۲۰ مدل بهترین چسب مژه موقت با ماندگاری بالا+بهترین چسب برای کاشت مژه هیدن

چسب مژه مصنوعی یکی از فاکتورهای بسیار مهم در آرایش است. زیبایی یکی از دغدغه های همیشگی خانم هاست و برای رسیدن به آن اقدامات مختلفی انجام می دهند. چشم ها و مژه ها مهمترین اجزای صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی دارند. با مژه های پرپشت و بلند می توانید زیبایی چشم و صورت خود را دو چندان کنید. استفاده از یک چسب خوب می تواند به افزایش طول عمر مژه ها و در نتیجه زیباتر شدن چشم ها کمک کند. ریمل یکی از بهترین گزینه ها برای خانم ها برای داشتن مژه های بلند و پرپشت است، اما علاوه بر ریمل، استفاده از مژه مصنوعی و انواع مژه های حجیم نیز می تواند به صورت موقت زیبایی را به چهره شما ببخشد که باعث افزایش ماندگاری و زیبایی بیشتر می شود. این مژه ها استفاده از چسب کاشت مژه با کیفیت نیز در زیبایی تاثیر بسزایی دارد در این مقاله از سایت آبی بیوتی اطلاعات کاملی در رابطه با چسب مژه مصنوعی برایتان جمع آوری کرده ایم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با پرفروش ترین و بهترین چسب مژه مصنوعی موجود در بازار آشنا شوید.
تاریخ انتشار 24 مرداد 1403

بهترین راهکارها برای پاک کردن ریمل ضد آب

بهترین راهکارها برای پاک کردن ریمل ضد آب ریمل ضد آب یکی از ابزارهای حیاتی و محبوب آرایشی می باشد که به مژه ها حجم و طول خوبی می بخشد و همچنین این نوع ریمل ها در برابر رطوبت بسیار مقاوم است...
تاریخ انتشار 24 خرداد 1403

عوارض خط چشم دائم

لب‌های قرمز دوست‌داشتنی، ابروهای بی‌نقص و خط چشم جذاب. آرایش دائم این وعده را می دهد که تمام روز کار کنید، به باشگاه بروید، تمام شب برقصید و صبح با آرایش در جای خود از خواب بیدار شوید. به نظر می رسد هیچ چیز این تتو های آرایشی را مرحله بندی نمی کند.
تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 1403

40 مدل بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه + قیمت خرید 2022

بهترین ریمل حجم دهنده (best volumizing mascara) را برای دو برابر کردن سایز چشمانتان به کار بگیرید! داشتن چشم های زیبا با مژه هایی پرپشت و بلند شاید آرزوی هر یک از ما باشد. می‌دانیم که پرپشت و بلند بودن مژه ها در هر فرد ژنتیکی ست و برای کسانیکه از این نعمت زیبا بهره‌مند نیستند پیشنهاداتی از جمله کاشت مژه، لیفت و لمینیت و... می شود. برای افرادی که از شکل و اندازۀ مژه هایشان راضی نیستند بهترین گزینه میتواند ریمل حجم دهنده باشد. با توجه به هزینه های بالای کاشت مژه بسیاری به دنبال راهی به صرفه‌تر و همچنین دم دستی تر می گردند تا کم پشت بودن مژه هایشان را به آسانی جبران کنند.
تاریخ انتشار 28 فروردین 1403

خرید 30 مدل بهترین مژه مصنوعی(زیبا و شیک) در سال 2022 و معرفی بهترین مارک مژه مصنوعی

بهترین مژه مصنوعی(Best False Eyelashes) برای داشتن مژه های حجیم و پرپشت در یک آرایش جذاب بسیار موثر است. مژه های پرپشت و بلند می تواند زیبایی چشم ها را دو چندان کند. برخی از افراد به صورت مادرزادی مژه هایی بلند و پرپشت دارند اما برخی دیگر از این نعمت بی بهره هستند. آنها می توانند با استفاده ازاین محصول زیبایی را به چشمانشان برگردانند. البته باید نحوه صحیح استفاده از آن را بیاموزید و در زمینه ی انتخاب مژه مصنوعی با کیفیت اطلاعات کافی را به دست بیاورید که ما تمام این توضیحات را در این مقاله برایتان به ارمغان آورده ایم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 26 فروردین 1403

3 مدل بهترین دیوایدر ابرو

بهترین دیوایدر ابرو (best eyebrow divider) ابزار طراحی و قرینه سازی ابرو به دستِ افرادی است که خدمات زیبایی ابرو مثل میکرو بلیدینگ، میکرو پیگمنتیشن، فیبروز و ... انجام می دهند؛ بعد از تمام شدن کار تاتو ابرو اولین چیزی که به چشم می آید قرینه بودنشان است. اگر رنگ به دلخواه مشتری نباشد یا دچار ریزش شود در جلسه ترمیم ایرادهایش برطرف می شود، اما اگر طرح ناقص و نامتقارن باشد ایرادش گاهی قابل جبران نیست.
تاریخ انتشار 11 فروردین 1403

خرید 15 مدل بهترین پد فرمژه + قیمت

بهترین پد فرمژه (best pad eyelash curlers) یک حائل نرم میان فلزهای مژه فر کن، و موهای نازک مژه های شماست؛ این پد که ظاهر و فرمی شبیه به دهانه‌‌ی مژه فر کن دارد و خمیده است، کمک می کند تا بدون درد و وارد شدن فشار به بن مژه ها، در بهترین وضعیت آنها را فر کنید. زیباتر شدن مژه ها به جذابیت نگاه و در نهایت چهره شما می افزاید و این امر با فر یا لیفت آنها میسر می شود.
تاریخ انتشار 9 فروردین 1403

خرید 20 مدل بهترین پد سایه چشم ایرانی و خارجی با کیفیت عالی

بهترین پد سایه چشم (best eyeshadow pad) عضوی خاص در ست براش های آرایشی است؛ اگر به مجموعه‌ی یک ست براش آرایشی نگاه کنید میبینید که تمامی براش ها ظاهری شبیه به قلم مو دارند و تنها یکی از آنها با یک یا دو سر کوچکِ تخت از جنس ابری نرم می باشد که همان پد سایه چشم است؛ آرایش چشم یکی از سخت ترین بخش های یک میکاپ کامل است و انجام آن به طرز دقیق و بی نقصی می تواند کل میکاپ‌تان را زیباتر کند.
تاریخ انتشار 6 فروردین 1403

راهنمای خرید 7 مدل بهترین پنس کاشت مژه با قیمت مناسب

بهترین پنس کاشت مژه (best tweezers eyelash implantation) همانطور که از نامش پیداست برای کاشت انواع مژه قابل استفاده می باشد اما اکثر اوقات برای کاشت مژه والیوم به کار می رود. این محصول معمولا بدنه ای از جنس فلز ضد زنگ ساخته میشود تا در مجاورت با رطوبت آسیب نبیند؛ نوک پنس بسیار تیز بوده و با دقت بالایی توسط افراد متخصص و طبق استاندارد های تعریف شده تولید میشود. این ابزار کاربردی ظاهری شبیه به دیگر پنس ها دارد و همانند محصولات مشابه خود برای کارهای ظریف مناسب است و با قطعات کوچک سرو کار دارد.
تاریخ انتشار 2 فروردین 1403

خرید 8 مدل بهترین هاشور ابرو مارک خوب و قیمت مناسب 2022

بهترین مداد هاشور ابرو (best eyebrow sharpener) به طبیعی ترین حالت ممکن ابروهایتان را پر حجم نشان می دهد. در گذشته، مداد ابرو از نظر ظاهری به مانند سایر مدادهای آرایشی بود؛ البته هنوز هم مدادهای ابرویی در بازار وجود دارند که از این مشخصه بهره مند باشند ما امروزه مدادهایی طراحی و روانه بازار شده اند که مخصوص طراحی ابرو هستند. این مدادها دارای سر اوریب شکل هستند تا عمل کشیدن تارهای موی ابرو به راحتی و به صورت طبیعی انجام شود. افرادی که از حالت غیر طبیعی ابروهای خود خسته شده اند می توانند به جای کشیدن قاب، خطوطی را لا به لای ابروها و جاهای خالی طراحی کنند تا بدین ترتیب ظاهر طبیعی تری برای خود رقم بزنند. افرادی که به هر دلیلی نمی خواهند انواع روشهای تاتوی ابرو انجام دهند می توانند با خریداری یکی از این مدادهای هاشور ابروهای خود را آنگونه که می خواهند فرم بدهند.
تاریخ انتشار 1 فروردین 1403

خرید 30 مدل بهترین برس خط چشم(فوق العاده) + قیمت ارزان

بهترین برس خط چشم یا بهترین براش خط چشم (best eyeliner brush) با ظاهری متفاوت از دیگر براش ها، پرچمدار آنها در کاربردی بودن است؛ این وسیله هم در جایگاه یک براش ابرو می تواند کل ابرو را یکدست سایه بزند، هم می تواند سایه چشم مورد علاقه تان را به صورت آنکادر شده پشت پلکتان بنشاند و هم به صورت خطی شبیه به کاری که قلم خط چشم می کند، برایتان خط چشم بکشد. حتما همه شما میخواهید همه رنگ مداد و خط چشم را داشته باشید یا دست کم برای یک بار هم که شده ترکیب آنها را با کنار چشم خود امتحان کنید اما یا شرایط خرید همه رنگ از این محصول را نداشته باشید، پیشنهاد من به شما تهیه یک برس خط چشم و استفاده از پالت سایه رنگ های دلخواهتان است؛ به همین راحتی هرروز یک رنگ را امتحان کنید و به کمک این برس کاربردی خط چشم رنگی طراحی کنید. بهترین برس خط چشم را از یک مارک اصیل تهیه کنید و از استفاده های متنوع از آن لذت ببرید.
تاریخ انتشار 1 فروردین 1403

ابروهات خوشگل کن،40 مدل بهترین سایه ابرو با ارزان قیمت

بهترین سایه ابرو (best eyebrow shade) را افرادی تهیه می کنند که ابروهای با تراکم موی کم یا کمرنگ دارند و میخواهند همان فرم و حالت ابروهای خودشان را پررنگ تر و پرپشت تر نشان دهند. همان طور که می دانید به‌ دلیل بافت محکم و جامدی که مداد ابرو دارد، پس از استفاده طولانی مدت درصد ریزش ابروها بالاتر می‌رود و صدمه‌ بیشتری به ابروها وارد خواهد شد ولی استفاده از بافت پودری و سبک سایه‌ ابرو بهترین گزینه‌ است که حالتی طبیعی‌ تر نسبت‌ به مدادهای ابرو، به ابروها می‌ بخشد. رنگدانه‌های فشرده در این محصول موجب یکنواختی و ماندگاری رنگ برروی ابروها می‌شود. برای داشتن ابروهایی با ظاهر پرپشت و طبیعی، استفاده از بهترین سایه ابرو توصیه می شود. ما در انتهای این مقاله اسامی پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای سایه ابرو را از دیدگاه خریداران اینترنتی برایتان لیست کرده ایم.
تاریخ انتشار 29 اسفند 1402

30 مدل بهترین مداد ابرو فلورمار خوش رنگ + اصل

مداد ابروی فلورمار (best flormar eyebrow pencil) اورجینال بهترین مدادی که می تواند ابروهایتان را به طبیعی ترین شکل ممکن پررنگ تر کند؛ همانطور که می دانیم ابروها به عروس چهره معروفند و نقش بسیار مهمی برای داشتن نگاهی جذاب و گیرا دارند. یک مداد ابروی با کیفیت با ماندگاری رنگ بالایی که بر موهای ابروی شما به جا میگذارد مناسب استفاده در مهمانی ها می باشد و در تمام مدت استفاده هیچ گونه حساسیتی برای پوست شما به وجود نمی آورد؛ در ترکیبات این مداد از روغن خرما استفاده شده که موجب نرمی و تقویت تارهای موی ابروهای شما و همچنین حفظ طولانی مدت رنگ می شود
تاریخ انتشار 28 اسفند 1402

خرید 60 مدل بهترین مداد ابرو بازار(ابروهات جذاب کن)

بهترین مداد ابرو (best eyebrow pencil) را در این مقاله به طور کامل بشناسید؛ شاید تا به حال برایتان پیش آمده که از فرم ابروهایتان خسته شوید یا این فکر به سرتان بزند که با انجام برخی راه حل های جوانسازی ابرو آنهـا را تیره تر یا پهن تر کنید. همانطور که می دانید این راه حل ها هزینه بردار است و احتیاج به ترمیم در چند جلسه دارد اما از سالها پیش محصولی به بازار لوازم آرایشی وارد شد که اکنون نیز طرفداران خود را دارد و از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار است. مداد ابرو همان محصولی است که پیش از اینکه انجام انواع تاتو روی ابرو و امروزه میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، در میان مردم جا بیفتد مورد استفاده قرار می گرفت. بی ضرر بودن این محصول در این سالها به همه ثابت شده است و بسیار مقرون به صرفه می باشد. در ادامه ی مقاله راهنمایی انتخاب بهترین مداد ابرو را در اختیارتان قرار داده ایم.
تاریخ انتشار 28 اسفند 1402

خرید 5 مدل بهترین مارک تاتو موقت ابرو

بهترین تتو موقت ابرو (best temporary eyebrow tattoo) مخصوص افرادی است که یا درصد بیشتری از موهای ابرویشان ریخته و یا به دلایلی پس از انجام پیگمنت و تاتویی ابرو، پوستشان به اصطلاح رنگ نمی گیرد؛ زیبایی ابرو تنها مختص خانم ها نیست و آقایان نیز این حق را دارند که در تلاش برای حفظ زیبایی چهره شان باشند؛ در مقابل، اکثر پیگمنترها در کشور ما را خانم ها تشکیل می دهند و بسیاری از آقایان نیز یا نمی خواهند یا نمیتوانند از این خدمات زیبایی بهره مند شوند بنا براین استفاده از مایع تتو موقت ابرو می تواند نیاز این بزرگواران را برطرف سازد تتو موقت ابرو را هم می توان به صورت سایه ابرو استفاده کرد و هم می توان به صورت خطوطی در بین موهای ابرو کشید. ماندگاری این مایع بسیار بالاتر از دیگر محصولات با کاربرد مشابه است منتهی اگر در خرید آن دقت کافی را داشته باشید و بهترین تتو موقت ابرو را از یک برند معتبر خریداری کنید.
تاریخ انتشار 27 اسفند 1402
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف