بهترین اسپری موبر مردانه | سه سوته از شر موهای زائد خلاص شوید{دائمی و فوری}

بدون شک زدودن موهای زائد از بدن یکی از نکات بهداشتی است که امروزه زنان و مردان به آن توجه بسزایی دارند. همواره دغدغه تمیزی و پاکسازی از سوی زنان و مردان مطرح شده است. رشد آزاردهنده مو در بازوها و پاهای ما تا حد زیادی ما را آزار می دهد و این عمدتاً بدین دلیل است که موهای این بخش‌ها خیلی سریع رشد می کنند. روش‌های مرسوم از بین بردن موها مانند اپیلاسیون، نخ، اصلاح و لیزر درمانی همیشه کارآمد نیستند، البته ناگفته نماند که این روش ها نسبت به اسپری موبر بسیار دردناک و زمان‌بر هستند. یکی از روش‌های زدودن موهای زائد بدن استفاده از اسپری موبر است. استفاده از اسپری موبر یک روش راحت، سریع و ماندگار است. اگر تا به حال از بهترین اسپری موبر استفاده نکرده اید، اکنون زمان آن است که این روش زدودن موهای زائد را آزمایش کنید.
تاریخ انتشار 31 اردیبهشت 1403

35 بهترین مارک موم وکس موجود در بازار [برای اپیلاسیون]

موم اپیلاسیون، یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد است؛ امروزه این موم ها در مدل های متنوع و ترکیبات متفاوت تولید می شوند، اگر شما نیز دوست دارید بیشتر با دنیای موم های اپیلاسیون و مدل‌های متفاوت آن، آشنا شوید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 25 اردیبهشت 1403

30 مدل بهترین پودر موبر صورت و بدن + نحوه استفاده از پودر

استفاده از بهترین پودر موبر (the best hair removal powder) روشی آسان و مقرون به صرفه برای رفع موهای زائد بدن است. این روزها با پیشرفت تکنولوژی روش های موزداییِ خیلی زیادی وجود دارد و خب یکی از کم خطر ترین و می توان گفت شایعترین انواع روش های موزدایی، استفاده از پودر موبر است. بشر تا کنون روش های زیادی را برای رفع موهای زائد ابـداع کـرده اسـت: دستگاه های موکن خانگی، اپیلاسـیون، کرم ها و پودرهای موبر، تیغ اصـلاح و محلول های شیمیایی، لیزر و... اما بین این روش ها کدام مورد بدون درد، سریع، مقرون به صرفه و کم ضررتر است؟ قطعا یک پودر موبر با کیفیت می تواند تمام این ویژگی ها را داشته باشد؛ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا محبوب ترین برندهای این محصول را به شما معرفی کنیم.
تاریخ انتشار 25 اردیبهشت 1403

25 مدل از بهترین موبر برای آقایان+قیمت و خرید اینترنتی

امروز می خواهیم با 25 تا از بهترین برند های کرم موبر آقایان آشنا شویم. این روزها تمیزی بدن و پاک سازی موهای زائد یکی از دغدغه های مهم خانم ها است ، علاوه بر رعایت بهداشت فردی مسئله ای مهم است که دین اسلام سفارش زیادی کرده است که هم زنان و آقایان باید بهداشت فردی خود را به خوبی انجام دهند. از بین بردن موهای زائد یکی از معضل های بزرگ برای آقایان است که چه روشی را انتخاب کنند تا درد کمتری داشته باشد. بعضی از افراد برای راحت شدن کارشان و درد کمتر شیوه تراشیدن موهای زائد خود را انتخاب می کنند که عوارضی هم دارد مانند ناخوشایندی خارش بدن ، زبر در آمدن مو و… را به همراه دارد. اگر برای شما هم سوال پیش آمده که بهترین کرم موبر صورت و بدن کدام است؟ بهترین مارک کرم موبر چیست؟ ما در این قسمت به این سوالات پاسخ داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم برای خرید کرم موبر خوب و با کیفیت، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.
تاریخ انتشار 20 فروردین 1403

30 مدل بهترین خمیر ریش و ژل و فوم اصلاح مردانه و زنانه

بهترین خمیر ریش و ژل اصلاح مردانه و زنانه (best shaving gel and cream) موادی مناسب جهت اصلاح که بسیار کار شیو کردن را راحت تر می کند؛ این روزها استفاده از صابون به دلیل بیش از حد خشک کردن پوست ، جای خود را به خمیر های ریش و ژل اصلاح داده است. ژل های اصلاح حاوی ترکیبات خاصی هستند که باعث نرم شدن پوست و موهای صورت قبل از اصلاح می‌شود و پوست را آماده‌ می‌کند تا موهای زائد آن تراشیده شود. در این ترکیبات از مواد مرطوب کننده استفاده شده که در حین و بعد از اصلاح از پوست مراقبت می‌کند و در نتیجه برای افرادی که پوست حساسی دارند مناسب‌تر هستند. با استفاده از خمیر ریش ، تیغ یا خودتراش به راحتی بر روی پوست لیز می‌خورد و حرکت در همه‌ی زاویه ‌ها به آسانی انجام می‌ شود و اصلاحی تمیز و دقیق را میسر می ‌کند. برخی از این خمیرهای ریش یا ژل های اصلاح دارای ویتامین E هستند که با فرمول خنک و شاداب کننده اصلاحی مطبوع را برای مصرف کننده رقم می‌زنند. البته چنین ویژگی هایی را از یک برند مطمئن باید انتظار داشت.
تاریخ انتشار 19 اسفند 1402

بهترین تیغ ابرو کدام است؟ تیغ ابرو چه مارکی خوبه ؟ تیغ ابرو از کجا بخرم ؟

بهترین تیغ ابرو (best eyebrow razor) یکی از ابزار آرایشی است که برای مرتب سازی ابروها در منزل و یا در آرایشگاه‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصلاح صورت فرایندی است که به روش های مختلف می توان انجامش داد؛ این روش ها نیز هرکدام نیاز به ابزار و مواد خاص خود دارند. اما ساده ترین و بی ضرر ترین روش برای اصلاح صورت و ابرو کدام است؟ قطعا یک تیغ ابروی استاندارد، همه‌ی آن چیزی است که نیاز دارید. بهترین تیغ ابرو یا بهترین تیغ اصلاح ابرو ، این اواخر در ظاهری جدید به بازار لوازم آرایشی آمده است. این محصول تیغه کوچکی دارد و مناسب با فضای کوچک و حساس اطراف ابروها تولید شده است. اگر قصد خرید این تیغ را دارید، راهنمای خرید محصول را مطالعه کنید تا درست ترین انتخاب را داشته باشید.
تاریخ انتشار 28 آبان 1402

25 مدل بهترین نوار موبر {صورت،بدن و ناحیه حساس} + طرز استفاده از نوار موبر

صدها راه برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد که ساده ترین آنها قطعا استفاده از نوار موبر است که به صورت پد اپیلاسیون و موم شده تولید می شود. البته تعدادی رول بدون موم نیز وجود دارند که برای استفاده از آنها نیاز به مراحل خاص و پیچیده ای است. اما استفاده از پدهای موم رول که از قبل چسبانده شده و برای اپیلاسیون بدن آماده شده اند بسیار راحت تر و سریعتر از روش های دیگر است. این پدها که مدت زیادی از عرضه و تولید آن نمی گذرد، به دلیل سهولت استفاده و قیمت مناسب، جایگزین مناسب و سریعی برای رفع موهای زائد بدن می باشد و حتی به دلیل کوچک بودن حتی در مسافرت نیز قابل استفاده است. در این مقاله از سایت آبی بیوتی اطلاعات کاملی در رابطه با نوار موبر برایتان جمع آوری کرده ایم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با پرفروش ترین و بهترین نوار موبر موجود در بازار آشنا شوید.
تاریخ انتشار 14 آبان 1402

4 مرحله ضروری برای از بین بردن موهای زائد بدون درد!

همه زنان می دانند که وظیفه حذف موهای زائد بدن به دلیل دردی که در معرض آن قرار دارند بسیار آزاردهنده است ، بنابراین ما در مقاله امروز آبی بیوتی نکاتی را ارائه می دهیم که می تواند با درد کمتر حذف موهای زائد را تسهیل کند.
تاریخ انتشار 24 شهریور 1402

خرید 30 مدل بهترین افتر شیو برای لطافت پوست بعد از اصلاح در سال2021

صرف نظر از اینکه آیا شما بخاطر مزایای آنتی بیوتیکی قصد خرید افترشیو دارید یا اینکه بخاطر بوی خوب آن‌ها، نکته مهم در این زمینه این است که بهترین مدل افترشیو موجود در بازار را خریداری کنید. امروزه انواع محصولات پس از اصلاح در بازار وجود دارد که هر کدام نیز این ادعا را دارند که بهترین هستند بنابراین سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که واقعا کدام مدل افترشیو در حال حاضر ارزش خرید دارد و بهترین مدل است؟ اگر شما بدانید که نیاز شما چیست پاسخ به این سوال خیلی سخت نیست. برای کمک به شما جهت خریدن بهترین افترشیو در این مطلب 30 بهترین افترشیو برتر دنیا در سال 2021 را معرفی می‌کنیم. اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی افترشیو دارید، پیشنهاد می‌کنم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 11 شهریور 1402
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف