بهترین عطر با رایحه سیب | 7 ادکلن اصل با بوی سیب

رایحه میوه در عطرها طرفداران بسیار زیادی دارد. میوه‌ها حس و حالی سرزنده و شاداب را به عطر القا می‌کنند و باعث ایجاد حس رهایی، شادی و نشاط در افرادی می‌شوند که آن را بو می‌کنند. نت‌های میوه‌ای از جمله نت‌های به کار رونده در ساخت ترکیبات خنک و معتدل بهاری و تابستانی هستند، که عطرهایی بسیار ملایم و سبک تولید می‌کنند. نت میوه حتی می‌تواند در عطرهای گرم و چوبی نیز به مشام برسد، مثل مرکبات. از این رو می‌توان گفت که رایحه میوه در بسیاری از عطرهای دنیا استفاده شده است. رایحه سیب، یکی از نت‌های میوه‌ای بسیار پرطرفدار است که عطرهای خوش‌بوی زیادی را با رایحه خود آذین کرده است.
تاریخ انتشار 18 شهریور 1403

معرفی بهترین ادکلن مردانه برای افراد سیگاری (8 ادکلن فوق لاکچری)

اگر سیگار می‌کشید حتما بفکر این افتاده اید که بوی نا مطبوع سیگار را از بین ببرید. در این مطلب بهترین ادکلن برای افراد سیگاری را معرفی کردیم که بتواند بخوبی بوی سیگار را پوشش دهد. با آبی بیوتی همراه باشید
تاریخ انتشار 27 مرداد 1403

معرفی عطر مگاماره | ویژگی و نت های ادکلن اورتو پاریسی مگاماره

عطر مگاماره از برند اورتو پاریسی ( ORTO PARISI - Megamare )، یکی از عطرهای بسیار محبوب در صنعت عطر و ادکلن است که طرفداران بسیار زیادی را از آن خود کرده است. این عطر که محصول سال 2019 برند اورتو پاریسی است، از ابتدای ورود خود به بازار جایگاه ویژه‌ای در دل طرفداران این برند پیدا کرد. عطار مگاماره آقای الکساندر گولتیری است که عطر مشهور بلک افغان از برند ناسوماتو را نیز طراحی دست ایشان می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی عطر مگاماره ، شناخت ویژگی‌ها و عطرهای مشابه به آن بپردازیم.
تاریخ انتشار 16 مرداد 1403

گران ‌ترین ادکلن زنانه در سال ۲۰۲۳

در این مقاله از سایت آبی بیوتی قصد داریم به شما چند مورد از گران ‌ترین ادکلن زنانه در سال 2023 و ادکلن ‌های زنانه گران قیمتی که در ایران موجود هستند را به شما معرفی کنیم
تاریخ انتشار 14 مرداد 1403

آیا استفاده از عطر حرام است؟ + نظر دین در این رابطه

استفاده از عطر و ادکلن‌ میان اکثر افراد رایج است و بسیاری از بانوان و آقایان برای خوشبو شدن خود از عطرها و ادکلن‌های مختلفی استفاده می‌کنند. اما گاهی مواقع ممکن است چنین سوالی برای آنها پیش میاید که آیا استفاده از عطر و ادکلن حرام است؟
تاریخ انتشار 23 تیر 1403

تشخیص ادکلن اصل | دست کلاهبرداران را رو کن!

در حال حاضر برندهای بسیار مختلفی در سراسر جهان در حال تولید انواع مختلفی از عطر و ادکلن‌ها هستند. برخی از این برندها بسیار محبوب بوده و حتی در سطح جهان نیز دارای شهرت بسیار زیادی هستند. برخی دیگر نیز تنها در برخی از کشورها دارای شهرت و محبوبیت خاص هستند. برخی نیز به دلیل عدم کیفیت، چندان محبوب نبوده و شهرت خاصی ندارند.
تاریخ انتشار 22 تیر 1403

خوشبوترین عطر مردانه در ایران

معرفی برخی از بهترین و خوشبو ترین عطر های مردانه در ایران و بررسی رایحه آنها. به همراه لینک خرید بهترین عطر مردانه از در کوچه عطر کافی است برای اولین بار در دیدار با یکی از مردان مهم زندگی خود به‌عنوان همسر، دوست، همکار، همکلاسی و ... حاضر شوید. اگر از یک عطر خوش‌بو، خاص و جذاب استفاده کرده باشد، آن دیدار اول، برای شما فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز خواهد شد. بنابراین، می‌توان گفت، بوی خوش، در کنار ظاهر و شخصیت خوب، تکمیل‌کننده حس‌ خوبی است که به یادگار می‌ماند. از همین جهت خیلی از آقایان به دنبال خوش بو ترین عطر مردانه جهت جلب‌توجه مخاطب و فراهم کردن یک حس خوب و قابل‌تحسین هستند.
تاریخ انتشار 19 خرداد 1403

نکات مهم که قبل از خرید عطر باید بدانید

عطری که انتخاب می‌کنید، نه تنها احساسات شما بلکه خلق‌وخو، اعتماد به نفس و حتی برداشت دیگران از شما نیز تاثیر می‌گذارد. بنابراین این 8 فاکتور انتخاب عطر را حتما بدانید. انتخاب عطر مناسب می‌تواند تجربه‌ای چالش‌برانگیز اما لذت‌بخش باشد. عطری که انتخاب می‌کنید، نه تنها احساسات شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند بر خلق‌وخو، اعتماد به نفس و حتی برداشت دیگران از شما نیز تاثیر بگذارد. به همین دلیل، انتخاب عطر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله، به نکات مهم خرید عطر و ادکلن می‌پردازیم. با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید عطری را انتخاب کنید که به بهترین وجه شخصیت و سلیقه شما را نشان دهد.
تاریخ انتشار 9 خرداد 1403

یک عاشقانه کلاسیک: عطر ورساچه پور هوم و پوران هوم یا عطر شاه!

هردوی این محصولات در وب سایت عطر فرید موجود میباشد و شما میتوانید عطر پوران هوم و عطر ورساچه پور هوم را با مراجعه به وب سایت atrefarid.com تهیه نمایید. تصور کنید که به یک سفر عاشقانه و کلاسیک آمده اید، جایی که در آن عطرفرید قصد دارد دو عطر ورساچه پور هوم و عطر پوران هوم را به شما معرفی کند. هردوی این عطرها جایگاه ویژه ای در دنیای ادکلن های مردانه پیدا کرده اند که به لطف ترکیبات خاص و منحصر به فرد آنهاست.
تاریخ انتشار 31 اردیبهشت 1403

بهترین عطر مخصوص میگرنی ها

آمار و ارقام نشان می‌دهد حدود 35% از افراد در مواجهه با محصولات معطر مانند عطر و ادکلن دچار علائم آلرژی مانند مشکلات تنفسی و سردرد می‌شوند. همین طور تحقیقات اثبات کرده که رایحه‌های تند و زننده دومین عامل شایع میگرن (بعد از موقعیت‌های استرس‌زا) هستند؛ بنابراین اگر خودتان به میگرن مبتلا هستید یا می‌خواهید به افراد میگرنی عطر هدیه بدهید، باید بیشتر از همیشه در انتخابتان وسواس داشته باشید.
تاریخ انتشار 9 اردیبهشت 1403

ادکلن‌های خاص برند ویکتوریا سکرت برای خانم‌ها

ویکتوریا سکرت نامی آشنا برای بانوان است که عطرهای خوشبو دارد. انواع عطر ویکتوریا سکرت با روایح مختلف همه سلیقه‌ها را پوشش داده که در مجالس رسمی و غیر رسمی می‌توان از آن استفاده کرد. هر برند داستانی دارد که مجموعه‌ای از حوادث، اتفاقات و رویدادها در کنار یکدیگر باعث معروفیت و شناخته شدن آن شده‌اند. آقای روی ریموند قصد خرید لباس زیر برای همسر خویش داشت که در آن زمان تنوع زیادی وجود نداشت و بیشتر مدل‌ها کپی شده از روی یکدیگر و زشت بودند. در همین حال ایده تاسیس فروشگاه لباس زیر شکل گرفت.
تاریخ انتشار 4 اردیبهشت 1403

بهترین ادکلن‌های پائیزی برای شب‌های سرد

فصل پائیز، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به عنوان یک فصل پراهمیت در سال شناخته می‌شود. این فصل با تغییر رنگ‌های درختان به طیفی از نارنجی‌ها، قرمزها و زردها، هوای خنک و خشک، و همچنین بادهای منعطف و پویا به خود خصوصیت‌های خاصی بخشیده است. به عنوان یک فصل پویا و رنگارنگ، پائیز نیازمند عطر و ادکلن‌هایی است که با خصوصیت‌های این فصل هماهنگ باشند.
تاریخ انتشار 25 آبان 1402

عطر و ادکلن‌های پاییزی برای روزهای سرد!

پاییز، فصلی زیبا و رنگارنگ است که با برگ‌های زرد، نارنجی و قرمزش، حال و هوای خاصی به طبیعت می‌بخشد. این فصل، همچنین فصلی است که با روزهای سرد و کوتاه‌تر همراه است. اگر می‌خواهید در این فصل که به فصل عشاق نیز شهرت دارد، ظاهری جذاب داشته باشید و توجه دیگران را به خود جلب کنید، در این مقاله، قصد داریم به معرفی چند عطر و ادکلن زنانه و مردانه پاییزی برای روزهای سرد بپردازیم؛ تا انتها همراه ما باشید.
تاریخ انتشار 15 آبان 1402

مناسب‌ترین عطر‌ها برای قرار‌های عاشقانه

از جذاب‌ترین و خاطره انگیز‌ترین قسمت‌های زندگی می‌توانیم به قرار‌های عاشقانه اشاره کنیم. احساسی که در این قرار‌ها نهفته است و ما را درگیر خود می‌کند، حسی عجیب و شیرین است. در این قرار‌ها ما به دنبال این هستیم که طرف مقابل را مجذوب و شیفته‌ی خود کنیم و در این راستا از کاری دریغ نمی‌کنیم. یکی از بهترین راه‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل و عاشق کردن آن، استفاده از یک عطر مناسب می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و طرف مقابل، با انتخاب مناسب‌ترین عطر برای قرار عاشقانه بیشترین تاثیر را بر روی او بگذارید. در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با عطر‌ها با شما صحبت می‌کنیم و نکاتی را در خصوص انتخاب عطر مناسب برای شما بازگو می‌کنیم. در صورتی که به این مطالب علاقه دارید، می‌توانید ما را همراهی کنید.
تاریخ انتشار 7 آبان 1402

8 مدل از بهترین عطر و ادکلن زنانه لانکوم-lancome با ماندگاری فوق العاده [2021]

لانکوم در سال 1935 تاسیس شد ، یک برند لوکس فرانسوی است که به هنرهای عطر سازی و لوازم آرایشی تسلط دارد. از زمان معرفی پنج عطر اول خود در نمایشگاه جهانی World بروکسل در سال تاسیس ، جایگاه امیدوار کننده ای را در میان بهترین ها به ثبت رسانده و با گذشت زمان به یکی از بزرگترین مارک های جهان تبدیل شده است. به لطف وسعت و تنوع مجموعه ای از عطرهای معروف ، لانکوم توانست عطرهای لوکس و متناسب با سلیقه هر خانم ارائه دهد. این بهترین عطرهای زنانه هستند که باید حداقل یکی از آنها را در مجموعه خود قرار دهید.
تاریخ انتشار 24 مرداد 1402
تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف