قیمت خرید 40 مدل سشوار پر فروش [ایرانی و خارجی] در سال 2021

سشوار یکی از مهمترین ابزاری است که اکثر خانم ها و آقایان برای مراقبت از موهای خود به آن احتیاج دارند ، اما ممکن است بسیاری در انتخاب یکی از بهترین انواع بازار اشتباه بگیرند. بنابراین ، در طی این مقاله، به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین سشوار را برای نیازهای خود بشناسید.
تاریخ انتشار 30 مهر 1403

برای انتخاب سشوار مناسب خانه و سالن آرایشگاه به چه نکاتی توجه کنیم

اهمیت انتخاب یک سشوار خانگی مناسب را زمانی متوجه خواهید شد که در یک روز سرد زمستانی و پس از حمام‌کردن، عجله دارید از خانه خارج شوید و می‌دانید اگر با موهای خیس بیرون بروید قطعا موقع برگشت به خانه باید سری هم به مطب دکتر بزنید! کاربرد و اهمیت وجود سشوار در آرایشگاه هم بر کسی پوشیده نیست. سشوار وسیله‌ای بسیار کاربردی برای خشک‌کردن و یا حالت‌دادن به موها است و انواع مختلفی دارد؛ برخی خانگی هستند و برخی مناسب سالن‌های آرایشی. برخی دیگر که اندازه کوچکتری دارند به سشوار مسافرتی معروف‌اند و مناسب برای سفر هستند.
تاریخ انتشار 1 شهریور 1403

چگونه از اتومو و سشوار استفاده کنیم که به موها آسیب وارد نشود؟

سشوار و اتومو رایج ترین و متداول ترین ابزارهای آرایش و پیرایش مو است که هم برای مصرف شخصی در خانه و هم برای مصرف حرف های در آرایشگاه و سالن زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد. سشوار و اتومو 2 وسیله کاربردی و بسیار محبوب برای خشک کردن، حالت دادن و صاف کردن مو در بین خانم ها و آقایان است. از سشوار برای خشک کردن و حالت دادن مو و از اتومو برای صاف کردن و کرلی کردن مو استفاده میشود.
تاریخ انتشار 27 اردیبهشت 1403
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف