سوزن EZ سازگار با دستگاه های تاتو

سوزن‌ تاتو EZ یکی از محبوب‌ترین و پیشرفته‌ترین سوزن‌های مورد استفاده در صنعت تاتو هستند. EZ نام یک شرکت مشهور است که به طراحی و تولید انواع سوزن‌های تاتو می‌پردازد. این سوزن‌ها از مواد باکیفیت بالا ساخته شده و باتوجه به نیازهای حرفه‌ای تاتوآرتیست‌ها طراحی شده‌اند.
تاریخ انتشار 17 خرداد 1403

20 مدل بهترین پوست مصنوعی [ضخیم|بزرگ|کوچک] برای تمرین تاتو

بهترین پوست مصنوعی تتو (best fake tattoo skin) وسیله ای بسیار عالی و مورد نیاز برای افرادی است که تازه شروع به کار میکروپیگمنتیشن یا میکروبلیدینگ کرده اند. همان طور که می دانید انجام تتو بسیار کار حساسی است زیرا روند آن طی تماس مستقیم تیغ با پوست می باشد؛ از این رو این وسیله برای تمرین انواع هاشور ابرو، تاتو خط چشم و لب به بازار آمد تا به پیگمنتر کمک کند در کار خود حرفه ای شود.
تاریخ انتشار 9 فروردین 1403

7 مدل عالی بهترین اپلیکاتور یا انبر اکستنشن مژه

بهترین اپلیکاتور مژه (best eyelash applicator) ابزار کمکی برای تسریع عمل کاشت یا چسباندن مژه مصنوعی؛ کاشت مژه کار دقیق و ظریفی است که نیاز به ابزارهای مختلف و تخصص و دانش بالایی دارد. اپلیکاتور لیفت مژه یک محصول استیل قابل شستشو می ‌باشد که به شما کمک می ‌کند مژه را کنترل کنید. این محصول مقاوم، زیبا و استاندارد می تواند دقت و سرعت شما را افزایش دهد. از این ابزار برای موازی کردن مژه ها روی بیگودی و جهت گرفتن اضافی مواد و زدن مواد روی مژه نیز استفاده میشود. اپلیکاتور یا همان انبر اکستنشن مژه اکثرا برای قرار دادن راحت و دقیق مژه های مصنوعی و سه بعدی روی چشم کاربرد دارد، می توانید با این انبر مژه مصنوعی را بدون اینکه به مژه های خود آسیب وارد کنید گذاشته و بردارید. بدون داشتن بهترین اپلیکاتور مژه، کاشت بی نقص مژه می تواند بسیار زمان بر باشد و کامل شما را خسته و از گذاشتن مژه پشیمان کند؛ اما خب همه می دانیم مژه های پرپشت و زیبا همیشه و همه جای دنیا نماد زیبایی یک چشم بوده است.
تاریخ انتشار 27 اسفند 1402

3 مدل بهترین و پرفروش ترین گچ مو + طرز استفاده از گچ

گچ مو چگونه موها را رنگی می کند؟ امروزه در بازار لوازم آرایشی شانه های گچی در رنگ های مختلف می بینیم که کارشان رنگ آمیزی موهاست. زیبایی مو تاثیر دوچندانی در زیبایی سر و صورت دارد به طوریکه می توان گفت عدم وجود آن، حتی زیبایی چهره تان را به چشم نمی آورد. برای کسانیکه رنگ های فانتزی و متنوع را دوست دارند و زیبایی و سلامت موهایشان برایشان اهمیت دارد، داشتن گچ مو از واجبات است زیرا این محصول هم ظاهر موهایتان را جلوه می دهد هم کوچکترین ضرری به بافت موهایتان نمی رساند. شما می توانید به راحتی و بدون استفاده از دکلره، بدون داشتن تخصص یا دانشی خاص در رابطه با رنگ زدن مو، گچ های رنگی را روی موی خود بکشید و سپس رنگ را تثبیت کنید؛ که ما نحوۀ انجام این کار را در این مقاله به شما توضیح داده ایم پس تنها کافی ست رنگ دلخواه خود از بهترین گچ مو (best hair halk) را تهیه کنید و با اطلاعاتی که به شما داده ایم از آن استفاده کنید همچنین اگر نمی دانید کدام مدل گچ مو را خریداری کنید راهنمای خرید محصول را مطالعه کنید.
تاریخ انتشار 26 اسفند 1402

4 مدل بهترین و پرفروش ترین کله مانکن مو یا سر مانکن

بهترین مانکن مو یا کله مانکن (best hair mannequin head) یک مشتری ثابت برای کسانی است که می خواهند همه روزه انواع بافت و شنیون را تمرین کنند. این وسیله برای تمرین کردن و یا نمایش دادن هنر شنیون تهیه شده است تا اساتید و افراد مبتدی بتوانند بر روی این محصول تمرین مدل های گوناگون شنیون را انجام دهند و زمانی که بخواهند همان مدل را بر روی سر و موی طبیعی پیاده کنند به راحتی و سریع تر انجامش دهند. کله مانکن های موجود در بازار انواع و رنگهای گوناگونی دارد و برخی از آنها رنگ پذیرند و برای انجام تمرین رنگ و مش نیز مناسب اند. بهترین مانکن مو مخصوص شنیون و بافت یا رنگ را می توانید از فروشگاه های لوازم و تجهیزات سالنی تهیه کنید همچنین اگر دنبال قیمت های مناسبتر اما با کیفیت هستید می توانید آن را اینترنتی خریداری کنید.
تاریخ انتشار 26 اسفند 1402

خرید بهترین استند لوازم آرایشی؛ ارزان و باکیفیت [40 مدل منتخب]

بهترین استند لوازم آرایشی (best cosmetics stand) یک نظم دهنده‌ی کامل برای لوازم زیبایی یک خانوم با سلیقه است؛ همانطور که می دانید وقتی در محیط کار یا زندگی نظم وجود داشته باشد تمرکز ما در انجام کارها بالا می رود، احســـاس خستگی کمتری به ما دست می دهد و همچنین سرعـت پیدا کردن ابزارمان بالاتر می رود زیرا همه چیز سر جای خودش قرار دارد. هر یک از بانوانی که برایشان نظم روی میز آرایشی و نگهداری درست از وسایلشان دارای اهمیت است، یکی از این استندها را در خانه اش دارد. طرح و رنگ و حتی تعداد جای لوازم در این استندها متنوع است و پاسخگوی همه نوع سلیقه و نیازی هست؛ آمارها نشان داده این وسیله فروش بالایی بین کاربران مجازی نیز داشته و رضایت های لازم را جلب کرده است. اگر هنوز نمی دانید لوازم زیبایی تان را چطور بچینید که هم جلوۀ خوبی داشته باشند هم دم دستتان باشد این مقاله را تا انتها بخوانید تا بهترین های استند لوازم آرایشی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.
تاریخ انتشار 25 اسفند 1402

گیره مو آرایشگری خوب چی بخرم؟(10 مدل بهترین گیره مو آرایشگری ارزان قیمت)

بهترین گیره مو آرایشگاهی (best barber hair clip) به آرایشگر کمک می‌ کند به موها نظم بدهد و کار خود را دقیق تر انجام دهد؛ همانطور که می دانید برای انجام شنیون و حتی برخی مدل های کوتاهی مو، آرایشگر باید در ابتدا مو را تقسیم کند پس نیاز به گیره هایی دارد که هر دسته مو را برایش نگه دارند. جنس این گیره ها باید از مواددی باشد که در تماس با رطوبت آسیب نبیند و ضد حساسیت باشد و روی سر مشتری ایجاد خارش نکند. گیره مو را معمولا در تعداد بالا خریداری می کنند تا برای موهای با حجم زیاد هم کافی باشد. این وسیله آنقدر کاربردی است که امکان ندارد هیچ آرایشگر یا سالن داری آنرا در محیط کار خود نداشته باشد؛ حتی افرادی که تنها کار رنگ و مش مو را انجام می دهند نیز از این گیره ها استفاده بسیاری دارند. به کار بردن این گیره ها بسیار راحت است و به راحتی باز و بسته می شوند تا سرعت کار آرایشگر را نگیرد. توصیه می شود گیره های با دوام و با قیمت مناسب تهیه کنید تا سال های سال برای شما مورد استفاده باشد.
تاریخ انتشار 24 اسفند 1402

دست مصنوعی کاشت ناخن خوب چی بخرم؟(7 مدل بهترین دست مصنوعی کاشت ناخن ارزان قیمت)

بهترین دست مصنوعی کاشت ناخن (best artificial hand nail implant) وسیله ای برای پیشرفت در حرفه‌ی ناخنکاری است و مناسب تمرین افرادی است که تازه این به حرفه وارد شده اند و قبل از انجام ایده های خود روی دست واقعی، بر روی این ماکت پیاده می کنند؛ این کار هم باعث تند شدن دست ناخنکار می شود، هم لرزش دست و ترس او را از بین می برد و هم خیال مشتری را راحت می کند زیرا می داند دیزاینری که خدمات زیبایی ناخن را به او ارائه می دهد یک دوره تمرین کامل را گذرانده و با اعتماد به کار او مشتری ثابتش می شود. دست مصنوعی تتو دارای پایه و گیره ای است که مناسب نصب روی میز های مختلف می باشد و در همه جهات حرکت می کند. سر انگشتان آن کاملا شبیه به آناتومی دست واقعی انسان است پس با داشتن این دست مصنوعی شرایط همه گونه مهیاست برای حرفه ای شدن در کار دیزاینری ناخن.
تاریخ انتشار 24 اسفند 1402

پیشنهاد خرید 10 نمونه بهترین چسب کلاه گیس و پروتز مو در آبی بیوتی

بهترین چسب کلاه گیس و پروتز مو (best glue wigs hair extensions) را در این مقاله به شما معرفی می کنیم. خیلی از افرادی که میخواهند بنا به دلایلی از کلاه گیس یا پروتز مو استفاده کنند، تصور می کنند همین که جنس کلاه گیسشان طبیعی و خوش حالت باشد، و رنگ و مدل مد نظرشان را داشته باشد با گذاشتن آن روی سرشان به نتیجه دلخواه می رسند؛ اما فراموش نکنید نیمی دیگر از نتیجه را چسب کلاه گیس رقم میزند. چنانچه شما هزینه گزافی کنید، کلاهگیس با کیفیتی تهیه کنید اما هنگام نصب آن با مشکل مواجه شوید یا بعد از نصب مدام از روی سرتان کنده شود، هم دیگر از دید دیگران طبیعی جلوه نمی کند و هم خودتان را خسته و کلافه می کند. از این رو مهم تر از خرید کلاه گیس یا پروتز مویی، خرید یک چسب با کیفیت برای نصب و تثبیت آن روی سر است. امروزه انواع مختلفی از چسب های کلاه گیس در بازار موجود است که محبوب ترین آن چسب های دو طرفه و تخت هستند. در این مقاله نحوه استفاده از بهترین چسب کلاه گیس و پروتز مو و ویژگی های آن را برایتان شرح داده ایم.
تاریخ انتشار 23 اسفند 1402

پایه سشوار خوب چی بخرم؟(20 مدل بهترین پایه سشوار ارزان قیمت)

بهترین پایه سشوار (best hair dryer stand) عضو جدا نشدنی از تمامی آرایشگاه ها و پیرایشگاه هاست. مهم ترین ابزار یک آرایشگر دست های او است که باید به سلامتی شان اهمیت داد. سشوار نیز وسیله ای پراستفاده است که آرایشگر باید مدام آن را با یک دست بگیرد و با دست دیگر موها را حالت بدهد، در این شرایط سرعت عمل بسیار حائز اهمیت است، از طرفی سنگینی سشوار در طولانی مدت ممکن است به مچ دست آسیب بزند؛ چاره‌ی کار چیست؟ یک آرایشگر چطور می تواند هم سرعت عملش در کار را حفظ کرده و هم از مچ دستش مراقبت کند؟ پایه های سشوار چند سالی هست که این مشکل را حل کرده اند، انواع مختلفی دارند و به راحتی می شود بعد از استفاده از سشوار در هر قسمت آن را کنار گذاشت و دوباره برداشت بدون آنکه در زاویه دید تغییری ایجاد شود. با توزیع پایه سشوار در بازار، دیگر سشوار جای مخصوص به خود را دارد و نیاز نیست مدام جابجایش کنید و یا هنگام روشن بودن آن نگران سوختن محیط باشید. اگر میخواهید یکی از این پایه ها را داشته باشید حتما راهنمایی خرید محصول را در ادامه مقاله مطالعه کنید.
تاریخ انتشار 23 اسفند 1402

پیشنهاد خرید 7 نمونه بهترین قلم تاتو صورت و بدن در آبی بیوتی

بهترین قلم تاتو صورت و بدن (best tattoo pen) مهم ترین ابزاری است که یک تتو آرتیست باید داشته باشد؛ درواقع تمام پروسه ی انجام تتو، وابسته به این وسیله است. قلم تتو انواع مختلفی دارد و نحوه کار با هرکدام نیز متفاوت است. نوک این قلم سوزن های ریزی دارد که رنگ را به زیر پوست می فرستند؛ این کار از حساسیت بالایی برخوردار است بنابراین باید در خرید یکی از آنها دقت لازم را داشته باشید. همچنین باید نحوۀ کار با آن را بدانید تا به پوست صورت یا بدن مشتری، کمترین آسیبی نرسد. در ادامه ما به شما بهترین قلم تتو صورت و بدن را به طور کامل معرفی کرده ایم و نحوه کار با آن را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.
تاریخ انتشار 22 اسفند 1402

پیشنهاد خرید 12 نمونه بهترین ترولی آرایشگاهی در آبی بیوتی

بهترین ترولی آرایشگاهی (best Barber shop trolley) برای آرایشگر، حکم قفسه ای سیار را دارد که پر از وسایل کاربردی و پر استفاده‌ی دم دستی سالن‌دار است؛ همانطور که می دانید برای انجام انواع کارهای زیبایی مثل کوتاهی و اصلاح، شنیون، بافت یا رنگ زدن مو و... وسایل متعددی نیاز هست که باید تمامی اینها دم دست آرایشگر باشند تا او نخواهد مدام به دنبال تک تک این ابزار باشد و دقت و سرعتش در انجام کار کم بشود. بنابراین وسیله ای طراحی کرده اند که همه ما آنرا در سالن های زیبایی مختلف و حتی برخی کارگاه های هنری دیگر دیده ایم؛ این ترولی ها با توجه به فضا های جداگانه ای که دارند قابل استفاده برای همه افرادی است که میخواهند به ابزار پر استفاده شان نظم بدهند و در عین حال همه جا آنرا کنار دست خود داشته باشند. شما هم اگر یک سالن‌دار منظم هستید، حتما یک ترولی آرایشگاهی و حتی بیشتر از یکی، در محیط کاری خود دارید.
تاریخ انتشار 22 اسفند 1402

قیمت 15 مدل بهترین پیش بند آرایشگری برای سالن زیبایی (با کیفیت) + خرید ارزان

بهترین پیشبند اصلاح (best barber apron) چه کاربردی دارد؟! همه ما ذاتا از کثیفی بدمان می آید و از کسانیکه ژولیده باشند دوری می کنیم و هم خودمان سعی می کنیم همیشه مرتب و آراسته باشیم. حتما تا به حال برای دریافت انواع خدمات زیبایی به سالن های آرایشی رفته اید؛ اگر دقت کرده باشید وقتی آرایشگر میخواهد برای شما کاری انجام بدهد که ممکن است لباس هایتان را کثیف کند، برایتان پیشبند می بندد به طوری که تمامی لباس هایتان را پوشش می دهد. بی شک تمامی سالن های زیبایی زنانه و مردانه با ارائه هر نوع خدمات زیبایی، تعدادی از این پیشبندها را دارند این یعنی زیبایی سر و صورت شما باید توأم با آراستگی لباس هایتان باشد با توضیحاتی که داده شد، واضح است پیشبند اصلاح یک وسیله پراستفاده است پس باید هنگام خرید جنس با کیفیت آن را تهیه کنید تا در طولانی مدت بلا استفاده نشود و مجبور نباشید با یکی دیگر جایگزین کنید.
تاریخ انتشار 21 اسفند 1402

خرید 30 مدل بهترین موپران آرایشگاهی کاربردی و با کیفیت بالا{ارزان قیمت}

بهترین موپران آرایشگاهی (best barber duster brush) وسیله ای بسیار کاربردی است که اگر جنس نا مرغوبی داشته باشد هم مشتری اذیت می شود هم آرایشگر؛ کیفیت بالای موپران باعث می شود تا سال های متمادی به صورت مداوم قابل استفاده باشد و به خوبی مو های اضافه را تمیز کند، همچنین هنگامی که آرایشگر از آن استفاده می کند موجب ایجاد آزار بر روی پوست مشتری نمی شود. موپران ها انواع و سایز های مختلفی دارند اما کار همگی شان تمیز کردن سریع خرده موهای ریخته شده از اصلاح یا کوتاهی است. مو پران های جیبی کوچک که شبیه به براش هستند مناسب صورت هستند و سایز بزرگ این موپران ها برای استفاده وسیع تر در سالن های آرایشی است. این وسیله کوچک اما کاربردی، با تمیز کردن لباس ها و بدن مشتری، به او این پیام را می دهد که شما کار نهایی را در نهایت دقت و سلیقه به او تحویل داده اید و از بودن در کنار شما احساس خوبی خواهد داشت.
تاریخ انتشار 21 اسفند 1402

۳۰ مدل بهترین آب پاش آرایشگری پلاستیکی (باکیفیت) + خرید

بهترین آبپاش آرایشگری پلاستیکی (best hairdressing spray bottle) وسیله ای ضروری در هر سالن آرایش یا پیرایش است؛ آرایشگر برای انجام کار های اصلاح و کوتاهی مو و… به ابزار مختلفی نیاز دارد که یکی از مهم ترین آن ها آبپاش می باشد. برای کوتاه کردن مو ها، آبپاش عصای دست آرایشگر است زیرا به مرتب شدن مو ها کمک می کند و باعث کوتاهی بهتر و منظم تر مو ها می شود. اگر با یک آبپاش مناسب، موها مرطوب شوند به راحتی می توان آن ها را تقسیم بندی کرد و در نهایت مدل موی بی نقص تری شکل می گیرد. مقدار آبی که در هر آبپاش قرار می گیرد به سایز مخزن آن بستگی دارد. قسمت سری این آبپاش ها بسیار پر قدرت است و به خوبی آب را به صورت پودری روی موی سر می پاشد و باعث می شود رطوبت رسانی به مو، به شکل کاملا گسترده انجام شود و آب چکه چکه رو صورت مشتری نریزد.
تاریخ انتشار 17 اسفند 1402
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف