خرید 20 مدل بهترین کیف لوازم آرایشی شیک و جذاب

بهترین کیف لوازم آرایشی (best cosmetic bag) یکی از وسایلی ست که در کیف دستی هر بانوی زیباجو وجود دارد؛ لوازم آرایشی و میکاپ دنیای نامحدودی دارند و برای هر بخش از صورت، محصولات متعددی با ابزار مختلف تولید شده که هر یک از ما تعدادی از آن را داریم و استفاده می کنیم. این ابزار و لوازم ریز و درشت معمولا به‌همراه هم به کار گرفته می شوند بنابراین باید کنار هم آنهارا سازماندهی کنیم تا هنگام نیاز، همه شان را با هم استفاده کنیم.
تاریخ انتشار 24 فروردین 1403

خرید 34 مدل بهترین آینه آرایشی[فانتری،رو میزی،کوچک،پایه دار،جیبی و دیوار]+با قیمت عالی

بهترین آینه آرایشی رومیزی و دیواری (best makeup mirror) یکی از واجبات برای هر خانه است؛ وجود این وسیله به خصوص برای خانم ها بسیار ضروری است و بدون آن آرایش تقریبا غیرممکن می باشد. این آینه ها معمولا خاصیت بزرگنمایی دارند و مناسب برای کارهایی شبیه اصلاح صورت نیز هستند زیرا تمام جزئیات رانشان می دهند و به خوبی نشان می دهند که مواد آرایشی چطور روی صورت نشسته و یک میکاپ بی نقصی خواهید داشت. آینه ها معمولا کیفیتی یکسان دارند و تفاوت اصلی آنها در اندازه، نوع (ساده، مقعر و محدب) و قاب است. یک آینه با سطح تخت، قاب ساده و اندازه ای برای پوشش چهره و گردن شما مناسب برای میکاپ است. امروزه آینه های آرایشی انواع مختلفی دارند اگر نوع معمولی و بدون چراغ این آینه ها را تهیه کردید بهتر است آن را در گوشه ای از اتاق قرار دهید که نور کافی به آن برسد. در برخی مدل ها شما می‌توانید زاویه و ارتفاع آینه را به دلخواه خودتان عوض کنید، آن را روی میز قرار دهید یا به دیوار نصب کنید.
تاریخ انتشار 14 اسفند 1402

خرید 25 مدل بهترین برس رژگونه با [کیفیت] عالی و قیمت مناسب

استفاده از رژ گونه حتی به مقدار کم، آرایش تان را بسیار جذاب خواهد کرد . اگر رنگ نامناسب آن در هماهنگی پوست و میکاپ خود، و نحوه استفاده از آن را بلد نباشید، می تواند تمامی زحماتتان را در زیبایی نابود کند. پس باید به شکل درست از آن در آرایش استفاده کنید یعنی هم برند مناسب آن، با قابلیت محو شدن بالا و هم ابزار مناسب جهت استفاده از آن، با قابلیت پخش کنندگی بالا تهیه کنید. در میان برس های آرایشی انواع براش وجود دارد که هر کدام مخصوص کاری ساخته شده اند و برخی از آنها ابزار مخصوص استفاده از رژ گونه می باشند. آیا اطلاع دارید که یک ست براش آرایشی مناسب و با کیفیت چقدر می تواند در زیبایی و شیک بودن شما کمک کند؟ بنابراین کافی است تنها 3 دقیقه با ما در آبی بیوتی همراه باشید تا بتوانید مثل حرفه ای ها آرایش کنید. در این مقاله تمام سعی مان را میکنیم تا راهنمای خرید بهترین برس رژ گونه را به همراه 25 مدل بهترین برس رژ گونه به شما عزیزان پیشنهاد بدهیم.
تاریخ انتشار 13 مهر 1402

راهنمای خرید و معرفی 42 نمونه بهترین ست براش آرایشی زیبا و باکیفیت+ قیمت

اهمیت استفاده از براش برای داشتن یک آرایش حرفه‌ای و تمیز بسیار زیاد است. شاید هنوز هستند خیلی از افراد که برای استفاده از لوازم آرایشی مثل کرم پودر، رژگونه، سایه و ... از وسایلی مانند گوش پاک کن، دستمال کاغذی یا حتی انگشتان دستشان بجای براش استفاده می کنند؛ اما این کار نه تنها باعث انتقال آلودگی به پوست می شود بلکه به خوبی مواد آرایشی را روی صورتتان پخش نمی کند و نمی نشاند. برای انجام میکاپ ، اولین گام، خرید یک ست براش حرفه ایست. ست براش حرفه ای به تعداد مختلف و کیفییت های متفاوت وجود دارد که هرچه تعداد و کیفیت بالا تر باشد به طبع، قیمت بیشتری نیز دارند. اما شما برای رسیدگی به پوستتان به قیمت فکر نکنید؛ پوست شما هدیه الهی است و لایق بهترین هاست. حال اگر تصمیم به خرید بهترین مارک ست براش آرایشی گرفته‌اید، جای درستی آمده‌اید، آبی بیوتی تمام تحقیقات قبل از خرید را بجای شما انجام داده‌ایم و در انتهای این مقاله 30 مدل بهترین ست براش ارزان را به شما معرفی خواهیم کرده که امیدواریم مفید باشد.
تاریخ انتشار 12 مهر 1402

معرفی 15 مدل بهترین قلم ماسک صورت باکیفیت و قیمت فوق‌العاده+خرید

اگه به ماسک صورت علاقه دارید حتما می‌دانید که برای رفع خستگی و پاکسازی و سم زدایی عمیق پوست بهترین راه زدن ماسک است. اما قرار دادن ماسک صورت با دست مشکلات عدیده‌ای را در پی دارد. باقی ماندن ذرات ماسک زیر ناخن‌ها، تماس دست آلوده با نقاط حساس پوست، عدم قرار گرفتن یکنواخت و یک دست ماسک بر روی صورت همه از مواردی است که اگر با دست ماسک بزنیم ممکن است رخ دهد که اصلا خوشایند نیست. راه حل بسیار ساده ای برای این موضوع وجود دارد که آن هم استفاده از قلم یا برس ماسک صورت می‌باشد. در ادامه متوجه خواهید شد که قلم ماسک صورت چیست؟ و در انتها‌ی این مطلب 15 مدل از این قلم و قرص مخصوص ماسک را به شما معرفی خواهیم کرد.
تاریخ انتشار 17 شهریور 1402

معرفی 20 مدل پیلینگ صورت با کیفیت [فوق العاده] قیمت عالی + خرید

از نظر من هر شخصی باید یک پیلینگ شخصی داشته باشد، درست مانند حوله و مسواک یا هر وسیله شخصب دیگر؛ با استفاده از ابزار پیلینگ(قلم کومدون) صورت میتوانید براحتی و بدون هیچگونه آسیبی به پوست صورت خود، جوش های زیر پوستی (سر سیاه و سیر سفید) یا موهای زیر پوستی از صورت زیباتون محو کنید و زیبایی صورت خود را دوچندان کنید.حال اگر تصمیم به خرید پیلینگ صورت گرفته اید، جای درستی آمده اید، ما در این مقاله لیستی شامل 20 مدل پیلینگ صورت برتر در سال 2021 با قیمت ارزان را به شما معرفی خواهیم کرد.
تاریخ انتشار 16 شهریور 1402
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف