خرید 35 مدل بهترین فوم شستشوی صورت خشک، چرب، جوش دار و مختلط

فوم شستشو رایج ترین وسیله برای پاکسازی پوست از آلودگی ها و مواد آرایشی است. بر خلاف ژل، فوم بافت دلپذیرتری دارد، عمیق‌تر به منافذ نفوذ می‌کند و احساس خشکی یا سفتی روی پوست باقی نمی‌گذارد. فوم پاک کننده یک پاک کننده ملایم و موثر است و با کمک آن می توانید برخی از مشکلات پوستی را برطرف کنید. در این مقاله از آبی بیوتی با ما همراه باشید تا شما را با فوم شستشو بیشتر آشنا کنیم. ضمنا در انتهای مقاله تعدادی از پرفروش ترین و بهترین فوم شستشوی صورت را برایتان لیست کرده ایم.
تاریخ انتشار 10 اردیبهشت 1403

تجربه من با آب میسلار و پاک کننده آرایش نوتروژینا

بارها و بارها پاک کننده آرایش از برندهای مختلف استفاده کردم اما هیچ کدام با پوست من مطابقت نداشت و باعث تحریک و جوش زدن صورتم می شد. اما در یک مورد، یکی از دوستانم به من پیشنهاد کرد که محلول میسلار واتر(پاک کننده آرایش) نوتروژینا رو امتحان کنم. من ک خیلی از برندها رو استفاده کرده بودم گفتم بزار این برندی که دوستم معرفی کرده رو تست کنم. تست کردم و عاشقش شدم و تا به امروز ازش دست نکشیدم،حتی به خیلی از اطرافیانم توصیه میکنم که از آن استفاده کنند. در این مقاله از مجموعه آبی بیوتـی برایتان مطالب مفیدی در رابطه با بهترین میسلار واتر نوتروژینا جمع آوری کرده ایم و در انتها لیستی از بهترین میسلار واتر نوتروژینا لیست کرده ایم؛ پس با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 15 فروردین 1403

قیمت خرید 10 مدل بهترین پیله ابریشم اصل برای پوست صورت

بهترین پیله ابریشم (best silk cocoon) را تهیه و استفاده کنید تا پوستی بی نقص داشته باشید. داشتن پوست صاف این روزها دغدغه ی خیلی از ما شده. پیله ابریشم یک معجزه ی طبیعت و فاقد مواد شیمیایی است که با خیالی راحت و به صورت مستقیم می توانید آن را روی پوست خود ماساژ دهید. داستان از این قرار است که سالها پیش محققان به صورت ناگهانی متوجه شدند افرادی که کارشان جدا کردن پیله های ابریشم است پوست دستشان کاملا جوان، صاف، سفید و شفاف است. بنابراین تصمیم گرفتند بررسی کنند که چرا پیله ابریشم باعث این اتفاق شده است؟! امروزه حاصل تحقیقات دانشمندان تولید و پخش پیله های کرم ابریشم در بازار آرایشی بهداشتی است و خواص آن را کمتر کسی است که به چشم ندیده. این محصول ارگانیک و بدون هیچ گونه خطری برای پوست شماست لذا توصیه می شود حتما از این بسته های پیله ابریشم تهیه کنید و به اطرافیان خود نیز معرفی بفرمایید.
تاریخ انتشار 12 اسفند 1402

15مدل از بهترین تونر صورت برای انواع پوست چرب و جوش دار و خشک (بهترین مارک تونر چیست؟)

تونر صورت یکی از محصولات کاربردی در زمینه حفظ سلامت پوست صورت است. مراقبت از پوست امری است که بسیار حائز اهمیت است. افراد برای این منظور از محصولاتی نظیر تونر صورت استفاده می ‌کنند.در این مقاله‌ می‌خواهیم بهترین مارک تونر ایرانی و خارجی برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم و از اهمیت استفاده از تونرها برای پوست صورت صحبت کنیم.
تاریخ انتشار 9 اسفند 1402

میسلار واتر چیست؟ + 20 مدل بهترین میسلار واتر صورت [دافی،کامان،لافارر و …] قیمت عالی+خرید

میسلار واتر یکی از محصولاتی است که برای پاکسازی صورت از هرگونه آلودگی و چربی به کار می رود. بررسی های متفاوت نشان داده اند که عدم پاک کردن آرایش چشم به درستی می تواند منجر به بیماری به نام اختلال عملکرد غدد میبومین (MGD) شود که با علائمی مانند ناراحتی، خشکی و درد چشم مشخص می شود. به همین دلیل پیشنهاد می شود، از بهترین میسلار واترها برای پیشگری از بیماری ها استفاده کنید. علاوه بر این، افرادی که دارای شرایط پوستی خاصی هستند ممکن است برای رفع نیازهای خاص خود به محصولات مراقبت از پوست بیشتری نیاز داشته باشند. اگر هر گونه نگرانی در مورد مراقبت از پوست دارید، بهتر است با یک متخصص مراقبت های بهداشتی قابل اعتماد مشورت کنید تا روتینی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. ضمنا در انتهای مقاله تعدادی از پرفروش ترین و بهترین میسلار واتر با کیفیت موجود در بازار از دیدگاه خریداران اینترنتی را برای شما همراهان گرامی آبی بیوتی لیست کرده ایم. اگر سلامت پوستتان برایتان مهم است، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار 2 اسفند 1402

چگونه میسلار واتر را برای پوست خشک خود انتخاب کنیم؟

میسلار واتر یکی از محصولاتی است که در روتین مراقبت از پوست گنجانده شده است و یک پاک کننده بی نظیر برای پوست است که به تمیزی، صافی و عاری از آلودگی پوست کمک می کند و ظاهری سرشار از طراوت و شادابی به آن می بخشد. میسلار واتر حاوی ترکیباتی بسیار ملایم درست مانند آب، با این تفاوت که حاوی مولکول های میسل های کوچک برای جذب ناخالصی ،کثیفی و آرایش است و بدون ایجاد خشکی پوست، آنها را پاک می کند. میسلار از آنجایی که برای انواع پوست مناسب هستند،بنابراین انتخابی موثر برای پاکسازی پوست هستند. در این مقاله از آبی بیوتی نحوه انتخاب بهترین میسلار واتر برای پوست خشک را بیان میکنیم.
تاریخ انتشار 1 اسفند 1402

7 روش استفاده متفاوت از میسلار واتر که تابحال نمی دانستید!

میسلار واتر محصولی است که چندین دهه در ایران محبوبیت پیدا کرده و رواج پیدا کرده و به راز شادابی پوست زنان ایرانی تبدیل شده است. این محصول به دلیل فواید بیشماری که دارد در روتین مراقبت از پوست اکثر زنان در سراسر جهان تبدیل شده است. اما میسلار واتر علاوه بر مصارف روی پوست، کاربردهای آرایشی دیگری نیز دارد. مقاله زیر را تا انتهای بخوانید تا همه چیز را در مورد آن بدانید.
تاریخ انتشار 10 آبان 1402

17 مدل بهترین میسلار واتر گارنیر[اصل] برای انواع پوست چرب و معمولی

پاک کننده آرایش گارنیر برای بسیاری از دختران و خانم ها انتخاب ایده آلی است، زیرا دارای خواص زیادی است که آن را از سایر پاک کننده ها متمایز می کند، زیرا حاوی آب میسلار است که آن را به یک پاک کننده خوب برای پوست تبدیل می کند. خانم ها معمولا برای داشتن ظاهری زیبا به استفاده از لوازم آرایشی روی می آورند، اما کیفیت این محصولات هر چه باشد باعث ایجاد برخی مشکلات پوستی مانند چین و چروک، جوش و جوش های سیاه می شود. بنابراین نیاز به تمیز کردن پوست و پاک کردن آرایش روزانه دارند. برای این منظور، ما فهرستی از بهترین پاک‌کننده‌های آرایش گارنیر را با مزایا، معایب و قیمت آن‌ها گردآوری کرده‌ایم، تا انتهای این مقاله همراه ما باش
تاریخ انتشار 9 آبان 1402

چگونه می توان یک تونر طبیعی برای مراقبت از پوست خود تهیه کرد؟

تونر محصولی است که برای سفت شدن منافذ بزرگ و کاهش ترشحات سبوم استفاده می شود. همچنین می توانید از آن به جای شستشوی روزانه صورت استفاده کنید ، فقط صورت خود را با آب بشویید یا آن را با صابون بشویید و سپس یک پنبه را پس از آغشته به تونیک بمالید و با آن پاک کنید.
تاریخ انتشار 29 شهریور 1402

خرید اینترنتی بهترین پاک کننده آرایش صورت[بهترین مارک]+مشخصات و قیمت ارزان

پاک کننده صورت از اساسی‌ترین و مهم‌ترین محصولات پوستی است که هرگز نباید از آن‌ها غافل شویم. چرا که بی توجهی به پاکسازی روزانه پوست عواقبی کوتاه مدت و بلند مدت را با خود برای ما به دنبال خواهد داشت. ظاهری خسته، پوستی کدر، منافذ باز و آلوده و چروک‌های ریز و درشت صورت تنها برخی از آسیب‌هایی است که شما با انتخاب یک پاک کننده صورت مناسب می‌توانید از آن پیشگیری کنید.
تاریخ انتشار 4 شهریور 1402
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف