تغییر دکوراسیون آشپزخانه با جدیدترین و پرطرفدارترین لوازم آشپزخانه ۲۰۲۴

در دنیای پرشتاب امروز، آشپزخانه‌ها به‌عنوان قلب خانه‌ها شناخته می‌شوند. این مکان‌ها دیگر فقط محلی برای پخت‌وپز نیستند؛ بلکه جایی برای خلق لحظات خاطره‌انگیز، گردهمایی‌های خانوادگی و حتی نمایش سلیقه و سبک زندگی شما هستند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید با لوازم آشپزخانه مدرن و ترند، این فضا را بهبود بخشید؟ فروشگاه تجهیزات آشپزخانه هلدینگ احمدخانی در این مسیر همراه شما خواهد بود.
تاریخ انتشار 14 شهریور 1403

ایده های جذاب برای چیدمان اتاق خواب نوزاد

چیدمان اتاق خواب نوزاد یکی از لذت ‌بخش ‌ترین و همزمان چالش برانگیزترین وظایف والدین است. با توجه به اینکه این فضا برای رشد و آرامش پویای یک نوزاد بسیار اهمیت دارد، باید دقت زیادی به انتخاب مبلمان، توجه به تاثیر رنگ‌ها و کاربرد اکسسوری‌های مناسب داشته باشیم. تهیه ی سرویس خواب استاندارد و مناسب کودک، بر اساس نیازهای والدین برای نگهداری از وی در گرو چند نکته ی طلایی بزرگ و کوچک است که به سادگی خواندن این مقاله شما آنها را فرا خواهید گرفت. فضای ذخیره سازی مناسب، کمد با ابعاد ممتاز و یک پاتختی کاربردی برای محافظت از وسایل کودک و سهولت نگهداری او کمک به سزایی خواهد بود. ما اینجاییم تا به بررسی ایده‌های جذاب برای چیدمان اتاق خواب نوزاد با تأکید بر کاربردی بودن و کیفیت آن و نقشی که در پرورش بهینه ی کودک ایفا میکند میپردازیم.
تاریخ انتشار 8 مرداد 1403

روانشناسی رنگ کاغذ دیواری

روانشناسی رنگ کاغذ دیواری چیست؟ رنگ‌ها از دیرباز تأثیرات عمیقی بر زندگی انسان‌ها داشته‌اند. از هنر و معماری تا مد و طراحی داخلی، رنگ‌ها نقش بسیار مهمی در ایجاد فضاها و تجربه‌ها ایفا می‌کنند. در دنیای امروز، روانشناسی رنگ‌ها به عنوان یک علم شناخته شده و مطالعه می‌شود تا به درک بهتر تأثیرات آن‌ها بر احساسات و رفتارهای انسان کمک کند. یکی از کاربردهای مهم روانشناسی رنگ‌ها در طراحی داخلی، استفاده از رنگ‌های مناسب برای کاغذ دیواری است.
تاریخ انتشار 18 تیر 1403

روتختی چه رنگی بخرم؟ پیشنهاد خرید بهترین رنگ روتختی

روتختی چه رنگی بخرم؟ این سوالی است که بسیاری از مردم از خود میپرسند. اگر به دنبال آرامش و راحتی هستید، رنگ‌های ملایم مانند آبی، سبز یا سفید را انتخاب کنید. همچنین، اگر به دنبال یک ظاهر لوکس و شیک برای روتختی دو نفره هستید، رنگ‌های تیره مانند بنفش، مشکی یا خاکستری می‌توانند انتخاب‌های مناسبی باشند. سلیقه شخصی شما و هماهنگی با دکوراسیون کلی اتاق بیش‌ترین اهمیت را دارد. بر همین اساس از شرکت دکوپیکسل به بررسی کامل پرسش روتختی چه رنگی بخرم خواهیم پرداخت.
تاریخ انتشار 2 تیر 1403

اتاق پذیرایی خود را شیک و زیبا کنید با بهترین لوستر پذیرایی به همراه معرفی 40 مدل برتر

یکی از رایج ترین سوالات در زمینه خرید بهترین لوستر پذیرایی و تقاضا در راهنمای خرید بهترین لوستر پذیرایی این است که چه لوستری مناسب فضای پذیرایی ما می باشد و لوستر مناسب پذیرایی باید چه ویژگی هایی داشته باشد. برای اینکه بتوان لوستر مناسب فضای پذیرایی را انتخاب کنید باید یک شناخت از انواع دکوراسیون و سبک های آن داشته باشید .
تاریخ انتشار 13 خرداد 1403

دکورا استور، بهترین فروشگاه اینترنتی دکوری منزل

جالب است بدانید که تماشای چشم‌انداز زیبا تاثیر بسزایی در سلامت روح و روان ما دارد. هرچه محیط پیرامون ما جذاب‌تر چیدمان شود، نوعی هارمونی و هماهنگی در بین اجزای مختلف دکوراسیون ایجاد می‌شود. این یکپارچگی ایجاد شده، جلوه بصری خاصی را به نمایش می‌گذارد. به نظر شما برای چیدمان چنین فضایی به چه وسایلی نیاز داریم.برای آنکه طراحی دکوراسیون داخلی به زیباترین شکل انجام شود لازم است ابتدا مشخص کنیم که قصد دیزاین چه نوع فضایی را داریم.
تاریخ انتشار 12 خرداد 1403

معرفی بهترین میز عسلی برای چیدمان اتاق به همراه 30 مدل برتر

خرید بهترین میز عسلی می تواند در هر جایی قرار بگیرد و آن فضا را کامل کند، چرا که این میزها کاربردهای زیادی دارند و در هر جایی که نیاز است می توان از آنها استفاده کرد، به عنوان مثال بیشترین کاربرد آنها در کنار مبلمان اتاق نشیمن است. ، مبلمان میز عسلی معمولا قیمت کمتری دارند اما بستگی به نوع انتخاب شما دارد. میزهای عسلی کنار مبل یا جلوی مبل باید با دکوراسیون همخوانی داشته باشد و اندازه آنها متناسب با فضایی باشد که در اختیار دارید تا ترکیبی عالی ایجاد کنید، می توانید وسایل مورد نیاز خود را روی آن کنار تخت خود قرار دهید و نظم و زیبایی را به اتاق هدیه دهید.
تاریخ انتشار 10 خرداد 1403

انواع میز و صندلی باغی

میز و صندلی باغی از تجهیزات بسیار پر طرفدار و جذاب برای هر فضای باز مثل ویلا ، باغ ، تراس ، روف گاردن و حتی بالکن می‌ باشد. معمولا افراد خوش ذوقی که به ظاهر و شیک بودن فضای باز خود اهمیت می‌ دهند ، در وهله اول به دنبال خرید یک ست مبلمان باغی راحت و مدرن متناسب با اندازه و دکوراسیون فضای باز خود می باشند .
تاریخ انتشار 24 اردیبهشت 1403

نکات مهم برای خرید میز تلویزیون چوبی

تلویزیون به عنوان یکی از المان های اصلی در دکوراسیون منزل، نقشی کلیدی در زیبایی و چیدمان فضا ایفا می کند. انتخاب میز تلویزیون مناسب، به عنوان عنصری مکمل، می تواند زیبایی و کارایی این فضا را دوچندان کند. میزهای چوبی، با ظاهری گرم و صمیمی، همواره انتخابی محبوب برای دکوراسیون های مختلف بوده اند. در این مقاله، قصد داریم نکات مهم برای خرید میز تلویزیون چوبی را بررسی کنیم تا شما بتوانید انتخابی ایده آل و متناسب با نیاز خود داشته باشید.
تاریخ انتشار 15 اسفند 1402

مزایای داشتن یک میز ناهار خوری مناسب

امروزه، افراد زیادی به دنبال خرید اقلامی از جمله میز ناهار خوری ، میز مدیریت و شلف دیواری هستند و همین امر باعث شده است که آنها در تلاش باشند تا بهترین محصولات را انتخاب کنند. بهتر است قبل از خرید این اقلام با مزایای داشتن هر یک آشنا شوید.
تاریخ انتشار 9 اسفند 1402

سایا دکور : از کجا مبل خوب و ارزان بخرم؟

مبلمان از جمله مهم ترین وسایل در زندگی انسان هستند که علاوه بر زیبایی، راحتی فوق العاده ای را در زمان نشستن فراهم می کنند. امروزه کمتر خانه ای را پیدا می کنید که مبل نداشته باشد؛ زیرا مبل ها تنوع طرح و رنگ بی شماری دارند و به راحتی با تمام دکوراسیون ها ست می شوند.
تاریخ انتشار 23 بهمن 1402

میز مدیریت، میزی که با آن می درخشید

میز مدیریت و میز مطالعه از جمله اقلامی هستند که ممکن است شما در محیط های مختلف کاری و خانه به آن نیاز داشته باشید. به همین دلیل، باید کارآیی هر یک را به خوبی بشناسید و سپس آنها را در جایگاه مناسب خود به کار ببرید. با توجه این موارد، ممکن است سوالاتی در مورد قیمت میز جلو مبلی چوب و فلز بپرسید. قیمت این کالا ها به موارد مختلفی بستگی دارد.
تاریخ انتشار 18 بهمن 1402

اصول مهم در طراحی معماری و داخلی ویلاهای مدرن

در دنیای همیشه در حال تحول معماری و طراحی های داخلی، جوهره سادگی و ظرافت به عنوان نشانه جذاب طراحی مدرن، به ویژه در زمینه ویلاهای معاصر ظاهر شده است. طراحی مدرن ویلایی که با خطوط تمیز، زیبایی شناسی مینیمالیستی و ادغام هماهنگ عناصر طبیعی مشخص می شود، به دلیل توانایی خود در ایجاد فضاهای زندگی باز و آرام که ترکیبی منحصر به فرد از راحتی و پیچیدگی را به ساکنان ارائه می دهد، برجسته شده است. در این زمینه، شرکت مععماری زال، یک شرکت پیشگام در طراحی مدرن، نقشی محوری در ساخت و ساز های معماری و مهندسی ایفا می کند. معماران زال با تعهد به کارفرما در فناوری و اصول طرح های نوین به عنوان یک نمونه درخشان از برتری در طراحی مدرن ظاهر شده است.
تاریخ انتشار 28 دی 1402

روش های ساده و مقرون به صرفه در چیدمان سالن نشیمن که باید بدانید!

باتوجه‌‌به گرانی بیش‌ازحد لوازم خانه‌، از جمله خرید میز تلویزیون، مبل، پرده، لوستر، تلویزیون و ... ، اقدامات لازم برای چیدمان یا تغییر دکوراسیون سالن نشیمن، بسیار هزینه‌بردار خواهد بود. از همین رو، بسیاری از طراحان و همچنین خانواده‌ها، سراغ روش‌های ساده و مقرون به‌صرفه‌ای رفته‌اند که هم زیبایی فضاهای نشیمن را تأمین کند و هم کم‌ترین فشار مالی ممکن را به افراد وارد آورد. اگرچه در نگاه اول، وسایلی نظیر: مبل، فرش، ویترین‌ها، لوستر و میز پذیرایی به‌عنوان مهم‌ترین اجزای سالن‌های نشیمن به چشم می‌آیند؛ اما به‌هیچ عنوان نباید از تأثیرات فوق‌العاده زیاد انواع میز تلویزیون لاکچری، مدرن یا minimal و بک‌گراندسازی فضای نصب تلویزیون نیز در تغییر ظاهر سالن‌های نشمین، غافل شد.
تاریخ انتشار 20 دی 1402

دیزاین دکوراسیون دفتر اداری چگونه انجام می شود

دکوراسیون دفتر اداری یکی از عوامل مهم در ایجاد یک محیط کار مناسب و ارتقای کارایی و خلاقیت کارکنان است. طراحی و دیزاین دکوراسیون اداری به عنوان یک هنر و علم، باید با توجه به نیازها و الزامات کسب و کار فضای مناسبی را برای کارمندان فراهم کند. در این مطلب به بررسی روش‌ها و راهنمایی‌هایی برای طراحی و دکوراسیون دفتر اداری خواهیم پرداخت بنابراین اگر قصد ایجاد یا تغییر دیزاین دفتر اداری خود را دارید حتما تا آخر مطلب با ما بمانید.
تاریخ انتشار 18 دی 1402
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف