راهنمای جامع خرید بهترین تشک مواج [معرفی 15 محصول]

افراد به دلایل مختلف ممکن است لازم باشد به مدت طولانی در بستری استراحت کنند و امکان جابه جایی و بلند شدن آن ها نباشد. وقتی شخصی به مدت طولانی در بستر بیماری باشد و فعالیتی نداشته باشد ممکن است دچار زخم بستر شده و در نقاط مختلف بدنش زخم هایی ایجاد شود. زخم بستر دارای درجات مختلفی است و گاهی ممکن است به قدری شدید باشد که منجر به عفونت و مرگ بیمار شود.
تاریخ انتشار 14 اردیبهشت 1403

بررسی 20 مدل برتر دستبند مغناطیسی با توجه به کیفیت ساخت، قابلیت تنظیم، اثرات بهداشتی و طراحی

با توجه به تحقیقاتی که در سراسر دنیا انجام شده، در اطراف تمام انسان ها، هاله ای از انرژی وجود دارد که بر اساس آن می توان بسیاری از بیماری های افراد را تشخیص داد. مثلا اگر بیماری خاصی در فرد وجود داشته باشد، قبل از بروز هرگونه علائم، هاله انرژی اطراف شما تغییر می کند. در علم متافیزیک ثابت شده که اگر بتوانید هاله اطراف خود را ترمیم کنید قطعا بیماری شما نیز رو به بهبودی می رود.
تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 1403

10 مدل بهترین دستگاه بادکش

بهترین دستگاه بادکش(best blower): بادکش درمانی از شیوه‌های قدیمی در درمان بیماری‌ها و دفع سموم از بدن است. در طب سنتی بسیاری از بیماری ها به دلیل سردی اندام ها است که بادکش کردن باعث تقویت جریان خون در آن ها شده و موضع را گرم می‌کند، در نتیجه پس از مدتی می‌توانیم علائم بهبودی را در فرد مشاهده کنیم. در قدیم این درمان را با استفاده از استکان و به کمک پنبه آغشته به الکل انجام می‌دادند؛ به این صورت که با آتش زدن پنبه هوای داخل استکان را گرفته و با ایجاد یک خلاء سبب جمع شدن و تجمع خون در یک ناحیه از بدن می‌شدند. امروز در سایت آبی بیوتی به معرفی روش جدید بادکش که با استفاده از دستگاه می‌باشد، می‌پردازیم.
تاریخ انتشار 8 اردیبهشت 1403

خرید 25 مدل بهترین جعبه نگهدارنده دارو و یادآور دارو

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که قرص های ضروری و مهم خود را در جایی گذاشته اید و اصلا به خاطر نمی آورید، یا گاهی زمان مصرف دارو خود را فراموش کردید و عملا روند درمانی خود را با اختلال مواجه ساخته اید. امروز در سایت آبی بیوتی با ما باشید تا بهترین جعبه نگهدانده دارو را به شما معرفی کنیم.
تاریخ انتشار 31 فروردین 1403

20 مدل بهترین شمع پاکسازی گوش

یکی از شیوه‌های سنتی برای رفع جرم و امراض گوش است. جرم گوش یا سرومن ترشحاتی است که به صورت طبیعی در گوش به وجود می‌آیند. گاهی این ترشحات به مقداری می‌رسد که باعث آزار فرد شده و باید از گوش خارج شود.
تاریخ انتشار 30 فروردین 1403

10 مدل بهترین مدل‌های پتو برقی با قیمت روز برای کمر درد

بهترین پتو و تشک برقی (best electric blanket and mattress) رخت خوابی جادویی که به شما در داشتن خوابی با کیفیت کمک می کنند. بسیاری از مردم شاید نام تشک یا پتوی برقی را نشنیده اند یا آگاهی نسبت به آن ندارند. تشکهای برقی در واقع معادل همان سنگ های داغی هستند که در گذشته، در پارچه ای می پیچیدند و برای کاهش دردهای مزمن در کمر و دیگر نقاط بدن، در رختخواب می گذاشتند. این کار موثر بود اما با مشکلاتی مثل از بین رفتن گرمای سنگ ها در مدت زمان کوتاه پس از استفاده همراه بود.
تاریخ انتشار 28 فروردین 1403

خرید 20 مدل بهترین محلول شستشوی لنز{مایع لنز} برای چشم حساس + قیمت

بهترین محلول شستشوی لنز (best lens cleaning solution) همان مایع مفید نگهدارنده‌ی لنز است؛ احتمالا برای خیلی از ما پیش آمده که درِ جا لنزی را باز کنیم و ببینیم لنزمان خشک، شکسته یا خراب شده و نمی شود از آن استفاده کرد. با توجه به اینکه لنز را داخل چشم و در تماس با آن قرار می دهند قطعا این وسیله بسیار حساس است و رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی دربارۀ آن بسیار حائز اهمیت است. استفاده از این لنزها چه طبی و چه صرفا برای زیبایی و تنوع، احتیاج به شرایط نگهداریِ به خصوصی دارد.
تاریخ انتشار 4 فروردین 1403

20 مدل بهترین نوار تست قند خون با کیفیت عالی{ارزان قیمت}

بهترین نوار تست قند خون (best eyebrow strengthening oil) باید به سرعت یافت شود و به داد بیمار دیابتی برسد؛ بیماری قند یا دیابت یکی از شایع بهترین نوار تست قند خون باید به سرعت یافت شود و به داد بیمار دیابتی برسد؛ بیماری قند یا دیابت یکی از شایعترین بیماری های متابولیکی است که در کشور ما نیز در بسیاری از خانواده ها، هستند افرادی که مشکل قند خون دارند. و دائما با مشکلاتی برای خون‌گیری و حتی تهیه نوار تست خون مواجه هستند.اگر خود یا اطرافیانتان، مبتلا به دیابت هستید، حتماً اسم دستگاه قند خون را شنیده اید. دستگاه قند خون و نوار تست قند خون دو یار همیشگی همدیگر هستند و دو تا از شناخته شده ترین کالاهای مرتبط با قندخون بین داروخانه ها و فروشگاه‌ های کالای پزشکی هستند. این دو یار، به کمک هم میزان قند خون فرد را اندازه گیری می کنند. اما این نوار چطور کار می کند؟ برای دانستن این موضوع و شناختن بهترین نوار تست قند خون ادامه‌ی مقاله را مطالعه کنید.
تاریخ انتشار 3 فروردین 1403

20 مدل از بهترین مارک گوشی پزشکی و هر آنچه که در مورد انتخاب آن بدانید

در چند قرن اخیر، یکی از پرکاربردترین تجهیزات پزشکی که در تشخیص بیماری های قلبی و ریوی کمک فراوانی کرده است، گوشی پزشکی است .گوشی پزشکی یا استتوسکوپ دستگاهی است که برای تشخیص صداهای داخلی بدن به کار از آن استفاده می کنند. معمولا صدای قلب، ریه، روده ها و جریان خونی شریانی و وریدی به وسیله گوشی پزشکی شنیده می‌شوند و سپس پزشکان براساس آن‌ها به تشخیص و بررسی بیماری می‌پردازند.
تاریخ انتشار 19 اسفند 1402

15 تا از بهترین دستگاه تست قند خون در بازار 2022 [بسیار دقیق]

بهترین دستگاه تست قند خون (best blood sugar test device) باید دقیق و قابل اعتماد باشد؛ دیابت یک بیماری مزمن است و امکان ابتلا به آن در همه افراد وجود دارد به خصوص کسانیکه در خانواده خود سابقه آنرا داشته اند؛ چنانچه شما مبتلا به دیابت هستید، باید از میزان قند خون خود آگاه باشید. تحقیقات نشان می‌دهد که حفظ قند خون نزدیک به محدوده نرمال، احتمال بروز سکته‌های قلبی و مغزی، عوارض چشمی، کلیوی، عصبی و مشکلات سیستم گردش خون و حتی مرگ را کم می ‌کند.
تاریخ انتشار 16 اسفند 1402

تأثیر ماساژور پا بر بهبود خواب و کاهش بی‌خوابی در افراد

شاید تا به امروز مطالب مختلفی را درباره تأثیر ماساژور پا بر بهبود خواب در افراد، شنیده باشید، همان‌طورکه می‌دانید؛ خواب به عنوان یکی از نیازهای اساسی بدن، برای حفظ سلامت جسم و روح انسان بسیار حائز اهمیت است، اما متاسفانه مشکلات بی‌خوابی در بسیاری از افراد سبب شده است تا نقص شدیدی را در کیفیت زندگی روزانه خود احساس کنند. بی‌خوابی یکی از مشکلات شایعی است که ممکن است به علت استرس، ناهنجاری‌های زمان خواب، یا عوامل دیگر ایجاد شود.
تاریخ انتشار 18 آذر 1402

راهنمای خرید 20 مدل بهترین درمارولر اصل برای منافذ و لک + قیمت

بهترین درمارولر (best dermaroller) چیست و دقیقا چه تاثیر مفیدی برای پوست دارد؟ عده ای معتقدند این وسیله که از قرن هفتم میلادی تا به حال، در روش‌های مراقبت از پوست چینی ها جایگاه مهمی داشته، ویژگی هایی دارد که به بهبود وضعیت سلول های پوست کمک می کند. گفته می ‌شود که درمارولر می ‌تواند رگ های صورت را تحریک کند و باعث گردش خون در زیر پوست شود و از التهابات احتمالی پوستی بكاهد.
تاریخ انتشار 28 آبان 1402

بهترین کیسه آب گرم چی بخریم؟ خرید 25 مدل پر فروش ترین کیسه آب گرم

بهترین کیسه آب گرم (best hot water bag) یکی از قدیمی ترین ابزار طبی است که کاربردهای فراوانی به جهت تسکین دهندگی دارد؛ وقتی این کیسه ها را از آب داغ پر می کنید لایه بیرونی و بدنۀ آن گرمایی مطلوب و بالایی به خود میگیرد و در صورت وجود سرما و یا داشتن درد عضلانی کیسه را روی قسمت مورد نظر می گذارید و صبر می کنید تا آرامش به شما منتقل شود.
تاریخ انتشار 18 آبان 1402

بهترین بالش طبی برای خواب و رهایی از دیسک گردن به توصیه متخصصین ارتوپدی (25 مدل)

بهترین بالش طبی (best medical pillow) بهترین بالش طبی بهترین خواب را برایتان به ارمغان می آورد؛ هما ما تا نام بالش را می شنویم به فکر خواب و استراحت می افتیم. یکی از واجبات خواب راحت استفاده از بستر و بالش مناسب برای خواب است. یک خواب خوب می‌تواند آرامش بسیار زیادی پس از خواب به شما بدهد و یک خواب بد شما را دچار کلافگی و خستگی روزانه می کند. این مقاله اطلاعات مفیدی دربارۀ بالش های طبی، انواع و کاربرد آن ها به شما می دهد و در انتها محبوب ترین و بهترین برندهای این محصول را از دیدگاه خریداران اینترنتی برایتان لیست کرده ایم. با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 6 آبان 1402

لذت بخشی از ماساژ در خانه با بهترین ماساژورهای دستی

ماساژور دستی، خستگی یک روز پرکار را از تنتان در می آورد. اگر از فعالیت یک روز کاری احساس خستگی می ‌کنید، بهتر است با چند دقیقه ماساژ بخش‌ های مختلف بدن به تسهیل گردش خون، شادابی و رفع خستگی عضلات خود کمک کنید. با یک ماساژور دستی تمام بخش های بدن از جمله کمر، بازو، کتف، قفسه سینه، پاها و... قابل ماساژدهی هستند.
تاریخ انتشار 4 مهر 1402
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف