۲۰ مدل بهترین چسب مژه موقت با ماندگاری بالا+بهترین چسب برای کاشت مژه هیدن

چسب مژه مصنوعی یکی از فاکتورهای بسیار مهم در آرایش است. زیبایی یکی از دغدغه های همیشگی خانم هاست و برای رسیدن به آن اقدامات مختلفی انجام می دهند. چشم ها و مژه ها مهمترین اجزای صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی دارند. با مژه های پرپشت و بلند می توانید زیبایی چشم و صورت خود را دو چندان کنید. استفاده از یک چسب خوب می تواند به افزایش طول عمر مژه ها و در نتیجه زیباتر شدن چشم ها کمک کند. ریمل یکی از بهترین گزینه ها برای خانم ها برای داشتن مژه های بلند و پرپشت است، اما علاوه بر ریمل، استفاده از مژه مصنوعی و انواع مژه های حجیم نیز می تواند به صورت موقت زیبایی را به چهره شما ببخشد که باعث افزایش ماندگاری و زیبایی بیشتر می شود. این مژه ها استفاده از چسب کاشت مژه با کیفیت نیز در زیبایی تاثیر بسزایی دارد در این مقاله از سایت آبی بیوتی اطلاعات کاملی در رابطه با چسب مژه مصنوعی برایتان جمع آوری کرده ایم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با پرفروش ترین و بهترین چسب مژه مصنوعی موجود در بازار آشنا شوید.
تاریخ انتشار 24 مرداد 1403

چسب ناخن با چی پاک میشه: چگونه چسب ناخن مصنوعی را پاک کنیم؟

چگونه چسب ناخن را از روی ناخن هایم پاک کنم این سوالی است که اغلب برای بسیاری از خانم ها به خصوص کسانی که ترجیح می دهند ناخن های مصنوعی را به صورت دائمی و مداوم نصب کنند، با وجود سهولت نصب این ناخن ها در زمان سریع، ممکن است زمان زیادی برای برداشتن چسب استفاده شده برای چسباندن ناخن طول بکشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای داشتن ناخن های زیبا به استفاده از ناخن های مصنوعی روی می آورید، باید به چسب ناخنی که برای چسباندن این ناخن ها استفاده می شود دقت کنید، زیرا برداشتن تصادفی آن آسیب زیادی به ناخن های طبیعی شما وارد می کند و ظاهر آن ها را زشت می کند. پس از آن، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه چسب ناخن را به روشی ایمن و آسان پاک کنید.
تاریخ انتشار 24 مرداد 1403

معرفی رژ لب نود برای انواع پوست + میکاپ مناسب رژلب نود

رژ لب‌ها دارای رنگ‌های مختلفی هستند که هر کدام از این رنگ‌ها نیز برای آرایش خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رژ لب نود یکی از جدیدترین انواع رژلب است که برای آرایش مات و کلاسیک رنگ پوست‌های مختلف معمولا استفاده می‌شود. هلدینگ ظریف تجارت صبا یکی از شرکت‌هایی است که انواع رژلب نود برای رنگ پوست‌های مختلف را با بالاترین کیفیت تهیه می‌کند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. رژ لب‌های نود فراهم شده توسط این شرکت جزو انواع شناخته شده و پرطرفدار در بازار هستند.
تاریخ انتشار 15 مرداد 1403

بهترین کانسیلر برای پوست چرب؛ ویژگی و معرفی محصول

پوست چرب یکی از چالش برانگیزترین انواع پوست برای آرایش است. کانسیلر، یکی از مهم‌ترین ابزارهای آرایشی برای پوشاندن عیوب پوست و یکدست کردن رنگ چهره، در صورت انتخاب نادرست می‌تواند باعث تشدید چربی پوست و در نتیجه، براق شدن آرایش و ماسیدن آن شود. انتخاب بهترین کانسیلر برای پوست چرب نیازمند توجه به فرمولاسیون، ماندگاری و پوشش‌دهی محصول است. در این مقاله، به معرفی بهترین کانسیلرها برای پوست چرب از 4 برند محبوب ایرانی و خارجی می‌پردازیم و نکاتی که باید هنگام خرید کانسیلر برای این نوع پوست در نظر بگیرید را مانند قیمت کانسیلر بررسی می‌کنیم. همچنین، به آموزش نحوه صحیح استفاده از کانسیلر و معرفی محصولات مکمل برای پوست چرب خواهیم پرداخت.
تاریخ انتشار 7 مرداد 1403

تقویت ناخن بعد از ریموو کاشت ناخن

کاشت ناخن یک روش معمول برای زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر ناخن‌ها است. اما پس از ریموو، ناخن‌ها ممکن است ضعیف شده و نیاز به تقویت داشته باشند. در این مقاله، شما بهترین راه­کارهای موجود جهت تقویت و سلامت هرچه بیشتر ناخن­هایتان را کشف خواهید کرد.
تاریخ انتشار 4 مرداد 1403

بهترین راهکارها برای پاک کردن ریمل ضد آب

بهترین راهکارها برای پاک کردن ریمل ضد آب ریمل ضد آب یکی از ابزارهای حیاتی و محبوب آرایشی می باشد که به مژه ها حجم و طول خوبی می بخشد و همچنین این نوع ریمل ها در برابر رطوبت بسیار مقاوم است...
تاریخ انتشار 24 خرداد 1403

سوزن EZ سازگار با دستگاه های تاتو

سوزن‌ تاتو EZ یکی از محبوب‌ترین و پیشرفته‌ترین سوزن‌های مورد استفاده در صنعت تاتو هستند. EZ نام یک شرکت مشهور است که به طراحی و تولید انواع سوزن‌های تاتو می‌پردازد. این سوزن‌ها از مواد باکیفیت بالا ساخته شده و باتوجه به نیازهای حرفه‌ای تاتوآرتیست‌ها طراحی شده‌اند.
تاریخ انتشار 17 خرداد 1403

شانه ضد شپش در داروخانه

شانه ضد شپش از نظر شکل ظاهری و کاربر با شانه های معمولی یا برس های مو کاملا متفاوت است. برای روشن شدن تعریف شانه رشک در ابتدا توضیحاتی در مورد تخم شپش موی سر یا رشک می دهیم.رشک موی سر به دانه های سفید یا شیری رنگ که از نظر شکل ظاهری و اندازه شبیه به ته سوزن ته گرد یا کنجد می باشد گفته می شود که شپش بالغ برای ادامه نسل خود به سطح ساقه مو محکم می چسپاند. شپش بالغ تخم شپش را آنقدر محکم به ساقه مو می چسپاند که با ناخن به سختی از سطح مو جدا می
تاریخ انتشار 14 خرداد 1403

چگونه ناخن کار شویم و در این شغل پیشرفت کنیم؟

در دنیای پر زرق و برق مد و زیبایی، سلامت و زیبایی ناخن‌ها بیشتر از هرچیزی به چشم می‌آیند و نقشی اساسی در تکمیل استایل و افزایش اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کنند. امروزه رسیدگی به زیبایی ناخن به یکی از پرطرفدارترین مشاغل در حوزه زیبایی تبدیل شده است و تقاضا برای خدمات ناخن‌کاران ماهر روز به روز در حال افزایش است. در واقع این امر فرصتی عالی برای کسانی است که به دنبال یک حرفه خلاقانه و پردرآمد هستند. اگر شما هم میخواهید ناخن‌کار حرفه‌ای شوید، این مقاله راهنمای کاملی برای شما خواهد بود. با خواندن این راهنما یاد خواهیم گرفت چگونه ناخن کار شویم و در این شغل پیشرفت کنیم.
تاریخ انتشار 12 خرداد 1403

هنگام خرید پنکیک به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید پنکیک باید به نکات زیادی همچون کیفیت آن، میزان پوشش دهی آن و قیمت آن توجه کرد. با ما همراه باشید تا ویژگی های پنکیک خوب را شرح دهیم.
تاریخ انتشار 31 اردیبهشت 1403

عوارض خط چشم دائم

لب‌های قرمز دوست‌داشتنی، ابروهای بی‌نقص و خط چشم جذاب. آرایش دائم این وعده را می دهد که تمام روز کار کنید، به باشگاه بروید، تمام شب برقصید و صبح با آرایش در جای خود از خواب بیدار شوید. به نظر می رسد هیچ چیز این تتو های آرایشی را مرحله بندی نمی کند.
تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 1403

خرید 30 مدل بهترین مارک پودر دکلره(بی رنگ کننده قوی) ایرانی و خارجی بدون آمونیاک

بهترین پودر دکلره(best dechlorination powder) در این مقاله به شما معرفی می شود؛ روشن کردن مو یکی از دغدغه هایی است که اکثر خانم ها با آن روبه رو هستند؛ از طرفی استفاده از یک پودر دکلره خوب می تواند تاثیر زیادی بر روی رنگ موهای شما داشته باشد و یکی از عوامل بسیار مهم برای رسیدن به نتیجه مطلوب در فرایند رنگ زدن مو است. آیا می دانید یک پودر دکلره خوب را چطور باید بشناسید؟ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید...
تاریخ انتشار 25 اردیبهشت 1403

کاربرد و معرفی بهترین پینچر ناخن (گیره ناخن) [معرفی 15 محصول جهت خرید]

پینچر یا همان گیره ناخن مناسب برای کاشت ناخن با فرمر می باشد، بیشترین استفاده این ابزار برای اشخاصی است که دارای ناخن های پهنی دارند، شما می توانید بعد از مرحله مواد گذاری و قبل از خشک شدن مواد با استفاده از ابزار پینچر ناخن شخص را باریک کرده و ظاهری زیبا تر به ناخن ببخشید. به همین دلیل پینچر به شما کمک می کند که عمل کاشت با استفاده از فرمر را روی این ناخن ها را با طبیعی ترین و ساده ترین حالت ممکن انجام دهید.
تاریخ انتشار 21 اردیبهشت 1403

15 مدل از بهترین اسپری تثبیت کننده (فیکساتور) آرایش و نحوه استفاده از آنها

فیکساتور صورت یکی از ابزارهای آرایشی است که در سال‌های اخیر به منزله راز آرایش‌های بادوام مورد توجه قرار گرفته است. احتمالاً از خود می‌پرسید: «آیا تنظیم اسپری واقعاً تفاوتی ایجاد می‌کند؟» پاسخ یک بله چشمگیر است! همانطور که از اسپری مو برای تقویت مدل مو استفاده می کنید، اسپری آرایش نیز همین کار را برای آرایش شما انجام می دهد. البته هرگز آسان نیست که آرایش خود را تا پایان روز تازه نگه دارید، اما اسپری های تنظیم کننده آرایش می توانند نیاز به آرایش در ظهر را به حداقل برسانند. تمام هدف استفاده از اسپری تکمیل آرایش، کمک به جلوگیری از سر خوردن، لک شدن، چروک شدن یا محو شدن سریع آرایش شما است. زیبایی آرایش شما در تمام طول روز با شما خواهد ماند. در این مقاله سعی شده است، فیکساتور صورت و روش های انتخاب بهترین فیکساتور بررسی خواهند شد.
تاریخ انتشار 17 اردیبهشت 1403

تفاوت کانسیلر، کانتور و پودر فیکس چیست؟

انجام آرایش صورت نیازمند داشتن تجربه و دانش کافی در این زمینه است. به نحوه آرایش صورت باید مانند یک اثر هنری نگاه کرد. در صورتی که در این زمینه خلاقیت و ظرافت کافی را به کار نبرید، نمی‌توانید یک میکاپ بی‌عیب و نقص را داشته باشید. تکنیک‌های مختلفی برای داشتن یک میکاپ زیبا وجود دارد. یکی از این تکینیک‌ها استفاده از کانسیلر Concealer و کانتورینگ Contour برای زاویه‌سازی و برجسته‌سازی صورت است. بعد از کامل شدن زیرسازی آرایش، می‌توان از پودر فیکس Fix powder برای تثبیت آرایش و افزایش ماندگاری آن استفاده کرد. تا به این قسمت، توضیحات مختصری در خصوص زیرساز آرایش، کانتورینگ و پودر فیکس در اختیار شما گذاشتیم. در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل‌تری در خصوص این سه محصول و تفاوت بین آن‌ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر شما نیز می‌خواهید اطلاعات کامل‌تری در این خصوص داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.
تاریخ انتشار 16 اردیبهشت 1403
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف