تکنیک های پرطرفدار برای داشتن بینی خوش فرم

زیبایی مفهومی نسبی و مبتنی بر سلیقه بوده و راه های دست یابی به آن تنوع زیادی یافته است. یکی از مهم ترین فاکتورها در زمان ترغیب شدن به اجرای آنها، هدفدار بودن می باشد که یکی از مقوله های مهم در معطوف شدن فرد به سمت جراحی های زیبایی محسوب می شود. چهره و اندامی که بعد از اجرای جراحی زیبایی، زیبا می شود، به واسطه حس رضایت و اعتماد به نفسی که در فرد ایجاد می کند، یک سرمایه معنوی برای او به شمار می آید. استقبال از پدیده جراحی های زیبایی و علی الخصوص عمل بینی ، در دنیای مدرن امروز به یک هنجار تبدیل شده و توانسته است علاوه بر بهبود کیفیت چهره، زمینه های آرامش روحی و روانی را برای افراد ایجاد کرده و از تنش های آنها بکاهد.
تاریخ انتشار 22 شهریور 1403

راهکار دائمی جوان ماندن

آگاهی از اینکه در چه شرایطی چه اقدامی موثر می شود، موضوعی است که همه افراد اغلب از آن اطلاعی ندارند. هر فرد با لایف استایل مختص به خود،. راهی را در پیش می گیرد که ممکن است موفقیت هایی را برای او به ارمغان بیاورد و یا اینکه او را از مسیر اصلی زندگی به سویی متفاوت سوق دهد.
تاریخ انتشار 28 مرداد 1403

با عمل بینی چهرتو تغییر بده !!

همانطور که می دانید یکی از عمل های زیبایی پرطرفدار و بسیار حساس عمل بینی است که با استفاده از آن می توان تغییرات شگفتی را بر روی بینی و حتی چهره به وجود آورد. شاید برایتان جای تعجب داشته باشد که چطور می توان با جراحی کردن بینی چهره خود را نیز تغییر داد. اما باید بگویم بینی به قدری بر روی زیبایی و دیده شدن جذابیت سایر اجزای چهره تاثیر دارد که اگر شما تغییر کوچکی نیز در آن به وجود آورید می تواند چهره شما را تغییر دهد. با ما در ادامه همراه باشید تا بدانید بینی می تواند بر روی چه اجزای از چهره تاثیر بگذارد و تغییر ایجاد کند.
تاریخ انتشار 7 مرداد 1403

هزینه عمل بینی استخوانی

هزینه عمل بینی استخوانی چقدر است؟ بینی استخوانی به چه بینی گفته می شود؟ روند عمل بینی استخوانی به چه صورت است؟ امروز قصد داریم راجع به این مسائل توضیح دهیم.
تاریخ انتشار 6 مرداد 1403

6 روش کاهش استرس عمل بینی: زیبایی بدون نگرانی!

نزدیک به‌روز جراحی‌تان است و استرس عمل بینی امانتان را بریده است! از طرفی برای رسیدن به‌ظاهر رؤیایی‌تان ذوق و شوق دارید؛ اما از طرف دیگر با نزدیک‌شدن به روز عمل، هیولای استرس بیشتر و بیشتر بر وجودتان چنبره می‌زند! حق دارید؛ اسم اتاق عمل که می‌آید آدم دچار اضطراب می‌شود. اما ما می‌خواهیم کمکتان کنیم که هیولای استرس را در وجودتان آرام کنید و با آرامش به اتاق عمل بروید. در این مقاله 6 روش عالی برای رهایی از ترس از عمل بینی را یادتان می‌دهیم.
تاریخ انتشار 23 تیر 1403

آماری از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در دنیا

انسان همواره در جهت بهترشدن تلاش می‌کند. عمل زیبایی یکی از آن تلاش‌هایی است که امروز در اقصی‌نقاط جهان انجام می‌شود و محدود به مکان خاصی نیست. اما بااین‌حال در برخی کشورها رشد بهره‌وری از عمل‌های زیبایی سیر صعودی دارد. شواهد تاریخی حاکی از این است که نخستین جراحی زیبایی 4هزار سال پیش در هند صورت گرفت که مربوط به پیوند پوست بود. بنابراین، عمل‌های زیبایی فقط مختص به انسان‌های عصر حاضر و علایق امروزی آن‌ها نیست. اگر موافق باشید، در این مقاله می‌خواهیم به بررسی رایج‌ترین جراحی‌های زیبایی در دنیا بپردازیم
تاریخ انتشار 20 تیر 1403

معرفی 8 تا از پولسازترین دوره‌های آموزش آرایش در ایران و دنیا

بهترین دوره‌های آموزش آرایش در دنیا چیست؟ این یک سول کلی ولی در عین حال سوال کلیدی محسوب میشه. واقعا کدام دوره بهترین دوره برای اموزش ارایشگریه؟ توی این مطلب سعی میکنیم خیلی ساده بهش اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 6 تیر 1403

افزایش آمار عمل بینی در اصفهان

آمار عمل بینی در اصفهان روزانه رو به افزایش است. کشور ایران خود یکی از رکورد داران جراحی های پلاستیک و زیبایی می باشد که البته این آمار نگران کننده نیست ؛ چرا که این موضوع نشان از وجود جراحان برتر در کشور ایران می دهد ، همچنین لازم است این نکته را بدانید که به دلیل هزینه های مناسب جراحی در ایران ، بسیاری از زیباجویان  و حتی مدل های معروف اروپایی سالانه از کشورهای دیگر به ایران سفر می کنند تا جراحی خود را به دست متبحرترین جراحان ایران اما با هزینه کمتر از کشور خود انجام دهند که این موضوع خود موجب افزایش آمار عمل بینی می شود. شهر اصفهان نیز به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین وجود جراحان برتری که در این شهر مشغول به فعالیت هستند ، موجب شده است تا بسیاری از زیباجویان از شهرهای و کشورهای مختلف ، اصفهان را برای انجام جراحی بینی خود انتخاب کنند.
تاریخ انتشار 1 تیر 1403

لیزر ایمن ترین روش لابیاپلاستی در تهران

یکی از جراحی های زیبایی زنان که امروزه بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته ،عمل زیبایی آلت تناسلی است که به برداشت کامل و یا قسمتی از لبه های اطراف واژن ، جهت کوچک کردن و قرینه سازی آن ها می پردازد. اندازه استاندارد لبه های واژن به طور دقیق ذکر نشده است زیرا این اندازه در بانوان متفاوت بوده و کوچکی و بزرگی آن به عوامل متعدد ژنتیکی و یا هورمونی بستگی دارد که در صورت وجود مشکل می توان به برطرف کردن آن پرداخت. روش های مختلفی برای انجام این پروسه وجود دارد اما مهم ترین مسئله در انتخاب یک روش ایمن بودن آن است. زمانی که یک تکنیک از نظر ایمنی مطمئن و خوب باشد ، افراد بدون ترس و نگرانی برای رفع مشکلات خود اقدام می نمایند. با ما همراه باشید تا با تکنیک های انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی و ایمن ترین آن ها آشنا شوید.
تاریخ انتشار 28 خرداد 1403

رکورد عمل های زیبایی در سال 1402 شکسته شد

در فطرت تمامی ما انسان ها تمایل به زیبایی و زیباتر به نظر آمدن نهادینه شده است و نمیتوان در این دنیا کسی را پیدا کرد که با این نظر مخالف باشد و تمایلی به این امر نداشته باشد به نحوی که این خواسته در فرهنگ ها و طبقات اجتماعی مختلف خود نمایی کرده است. ممکن است شما نیز زمانی که به وضعیت اقتصادی کشور نگاه می کنید و در رابطه با آن می اندیشید با خود بگوید با توجه به بالا رفتن هزینه ها و گران تر شدن قیمت های جراحی ، افراد برای انجام عمل های غیر ضروری مانند عمل پروتز سینه یا دیگر عمل های زیبایی که مربوط به لاغری و تناسب اندام اعم از ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک اقدام نمی کنند. اما حتما موهای تنتان از تعجب سیخ می شود و به قول قدیمی ترها شاخ در می آورید وقتی بفهمید که ایران با توجه به رکود اقتصادی که دارد باز هم رکورد دار عمل های زیبایی است.
تاریخ انتشار 24 خرداد 1403

راه های موثر کوچک کردن بینی در کمترین زمان

حکاکی های روی آثار تاریخی ، نقاشی های به جا مانده از دوران باستان ، حتی افرادی که هر روزه با آن ها ملاقات می کنیم ، همگی نشان دهنده این هستند که ایرانیان از زمان های قدیم بینی بزرگی داشتند. شاید بعضی ها این ویژگی را زیبا تلقی کنند ، اما در عین حال افراد زیادی نیز وجود دارند که دوست دارند یک بینی کوچک و با فرمی زیبا داشته باشند و همیشه به دنبال راهی هستند تا به این رویا برسند. خوشبختانه در حال حاضر ، تکنیک های جدیدی برای کوچک کردن بینی در کمترین زمان در دسترس تمامی افراد قرار گرفته است. اما این راه ها کدامند؟ من می توانم از آن ها استفاده کنم؟ مدت زمان تاثیر گذاری و عوارض آن ها چیست؟ در ادامه دکتر پریسا قاسمی ، به تمامی این سوالات پاسخ داده اند.
تاریخ انتشار 23 خرداد 1403

لیفت لب ایتالیایی چیست و چگونه انجام می شود؟

اگر تاکنون درباره عمل لیفت لب تحقیق کرده باشید، احتمالا با روش لیفت لب ایتالیایی آشنا هستید. برای این نوع لیفت، باید دو برش کوتاه مستقیما در زیر هر سوراخ بینی ایجاد گردد؛ پزشک جراح از طریق این برش‌ها، پوست اضافی را حذف کرده و فاصله بین لب بالا و بینی را کاهش می‌دهد! بالا کشیدن لب ایتالیایی، نسبت به لیفت لب زیر بینی، کم تهاجمی‌تر است و بنابراین، اسکار کمتری نیز به جای می‌گذارد! لیفت لب مدل ایتالیایی، می‌تواند اندازه و حجم لب را افزایش داده، و فرم لب را اصلاح کند. بهترین کاندیداها برای لیفت لب با مدل ایتالیایی، کسانی هستند که بین لب سفید و قرمز آن‌ها، اختلاف ارتفاع قابل توجهی وجود داشته باشد! همچنین، افرادی که کمان کوپید برجسته دارند، می‌توانند برای لیفت لب ایتالیایی اقدام کنند.
تاریخ انتشار 22 خرداد 1403

جراحی بینی: راهنمای کامل برای تصمیم‌گیری درست و آگاهانه

عمل بینی یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی در جهان است. این جراحی نه تنها به بهبود ظاهر بینی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند مشکلات تنفسی را نیز برطرف کند. در این مقاله به بررسی کامل جراحی بینی، از تاریخچه تا مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.
تاریخ انتشار 22 خرداد 1403

تبادل نظر عمل بینی و بوکال فت

زیباجویانی که تحت عمل جراحی بینی و بوکال فت قرار گرفته‌اند، معمولاً تجربه خوبی نسبت به این عمل‌های جراحی دارند. بسیاری از این افراد در مورد نتایج جراحی، پزشکان مجرب، دوره نقاهت نظرات بسیار مفیدی را در رویینو ارائه می‌دهند. نظرات مثبت اغلب دقت و مهارت پزشکان و همچنین روند بهبودی را نشانه گرفته‌اند. با این حال، برخی از افراد به چالش‌هایی مانند نداشتن تقارن بینی، ناراحتی پس از عمل و سایر موارد اشاره داشتند. تبادل نظر عمل بینی و بوکال فت می‌تواند راهی عالی برای کسب اطلاعات در مورد این دو جراحی مهم باشد. بیایید ببینیم نظرات مردم در مورد عمل بینی و جراحی حذف چربی لپ چیست.
تاریخ انتشار 21 خرداد 1403

جدید ترین تکنیک تزریق ژل لب روسی در تهران کشف شد!!!

تزریق ژل لب به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های بهبود ظاهر لب‌ها جایگاه ویژه‌ای در صنعت زیبایی دارد. اخیراً، یک تکنیک نوین با نام "تزریق ژل لب روسی" در تهران معرفی شده است که وعده می‌دهد به‌عنوان یک روش پیشرفته و موثر در افزایش حجم و بهبود شکل لب‌ها عمل نماید. این تکنیک جدید با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و جدیدترین مواد ژل تزریقی، به نظر می‌رسد که قابلیت ایجاد نتایج طبیعی و دوام‌دار را دارا می‌باشد. در این خبر از پایگاه خبری آبی بیوتی به بررسی تکنیک های جدید تزریق ژل لب روسی و همچنین معرفی بهترین کلینیک تزریق ژل لب در تهران خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 5 خرداد 1403
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف