آموزش پروتئین تراپی مو تراپی در خانه

پروتئین تراپی مو رو شما میتونین با وسایلی که تو خونه دارین خودتون انجام بدین و تو هزینه هاتون به شدت صرفه جویی کنین.
تاریخ انتشار 23 شهریور 1403

راهنمای کامل خرید: بهترین شامپوهای اویدرم: معرفی و بررسی مدل‌های برتر

شامپوی اویدرم از جمله شامپوهای مناسب کشور ایران است که پا به عرصه تولید گذاشته است. شامپوهای مختلف اویدرم همانند شامپو کراستم جی اویدرم از جمله شامپوهایی هستند که برای موهای مختلف کاربرد دارند. در این مطلب سعی می کنیم برای شما خواص شامپوهای اویدرم را بررسی کنیم
تاریخ انتشار 22 شهریور 1403

تخم شپش و نحوه تشخیص آن

در درمان شپش پاکسازی تخم شپش و یا همان رشک بسیار اهمیت دارد زیرا اگر رشک در سر باقی بماند بالغ شده و به نوزاد شپش تبدیل می شود و چرخه ی تولید مثل شپش ادامه پیدا کرده و درمان شپش را سخت تر می سازد.
تاریخ انتشار 21 شهریور 1403

آموزش انواع ماساژ صورت

ماساژ صورت یکی از روش‌های موثر و طبیعی برای حفظ و بهبود سلامت و زیبایی پوست است. این نوع ماساژ با افزایش گردش خون، تقویت عضلات و تحریک تولید کلاژن و الاستین، به کاهش چین و چروک، رفع خستگی و ایجاد حس آرامش کمک می‌کند. در این مقاله به آموزش انواع ماساژ صورت پرداخته می‌شود، از جمله ماساژ برای آرامش و رفع خستگی، ماساژ زیبایی، ماساژ برای رفع خط خنده، لیفت و جوانسازی. هر یک از این تکنیک‌ها با هدفی خاص و برای رفع نیازهای مختلف پوستی طراحی شده‌اند. با یادگیری و اجرای این ماساژها، می‌توانید به پوستی سالم‌تر، شاداب‌تر و جوان‌تر دست یابید.
تاریخ انتشار 21 شهریور 1403

همه چیز درباره کاپ قاعدگی و روش ضدعفونی کردن آن

از جمله لوازم ‌بهداشتی که امروزه بسیار ‌مورد توجه قرار گرفته ‌است، کاپ قاعدگی می‌باشد. کاپ‌های قاعدگی در ابتدا برای حفاظت در برابر آلودگی‌های زیست محیطی ابداع شده‌اند ولی رفته رفته میزان محبوبیت آن در بین خانم‌ها به دلایل مختلف افزایش یافت.
تاریخ انتشار 20 شهریور 1403

بهترین عطر با رایحه سیب | 7 ادکلن اصل با بوی سیب

رایحه میوه در عطرها طرفداران بسیار زیادی دارد. میوه‌ها حس و حالی سرزنده و شاداب را به عطر القا می‌کنند و باعث ایجاد حس رهایی، شادی و نشاط در افرادی می‌شوند که آن را بو می‌کنند. نت‌های میوه‌ای از جمله نت‌های به کار رونده در ساخت ترکیبات خنک و معتدل بهاری و تابستانی هستند، که عطرهایی بسیار ملایم و سبک تولید می‌کنند. نت میوه حتی می‌تواند در عطرهای گرم و چوبی نیز به مشام برسد، مثل مرکبات. از این رو می‌توان گفت که رایحه میوه در بسیاری از عطرهای دنیا استفاده شده است. رایحه سیب، یکی از نت‌های میوه‌ای بسیار پرطرفدار است که عطرهای خوش‌بوی زیادی را با رایحه خود آذین کرده است.
تاریخ انتشار 18 شهریور 1403

بهترین خمیردندان کودک: حفاظت از دندان کودکان

اولین دندان در کودکان نیاز به مراقبت زیادی دارد؛ بنابراین حائز اهمیت است که بهترین خمیر‌دندان کودک را خریداری کنید و نیز او را به مسواک زدن عادت دهید.
تاریخ انتشار 16 شهریور 1403

کاشت مو به روش Super FUE چیست و چقدر هزینه دارد ؟

کاشت موی طبیعی به عنوان یکی از متداول‌ترین جراحی‌های زیبایی شناخته می‌شود که برای درمان کم پشتی مو به کار می‌رود. روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. کاشت مو به روش Super FUE یکی از جدیدترین تکنیک‌های کاشت مو است که کم تهاجمی بوده و در فرایند آن احتیاجی به ایجاد زخم و بخیه نیست. این تکنیک به عنوان روش ارتقا یافته FUE محسوب می‌شود که مزایای بیشتری دارد.
تاریخ انتشار 14 شهریور 1403

بهترین سرم آبرسان پوست مختلط

انواع مختلف پوست به ترکیبات متفاوتی از آبرسان ها نیاز دارند تا بتوانند فرایند آبرسانی و حفظ رطوبت را به خوبی انجام دهند. سرم آبرسان پوست مختلط یکی از ضروری ترین محصولات مراقبتی است که با تأمین و حفظ رطوبت، فرایند پیری پوست را به تعویق می اندازد. به همین علت انتخاب بهترین سرم آبرسان پوست مختلط خارجی یا ایرانی از اهمیت ویژه ای برخودار است. استفاده و خرید محصولات گارنیر و سایر برند های پرفروش از زیبایی و طراوت پوست شما مراقبت می کند و نگرانی شما را از ایجاد چروک و افتادگی پوست برطرف می کند.
تاریخ انتشار 12 شهریور 1403

مراحل گوناگون انواع فیشیال صورت

فیشیال پوست یکی از روش‌های متداول و موثر در مراقبت از پوست صورت است. با انجام فیشیال، پوست روشن‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد و زیبایی آن حفظ می‌شود. این روش درمانی بین ۱ تا ۲ ساعت طول می‌کشد و به پوست شما درخشندگی و سلامتی می‌بخشد. جوش‌های سرسیاه نیز با انجام فیشیال پوست کاهش می‌یابند. بنابراین، توصیه می‌شود حداقل یک جلسه از این خدمات را تجربه کنید.
تاریخ انتشار 8 شهریور 1403

کدوم دستگاه لیزر مو قیمت مناسب تری دارد؟

لیزر مو یکی از روش‌های محبوب و مؤثر برای ازبین‌بردن موی زائد و درمان مشکلات مرتبط با آن است؛ اما با وجود تعداد زیادی دستگاه لیزر مو در بازار، انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل برای نیازهای شما ممکن است چالش‌برانگیز باشد، به همین دلیل ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنید و با توجه به آن، اقدام به بررسی تجهیزات موجود در بازار کرده و خرید خود را انجام دهید. اگر به کسب اطلاعات بیشتر درمورد این موضوع علاقه‌مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 7 شهریور 1403

بررسی کامل ویژگی‌های ضد آفتاب ایزدین اصل

یکی از پرمصرف‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی ضد آفتاب است که به منظور حفظ سلامت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. مطابق با آمارهای منتشرشده بیشتر از 66 درصد مردم در سراسر دنیا حداقل سه بار اقدام به استفاده از ضد آفتاب در طول روز می‌کنند.
تاریخ انتشار 6 شهریور 1403

مزایای آب قلیایی برای سلامت پوست و زیبایی

آب قلیایی از آن دسته آب‌هاست که ارزش سلامتی بالایی داشته و به عنوان یکی از روش‌های ترمیمی و تقویتی برای سلامت و زیبایی پوست مطرح شده است. در این مطلب به بررسی فواید آب قلیایی برای سلامت و زیبایی پوست می‌پردازیم.
تاریخ انتشار 5 شهریور 1403

برای انتخاب سشوار مناسب خانه و سالن آرایشگاه به چه نکاتی توجه کنیم

اهمیت انتخاب یک سشوار خانگی مناسب را زمانی متوجه خواهید شد که در یک روز سرد زمستانی و پس از حمام‌کردن، عجله دارید از خانه خارج شوید و می‌دانید اگر با موهای خیس بیرون بروید قطعا موقع برگشت به خانه باید سری هم به مطب دکتر بزنید! کاربرد و اهمیت وجود سشوار در آرایشگاه هم بر کسی پوشیده نیست. سشوار وسیله‌ای بسیار کاربردی برای خشک‌کردن و یا حالت‌دادن به موها است و انواع مختلفی دارد؛ برخی خانگی هستند و برخی مناسب سالن‌های آرایشی. برخی دیگر که اندازه کوچکتری دارند به سشوار مسافرتی معروف‌اند و مناسب برای سفر هستند.
تاریخ انتشار 1 شهریور 1403

بهترین اسپری ضدآفتاب کودک: حفاظت از پوست لطیف کودکان [معرفی 5 محصول]

بهترین اسپری ضدآفتاب کودک (best baby sunscreen spray): چه چیزی بهتر از این که وقتی با خانواده و کودک خود به مسافرت می روید و با او از دریا، ماسه ها و سگ‌ها لذت می برید و بازی می کنید. تنها مورد حساس در رابطه با این موضوع آفتاب است که می تواند به پوست لطیف کودک شما آسیب برساند.
تاریخ انتشار 31 مرداد 1403
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف