بهترین کانسیلر برای پوست چرب؛ ویژگی و معرفی محصول

پوست چرب یکی از چالش برانگیزترین انواع پوست برای آرایش است. کانسیلر، یکی از مهم‌ترین ابزارهای آرایشی برای پوشاندن عیوب پوست و یکدست کردن رنگ چهره، در صورت انتخاب نادرست می‌تواند باعث تشدید چربی پوست و در نتیجه، براق شدن آرایش و ماسیدن آن شود. انتخاب بهترین کانسیلر برای پوست چرب نیازمند توجه به فرمولاسیون، ماندگاری و پوشش‌دهی محصول است. در این مقاله، به معرفی بهترین کانسیلرها برای پوست چرب از 4 برند محبوب ایرانی و خارجی می‌پردازیم و نکاتی که باید هنگام خرید کانسیلر برای این نوع پوست در نظر بگیرید را مانند قیمت کانسیلر بررسی می‌کنیم. همچنین، به آموزش نحوه صحیح استفاده از کانسیلر و معرفی محصولات مکمل برای پوست چرب خواهیم پرداخت.
تاریخ انتشار 7 مرداد 1403

هنگام خرید پنکیک به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید پنکیک باید به نکات زیادی همچون کیفیت آن، میزان پوشش دهی آن و قیمت آن توجه کرد. با ما همراه باشید تا ویژگی های پنکیک خوب را شرح دهیم.
تاریخ انتشار 31 اردیبهشت 1403

15 مدل از بهترین اسپری تثبیت کننده (فیکساتور) آرایش و نحوه استفاده از آنها

فیکساتور صورت یکی از ابزارهای آرایشی است که در سال‌های اخیر به منزله راز آرایش‌های بادوام مورد توجه قرار گرفته است. احتمالاً از خود می‌پرسید: «آیا تنظیم اسپری واقعاً تفاوتی ایجاد می‌کند؟» پاسخ یک بله چشمگیر است! همانطور که از اسپری مو برای تقویت مدل مو استفاده می کنید، اسپری آرایش نیز همین کار را برای آرایش شما انجام می دهد. البته هرگز آسان نیست که آرایش خود را تا پایان روز تازه نگه دارید، اما اسپری های تنظیم کننده آرایش می توانند نیاز به آرایش در ظهر را به حداقل برسانند. تمام هدف استفاده از اسپری تکمیل آرایش، کمک به جلوگیری از سر خوردن، لک شدن، چروک شدن یا محو شدن سریع آرایش شما است. زیبایی آرایش شما در تمام طول روز با شما خواهد ماند. در این مقاله سعی شده است، فیکساتور صورت و روش های انتخاب بهترین فیکساتور بررسی خواهند شد.
تاریخ انتشار 17 اردیبهشت 1403

تفاوت کانسیلر، کانتور و پودر فیکس چیست؟

انجام آرایش صورت نیازمند داشتن تجربه و دانش کافی در این زمینه است. به نحوه آرایش صورت باید مانند یک اثر هنری نگاه کرد. در صورتی که در این زمینه خلاقیت و ظرافت کافی را به کار نبرید، نمی‌توانید یک میکاپ بی‌عیب و نقص را داشته باشید. تکنیک‌های مختلفی برای داشتن یک میکاپ زیبا وجود دارد. یکی از این تکینیک‌ها استفاده از کانسیلر Concealer و کانتورینگ Contour برای زاویه‌سازی و برجسته‌سازی صورت است. بعد از کامل شدن زیرسازی آرایش، می‌توان از پودر فیکس Fix powder برای تثبیت آرایش و افزایش ماندگاری آن استفاده کرد. تا به این قسمت، توضیحات مختصری در خصوص زیرساز آرایش، کانتورینگ و پودر فیکس در اختیار شما گذاشتیم. در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل‌تری در خصوص این سه محصول و تفاوت بین آن‌ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر شما نیز می‌خواهید اطلاعات کامل‌تری در این خصوص داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.
تاریخ انتشار 16 اردیبهشت 1403

خرید 35 مدل بهترین فوم شستشوی صورت خشک، چرب، جوش دار و مختلط

فوم شستشو رایج ترین وسیله برای پاکسازی پوست از آلودگی ها و مواد آرایشی است. بر خلاف ژل، فوم بافت دلپذیرتری دارد، عمیق‌تر به منافذ نفوذ می‌کند و احساس خشکی یا سفتی روی پوست باقی نمی‌گذارد. فوم پاک کننده یک پاک کننده ملایم و موثر است و با کمک آن می توانید برخی از مشکلات پوستی را برطرف کنید. در این مقاله از آبی بیوتی با ما همراه باشید تا شما را با فوم شستشو بیشتر آشنا کنیم. ضمنا در انتهای مقاله تعدادی از پرفروش ترین و بهترین فوم شستشوی صورت را برایتان لیست کرده ایم.
تاریخ انتشار 10 اردیبهشت 1403

خرید 20 مدل بهترین کیف لوازم آرایشی شیک و جذاب

بهترین کیف لوازم آرایشی (best cosmetic bag) یکی از وسایلی ست که در کیف دستی هر بانوی زیباجو وجود دارد؛ لوازم آرایشی و میکاپ دنیای نامحدودی دارند و برای هر بخش از صورت، محصولات متعددی با ابزار مختلف تولید شده که هر یک از ما تعدادی از آن را داریم و استفاده می کنیم. این ابزار و لوازم ریز و درشت معمولا به‌همراه هم به کار گرفته می شوند بنابراین باید کنار هم آنهارا سازماندهی کنیم تا هنگام نیاز، همه شان را با هم استفاده کنیم.
تاریخ انتشار 24 فروردین 1403

30 مدل بهترین پنکیک آرایشی (باکیفیت) سال 2021 با قیمت عالی

امروز می خواهیم با 30 تا از بهترین پنکیک آرایشی صورت شما را آشنا کنیم. امروزه خانم ها برای زیباتر نشان داده شدن صورتشان و از بین بردن نواقص پوستشان از پنکیک و کرم پودرهای مایع و پودری یا فشرده استفاده می کنند.اگر شما قصد خرید بهترین پنکیک آرایشی را دارید با سوالاتی مانند بهترین پنکیک آرایشی چیست؟ کدام مارک پنکیک آرایشی خوبه؟پیش از خرید بهترین پنکیک آرایشی به چه مواردی باید توجه کنیم ؟ مواجه می شوید.ما در این مقاله تمام تلاشمان را می کنیم تا راهنمای خرید بهترین پنکیک آرایشی را به همراه لیستی از بهترین پنکیک های آرایشی به شما پیشنهاد بدهیم.
تاریخ انتشار 18 فروردین 1403

تجربه من با آب میسلار و پاک کننده آرایش نوتروژینا

بارها و بارها پاک کننده آرایش از برندهای مختلف استفاده کردم اما هیچ کدام با پوست من مطابقت نداشت و باعث تحریک و جوش زدن صورتم می شد. اما در یک مورد، یکی از دوستانم به من پیشنهاد کرد که محلول میسلار واتر(پاک کننده آرایش) نوتروژینا رو امتحان کنم. من ک خیلی از برندها رو استفاده کرده بودم گفتم بزار این برندی که دوستم معرفی کرده رو تست کنم. تست کردم و عاشقش شدم و تا به امروز ازش دست نکشیدم،حتی به خیلی از اطرافیانم توصیه میکنم که از آن استفاده کنند. در این مقاله از مجموعه آبی بیوتـی برایتان مطالب مفیدی در رابطه با بهترین میسلار واتر نوتروژینا جمع آوری کرده ایم و در انتها لیستی از بهترین میسلار واتر نوتروژینا لیست کرده ایم؛ پس با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 15 فروردین 1403

معرفی کرم پودر مناسب پوست چرب

انتخاب محصولات آرایشی، به ویژه کرم پودر برای پوست چرب با حساسیت های زیادی همراه است. چرا که پوست های چرب در اغلب موارد با مسائلی از قبیل ترشح بیش از حد سبوم، جوش، آکنه، منافذ باز و ... مواجه هستند که در صورت انتخاب اشتباه کرم پودر، این مشکلات تشدید خواهند شد.
تاریخ انتشار 20 اسفند 1402

خرید 34 مدل بهترین آینه آرایشی[فانتری،رو میزی،کوچک،پایه دار،جیبی و دیوار]+با قیمت عالی

بهترین آینه آرایشی رومیزی و دیواری (best makeup mirror) یکی از واجبات برای هر خانه است؛ وجود این وسیله به خصوص برای خانم ها بسیار ضروری است و بدون آن آرایش تقریبا غیرممکن می باشد. این آینه ها معمولا خاصیت بزرگنمایی دارند و مناسب برای کارهایی شبیه اصلاح صورت نیز هستند زیرا تمام جزئیات رانشان می دهند و به خوبی نشان می دهند که مواد آرایشی چطور روی صورت نشسته و یک میکاپ بی نقصی خواهید داشت. آینه ها معمولا کیفیتی یکسان دارند و تفاوت اصلی آنها در اندازه، نوع (ساده، مقعر و محدب) و قاب است. یک آینه با سطح تخت، قاب ساده و اندازه ای برای پوشش چهره و گردن شما مناسب برای میکاپ است. امروزه آینه های آرایشی انواع مختلفی دارند اگر نوع معمولی و بدون چراغ این آینه ها را تهیه کردید بهتر است آن را در گوشه ای از اتاق قرار دهید که نور کافی به آن برسد. در برخی مدل ها شما می‌توانید زاویه و ارتفاع آینه را به دلخواه خودتان عوض کنید، آن را روی میز قرار دهید یا به دیوار نصب کنید.
تاریخ انتشار 14 اسفند 1402

قیمت خرید 10 مدل بهترین پیله ابریشم اصل برای پوست صورت

بهترین پیله ابریشم (best silk cocoon) را تهیه و استفاده کنید تا پوستی بی نقص داشته باشید. داشتن پوست صاف این روزها دغدغه ی خیلی از ما شده. پیله ابریشم یک معجزه ی طبیعت و فاقد مواد شیمیایی است که با خیالی راحت و به صورت مستقیم می توانید آن را روی پوست خود ماساژ دهید. داستان از این قرار است که سالها پیش محققان به صورت ناگهانی متوجه شدند افرادی که کارشان جدا کردن پیله های ابریشم است پوست دستشان کاملا جوان، صاف، سفید و شفاف است. بنابراین تصمیم گرفتند بررسی کنند که چرا پیله ابریشم باعث این اتفاق شده است؟! امروزه حاصل تحقیقات دانشمندان تولید و پخش پیله های کرم ابریشم در بازار آرایشی بهداشتی است و خواص آن را کمتر کسی است که به چشم ندیده. این محصول ارگانیک و بدون هیچ گونه خطری برای پوست شماست لذا توصیه می شود حتما از این بسته های پیله ابریشم تهیه کنید و به اطرافیان خود نیز معرفی بفرمایید.
تاریخ انتشار 12 اسفند 1402

15مدل از بهترین تونر صورت برای انواع پوست چرب و جوش دار و خشک (بهترین مارک تونر چیست؟)

تونر صورت یکی از محصولات کاربردی در زمینه حفظ سلامت پوست صورت است. مراقبت از پوست امری است که بسیار حائز اهمیت است. افراد برای این منظور از محصولاتی نظیر تونر صورت استفاده می ‌کنند.در این مقاله‌ می‌خواهیم بهترین مارک تونر ایرانی و خارجی برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم و از اهمیت استفاده از تونرها برای پوست صورت صحبت کنیم.
تاریخ انتشار 9 اسفند 1402

میسلار واتر چیست؟ + 20 مدل بهترین میسلار واتر صورت [دافی،کامان،لافارر و …] قیمت عالی+خرید

میسلار واتر یکی از محصولاتی است که برای پاکسازی صورت از هرگونه آلودگی و چربی به کار می رود. بررسی های متفاوت نشان داده اند که عدم پاک کردن آرایش چشم به درستی می تواند منجر به بیماری به نام اختلال عملکرد غدد میبومین (MGD) شود که با علائمی مانند ناراحتی، خشکی و درد چشم مشخص می شود. به همین دلیل پیشنهاد می شود، از بهترین میسلار واترها برای پیشگری از بیماری ها استفاده کنید. علاوه بر این، افرادی که دارای شرایط پوستی خاصی هستند ممکن است برای رفع نیازهای خاص خود به محصولات مراقبت از پوست بیشتری نیاز داشته باشند. اگر هر گونه نگرانی در مورد مراقبت از پوست دارید، بهتر است با یک متخصص مراقبت های بهداشتی قابل اعتماد مشورت کنید تا روتینی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. ضمنا در انتهای مقاله تعدادی از پرفروش ترین و بهترین میسلار واتر با کیفیت موجود در بازار از دیدگاه خریداران اینترنتی را برای شما همراهان گرامی آبی بیوتی لیست کرده ایم. اگر سلامت پوستتان برایتان مهم است، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 2 اسفند 1402

چگونه میسلار واتر را برای پوست خشک خود انتخاب کنیم؟

میسلار واتر یکی از محصولاتی است که در روتین مراقبت از پوست گنجانده شده است و یک پاک کننده بی نظیر برای پوست است که به تمیزی، صافی و عاری از آلودگی پوست کمک می کند و ظاهری سرشار از طراوت و شادابی به آن می بخشد. میسلار واتر حاوی ترکیباتی بسیار ملایم درست مانند آب، با این تفاوت که حاوی مولکول های میسل های کوچک برای جذب ناخالصی ،کثیفی و آرایش است و بدون ایجاد خشکی پوست، آنها را پاک می کند. میسلار از آنجایی که برای انواع پوست مناسب هستند،بنابراین انتخابی موثر برای پاکسازی پوست هستند. در این مقاله از آبی بیوتی نحوه انتخاب بهترین میسلار واتر برای پوست خشک را بیان میکنیم.
تاریخ انتشار 1 اسفند 1402

خرید 30 مدل بهترین مارک رژگونه خارجی و ایرانی زیر 85 هزار تومان

رژگونه یک محصول بسیار کاربردی برای تکمیل آرایش است. وقتی صحبت از آرایش به میان می‌آید، تسلط بر اصول اولیه مانند کامل کردن ابروها و کشیدن ریمل بسیار مهم است. از جمله نکات مهم آرایش استفاده از رژگونه است. حتی اگر با این محصول محبوب آشنا هستید، دانستن نحوه استفاده از آن برای ایجاد ظاهر آرایشی عالی داستان دیگری است. رژگونه یک ماده آرایشی برای رنگ کردن گونه ها در سایه های مختلف یا لب ها به رنگ قرمز است. رژگونه از مهمترین انواع لوازم آرایشی است که باعث بر جسته شدن گونه ها می شود. معمولا رژگونه ها به صورت پودر یا کرم استفاده می شود. روژگونه های مدرن به طور کلی از یک پودر بر پایه تالک قرمز رنگ تشکیل شده است که با قلم مو روی گونه ها اعمال می شود تا ساختار استخوان را برجسته کند. در این مقاله از سایت آبی بیوتی اطلاعات کاملی در رابطه با بهترین رژگونه برایتان جمع آوری کرده ایم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با پرفروش ترین و بهترین رژگونه موجود در بازار آشنا شوید.
تاریخ انتشار 27 بهمن 1402
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف