر قرار می گیرند.

سخن آخر(نتیجه گیری)

شاید تغییر فرش مبلمان و یا پرده هزینه زیادی را بخواهد اما شما میتوانید با هزینه کمتری تغییر دکوراسیون دهید و محیط منزل و یا محیط کار خود را زیباتر کنید. فقط کافیست فضاهای خالی را شناسایی کنید وبهترین میز عسلی آن محیط را تهیه نمایید. استفاده از میز عسلی کشویی و یا چند طبقه علاوه بر زیبایی میتواند در استفاده بهینه از فضا به شما کمک کند. میز عسلی از گذشته تا به حال، با توجه به فرهنگ، شرایط و آداب و رسوم هر قومی همواره در حال تغییر بوده است و همین مورد باعث شده که در ابعاد و اندازه میز نیز تاثیر گذار باشد. به بیانی واضح تر باید بگوییم که بهترین میز عسلی خود را باید طبق استانداردهای خانه، نوع مبلمان و دکوراسیون، و نوع فرهنگی که دارید انتخاب و خریداری کنید.

دوستان عزیز، مقاله بهترین میز عسلی همیشه بروزرسانی خواهد شد. مجددا به ما سر بزنید. خوشحال خواهیم شد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف