چسب ناخن با چی پاک میشه: چگونه چسب ناخن مصنوعی را پاک کنیم؟

چگونه چسب ناخن را از روی ناخن هایم پاک کنم این سوالی است که اغلب برای بسیاری از خانم ها به خصوص کسانی که ترجیح می دهند ناخن های مصنوعی را به صورت دائمی و مداوم نصب کنند، با وجود سهولت نصب این ناخن ها در زمان سریع، ممکن است زمان زیادی برای برداشتن چسب استفاده شده برای چسباندن ناخن طول بکشد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای داشتن ناخن های زیبا به استفاده از ناخن های مصنوعی روی می آورید، باید به چسب ناخنی که برای چسباندن این ناخن ها استفاده می شود دقت کنید، زیرا برداشتن تصادفی آن آسیب زیادی به ناخن های طبیعی شما وارد می کند و ظاهر آن ها را زشت می کند. پس از آن، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه چسب ناخن را به روشی ایمن و آسان پاک کنید.
تاریخ انتشار 24 مرداد 1403

تقویت ناخن بعد از ریموو کاشت ناخن

کاشت ناخن یک روش معمول برای زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر ناخن‌ها است. اما پس از ریموو، ناخن‌ها ممکن است ضعیف شده و نیاز به تقویت داشته باشند. در این مقاله، شما بهترین راه­کارهای موجود جهت تقویت و سلامت هرچه بیشتر ناخن­هایتان را کشف خواهید کرد.
تاریخ انتشار 4 مرداد 1403

چگونه ناخن کار شویم و در این شغل پیشرفت کنیم؟

در دنیای پر زرق و برق مد و زیبایی، سلامت و زیبایی ناخن‌ها بیشتر از هرچیزی به چشم می‌آیند و نقشی اساسی در تکمیل استایل و افزایش اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کنند. امروزه رسیدگی به زیبایی ناخن به یکی از پرطرفدارترین مشاغل در حوزه زیبایی تبدیل شده است و تقاضا برای خدمات ناخن‌کاران ماهر روز به روز در حال افزایش است. در واقع این امر فرصتی عالی برای کسانی است که به دنبال یک حرفه خلاقانه و پردرآمد هستند. اگر شما هم میخواهید ناخن‌کار حرفه‌ای شوید، این مقاله راهنمای کاملی برای شما خواهد بود. با خواندن این راهنما یاد خواهیم گرفت چگونه ناخن کار شویم و در این شغل پیشرفت کنیم.
تاریخ انتشار 12 خرداد 1403

کاربرد و معرفی بهترین پینچر ناخن (گیره ناخن) [معرفی 15 محصول جهت خرید]

پینچر یا همان گیره ناخن مناسب برای کاشت ناخن با فرمر می باشد، بیشترین استفاده این ابزار برای اشخاصی است که دارای ناخن های پهنی دارند، شما می توانید بعد از مرحله مواد گذاری و قبل از خشک شدن مواد با استفاده از ابزار پینچر ناخن شخص را باریک کرده و ظاهری زیبا تر به ناخن ببخشید. به همین دلیل پینچر به شما کمک می کند که عمل کاشت با استفاده از فرمر را روی این ناخن ها را با طبیعی ترین و ساده ترین حالت ممکن انجام دهید.
تاریخ انتشار 21 اردیبهشت 1403

خرید 10 مدل بهترین مارک های برس ناخن با قیمت مناسب

برس ناخن یک برس کوچک مستطیلی شکل است که برای تمیز کردن ناخن‌ها از آن استفاده می‌شود. پرزهای این برس معمولا کوتاه و سفت هستند تا بتوانند کثیفی جمع شده روی ناخن، دور ناخن و زیر ناخن را پاک کنند. کسانی که می‌خواهند ناخن‌ها‌یشان همیشه تمیز باشد می‌توانند روزانه از برس ناخن استفاده کنند.
تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 1403

20 مدل بهترین تیپ ناخن به همراه راهنمای خرید

به عنوان مثال افرادی هستند که موقع استرس ناخن‌های خود را می‌جوند یا ناخن‌هایشان به خاطر شکستگی‌های مکرر یا شکننده بودنشان به خوبی رشد نمی‌کند. بنابراین برای چنین افرادی کاشت ناخن روشی عالی و راحت برای رسیدن به ناخن‌های ایده آل است. در این بین تیپ ناخن یکی از روش‌هایی است که برای کاشت ناخن به کار می‌رود.
تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 1403

10 مدل بهترین پودر کاشن ناخن[رنگ و بی رنگ]+ارزان قیمت

بهترین پودر کاشت ناخن: (best nail planting powder) کاشت ناخن یکی از شیوه های زیباسازی ناخن است که امروزه در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده . کاشت ناخن به روش های مختلفی انجام می شود که عمده ترنی آن به دو دسته کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل است. اما یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین نوع کاشت، کاشت ناخن پودری است که در ادامه، در سایت آبی بیوتی به بهترین پودر کاشت ناخن می پردازیم.
تاریخ انتشار 1 اردیبهشت 1403

خرید 15 مدل بهترین مارک های پلی ژل ناخن با قیمت مناسب

بهترین پلی ژل کاشت ناخن (best nail implant polygel) : برای زیبایی بیشتر دست ها و داشتن ناخن های زیبا، بسیاری از خانم ها به کاشت ناخن روی می آورند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند، بسیار مناسب است. کاشت ناخن روش های متفاوتی دارد که در سایت آبی بیوتی با روش کاشت پلی ژل آشنا می شوید.
تاریخ انتشار 27 فروردین 1403

پیشنهاد خرید 20 نمونه بهترین پوشر کوتیکول ناخن [عقب برنده] + قیمت مناسب

بهترین عقب زن ناخن یا بهترین پوشر کوتیکول ناخن: ( best cuticle nail pusher) اینکه ناخن در زیبایی دست و پاها تاثیر گذار است یک واقعیت غیرقابل انکار است. عقب زن ناخن یک وسیله بسیار ضروری در انجام زیباسازی ناخن ها است. چه هدف شما یک مانیکور ساده باشد چه کاشت ناخن باید در ابزار خود حتما یک عقب زن ناخن با کیفیت داشته باشید.قب زن جزء رکن های اصلی مانیکور و پدیکور می باشد به همین دلیل در خرید آن باید کاملا دقت کنید چرا که اگر کیفیت عقب زن پایین باشد به سرعت کند می شود و شما در مدت کم مجبور به تعویض آن هستید.
تاریخ انتشار 25 فروردین 1403

10 مدل بهترین پرایمر کاشت ناخن(پرایمر خوب چی بخرم؟)

بهترین پرایمر کاشت: (best nail primer) امروزه کاشت ناخن جزء جدا نشدنی زندگی بسیاری از بانوان شده و در زیبایی دست و پا افراد تاثیر بسیار بالایی دارد. شاید دیده باشید بعضی اوقات بعد از گذشت چند روز از کاشت ناخن کل مواد به صورت قالبی از ناخن شما جدا شوند. در سایت آبی بیوتی به بررسی این مسئله می پردازیم.
تاریخ انتشار 23 فروردین 1403

بهترین دوره آموزش کاشت ناخن

برای مرتب‌کردن ناخن‌ها روش‌های مختلفی وجود دارد و کاشت ناخن بدون شک بهترین آن‌ها است.اگر می‌خواهید در این حرفه دستی بر آتش داشته باشید، باید ابتدا در بهترین دوره آموزش کاشت ناخن شرکت کنید. در ادامه این مطلب راجع به بهترین دوره آموزش کاشت ناخن بیشتر توضیح می‌دهیم.
تاریخ انتشار 17 فروردین 1403

تاپ کت ناخن چیست؟ خرید 20 مدل بهترین و پر فروش ترین تاپ کت ناخن

بهترین تاپ کت ناخن (best nail top coat) نوعی محلول است که روی سطح کاشت پودر، کاشت ژل، ژلیش و لاک معمولی زده می شود. برای داشتن دیزاین مقاوم روی ناخن هر ناخنکاری باید از تاپ کت استفاده کند؛ عملکرد آن به این شکل است که به عنوان لایه ای محافظ از لب پر شدن و شکسته شدن لاک جلوگیری می کند و دوام و ماندگاری آن را بیشتر می کند. همچنین مانع از تاثیر آفتاب روی لاک و تغییر رنگ آن است و جلوه ای براق برای ناخن ایجاد می کند.
تاریخ انتشار 14 فروردین 1403

خرید اینترنتی 30 مدل بهترین دستگاه لاک خشک کن{ارزان،حرفه ای و پر فروش}

بهترین دستگاه لاک خشک کن یا دستگاه UV (best blood sugar test device) سریعترین راه حل برای خشک کردن لاک معمولی و لاک ژل روی ناخن هایتان است. تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید هرچه سریعتر به میهمانی برسید و زدن لاک را فراموش کنید؟ یا حتی زدن لاک فراموشتان نشده باشد اما فرصت ماندن و صبر کردن برای خشک شدن مایع آن را نداشته باشید؟ بدون شک برای همه‌ی ما اتفاق افتاده که وقت یا حوصله برای کل پروسه‌ی لاک زدن تا خشک شدن آن را نداشته ایم یا بعد از خشک شدن لاک، طرحمان به هم بریزد و متوجه شویم که هنوز مایع لاک به طور کامل بر روی ناخن ثبت نشده است و چه بسا لباس یا محیط را کثیف کنیم.
تاریخ انتشار 7 فروردین 1403

خرید 35 مدل بهترین نگین ناخن {جذاب و ارزان} برای تزیین ناخن

نگین ناخن (best nail crystal) از انواع نگین های تخت و برجسته است که با چسباندن روی ناخن جذابیت آن را چند برابر می کند. امروزه دیزاین ناخن بین همه افراد جامعه محبوب شده به طوریکه از جوانان تا بزرگسالان هر ماه یک ظاهر جدید به دست های خود می دهند. نگین ناخن به دلیل برق و درخشندگی که دارد جذابیتی متفاوت به دیزاین شما می دهد؛ هرچند نوع ترکیب ان با استایل سلیقه ای است اما ترکیب آن بیشتر با لباس های براق و پرنسسی هماهنگی دارد. می توان این نگین ها را از فروشگاه های لوازم آرایشی در تعداد بالا تهیه کرد. نحوه استفاده از آنها بسیار ساده است و خودتان به راحتی می توانید در خانه آنرا بچسبانید و اینکه منحصر به چسباندن در محل خاصی از ناخن نیست پس ایده هایتان را به راحتی به کار ببندید. برای یک بار هم که شده نگین ناخن را روی دستانتان امتحان کنید، به شما قول می دهم طولانی مدت به لیست خریدتان اضافه می شود.
تاریخ انتشار 25 اسفند 1402

خرید 25 مدل بهترین ناخن گیر کودک با کیفیت عالی و بدون استرس

بهترین ناخن گیر بچه (best baby nail clipper) وسیله ای شخصی برای هر کودک است؛ ناخن گیر جزو یکی از ابزار بهداشتی به شمار می رود و در سلامت فردی هر شخص تاثیر گذار است؛ چگـونه؟! بعد از مدت ها فعالیت روزانه انواع باکتری ها زیر ناخن های دست هایمان تجمع می کنند و اگر ناخن ها زود به زود کوتاه نشوند انواع بیماری ها به بدن منتقل می شود. کودکان نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ اتفاقا هر کودک روزانه مشغول بازی و فعالیت های پر تحرکی است که احتمال ابتلا به بیماری های اینچنینی در آن ها بیشتر است؛ یک کودک با دست هایش غذا می خورد، بازی می کند، کمتر حوصله می کند دست هایش را بشوید و دائم دست هایش را به صورت و بدنش می زند و شما به عنوان والدین و مراقب همیشگی آن ها باید به فکر سلامت عمومی بدن آن ها باشید. بهترین ناخن گیر کودک باید بدنه استیل با کیفیت و تیغ تیز داشته باشد زیرا بچه ها کم حوصله ترند و معمولا از ناخن گیر می ترسند و می توانید در کمترین زمان ناخن های کودک دلبندتان را بگیرید.
تاریخ انتشار 19 اسفند 1402
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف