دکورا استور، بهترین فروشگاه اینترنتی دکوری منزل

تاریخ انتشار: 12 خرداد 1403
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 81

جالب است بدانید که تماشای چشم‌انداز زیبا تاثیر بسزایی در سلامت روح و روان ما دارد. هرچه محیط پیرامون ما جذاب‌تر چیدمان شود، نوعی هارمونی و هماهنگی در بین اجزای مختلف دکوراسیون ایجاد می‌شود. این یکپارچگی ایجاد شده، جلوه بصری خاصی را به نمایش می‌گذارد. به نظر شما برای چیدمان چنین فضایی به چه وسایلی نیاز داریم.برای آنکه طراحی دکوراسیون داخلی به زیباترین شکل انجام شود لازم است ابتدا مشخص کنیم که قصد دیزاین چه نوع فضایی را داریم. به عبارت بهتر، برای دیزاین فضای رسمی و اداری، از کتابخانه، میز و صندلی اداری و… استفاده می‌شود. اما در نقطه مقابل برای طراحی دکوراسیون منزل از مبلمان، لوستر، فرش، تابلو، گلدان، مجسمه ،ظروف پذیرایی و… استفاده می‌شود که به آنها لوازم دکوری منزل می‌گویند. در واقع با استفاده از لوازم دکوراتیو شما می‌توانید منزل خود را به سبک کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک و… طراحی و چیدمان کنید. در ادامه مطالب ما قصد داریم به معرفی چند وسیله دکوراتیو منزل بپردازیم. تا شما بتوانید با صرف کم‌ترین هزینه، از چیدمانی گرم و صمیمی در منزل خود لذت ببرید! بنابراین، از شما عزیزان دعوت می‌کنیم که تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

مهم‌ترین لوازم دکوری منزل در دیزاین خانه

لوستر، آینه و میز کنسول ، آباژور، تابلو دکوراتیو، ساعت لوتوس، گلدان دکوری از مهمترین لوازم دکوری منزل هستند.

لوازم دکوری لوکس مثل ساعت لوتوس

اگر شما هم از آن دسته افراد منظم هستید که زمان ارزش زیادی برایتان دارد، قطعا به عنوان مهم‌ترین دکوری منزل ساعت لوتوس را انتخاب می‌کنید، در واقع ساعت علاوه بر نمایش گذر زمان، به عنوان یک عنصر دکوراتیو با اهمیت در ابعاد و مدل‌های متنوع طراحی و تولید می‌شود. بطور مثال، شما می‌توانید از ساعت‌های ایستاده یا پایه‌دار برای طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

اما اگر فضای منزل شما چندان وسیع نیست که از ساعت‌های ایستاده و پایه‌دار استفاده کنید، پیشنهاد ما تهیه و نصب ساعت دیواری با مدل خاص و طیف‌رنگی چشم‌نواز است. بطور مثال، تهیه ساعت آلومینیومی با طراحی یونیک و فانتزی می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش جذابیت دیزاین مورد نظر داشته باشد. چیدمان گلدان فلزی، قاب‌عکس و... بر روی میز کنسول در کنار ساعت دیواری نیز می‌تواند یک قاب ماندگار از دکوراسیون فوق‌العاده جذاب و خاص در منزل شما را به نمایش بگذارد.

لوازم دکوری لوکس مثل اکسسوری خاص

فانوس یکی‌دیگر از لوازم دکوری منزل است که دارای طراحی لوکس و مدرن می‌باشد. شما می‌توانید از فانوس‌های دکوراتیو برای افزایش جلوه میز کنسول، میز غذاخوری، میز جلومبلی، پاتختی و... استفاده کنید. اغلب فانوس‌های دکوراتیو با استفاده از شمع‌های قلمی، وارمر یا استوانه‌ای روشن می‌شوند. نور این فانوس‌ها درخشش خاصی ایجاد کرده و جذابیت دیزاین منزل شما را دوچندان می‌کند. شما می‌توانید فانوس‌های دکوراتیو را به صورت تکی یا در سه سایز مختلف تهیه کرده و از تماشای انوار طلایی آن لذت ببرید.

امیدواریم از مطالب ارائه شده در رابطه با انواع دکوری منزل و نقش با اهمیت آنها در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده لازم را برده باشید. شما خریداران محترم می‌توانید از محصولات متنوع ما در دکورا استور decorastore1.irبازدید و اکسسوری منزل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف