همه چیز درباره کاپ قاعدگی و روش ضدعفونی کردن آن

از جمله لوازم ‌بهداشتی که امروزه بسیار ‌مورد توجه قرار گرفته ‌است، کاپ قاعدگی می‌باشد. کاپ‌های قاعدگی در ابتدا برای حفاظت در برابر آلودگی‌های زیست محیطی ابداع شده‌اند ولی رفته رفته میزان محبوبیت آن در بین خانم‌ها به دلایل مختلف افزایش یافت.
تاریخ انتشار 20 شهریور 1403

25 مدل بهترین شامپو بدن خوشبو (فوق العاده) + قیمت ارزان و خرید

امروزه شامپو بدن تبدیل به بخش جدایی ناپذیری از لوازم استحمام مردم کشورهای مختلف شده اند. حتی خیلی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها که قبلا به مواد شوینده‌ای چون سفیدآب و صابون مراغه عادت داشتند، حالا این محصول را به عنوان بخشی از لوازم استحمام مورد استفاده قرار می‌دهند. اما شامپو بدن چه امتیازی نسبت به صابون دارد و چرا بسیاری از متخصصین پوست و مو به ما توصیه می‌کنند که به‌جای صابون از شامپو بدن استفاده کنیم؟
تاریخ انتشار 3 اردیبهشت 1403

چگونه کاندوم به شما کمک می‌کند تا ایمن بمانید؟

وقتی صحبت از داشتن رابطه جنسی ایمن می‌شود، کاندوم اولین خط دفاعی است. آنها می‌توانند به محافظت در برابر بارداری ناخواسته و عفونت های مقاربتی (STIs) کمک کنند. اما آنها در واقع چگونه کار می‌کنند؟ در این مقاله، اصول استفاده از کاندوم و چگونگی کمک به محافظت از شما در هنگام مقاربت را بررسی خواهیم کرد. از درک انواع مختلف کاندوم‌های موجود همه آن‌ها را پوشش می‌دهیم تا بتوانید در طول رابطه جنسی خود ایمن بمانید. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه کاندوم می‌تواند به حفظ امنیت شما کمک کند، ادامه مطلب را بخوانید.
تاریخ انتشار 29 فروردین 1403

آیا به دنبال تامپون ارزان هستی؟ خرید 10 مدل بهترین تامپون تکی و استخری

تامپون از جمله محصولاتی است که به زنان اجازه میدهد به راحتی به فعالیت های خود بپردازند. یکی از بخش مهمی از زندگی زنان عادت ماهیانه است که بخش مهمی از زندگی را تحت تأثیر قرار می دهد. در مورد عادت ماهیانه چیزهای زیادی وجود دارد که نمی‌توانید کنترل کنید، اما چیزی که می‌توانید کنترل کنید، محصولات محافظت از عادت ماهیانه است که خودتان انتخاب می‌کنید. انتخاب محصولات محافظ دوره ای که به شما امکان می دهد فعال بمانید. بنابراین لازم است همواره در مورد قاعدگی بهترین محصولات را مورد استفاده قرار دهید. محصولاتی مانند تامپون ، به شما این آزادی عمل را می دهد که به انجام کارها و فعالیت هایی که دوست دارید ادامه دهید و بدون نگرانی فعالیت سنگین حتی ورزش را هم انجام دهید. به همین دلیل لازم است شناخت کافی از تامپون را داشته باشیم تا بتوانید در مواقع ضروری به درستی از آن استفاده کنید. ضمنا در انتهای مقاله تعدادی از پرفروش ترین و بهترین تامپون موجود در بازار را برایتان لیست کرده ایم. با ما در آبی بیوتی همراه باشید.
تاریخ انتشار 22 اسفند 1402

به این 5 دلیل کاپ قاعدگی بخرید

دوران قاعدگی برای خانم‌ها در بسیاری موارد پر از نوسانات خلقی و دردهای فیزیکی است. تا همین چند سال پیش تنها وسیله‌ای که برای این دوران قابل استفاده بود، انواع پد و تامپون‌ها بودند؛ اما مدتی است که انواع کاپ قاعدگی توانسته‌ است جای خود را به خوبی باز کرده و به کمک خانم‌ها بیاید. اما مزیت استفاده از این محصول چیست؟ در ادامه با 5 دلیل برای چرایی خرید انواع کاپ قاعدگی آشنا خواهید شد.
تاریخ انتشار 21 اسفند 1402

خرید 40 مدل بهترین نمک حمام [نمک بدن] آرام بخش، پرخاصیت و ارزان قیمت

بهترین نمک حمام و بدن (best bath salt) به عنوان روشی آسان و ارزان برای درمان برخی مشکلات جسمی و حتی روحی مورد استفاده قرار می گیرد. این نمک ها به راحتی در آب گرم حمام حل می شوند و از دیرباز برای کاهش درد و استرس به کار برده می شدند .کاهش دهندۀ گرفتگی ماهیچه، روشن کننده پوست و لکه های پوستی، نرم کننده و لایه بردار پوست است و بوی بد بدن را از بین می برد. امروزه انواع مختلف نمک حمام و بدن در بازار موجود است که رایحه ها و رنگهای مختلفی دارند. حل شدن نمک در آب و آزاد شدن برخی یون ها اثرات بسیار مثبتی بر روی پوست دارد که از سراسر ایران بسیاری به دریاچه نمک ارومیه سفر می کنند تا از این اثرات بهره مند شوند. اگر می خواهید بیشتر با این محصول و نحوۀ استفاده از آن آشنا شوید این مقاله را تا انتها بخوانید.
تاریخ انتشار 12 اسفند 1402

20 مدل بهترین بی بی چک برای تست سریع بارداری + طرز استفاده + نحوه استفاده

بهترین بی بی چک (best pregnancy test) یکی از راحت ترین و در دسترس‌ ترین وسیله ها برای برای این است که از بارداری یا عدم آن مطمئن شوید. بی بی چک یا کیت خانگی بارداری در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر روش ها بارداری را تشخیص می دهد اما دقت داشته باشید که استفاده از این کیت زمان خاص خودش را دارد و گاها نتیجه اش کاذب است؛ برای داشتن اطلاعات بیشتر دربارۀ بی بی چک و نحوۀ استفاده از آن این مقاله را از دست ندهید.
تاریخ انتشار 6 اسفند 1402

خرید 30 مدل بهترین و پرفروش ترین روغن بچه برای ماساژ کودک

روغن بچه (Baby Oil) یکی از آن محصولاتی است که در زندگی مدرن به قدری فراگیر است که بیشتر مردم از فکر کردن در مورد اینکه واقعاً چیست فکر نمی کنند. روغن بچه برای نوزادان ساخته می شود و والدین همواره در تلاش هستند بهترین روغن بچه (Best Baby Oil) را برای پوست حساس نوزاد خود انتخاب کنند. کودکان و نوزادان پوست حساسی دارند و به همین خاطر محصولاتشان هم مناسب خودشان طراحی و تولید می‌شود. برخی ادعا می کنند که روغن بچه بهترین مرطوب کننده بدن است. در این مقاله از سایت آبی بیوتی اطلاعات کاملی در رابطه با بهترین روغن بچه برایتان جمع آوری کرده ایم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با پرفروش ترین و بهترین روغن بچه موجود در بازار آشنا شوید.
تاریخ انتشار 3 اسفند 1402

15 مدل بهترین لوسیون بدن نیوآ برای [پوست چرب،پوست خشک و پوست حساس]

لوسیون نیوآ یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست نیوآ است که به لطف فرمول موثر خود که به این امر کمک می کند، بدن را به خوبی مرطوب می کند. لوسیون نیوآ یکی از بهترین محصولات موجود در بازارهای جهانی است که زیبایی و ظاهر بدن را حفظ کرده و به طور طبیعی آن را مرطوب می کند. همچنین از خشک شدن کامل پوست جلوگیری می کند. در ادامه مزایا و معایب آن و تمامی اطلاعات در مورد آن را توضیح خواهیم داد . تصمیم بگیرید که آیا ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر؟ در این مقاله راهنمای جامعی را به شما پیشنهاد می کنیم تا همه چیزهایی که در مورد بهترین لوسیون بدن بدانید، انواع آن، مزایا و معایب آن و تمامی اطلاعات در مورد آن را توضیح خواهیم داد . تصمیم بگیرید که آیا ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر؟ ما در ادامه لیستی شامل 20 مدل بهترین لوسیون نیوآ را برای شما آماده کرده‌ایم که امیدواریم مفید باشد.
تاریخ انتشار 27 بهمن 1402

راهنمای انتخاب بهترین اسپری تاخیری به همراه معرفی 25 مدل برتر

بهترین اسپری تأخیری، یکی از محصولاتی هستند که برای رفع مشکلات رابطه جنسی استفاده می شوند. بین 30 تا 40 درصد از مردان در مقطعی از زندگی خود از زود انزالی رنج می برند. انزال زودرس می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در بین همسران شود و منجر به ناراحتی روحی و حتی جسمی شود. بسیاری از مردانی که به دلیل مشکلاتی که ممکن است از طریق زود انزالی ایجاد ‌شوند به دنبال راه‌حل‌های عملی هستند و اسپری ‌های تاخیری روشی موثر برای رفع زود انزالی بوده است.
تاریخ انتشار 29 آبان 1402

روش ها و طرز استفاده های مختلف از نمک بدن (نمک حمام)

آیا شما به این پی برده‌اید که استفاده از نمک بدن یکی از راه‌های مرسوم جهت درمان انواع بیماری‌ها و همچنین نگه داری از پوست و مو در دنیا، می باشد آیا شما هم علاقه مند به استفاده از این محصول درمانی هستید اما در حقیقت نمی دانیدنمک بدن چیست؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله اطلاعاتی را راجب طرز استفاده از نمک بدن و فواید آن برای شما توضیح دهیم .
تاریخ انتشار 21 آبان 1402

خرید 37 مدل بهترین لوسیون بدن خارجی و ایرانی برای [خشک ،حساس و چرب] با کمتر از 100 هزار تومان

بیشتر ما به پوست صورت او اهمیت می دهیم که اولین آینه دیگران است، اما نباید فراموش کنیم که پوست بدنمان مستحق مراقبت دائمی است. استفاده از لوسیون بدن می تواند پوست را مرطوب کند، پوست را با رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز پر کند، از خشکی و کم آبی پوست جلوگیری کند و همچنین می تواند یک لایه محافظ روی سطح پوست ایجاد کند تا از بین رفتن رطوبت پوست را کاهش دهد. در میان تمام لوازم آرایشی و مراقبت از پوست، لوسیون بدن به دلیل فواید زیادی که برای پوست دارد، برای برخی از خانم ها حرف اول را می زند. لوسیون بدن به نرمی پوست کمک می کند و استفاده از آن بعد از حمام ایده آل است و فواید زیادی به پوست می دهد. در این مقاله راهنمای جامعی را به شما پیشنهاد می کنیم تا همه چیزهایی که در مورد بهترین لوسیون بدن بدانید، انواع آن، نحوه انتخاب، نحوه استفاده آن را به شما پیشنهاد می کنیم. ما در ادامه لیستی شامل 37 مدل بهترین لوسیون بدن را برای شما آماده کرده‌ایم که امیدواریم مفید باشد.
تاریخ انتشار 15 آبان 1402

25 مدل بهترین دستمال مرطوب کودک(بهترین مارک دستمال مرطوب کودک)

دستمال مرطوب کودک ، پارچه ای است که از آب خالص، پنبه طبیعی و مواد نگهدارنده مواد غذایی طبیعی تشکیل شده است. طراحی آن برای تمیز کردن پوست نوزادان تازه متولد شده در نظر گرفته شده است. این دستمال ها با بافت جاذب، با دوام و نرمی که دارند تمیز کردن موثری در ناحیه پوشک و تمام پوست نوزادان فراهم می کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های یک دستمال مرطوب بچه خوب و بی ضرر آشنا کنیم. ضمنا در انتهای مقاله تعدادی از پرفروش ترین و بهترین دستمال های مرطوب با کیفیت موجود در بازار از دیدگاه خریداران اینترنتی را برای شما همراهان گرامی آبی بیوتـی لیست کرده ایم. اگر سلامت کودکتان برایتان مهم است، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 2 آبان 1402

راهنمای خرید بهترین کاپ قاعدگی {از نگاه خریداران}+معرفی 15 مدل ضد حساسیت

کاپ قاعدگی ، وسیله ای برای از بین بردن درد پریودی! درد و گرفتگی عضلات در هنگام پریودی به خاطر انقباضات رحمی است. روزهای اول قاعدگی ، سطح پروستاگالاندین ها (ترکیباتی در بدن که از چربی‌ها ساخته شده‌ و دارای اثرات شبه هورمونی هستند) بالاست به همین دلیل هم دردهای پریود در روزهای اول شدیدتر است. اما کاپ قاعدگی داخل واژن قرار می گیرد و ربطی به جایی که درد ایجاد می شود، یعنی داخل رحم، ندارد، پس چگونه این درد را کاهش می دهد؟ در آبی بیوتی می خواهیم به شما بگوییم که آیا کاپ قاعدگی می تواند واقعا باعث کاهش دردهای پریودی شود یا خیر؟ ما در ادامه لیست بهترین کاپ قاعدگی با بهترین برند موجود در بازار را معرفی می‌کنیم و سپس نحوه‌ی استفاده، فواید و معایب استفاده از آن را ذکر خواهیم کرد. پس با به‌ آبی بیوتی همراه باشید.
تاریخ انتشار 20 مهر 1402

نحوه استفاده از روغن کرچک برای مژه

روغن کرچک از گیاه کرچک استخراج می شود و روغنی بی رنگ است، اما پس از فرآوری ممکن است به رنگ زرد بسیار کم رنگ و بوی نامطبوعی درآید. این روغن به عنوان یک درمان موضعی برای پوست و مو استفاده می شده است و امروزه روغن کرچک در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. این جزء اصلی محصولات مراقبت از زیبایی است. بیشتر فواید روغن کرچک به این دلیل است که حاوی اسید ریسینولئیک، اسید چرب غیراشباع متشکل از امگا 9 و اسید هیدروکسیل است که دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است
تاریخ انتشار 9 مهر 1402
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف