۶ مدل پابند ترند سال ۲۰۲۳

در این مطلب می‌خواهیم به بررسی و معرفی پابندهای ترند ۲۰۲۳ بپردازیم. این پابندها می‌توانند شامل پابند ماری و خاویاری باشند که امروزه به وفور خریداری می‌شوند. پابند بابونه، پابند چشم نظر، پابند گندمی و پابند کارتیر از جمله دیگر پابندهای ترند امسال هستند. با توجه به مینیمالیست بودن طرح این پابندها، از مد افتادن آنها احتمال بسیار کمی دارد.
تاریخ انتشار 24 شهریور 1403

آیا انگشتر نقره بهترین طرح ها برای خرید را دارد؟

انگشتر نقره یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین جواهرات در بازار است. این نوع انگشتر به دلیل زیبایی، ظاهر شیک و جذاب، قیمت مناسب و مقاومت بالا در برابر آسیب‌های محیطی، برای خریداران جواهرات بسیار جذاب است. همچنین، طراحی‌های متنوعی برای انگشتر نقره وجود دارد که می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید انگشتر باشد.
تاریخ انتشار 17 شهریور 1403

راهنمای خرید کیف مردانه برای آقایان با سلیقه

مردان نیاز به یک کیف مناسب و شیک برای حمل و نقل اجناس خود دارند. اما انتخاب کیف مناسب برای آقایان می‌تواند یک چالش باشد، زیرا آنها به دنبال یک کیف چندکاره هستند که علاوه بر شیک بودن، عملکرد عالی و کاربردی نیز داشته باشد. در این مقاله، به بررسی عوامل مهم در خرید کیف مردانه برای آقایان با سلیقه می‌پردازیم.
تاریخ انتشار 11 شهریور 1403

شیک ترین برند مانتو شلوار اداری کدام است؟

یکی از دغدغه‌های مهم شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف، انتخاب یک مانتو شلوار اداری مناسب برای کارکنان است. بهترین مانتو شلوارهای اداری توسط بهترین برندهای تولیدی طراحی می‌شوند و انتخاب بهترین برند مانتو شلوار اداری می‌تواند تاثیر زیادی در روند و عملکرد کارمندان داشته باشد؛ زیرا بهترین مانتو شلوار اداری علاوه بر راحتی کارمندان در فرم اداری برای ساعات طولانی، تاثیر زیادی بر زیبایی شناختی و شیک بودن کارمندان می‌گذارد. با توجه به اینکه شرکت‌های زیادی در کشور به تولید مانتو شلوار اداری می‌پردازند، انتخاب بهترین برند تولیدی مانتو شلوار اداری ممکن است برای برخی از افراد دشوار باشد. در ادامه ضمن برشماری ویژگی‌های مهم بهترین مانتو شلوار اداری، به بررسی بهترین برندهای تولیدکننده مانتو شلوار اداری می‌پردازیم.
تاریخ انتشار 25 مرداد 1403

شومیز ساده و طرفدارای مینیمالیسم!

مینیمالیسم این روزا خیلی باب شده؛ اما قبل اینکه طرفدارش بشیم بهتره که یه چیزایی درباره ش بدونیم. تو این مقاله یه تعریف کوتاه از مینیمالیسم میکنیم و یاد میگیریم چطوری مثل طرفدارای این سبک لباس بپوشیم.
تاریخ انتشار 20 مرداد 1403

در قرار اول چه لباسی بپوشیم که بله رو بگیریم؟

دنیای قرار ملاقات‌ها می‌تواند دلهره‌آور باشد، به خصوص زمانی که نوبت به انتخاب لباس مناسب می‌رسد. اولین برخورد، فرصتی طلایی برای تحت تاثیر قرار دادن یارتان است و انتخاب لباس مناسب قرار اول می‌تواند نقش کلیدی در این امر ایفا کند. در این مقاله، به دور از جملات کلیشه‌ای و تکراری، گام به گام شما را در مسیر انتخاب لباس مناسب قرار اول راهنمایی خواهیم کرد.
تاریخ انتشار 14 مرداد 1403

10 ایده برای ست کردن اکسسوری با استایل جذاب شما

ظاهر شما اولین چیزی است که در هنگام ورود شما به مکان‌های مختلف مورد توجه افراد قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تا نسبت به شخصیت شما تفکرات مختلفی داشته باشند. زیبایی ظاهر شما نیز وابسته به آراسته بودن و نوع استایل شما می‌باشد. اینکه ظاهری کاملا آراسته و زیبا داشته باشید باعث می‌شود تا افراد دیگر در همان دیدار اول نسبت به شما احساس خوشایندی داشته باشند. حال می‌توانید برای افزایش زیبایی‌های استایل خود از برخی اکسسوری مردانه و یا زنانه استفاده نمایید. ست کردن اکسسوری با استایل نیز یکی از موارد ساده‌ای است که می‌تواند تا چندین برابر بر روی ظاهر شما تاثیرگذار باشد. حال در این مقاله به بررسی 10 ایده جذاب برای ست کردن اکسسوری با استایل‌های مختلف خواهیم پرداخت.
تاریخ انتشار 8 مرداد 1403

چطور لکه و کثیفی را از روی لباس عروس پاک کنیم؟

اگر لکه خون به لباس عروسی شما برخورد کرد، از آب سرد استفاده کنید و لکه را خیس کنید. سپس از محلول آب اکسیژنه ۳٪ استفاده کنید. یک قطره از این محلول لکه را روی لباس بزنید و به آرامی با حوله نرم پاک کنید. در نهایت، لباس را به آرامی شستشو دهید. پس از لکه بری، لباس را به آرامی شستشو دهید. لباس را به آرامی خشک کنید.
تاریخ انتشار 1 مرداد 1403

خرید عینک آفتابی اورجینال از عینکچی

یکی از اکسسوری های پرطرفداری که در تمامی دهه های گذشته از سوی بسیاری از مردم کشورمان مورد استفاده قرار گرفته است، عینک ها هستند. بسیاری از افراد در زندگی روزمره خود استفاده بسیار زیادی از عینک ها می کنند. عینک های آفتابی به دسته های مختلفی از جمله عینک آفتابی زنانه و عینک آفتابی مردانه تقسیم بندی می شوند. عینک های آفتابی به عنوان یکی از مناسب ترین گزینه های ممکن برای ایجاد یک لایه حفاظتی بر روی چشمان شما در برابر اشعه UV شناخته می شوند. لازم به ذکر است که اشعه UV توانایی صدمه زدن به چشم شما را دارد.
تاریخ انتشار 27 تیر 1403

۷ نکته مهم برای خرید مانتو تابستانی: از جنس و طرح تا شیک‌پوشی

مانتو یکی از اصلی‌ترین لباس‌هایی است که خانم‌ها در تمام فصول سال از آن استفاده می‌کنند،  به همین دلیل برندهای گوناگون و طراحان لباس سعی دارند متناسب با فصل‌های مختلف سال، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را در بازار به فروش برسانند. انتخاب یک پوشش مناسب در تابستان، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که بانوان باید توجهٔ ویژه‌ای به آن داشته باشند تا بتوانند جذابیت ظاهری خود را حفظ کنند،  به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله، به 7 نکتهٔ مهم برای انتخاب مانتو تابستانی اشاره کنیم تا با رعایت آن‌ها بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.
تاریخ انتشار 22 تیر 1403

خرید ونس برشکا با بهترین قیمت

ونس برشکا، مجموعه‌ای از کفش‌های شیک و امروزی است که توسط برند اسپانیایی برشکا، زیرمجموعه گروه ایندیتکس، ارائه می‌شود. این کفش‌ها با ظاهری مدرن و جوان‌پسند، به سرعت در میان مردم در سراسر جهان، از جمله ایران، محبوبیت یافته‌اند. در حال حاضر کفش‌های تمام سفید در ایران به اسم ونس برشکا شناخته می‌شود. در این متن همراه ما باشید تا درمورد این کفش‌ها و خرید آن از بهترین فروشگاه با قیمتی مناسب به شما بگوییم.
تاریخ انتشار 20 تیر 1403

تکنیک ست کردن عینک آفتابی با لباس: راهنمای جامع خوشتیپ شدن

عینک آفتابی بیشتر از یک وسیله ی صرف برای محافظت از چشمانمان در برابر نور خورشید است. این اکسسوری شیک می‌تواند به عنوان امضای استایل شما عمل کند و ظاهری بی‌نظیر و منحصر به فرد به شما ببخشد. اما چگونه می‌توان عینک آفتابی را به درستی با لباس ست کرد و از آن نهایت استفاده را برد؟
تاریخ انتشار 10 تیر 1403

آموزش ساخت اکسسوری با سنگ مصنوعی | کسب درآمد از اکسسوری سنگی

اکسسوری‌های سنگی از جمله زیورآلاتی هستند که همیشه در دنیای مد و فشن مورد توجه بوده‌اند. این اکسسوری‌ها به دلیل زیبایی و تنوع طرح‌ها و رنگ‌های خود، جذابیت زیادی دارند.
تاریخ انتشار 28 خرداد 1403

معرفی و خرید جدید ترین مدل های کلاه گورین براز [۲ مدل جذاب گورین ]

برندگورین برازباید گفت از جذاب ترین کلاه های موجود در جهان است که به گل دوزی های جذاب خود معروف است
تاریخ انتشار 26 خرداد 1403

12 روش ست کردن لباس مردانه در سال 2024

ظاهری زیبا و آراسته از آن دسته مواردی است که میان اکثر بانوان و آقایان بسیار پرطرفدار بوده و به دنبال آن هستند. در واقع علاوه بر خانم‌ها، آقایان نیز به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و برایشان مهم است که لباس‌ها و استایل آنها به چه صورت باشد. با توجه به اینکه ست کردن لباس مردانه نیازمند رعایت یکسری نکات و اصول است، در این مقاله قصد داریم به ست کردن انواع مختلفی از لباس مردانه اشاره کنیم و براتان توضیح دهیم که چگونه می‌توانید به راحتی لباس‌های مردانه را با یکدیگر ست کرده واستایل‌های جذابی برای خودتان بسازید. در نهایت تا انتها همراه با باشید تا 12 روش ست کردن لباس مردانه در سال 2024 را برایتان توضیح دهیم.
تاریخ انتشار 22 خرداد 1403
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف