شانه ضد شپش در داروخانه

شانه ضد شپش از نظر شکل ظاهری و کاربر با شانه های معمولی یا برس های مو کاملا متفاوت است. برای روشن شدن تعریف شانه رشک در ابتدا توضیحاتی در مورد تخم شپش موی سر یا رشک می دهیم.رشک موی سر به دانه های سفید یا شیری رنگ که از نظر شکل ظاهری و اندازه شبیه به ته سوزن ته گرد یا کنجد می باشد گفته می شود که شپش بالغ برای ادامه نسل خود به سطح ساقه مو محکم می چسپاند. شپش بالغ تخم شپش را آنقدر محکم به ساقه مو می چسپاند که با ناخن به سختی از سطح مو جدا می
تاریخ انتشار 14 خرداد 1403

خرید 30 مدل بهترین مارک پودر دکلره(بی رنگ کننده قوی) ایرانی و خارجی بدون آمونیاک

بهترین پودر دکلره(best dechlorination powder) در این مقاله به شما معرفی می شود؛ روشن کردن مو یکی از دغدغه هایی است که اکثر خانم ها با آن روبه رو هستند؛ از طرفی استفاده از یک پودر دکلره خوب می تواند تاثیر زیادی بر روی رنگ موهای شما داشته باشد و یکی از عوامل بسیار مهم برای رسیدن به نتیجه مطلوب در فرایند رنگ زدن مو است. آیا می دانید یک پودر دکلره خوب را چطور باید بشناسید؟ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید...
تاریخ انتشار 25 اردیبهشت 1403

چگونه بعد از کاشت ابروهایمان را رنگ و اصلاح کنیم؟

حالا که ترندهای زیبایی بیشتر به‌سوی داشتن ظاهری طبیعی می‌روند، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به جای تاتو یا حتی روش‌هایی طبیعی‌تر مانند میکرو بلیدینگ ابرو، اقدام به کاشت ابرو کنند. البته نباید از یاد برد که نهایتاً حتی انجام کاشت ابرو هم به هدف زیبایی ظاهری بیشتر انجام می‌شود؛ پس طبیعی است که بسیاری از کسانی که قصد کاشت ابرو دارند، برایشان مهم باشد که بدانند چگونه و تحت چه شرایطی می‌توانند بعد از کاشت ابرو، ابروهایشان را اصلاح یا رنگ کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید با ما در این مطلب همراه باشید تا با همه رمز و رازهای داشتن ابروهایی زیبا، سالم و مرتب بعد از انجام کاشت ابرو آشنا شویم.
تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 1403

خرید 20 مدل بهترین اسپری رنگ مو موقت زیر 70 هزار تومان

بهترین اسپری رنگ مو موقت (best temporary hair color spray) می تواند به بهترین نحو موهایتان را رنگ آمیزی کند! این محصول با رنگ موی دائمی و نیمه دائمی متفاوت است و کارکرد آن مشابه واکس موی رنگی و گچ مو در بازار آرایشی بهداشتی امروز است. اگر می خواهید یک رنگ موی دائم انتخاب کنید اما دربارۀ آن مطمئن نیستید، استفاده از اسپری رنگ مو موقت بهترین انتخاب است؛ اسپری به رنگ مورد نظر را تهیه کنید و روی سرتان امتحان کنید تا از انتخاب آن مطمئن شوید. ما در این مقاله به شما دربارۀ مزایا و معایب این محصول و نحوۀ استفاده از آن توضیح کاملی داده ایم؛ با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 27 فروردین 1403

9 ترند زیبایی که سال جدید را متحول میکنند!

با آغاز سال نو، بهترین سالن زیبایی پاسداران شما را به کاوش در دنیای زیبایی دعوت میکند، جایی که روندهای نوظهور منتظر هستند تا توسط شما کشف شوند. اگر میخواهید با جدیدترین ترندهای زیبایی که همه جا حرفشان هست، آشنا شوید، با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 19 فروردین 1403

خرید 10 مدل بهترین ژل حالت دهنده مو {مردانه و زنانه} + قیمت

بهترین ژل موی سر (best hair gel) حاوی ترکیبات موثر و منحصر به فردی است که باعث تقويت و بهبود کیفیت مو می شود. ظاهر مرتب و زیبای موی سر تاثیر بسزایی در زیباتر نشان دادن چهره تان دارد؛ این ژل که هم مخصوص خانم ها و هم قابل استفاده برای آقایان است، موهای شما را خوش حالت و ترمیم کرده و در عین حال، آنها را نرم و بسیار انعطاف پذیر می سازد. به علاوه، این ژل باعث درخشندگی و براقی موهایتان خواهد شد و در تمام طول روز آنها را در برابر آلودگی و نور خرشید مقاوم می کند.
تاریخ انتشار 14 فروردین 1403

ژل رنگ مو چیست؟ | راهنمای خرید 25 مدل بهترین ژل رنگ مو بازار

بهترین ژل رنگ مو (best hair color gel) ابزار کاربردی برای هر خانمی که دوست‌دار زیبایی ست رنگ های مو همواره به عنوان یکی از عوامل زیبایی چهره شناخته شده است و در بین بانوان بسیار رایج است. استفاده مداوم از رنگ موهای شیمیایی، آسیب زیادی به موها می رساند و در صورت تکرار آثار غیر قابل جبران برروی موها بجای می گذارد. برای تنوع می توان به صورت موقت موها را توسط ژل رنگی مو به رنگ های مختلف رنگ نمائید. این ژل ها بر پایه آب و در رنگ های متنوع و جذاب جهت استفاده کوتاه مدت به کار برده می شوند.
تاریخ انتشار 13 فروردین 1403

شامپو رنگ ساژ مو چیست؟ راهنمای خرید 30 مدل بهترین مارک شامپو رنگ مو ایرانی و خارجی+طرز استفاده

بهترین شامپو رنگساژ مو (best shampoo for hair coloring) مخصوص موهایی است که رفته رفته رنگشان به زردی می زند. زرد یا سفید شدن موها معضلی ست که برای بسیاری از ما رخ می دهد. از بین ما هستند کسانیکه با این تغییر رنگ کنار نمی آیند و به دنبال رفع آن هستند. شامپو رنگساژ مو یک راهکار عالی اما سطحی ست که جزو رنگ موهای موقت بوده و بعد از چندین بار شستشو از بین می رود. تقریبا مناسب افرادی ست که میخواهند بدون صرف وقت، هزینه گزاف و رزرو نوبت در آرایشگاه ها و صرفا برای رسیدن به یک میهمانی، زردی موهایشان را بگیرند.
تاریخ انتشار 13 فروردین 1403

خرید 40 مدل بهترین کیت رنگ مو لورآل

بهترین کیت رنگ مو قطعا کیت رنگ مو لورآل (best loreal hair color kit) می باشد؛ اگر دلیل این توصیف را نمی دانید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. برند لورال یکی از بهترین تولیدکننده های رنگ مو در دنیا بوده و به دلیل داشتن تکنولوژی محافظت سه گانه و پرو کراتین های پیشرفته در رنگ هایش، از ساقه های موی شما محافظت نموده، آنها را تغذیه کرده و زیبایی موهایتان را چندین برابر خواهد کرد. با استفاده از رنگ های موی لورال ۱۰۰% موهای سفید را پوشش خواهید داد و نگرانی بابت سفید ماندن موهایتان نخواهید داشت.
تاریخ انتشار 12 فروردین 1403

25 مدل بهترین رنگ ابروی زیبا و محو کننده

بهترین رنگ ابرو (best eyebrow color) یکی از ساده ترین لوازم میکاپ تاثیر گذار روی چهره ماست. ابروهای ما در کنار چشم هایمان، نگاهمان را تشکیل می دهند. اولین پل ارتباطی بشر با محیط اطرافش، نگاه او می باشد. اینکه یک نگاه چقدر زیبا باشد، بستگی به حالتی دارد که ابروها به چشمها می دهند. داشتن ابروهای کمرنگ نگاه بی رنگ و بی‌حالی برایتان میسازد و بالعکس ابروهای پررنگ و متناسب با تنالیته پوست و مویتان می تواند جذاب ترین نگاه را از طرف شما برای اطرافیان رقم بزند. خیلی از افراد در حالیکه چشمان گیرا و ابروهایی زیبا دارند باز هم نگاهشان معمولی ست؛ علت، عدم وجود این تناسب در تنالیته رنگ موی سر و پوست آن فرد است. به عنوان مثال کسی که به تازگی موهایش را بلوند کرده ابروهایی مشکی با پوست سفید دارد. تصور این ترکیب حتی در ذهن شما هم ناخوشایند است. بهتر است بعد از رنگ موها، از بهترین رنگ ابرو متناسب با تناژ آن را خریداری و استفاده کند. این همه توضیح فقط برای این است که نگاهتان را جدی بگیرید زیرا نقش بسزایی در ساخت کاراکتر شخصیتی شما دارد.
تاریخ انتشار 11 فروردین 1403

9 مدل بهترین کرم رنگ مو بازار (مردانه و زنانه) + خرید

بهترین کرم رنگ مو (best hair color cream) شما را از شر سفیدی های مو خلاص می کند؛ سفید شدن رنگ موها به عواملی از جمله ارثیت، کمبود مواد معدنی و یا ویتامین های لازم برای ساخت رنگدانه های طبیعی موی سر بستگی دارد. اما داشتن موی سفید ممکن است برای بعضی از افراد مشکل تلقی شود و آزار دهنده باشد و خب طبیعتا رنگ کردن مو راه حل این مشکل است.این محصول فواید بسیاری دارد و از رضایت و استقبال مصرف کنندگان به سرعت به محبوبیت دلخواه خود رسید. برای تمامی کسانیکه می خواهند موهایی یکدست داشته باشند و سفیدی موهایشان متوقف شود، کرم رنگ مو مناسب ترین گزینه است.
تاریخ انتشار 10 فروردین 1403

بهترین واریاسیون رنگ مو از برترین برندها(40 مدل)

بهترین واریاسیون رنگ مو (best color variation) همان ترکیب جادویی ست که برای افزایش سایه ها، کاهش آنها یا از بین بردن سایه های نا خواسته استفاده می شود. رنگ کردن مو فرایندی ست که نیاز به تخصص و دانش بالای سالن‌دار یا آرایشگر شما دارد. گاهی بعد از رنگ کردن مو، پس از گذشت مدتی رنگ اولیه از بین می رود و تنها زردی، قرمزی و سایه‌های ناخواسته دیگری از آن به جا می ماند که نمی دانیم با آن چه کار کنیم؟ به علاوه رنگ زدن دوباره‌ی موها و استفاده مجدد از دکلره یا اکسیدان به مرور به موهایمان آسیب می رساند، پس چاره‌ی کار کجاست؟
تاریخ انتشار 8 فروردین 1403

کرم دکلره مو چیست؟ | پیشنهاد ۲۰ مدل بهترین کرم دکلره مو + خرید

بهترین کرم دکلره یا دکو کرم (best brightening cream) ، بهترین جایگزین برای پودر دکلره است؛ این کرم رنگدانه را از روی موهای شما بلند می کند و بستری برای نشستن رنگ جدید فراهم میسازد؛ وظیفه‌ی آن مشابه با پودر دکلره است با این تفاوت که روشی کم خطر تر از پودر های دکلره هستند و می توانند تا روشن کردن چند پایه از رنگ موهایتان به شما کمک شایانی نمایند. سلامت مو فاکتوری ست که باید قبل از رنگ‌آمیزی آن در نظر بگیرید؛ موهای رنگ شده همگی زیبا نیستند اما موهای سالم وو خوش حالت در هر صورت جلوه‌ای زیبا دارند.
تاریخ انتشار 8 فروردین 1403

خرید 25 مدل انواع بهترین مارک اکسیدان مو + قیمت مناسب

بهترین اکسیدان مو (best hair oxidant) یکی از اعضای جدا نشدنی از سالن های رنگ و مش است؛ رنگ کردن موی سر به شیوه های مختلف، قطعا به موادی وابسته است که باید با صلاحدید آرایشگر استفاده شود. یکی از موادی که بسیار پر استفاده ست و هیچگونه جایگزینی ندارد، اکسیدان می باشد. این ماده که شیمیایی است نقش زیادی در ترکیبِ رنگ‌ مو به عنوانِ فعال کننده دارد. اگر پروسه رنگ‌ کردن مو را یک فرایند شیمیایی در نظر بگیریم، اکسیدان نقش کاتالیزگر را ایفا می کند و موجب ثبات رنگ مو به صورت دائمی می شود. همچنین باعث باز شدن کوتیکول مو و نفوذ رنگ به داخل مو می شود. این ماده شماره های مختلفی دارد و بر اساس نوع رنگی که می خواهید استفاده کنید باید انتخاب و به کار گرفته شود؛ در صورت انتخاب درست، نه تنها به مو آسیب نمی زند بلکه به سلامت آن نیز کمک می کند. راهنمای خرید محصول، انواع آن و نحوه استفاده از بهترین اکسیدان مو را در این مقاله به طور کامل توضیح داده ایم.
تاریخ انتشار 6 فروردین 1403

ادیر ابرگل آرایشگر وhair stylist معرف هالیود موی فلورانس شنیون کرده

فلورنس پیو بازیگر فیلم تحسین شده اوپنهایمر در انتخاب استایل خود، چه در پوشیدن لباس چه مدل موهایش، جسارت زیادی دارد و دوست دارد که این تصویر بی نقصی که هالیود از زنان نشان می دهد بشکند، اون چند ماه پیش مو های خود را از ته تراشید و در جشنواره گلدن گلوب که چندی پیش برگزار شد شنیون زیبایی برای موهای خود انتخاب کرده بود که از دو طرف موها به سر چسبیده بودند و قسمت وسط مو روی پیشانی کشیده شده بود.
تاریخ انتشار 20 اسفند 1402
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف