معرفی رژ لب نود برای انواع پوست + میکاپ مناسب رژلب نود

رژ لب‌ها دارای رنگ‌های مختلفی هستند که هر کدام از این رنگ‌ها نیز برای آرایش خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رژ لب نود یکی از جدیدترین انواع رژلب است که برای آرایش مات و کلاسیک رنگ پوست‌های مختلف معمولا استفاده می‌شود. هلدینگ ظریف تجارت صبا یکی از شرکت‌هایی است که انواع رژلب نود برای رنگ پوست‌های مختلف را با بالاترین کیفیت تهیه می‌کند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. رژ لب‌های نود فراهم شده توسط این شرکت جزو انواع شناخته شده و پرطرفدار در بازار هستند.
تاریخ انتشار 15 مرداد 1403

ماندگاری شیدینگ لب چه مدت است؟

شیدینگ لب، تکنیکی نوین در دنیای زیبایی است که طراوت و رنگی طبیعی به لب‌های شما می‌بخشد و دیگر نیازی به صرف زمان برای آرایش‌های مداوم نخواهید داشت. اما راز ماندگاری این زیبایی چیست؟ در این مقاله سفری به دنیای شیدینگ لب خواهیم داشت تا به طور کامل به بررسی ماندگاری این تکنیک محبوب بپردازیم تا با آکادمی سعیده مهدوی و تخصص های این آکادمی بیشتر آشنا شوید.
تاریخ انتشار 6 اردیبهشت 1403

خرید 17 مدل بهترین مارک برق لب ایرانی و خارجی ارزان قیمت(برق لب چه مارکی بخرم؟)

برق لب یکی از رازهای زنانگی است و بانوی شرقی همیشه به دنبال لوکس ترین و مجلل ترین ترندهای دنیای مد و زیبایی است. در حالی که هر خانم ظریفی ترجیح می دهد بهترین برق لب را داشته باشد که جذابیت و درخشندگی را با رژ لب به شما باز می گرداند. در این مقاله راهنمای جامعی را به شما پیشنهاد می کنیم تا همه چیزهایی که در مورد بهترین برق لب بدانید، انواع آن، نحوه انتخاب، نحوه استفاده آن را به شما پیشنهاد می کنیم. ما در ادامه لیستی شامل 17 مدل بهترین برق لب را برای شما آماده کرده‌ایم که امیدواریم مفید باشد.
تاریخ انتشار 29 بهمن 1402

چرا باید حتما از رژلب های برند و مشهور استفاده کنیم؟

هیچ ابزار آرایشی مانند رژلب نمی‌تواند در چند ثانیه احساس اعتمادبه‌نفس و جذابیت را به شما هدیه کند. یک حرکت سادۀ رژلبی با رنگی زیبا می‌تواند تغییرات زیادی در چهرۀ شما ایجاد کند به‌طوری که حس بهتری در مورد خودتان داشته باشید. اما بزرگ‌ترین دغدغۀ مالی خانم‌ها در خرید رژلب، انتخاب میان برندی شناخته شده با هزینه بالاتر یا برندی متفرقه با هزینه کمتر است.
تاریخ انتشار 8 بهمن 1402

معرفی 35 مدل بهترین رژ لب مایع [کالیستا،گلدن رز، میبلین، والانسی و …] قیمت +خرید

خوردن، نوشیدن، بوسیدن در حالی که تمام روز رژ لب زده اید؟ با ظهور رژ لب های مایع ، این دیگر یک افسانه یا جادو نیست. دوام فوق العاده یکی از اصلی ترین ویژگی های متمایز کننده این خانواده است. عمق رنگ، سهولت استفاده، اثر لب های مخملی ، به همین دلیل است که رژ لب های مایع مورد توجه زنان در سراسر جهان است. رژلب اولین بار توسط مصریان باستان در حدود ۵۰۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. مصریان از رژ لب نه به دلیل تفکیک جنسیتی بلکه به عنوان وسیله‌ای برای تمایز و نشان دادن اختلاف طبقه اجتماعی استفاده می‌کردند. رژ لب در دو نوع جامد و مایع در بازار موجود است. رژ لب مایع حدود بیست سال است که برای علاقه مندان به این محصول تولید شده و محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کرده است؛ رژلب مایع ماندگاری بالا و درخشش زیادی دارد و به همین خاطر دختر خانم‌های جوان بیشترین طرفداران رژ لب مایع هستند. همچنین در انتها هم 35 مدل از بهترین‌های این محصول را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب درستی در خرید رژ لب مایع داشته باشید.
تاریخ انتشار 24 آبان 1402

۲۰ مدل از بهترین رژ لب مدادی از برترین برندهای بازار (ایرانی و خارجی)

رژ لب نماد زیبایی و زنانگی و یکی از پرفروش ترین لوازم آرایشی است، به دلیل تنوع و وجود اشکال و رنگ های فراوان که خواسته های خانم ها را برآورده می کند. رژ لب یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین وسایل آرایشی بین دختران است. حتی بین خانم هایی که به آرایش کردن علاقه ای ندارند حداقل یک رژ لب پیدا می شود. استفاده از رژ لب حتی به مقدار کم باعث تغییرات کلی در چهره می شود . اگر حوصله آرایش کردن ندارید تنها یک بار از رژ لب استفاده کنید تا به صورت تان روح ببخشد و جذابیت زنانگی تان را افزایش دهید. با توجه به وجود تنوع بسیار زیاد رژ لب مدادی ، تیم آبی بیوتی تصمیم گرفته است که لیستی از با کیفیت ترین و بهترین رژ لب های موجود در بازار ایران از بهترین برندهای خارجی و ایرانی که مورد رضایت مشتریان بوده را برای شما عزیزان آماده کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
تاریخ انتشار 5 مهر 1402

خرید 40 مدل بهترین بالم ایرانی و خارجی لب سال 2021 از برندهای معروف با قیمت ارزان

یکی دیگر از مواردی که باعث داشتن لبخندی زیباتر می‌شود، داشتن لب‌هایی سالم است.داشتن لب‌هایی دوست‌داشتنی و جذاب، تاثیر زیادی بر زیبایی افراد دارد. بسیاری از افراد درهر فصل بخصوص زمستان لب‌هایشان دیگر رطوبت و لطافت طبیعی خود را ندارد، به همین خاطر هم بیشتر مستعد خشک شدن و ترک خوردن هستند و همچنین با وجود آلودگی‌هایی که لب‌های ما دائما در معرض آن‌ها هستند داشتن لب‌های زیبا ممکن است کمی سخت باشد. یکی از راهکارهای کاربردی و مدرن درمان خشکی لب با بالم است. که البته خوشبختانه قیمت بالم لب زیاد هم نیست و یک محصول مقرون به صرفه به شمار می‌رود. استفاده از بالم لب باکیفیت به جذابیت و سلامت پوست لب‌ها کمک می‌کند. ما تصمیم گرفتیم تا مقاله‌ای تحت عنوان راهنمای خرید بالم لب به دلیل وجود برندهای گوناگون از این محصول در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی، تهیه کنیم.در ادامه بالم لب چیست؟ و مزایای استفاده از آن را بررسی می‌کنیم و همچنین در انتها هم 4۰ مدل از بهترین این محصول را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب درستی در خرید بالم لب داشته باشید.
تاریخ انتشار 5 شهریور 1402

انواع رژ لب و کاربرد جالب آن ها

خرید یکی از انواع رژ لب کاربردی، فقط مختص به تهیه یک مدل از آن نیست، بلکه انتخاب و شناخت آن بیشتر از اینها اهمیت دارد. نوع رژ لبی که استفاده می‌کنید باید مطابق با نیاز شما باشد. علاوه بر این، شناخت انواع مدل رژ لب های موجود در بازار و دانستن کاربرد هر یک از آنها، به ما در خرید خوب کمک می‌کند.
تاریخ انتشار 17 مرداد 1402
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف