خدمات کولپوسکوپی زنان + اهمیت و مراحل

کولپوسکوپی به عنوان یک ابزار تشخیصی پزشکی به منظور بررسی و تصویربرداری از بافت‌های داخلی واژن و گردن رحم به کار می‌رود. این فرآیند به پزشک اجازه می‌دهد تا تغییراتی که به چشم غیرمسلح قابل رؤیت نیستند، را با دقت بیشتری بررسی و ارزیابی کند.
تاریخ انتشار 23 شهریور 1403

تشخیص بیماری های عضلانی با نوار عصب و عضله

در دنیای پیچیده و پرچالش پزشکی، متاسفانه تشخیص بیماری ‌های عضلانیبه‌طور معناداری بر کیفیت زندگی افراد تأثیر گذاشته است. عضلات ما نه‌تنها به ما توان حرکت و فعالیت می‌دهند، بلکه نقش حیاتی در انجام فعالیت‌های روزمره دارند؛ اما وقتی که این عضلات دچار اختلال می‌شوند، مشکلات جدی و گاه ناتوان‌کننده‌ای پیش می‌آید. یکی از ابزارهای کلیدی در تشخیص و درمان این مشکلات، نوار عصب و عضله است که بادقت و حساسیت بالا به شناسایی ناهنجاری‌های عضلانی و عصبی کمک می‌کند. در ادامه به بررسی انواع مختلف روش‌های تشخیصبیماری ‌های عضلانی، علائم شایع و بیماری‌های اسکلتی-عضلانی خواهیم پرداخت و در نهایت به معرفی مرکز نوار عصب و عضله خواهیم پرداخت که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تیم متخصص، به تشخیص دقیق و درمان مؤثر این بیماری‌ها کمک می‌کند. اگر شما هم به دنبال درک بهتر از مشکلات عضلانی و راه‌های درمان آن‌ها هستید، با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 18 شهریور 1403

تاثیر لابیاپلاستی در رفع تیرگی ناحیه تناسلی

بدشکلی در بخش های خصوصی بدن از قبیل اندام تناسلی، برای برخی بانوان یک تصویر ذهنی منفی را به وجود می آورد که معادلات شان را در برخورداری از یک زندگی با کیفیت و رضایت بخش بهم می ریزد ؛ چرا که بین شکل اندام تناسلی خود با آنچه بعنوان یک مفهوم ایده آل از شکل این اندام در ذهن شان ترسیم کرده اند فاصله زیادی می بینند و همین امر آنها را زیر فشار سنگین نارضایتی از شکل ظاهری اندام تناسلی و احساس افت شدید اعتماد به نفس و خجالت در زمان برقراری رابطه جنسی می شود.
تاریخ انتشار 7 شهریور 1403

انواع مشکلات و بیماری های معده

مشکلات و بیماری‌های معده بسیار گسترده هستند و می‌توانند به دلیل عوامل مختلفی ایجاد شوند. در زیر به برخی از رایج‌ترین مشکلات و بیماری‌های معده اشاره خواهم کرد:
تاریخ انتشار 6 شهریور 1403

راه درمان فوری و قطعی ترک کف پا در خانه

ترک پاشنه پا که به نام شقاق نیز شناخته می شود، یک بیماری شایع پا است که می تواند باعث ناراحتی و حتی درد شود. اگر این سؤال به ذهنتان خطور کند ترک پا نشانه چیست؟ باید بدانید که این ترک ها در اثر خشکی پوست ایجاد می شوند و با پوست ضخیم و گاهی پینه های زرد یا قهوه ای در اطراف پاشنه همراه هستند. اغلب تنها مشکل پاشنه های ترک خورده ظاهر آنهاست. با این حال، در برخی موارد، اگر ترک ها عفونی شوند، وضعیت میتواند جدی تر شود.
تاریخ انتشار 28 مرداد 1403

درمان آسیب های زانو در شیراز

در شیراز، مجموعه ای از بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز درمانی وجود دارد که در زمینه درمان آسیب های زانو فعالیت می‌کنند. تشخیص صحیح آسیب های زانو از مراحل اولیه و مهم در درمان آن است.
تاریخ انتشار 18 مرداد 1403

عوارض رایج قرص متادون بر سلامتی قلب

یکی از عوارض رایج قرص متادون، تهوع و استفراغ است. بسیاری از افرادی که از این دارو استفاده می‌کنند، ممکن است در طول روز با این علائم مواجه شوند. اگر این علائم شدید باشند و به شدت اذیت کننده باشند، باید به پزشک خود اطلاع دهید.
تاریخ انتشار 15 مرداد 1403

خارش مقعدی در کودکان و انگل [معرفی پماد برای درمان]

منظور از انگل در کودکان کرم های سنجاقی هستند که در روده ها زندگی می کنند. انگل با خوردن تخم‌های میکروسکوپی کرم سنجاقی منتقل می‌شود. اما چرا کودکان به انگل مبتلا می شوند؟ در کودکان خردسال به این دلیل که اغلب دست های خود را در دهان می گذارند و ممکن است قبل از غذا خوردن، بهداشت دست خود را رعایت نکنند.
تاریخ انتشار 3 مرداد 1403

سردرد میگرنیت رو سریع درمان کن

اگر شما هم از سردرد میگرنی رنج می برید و بدنبال راهی برای رهایی از شر این سردردها می باشید این مقاله به شما کمک بسیاری خواهد کرد، پس در ادامه همراه ما باشید.
تاریخ انتشار 31 تیر 1403

چه کسانی نباید بای پس معده انجام دهند

جراحی بای پس معده یکی از مؤثرترین روش‌ها برای کاهش وزن است که توسط بهترین جراحان بای پس در سراسر جهان انجام می‌شود. دکتر پدرام طالبیان بهترین جراح بای پس معده ، تأکید می‌کند که این جراحی می‌تواند زندگی بیماران را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. بای پس معده نه تنها به کاهش وزن کمک می‌کند، بلکه می‌تواند بسیاری از بیماری‌های مرتبط با چاقی را نیز بهبود بخشد. در این مقاله، به تعریف جراحی بای پس، اندیکاسیون‌ها، کنترااندیکاسیون‌ها (موارد ممنوعه)، مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.
تاریخ انتشار 17 تیر 1403

علائم و نشانه های زگیل تناسلی در زنان را جدی بگیرید

زگیل تناسلی (Condyloma Acuminata) یک عفونت ویروسی است که توسط ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) ایجاد می‌شود. این زگیل‌ها معمولا به صورت برآمدگی‌های کوچک، نرم و به رنگ پوست یا کمی تیره‌تر در ناحیه تناسلی، مقعدی و گاهی دهانی ظاهر می‌شوند. زگیل تناسلی می‌تواند در مردان و زنان رخ دهد، هرچند که در زنان بیشتر شایع است.
تاریخ انتشار 2 خرداد 1403

هزینه اکو و نوار قلب در منزل

"اکو قلب" یعنی "دستگاه اکوکاردیوگرافی" که برای تصویربرداری از قلب استفاده می‌شود. اگر شما می‌خواهید بدانید که آیا یک اکو قلب در خانه استفاده می‌کنید یا نه، بهتر است با یک پزشک مشورت کنید. اکو قلب معمولاً توسط پزشکان در محیط بالینی یا بیمارستان استفاده می‌شود.
تاریخ انتشار 1 خرداد 1403

زگیل تناسلی عارضه سرطانزایی که باید جدی گرفته شود

ویروسHPV به عنوان یکی از شایع‌ترین عوامل بیماری‌های جنسی شناخته شده است که ارتباط مستقیم با بروز سرطان‌های مختلف دارد، به‌ویژه در زنان. بنابراین، این بیماری در زنان به‌طور قابل‌توجهی خطرناک‌تر از مردان است. از این رو، شناخت علائم، عوامل و راه‌های درمان زگیل تناسلی از اهمیت فراوانی برخوردار است. در ادامه، به همراهی دکتر سعیده اسدی، دکتر زگیل تناسلی تهرانپارس و لیزر زگیل تناسلی، سعی داریم به شما راهنمایی‌های دقیق و کامل در این زمینه را ارائه دهیم.
تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 1403

با تخمک اهدایی با ناباروری خداحافظی کنید!

بدون شک بارداری طبیعی بسیار ساده‌تر و کم دردسرتر از روش‌های کمک باروری است اما یکی از روش‌های کمک باروری که نسبت به سایر روش‌ها آسان‌تر به نظر می‌رسد، کمک گرفتن از تخمک اهدایی است. برای بارداری از این طریق، متخصص باید فرد گیرنده تخمک و اهداکننده آن را مورد بررسی و معاینه قرار دهد تا مطمئن شود که هر 2 برای اجرای این روند آمادگی کامل را دارند.
تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 1403

علائم کبد چرب چیست و چگونه آن را درمان کنیم؟

در این مقاله به گزارش و تحقیق تیم محتوایی عطاری آنلاین سلامت مارکت به یکی از مهمترین عارضه ها و علائم و درمان کبد چرب خواهیم پرداخت:
تاریخ انتشار 16 اردیبهشت 1403
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف