لیفت لب ایتالیایی چیست و چگونه انجام می شود؟

تاریخ انتشار: 22 خرداد 1403
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 78
لیفت لب ایتالیایی چیست و چگونه انجام می شود؟

اگر تاکنون درباره عمل لیفت لب تحقیق کرده باشید، احتمالا با روش لیفت لب ایتالیایی آشنا هستید. برای این نوع لیفت، باید دو برش کوتاه مستقیما در زیر هر سوراخ بینی ایجاد گردد؛ پزشک جراح از طریق این برش‌ها، پوست اضافی را حذف کرده و فاصله بین لب بالا و بینی را کاهش می‌دهد! بالا کشیدن لب ایتالیایی، نسبت به لیفت لب زیر بینی، کم تهاجمی‌تر است و بنابراین، اسکار کمتری نیز به جای می‌گذارد! لیفت لب مدل ایتالیایی، می‌تواند اندازه و حجم لب را افزایش داده، و فرم لب را اصلاح کند. بهترین کاندیداها برای لیفت لب با مدل ایتالیایی، کسانی هستند که بین لب سفید و قرمز آن‌ها، اختلاف ارتفاع قابل توجهی وجود داشته باشد! همچنین، افرادی که کمان کوپید برجسته دارند، می‌توانند برای لیفت لب ایتالیایی اقدام کنند.

زیبایی لب‌ها و تناسب آن‌ها، با اجزای دیگر صورت بسیار مهم است. اگر اجزای صورت با هم در تناسب نباشند؛ نمی‌توانند زیبایی طبیعی صورت را حفظ کنند. به این منظور در سال‌های اخیر، عمل‌های جراحی زیادی تحت عنوان لیفت لب انجام شده‌اند. جراحی سانترال لب می‌تواند، یکی از مفیدترین جراحی‌ها برای افرادی باشد، که به انجام آن نیاز دارند. بسیاری از افراد هنوز با عمل سانترال لب، نحوه انجام آن، مزایا و هزینه‌های مربوط به آن آشنایی کافی ندارند.

لیفت لب ایتالیایی چیست؟

بالا کشیدن لب ایتالیایی، عبارت است از نسخه اصلاح شده لیفت لب شاخ گاوی، که نتیجه مشابه با آن ارائه می‌دهد(برای دیدن تصاویر سانترال میتوانید به https://tehransurgeryclinic.com/central-lip-surgery/ مراجعه نمایید)؛ در حالی که برای این جراحی، برش‌های کوتاه‌تری در زیر بینی ایجاد می‌گردد! برای جراحی لیفت لب ایتالیایی، لازم است پزشک جراح با کمک دو برش کوتاه در زیر سوراخ‌های بینی، تغییرات لازم را ایجاد کند؛ این یعنی مدل لب ایتالیایی، نسبت به انواع جراحی سانترال لب که به برش کامل زیر بینی نیاز دارند، کم تهاجمی‌تر خواهد بود!

روش بالا کشیدن لب ایتالیایی، می‌تواند مشکلات زیبایی شناختی زیر را برطرف کند:

  • اصلاح فرم لب؛ به گونه‌ای که لب بالا جوان‌تر و پرتر به نظر برسد!
  • تغییر اندازه لب؛ به این معنا که قسمت صورتی لب بالا، به سمت بیرون هدایت می‌شود و در نتیجه، اندازه لب بالا حجیم‌تر و بزرگتر به نظر می‌رسد.
  • تغییر پتوز لب؛ به این معنا که با کمک تکنیک‌های لیفت لب، گوشه‌های بیرونی دهان تغییر شکل یافته، و موقعیت لب بالایی را تغییر می‌دهند. ضمن اینکه ظاهر افتادگی لب را اصلاح می‌کند!

لیفت لب مدل ایتالیایی چگونه انجام می‌شود؟

  • برای انجام جراحی لیفت لب ایتالیایی، پزشک جراح می‌تواند از بی‌حسی موضعی استفاده کند.
  • پس از بی‌حس شدن ناحیه عمل، دو برش کوتاه دقیقا در زیر هر سوراخ بینی، آن هم در مرکز آن‌ها، ایجاد می‌گردند. این دقیقا برعکس عمل لیفت لب زیر بینی است، که طی آن جراح ناچار است یک برش پیوسته در سرتاسر ناحیه زیر بینی ایجاد کند؛ بنابراین عمل لیفت لب با مدل ایتالیایی، آسیب و عوارض کمتری در پی دارد.
  • پس از ایجاد برش‌های کوچک، جراح پوست اضافی را برداشته و در نهایت، پوست به سوراخ بینی بخیه زده می‌شود! با این روش، فاصله بین بینی با لب بالا کمتر شده، و لب بالا بزرگتر و برجسته‌تر به نظر می‌رسد؛ ضمن اینکه کمان کوپید، با انحنای بیشتری به چشم می‌آید.

با توجه به اینکه برش‌های مربوط به عمل لیفت لب مدل ایتالیایی، بسیار ظریف و کوچک هستند، بنابراین خیلی زود ترمیم می‌گردند و اسکار ناشی از جراحی، نسبتا مخفی خواهد بود.

کاندیداهای انجام لیفت لب ایتالیایی

تمامی افراد، شامل افراد مسن و زیبا جویان جوان‌تر، می‌توانند برای جراحی بالا کشیدن لب ایتالیایی اقدام نمایند. هر چه ارتفاع بین لب سفید و قرمز بیشتر باشد، نتیجه جراحی برجسته‌تر خواهد بود! اگر شما کمان کوپید برجسته‌ای دارید، قطعا یک کاندید مناسب برای عمل لیفت لب مدل ایتالیایی خواهید بود.

کاندیداهای انجام لیفت لب ایتالیایی

چنانچه زیباجو به عفونت‌های داخل یا اطراف دهان مبتلا باشد، به هیچ عنوان انجام جراحی لیفت لب با مدل ایتالیایی توصیه نمی‌شود! همچنین، افراد سیگاری که تمایلی به ترک سیگار ندارند، نباید برای بالا کشیدن لب با مدل ایتالیایی اقدام نمایند. در صورتی که بیماری یا شرایط سلامتی خاصی دارید، لازم است قبل از اقدام برای جراحی زیبایی لب، حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

مراقبت‌های بعد از لیفت لب ایتالیایی

با توجه به اینکه لیفت لب ایتالیایی، نسبت به لیفت لب زیر بینی تهاجم کمتری دارد، بنابراین زودتر ترمیم می‌شود. اکثر کاندیداهای این نوع لیفت لب، پس از ۱ تا ۲ روز می‌توانند فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهند. با این حال، با تغییر در رژیم غذایی و پرهیز از انجام فعالیت‌های شدید، می‌توان از بروز عوارض بعد از جراحی لیفت لب جلوگیری کرد.

مقداری تورم و کبودی پس از جراحی، کاملا طبیعی است، که می‌توانید با راهنمایی پزشک خود از کمپرس سرد و گرم برای درمان آن استفاده کنید.

قبل از عمل بالا کشیدن لب ایتالیایی و چند هفته پس از آن سیگار نکشید، تا دوران نقاهت کوتاهی داشته باشید؛ برای پیشگیری از ایجاد اسکار هم از دستکاری کردن محل جراحی خودداری کنید.

لیفت لب با مدل ایتالیایی انجام دهیم یا خیر؟

بالا کشیدن لب ایتالیایی، نوعی جراحی زیبایی لب با کمترین تهاجم است، که در سامانه نوبت دهی پزشکان زیبایی انجام می‌گیرد. اگر می‌خواهید با کمترین عوارض، لب بالایی خود را برجسته‌تر کنید، قطعا لیفت لب ایتالیایی بهترین راهکار است. لیفت لب مدل ایتالیایی، اسکار کمی به جای می‌گذارد و طبیعی‌ترین نتایج را به همراه دارد. از طریق مشورت با پزشکان tehransurgeryclinic.com، می‌توانید تصمیم بگیرید که عمل لیفت لب با مدل ایتالیایی انجام دهید یا خیر.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف