بهترین راهکارها برای پاک کردن ریمل ضد آب

بهترین راهکارها برای پاک کردن ریمل ضد آب ریمل ضد آب یکی از ابزارهای حیاتی و محبوب آرایشی می باشد که به مژه ها حجم و طول خوبی می بخشد و همچنین این نوع ریمل ها در برابر رطوبت بسیار مقاوم است...
تاریخ انتشار 24 خرداد 1403

40 مدل بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه + قیمت خرید 2022

بهترین ریمل حجم دهنده (best volumizing mascara) را برای دو برابر کردن سایز چشمانتان به کار بگیرید! داشتن چشم های زیبا با مژه هایی پرپشت و بلند شاید آرزوی هر یک از ما باشد. می‌دانیم که پرپشت و بلند بودن مژه ها در هر فرد ژنتیکی ست و برای کسانیکه از این نعمت زیبا بهره‌مند نیستند پیشنهاداتی از جمله کاشت مژه، لیفت و لمینیت و... می شود. برای افرادی که از شکل و اندازۀ مژه هایشان راضی نیستند بهترین گزینه میتواند ریمل حجم دهنده باشد. با توجه به هزینه های بالای کاشت مژه بسیاری به دنبال راهی به صرفه‌تر و همچنین دم دستی تر می گردند تا کم پشت بودن مژه هایشان را به آسانی جبران کنند.
تاریخ انتشار 28 فروردین 1403

کدوم ریمل اسنس خوبه؟ معرفی 25 مدل بهترین ریمل اسنس اصلی

هر دختری دوست دارد از یک ریمل خوب برای بلند کردن و پرپشت شدن مژه هایش استفاده کند و همیشه دنبال بهترین ریمل موجود در بازار و امتحان چندین نوع آن است که برجسته ترین این نوع و معروف ترین آن ریمل اسنس است.
تاریخ انتشار 26 بهمن 1402

بهترین ریمل کالیستا: چگونه چشمانی دلربا داشته باشیم؟

بهترین ریمل کالیستا، داشتن چشمان جذاب و دلربا همیشه یکی از اهداف زیبایی برای خانم‌ها بوده است. یکی از ابزارهای حیاتی در این مسیر، ریمل است. اما چگونه می‌توانیم بهترین ریمل را انتخاب کرده و از آن بهره‌وری کنیم؟ در این مقاله، به معرفی ویژگی‌ها، راهنمایی‌ها و نکات مهمی که در خصوص استفاده از ریمل کالیستا باید بدانیم، می‌پردازیم.
تاریخ انتشار 8 آبان 1402
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف