40 مدل از بهترین توری روغن گیر استیل قیمت روز

سرخ کردن مواد غذایی درون روغن یکی از روش های طبخ بسیار پر طرفدار است.در این روش همراه با مواد غذایی خارج شده از تابه روغن زیادی نیز خارج می شود. این روغن هم می تواند موجب طعم بد مواد غذایی شود. و هم می تواند سبب انتقال روغن به داخل بدن و بروز مشکلاتی از جمله اضافه وزن ، افزایش چربی خون ، گرفتگی عروق و ... شود . برای رفع این مشکل روغن گیر تابه اختراع شده است. بهترین روغن گیر تابه ، محصولی است که آبی بیوتی در این مقاله قصد دارد به شما معرفی کند. این محصول ابزاری کاربردی در آشپزخانه ست که جهت به سرخ کردن مواد غذایی مختلف درون تابه و قابلمه کمک می کند .
تاریخ انتشار 23 تیر 1403

انواع اسپند دود کن برقی، دستی، ذغالی و فندکی [ 40 مدل]

آبی بیوتی در این مقاله بهترین اسپند دودکن ها را به شما عزیزان معرفی می کند . با ما باشید تا علاوه بر دانستن ویژگی های یک اسپند دودکن خوب نمونه هایی از بهترین اسپند دودکن موجود در بازار را نیز بشناسید. یک اسپند دودکن خوب باید دسته محکم در برابر گرمای شعله و عایق گرما باشد تا هنگام برداشتن به دست آسیب نرسد. علاوه بر دسته عایق و مقاوم باید جنس آلیاژ بکار رفته در آن مناسب گرمای مورد نیاز برای دانه های اسپند باشد. آبی بیوتی در ادامه مطالب بهترین اسپند دود کن ها را برای شما آورده است.
تاریخ انتشار 17 تیر 1403

خرید 5 مدل بهترین نشانگر تزئینی لیوان

در این مقاله از آبـی بیوتـی قصد داریم بهترین نشانگر تزیینی لیوان را به شما معرفی کنیم، برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید. حتما برای شما هم پیش آمده که در یک مهمانی یا جمع ندانید کدام لیوان شربت یا چایی متعلق به شماست!!!!! نشانگر تزیینی لیوان یک وسیله پر کاربرد و یونیک است. این وسیله عموما از جنس سیلیکون یا پلاستیک می باشد. هدف از تولید این محصول نشان کردن لیوان دهنی و شخصی فرد در مهمانی هاست.
تاریخ انتشار 12 تیر 1403

شیرینی‌های دست‌ساز با بهترین وافل‌ساز

با گسترش تکنولوژی و ترکیب آن با انواع لوازم خانگی ما شاهد شکوفایی و ‌رشد بسیاری از لوازم خانگی هستیم. یکی از وسایل جدیدی که با کمک آن می‌توان انواعی از دسر های خوشمزه را تهیه کرد، وافل ساز است. وافل ساز، این روزها یکی از لوازم خانگی پرطرفدار و کاربردی است که بسیاری از خانواده‌ها در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. این دستگاه کوچک و قابل حمل، به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی وافل های خوشمزه تهیه کنید. اما کاربرد وافل ساز، بیشتر از اینها است. با همراه باشید تا در این مقاله دستگاه وافل ساز و یا حتی بهترین وافل ساز را به شما معرفی کنیم.
تاریخ انتشار 12 بهمن 1402

سالم و بدون روغن آشپزی کنید با بهترین دستگاه بخارپز

همه ما میدانیم که غذاهای خوشمزه همیشه چرب و پر روغن هستند و در دراز مدت میتوانند سلامتی ما را به خطر بیندازند اما به نظر شما می‌توان غذاهای خوشمزه را به صورت سالم پخت؟ آیا چنین وسیله ای وجود دارد که مواد غذایی را بدون روغن بپزد؟ در پاسخ باید بگویم که بله بخارپز یکی از دستگاههای کارآمد و مفید در آشپزخانه است که امکان پخت و پز مواد غذایی را با استفاده از بخار فراهم می کند. این دستگاه از طریق تولید بخار آب محیط مناسبی را برای پخت صحیح و بهینه ی غذاها فراهم می کند. ما در این مقاله قصد معرفی بهترین بخارپز را داریم.
تاریخ انتشار 9 بهمن 1402

سرعت در آشپزی با معرفی بهترین زودپز (25 مدل)

بهترین زودپز ، درست کردن غذای خانگی برای بسیاری از خانواده ها مسئله مهمی است و ترجیح می دهند به جای تهیه غذا از بیرون، در منزل وعده های غذایی روزانه را آماده کنند. در زندگی امروزه که اکثر افراد شاغل هستند، آشپزی کردن دچار محدودیت هایی شده و به دلیل کمبود وقت، افراد از درست کردن برخی از غذاها به علت زمان پخت طولانی صرف نظر می کنند.
تاریخ انتشار 14 آبان 1402

پیچیده‌ترین غذاها به سادگی: با بهترین تابه‌ها و مدل‌های آنها

به عنوان یک ابزار ضروری در هر آشپزخانه، یک تابه خوب می تواند تفاوت زیادی در آشپزی ایجاد کند. با گزینه های زیادی که در بازار موجود است، تعیین اینکه کدام ماهیتابه برای نیازهای شما بهترین است می تواند چالش برانگیز باشد.
تاریخ انتشار 28 شهریور 1402

پخت آسان طیف گسترده ای از غذاها با بهترین ظرف پخت پیرکس

پیرکس یک نوع شیشه مقاوم در برابر حرارت است که برای پخت و پز استفاده می شود. این شیشه از بوروسیلیکات ساخته شده است که یک ماده با مقاومت حرارتی بالا است. پیرکس را می توان در فر، مایکروویو و اجاق گاز استفاده کرد. همچنین در برابر شوک حرارتی مقاوم است، به این معنی که می توان آن را از فریزر به اجاق گاز منتقل کرد بدون اینکه بشکند.
تاریخ انتشار 9 شهریور 1402

پخت پیتزای ترد و خوشمزه با بهترین ظرف پخت پیتزا

ظرف پخت پیتزا برای پخت پیتزای ترد و خوشمزه ضروری است. این ظرف به جلوگیری از چسبیدن پیتزا به ظرف کمک می کند و همچنین به توزیع یکنواخت گرما کمک می کند. هنگام انتخاب ظرف پخت پیتزا، مهم است که ظرفی را انتخاب کنید که مناسب اندازه پیتزای شما باشد. همچنین مهم است که ظرفی را انتخاب کنید که از مواد با کیفیت ساخته شده باشد و دارای یک سطح صاف و غیر چسبنده باشد.
تاریخ انتشار 9 شهریور 1402
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف