ایمپلنت فوری و یک روزه: واقعیت؟ یا تبلیغات فریبنده؟

پیش از اینکه به سراغ ایمپلنت فوری برویم ، ابتدا شما را با ماهیت ایمپلنت دندان آشنا می کنیم تا دید بهتری از درک این مقاله داشته باشید. ایمپلنت دندان در واقع اقدامی درمانی است که توسط آن مشکل بی دندانی افراد رفع می شود. این روش بهترین و ایمن ترین راه جایگزینی دندان از بین رفته می باشد با وجود اینکه ایمپلنت دندان پروسه درمان طولانی دارد موجب شده تا قشر زیادی از بیماران از انجام این فرایند دوری کنن
تاریخ انتشار 28 تیر 1403

عمر مفید ایمپلنت دندان چقدر است؟

ایمپلنت دندان یک روش جراحی دندانپزشکی است که به منظور جایگزینی دندان از دست رفته یا آسیب دیده استفاده می‌شود. این فرآیند از یک پیوند تحت فکی تیتانیومی تشکیل شده است که در استخوان فک بیمار جایگذاری می‌شود. ایمپلنت‌های دندانی از تیتانیوم ساخته شده‌اند؛ این انتخاب به دلیل خواص مکانیکی و بیولوژیکی متفاوت تیتانیوم است. تیتانیوم، از خاصیتی بیولوژیکی بهره مند است که با بافت استخوان تعامل دارد و این اتصال، به ایمپلنت اجازه می‌دهد که به طور مناسب در استخوان جایگذاری شود و با آن ترکیب شود.
تاریخ انتشار 20 فروردین 1403

اسید اچ و پرکاربردترین مواد دندانپزشکی را بشناسید!

اکثر افراد برای یک بار هم که شده است به دندانپزشکی مراجعه می کنند. به همین علت یکی از شلوغ ترین مطب ها و کلینیک ها، مربوط به درمان دندان هاست. امروزه رقابت در بین دندانپزشکان و کلینیک های مختلف، به مقدار زیادی وابسته به کیفیت ابزار و مواد اولیه ای مانند اسید اچ، آمالکپ، کامپوزیت، فایل روتاری و... است که استفاده می کنند. هر چقدر هم که مهارت پزشک زیاد باشد، اگر از متریال مرغوب و درجه یک استفاده نکند، نمی تواند یک کار خوب و ماندگار را تحویل بیمار دهد. به همین علت انتخاب مواد باید با حساسیت بالایی صورت گیرد. در ادامه با چند مورد از پرمصرف ترین مواد کاربردی در دندانپزشکی و نکات خرید آن ها، آشنا می شوید.
تاریخ انتشار 5 فروردین 1403

معرفی بهترین مرکز دندانپزشکی در مرکز تهران

هر فردی در یک مقطع از زندگی خود بالاخره باید به مطب یا کلینیک دندانپزشکی مراجعه کند و اگر در تهران زندگی می‌کند، بهتر است این کلینیک، بهترین مرکز دندانپزشکی در مرکز تهران باشد. مهم نیست که چقدر از رفتن به دندانپزشکی وحشت دارید، چون سلامت دهان و دندان شما به‌اندازه سلامت کلی بدنتان مهم است و برای کنترل آن، باید مرتب به دندانپزشکی مراجعه کنید. مراجعه به کلینیک‌های برتر این مزیت را دارد که محیط آرام و رفتار دوستانه و مودبانه کارکنان تا حد زیادی از استرس شما خواهد کاست و علاوه‌براین، تبحر و مهارت دندانپزشکان مختصص نیز باعث می‌شود بتواند بیشتر اعتماد کنید و از اضطراب اولیه شما کاسته خواهد شد و البته نتیجه بهتری از روند درمان خود خواهید گرفت. کلینیک دندانپزشکی صدف از برترین کلینیک‌های دندانپزشکی کشور است و می‌توانید با خیالی آسوده روند درمان خود را زیر نظر دندانپزشکان مجرب آن انجام دهید.
تاریخ انتشار 27 اسفند 1402

چگونه از دندان و لثه خود محافظت کنیم؟ | روش های روزانه برای مراقبت از دندان ها

دو بار در روز به مدت دو دقیقه مسواک بزنید مسواک زدن دندان ها و زبان با یک مسواک نرم و خمیر دندان حاوی فلوراید باعث پاکسازی غذا و باکتری از دهان می شود. مسواک زدن همچنین ذراتی را که دندان های شما را می خورد و باعث پوسیدگی می شوند، از بین می برد.
تاریخ انتشار 26 اسفند 1402

گوتا پرکننده ای ایمن و فوق العاده در دندانپزشکی

بی شک امروزه کیفیت موادی که در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند حرف اول را در جذب و رضایت مشتری می زنند. در حال حاضر شاهد ارتقا روزافزون کیفیت و تنوع مواد دندانپزشکی مانند گوتا، کامپوزیت و مواد باندینگ دندان و … هستیم. بنابراین تهیه این مواد با قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا یکی از موارد بسیار مهمی است که مراکز خدمات دندانپزشکی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند تا بتوانند رضایت مشتریان با درآمدهای کمتر را نیز به دست آورند. ما در این مطلب قصد داریم ضمن توضیحی مختصر درباره گوتا، کامپوزیت و باندینگ یکی از بهترین مراکز خرید مواد و وسایل دندانپزشکی را به شما معرف نماییم.
تاریخ انتشار 13 اسفند 1402

درمان دندان‌های کج با کامپوزیت

در دنیای امروز، اگر دندان‌های کج یا زرد داشته باشید، وقتی در کنار دوستان یا همکاران خود عکس‌های دسته جمعی می‌گیرید، شاید احساس خجالت ‌کنید. حتی به طور کلی لبخند زدن، می‌تواند سخت‌تر شود ! اگر به دنبال روشی مقرون به صرفه برای سفید کردن و مرتب شدن دندان‌های خود هستید، خوش شانس هستید ! این فرآیند به عنوان باندینگ شناخته می‌شود. در این روش از یک رزین همرنگ دندان در قسمت جلو استفاده می‌شود تا شکل دندان اصلاح شود، این اصلاح می‌تواند رنگ یا پنهان کردن هرگونه ترک در مینای دندان باشد.
تاریخ انتشار 30 دی 1402

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

مطب دکتر هومن پاک نیت به عنوان یک مرجع برتر در زمینه ایمپلنت کردن دندان‌ها در ایران معرفی می‌شود. این مطب با ترکیب تخصص، تجربه گسترده، تجهیزات پیشرفته، و استفاده از متدهای برتر، ارائه خدماتی با کیفیت و مطمئن برای ایمپلنت کردن دندان‌ها فراهم می‌کند. برتری در راحتی بیماران و توجه به جزئیات زیبایی لبخند، این مطب را به یک گزینه برجسته و اعتمادی در حوزه دندانپزشکی ایمپلنت تبدیل کرده است.
تاریخ انتشار 14 دی 1402

7 دلیل درد ضربان‌دار دندان【سال1402】

دندان درد یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از افراد با آن مواجه می‌شوند. درد دندان می‌تواند به دلیل چندین عامل مختلفی از جمله تسکین عصب، التهاب لثه، ترک در دندان، عفونت دندان، ترمیم نامناسب دندان، استفاده نادرست از مسواک و استرس و تنش عضلات فک رخ دهد. در این مقاله، به بررسی پاسخ این سوال که دلیل درد ضربان‌دار دندان چیست؟ پرداخته خواهد شد. برای درمان درد دندان می توانید به بهترین دکتر عصب کشی در تهران مراجعه کنید و از مطالب سایت ایران دنتال، پزشک 24، نوبت. آی آر بهره ببرید.
تاریخ انتشار 2 آبان 1402

کامپوزیت ارزان با کیفیت عالی توسط پزشک متخصص【مزایا،معایب】⭐

امروزه کامپوزیت دندان یک راه حل سریع و مقرون به صرفه برای ترمیم آسیب های جزئی و یا ترک های دندانی است که به همین دلایل تبدیل به روشی پرطرفدار در خدمات دندانپزشکی شد.
تاریخ انتشار 2 آبان 1402

بهترین روش ایمپلنت کامل فک بالا چیست؟

مراحل ایمپلنت کامل فک بالا و دندان نیش تفاوت زیادی با روش ایمپلنت کامل سایر دندان‌ها ندارد و همه چیز با مشاوره دندانپزشکی آغاز می‌شود. اگر استخوان فک کافی و سالم در ناحیه مورد نظر وجود داشته باشد، دندانپزشک پس از بررسی دقیق و تعیین مکان مناسب با استفاده از تصاویر سه‌ بعدی با اشعه ایکس می‌تواند کار کاشت ایمپلنت ها را آغاز کند.
تاریخ انتشار 27 مهر 1402

درمان حرفه ‌ای ریشه دندان در مرکز تخصصی اسلامشهر

درمان ریشه دندان یکی از روش‌ های مهم در حفظ سلامت دندان‌ ها می باشد. درمان ریشه دندان به معنای از بین بردن باکتری ‌ها و بافت‌ های آلوده در داخل ریشه دندان است. این روش معمولاً در مواردی انجام می ‌شود که عفونتی در ریشه دندان وجود دارد و درمان‌ های دیگر مانند پر کردن دندان قادر به درمان آن نیستند.
تاریخ انتشار 15 مهر 1402

لبخند هرکس امضای او

با مرور زمان دغدغه ی بسیاری از افراد دندان های نامرتب و از بین رفتن سفیدی اولیه دندان ها می شود که به دلایل مختلفی نیز ممکن است دچار آسیب و یا نیازمند جراحی بشود.
تاریخ انتشار 11 شهریور 1402

ایمپلنت، راه‌حلی نوین در‌برابر پست دندان؟

گاهی ممکن است در اثر حادثه و یا عدم رعایت بهداشت، دندان‌هایمان آسیب ببینند و جای خالی آن‌ها در دهان، بر زیبایی موثر است؛ برای جبران این مشکل، می‌توان از پست دندان یا ایمپلنت استفاده کرد. حال ممکن است این سوال پیش بیاید که پست دندان بهتر است یا ایمپلنت؟ ! برای یافتن پاسخ این سوال تا پایان این متن همراه ما باشید زیرا ما می خواهیم درباره پست دندان و ایمپلنت برای شما عزیزان به طور مفصل توضیح بدهیم.
تاریخ انتشار 8 شهریور 1402

معرفی انواع دستکش لاتکس دندانپزشکی و پزشکی

در این مقاله قصد داریم تا در مورد دستکش های لاتکس، انواع مختلف آن، موارد کاربرد، مزایا و معایب آن مطالب ارزشمندی را با شما به اشتراک بگذاریم.
تاریخ انتشار 25 مرداد 1402
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف