دامپزشک آنلاین چه خدماتی ارائه میده و چطور و در چه مواقعی می‌تونه کمکم کنه؟

دامپزشک آنلاین یه گزینه محبوب و به درد بخور برای کسایی که وقت مراجعه به کلینیک ها و بیمارستان های شلوغ رو ندارن. دامپزشک آنلاین به سوالات و ابهاماتتون راجب حیوان خانگیتون پاسخ میده و به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما هستش تا توصیه های لازم و به درد بخور برای حل مشکلات بچتون بهتون ارائه بده.
تاریخ انتشار 13 خرداد 1403

راحتی و شادابی: بهترین جای خواب سگ و گربه برای خواب بهتر حیوانات

گربه و سگ، دو حیوان خانگی محبوب هستند که در اکثر خانه‌ها دیده می‌شوند اما آیا نگهداری از این حیوانات کار آسانی است؟ شاید نگهداری از حیوانات به نظر برخی افراد کاری آسان به نظر برسد، اما در واقع نیازمند توجه و مسئولیت پذیری بالایی می‌باشد. این حیوانات به تغذیه منظم، جای خواب مناسب پاکیزگی ، فعالیت و تمرین، مراقبت‌های پزشکی و در نهایت توجه مخصوص از سوی صاحبانشان نیاز دارند.
تاریخ انتشار 4 بهمن 1402

ویتامین‌های مورد نیاز پرندگان (تضمینی برای سلامت و رشد پرنده)

از رایج‌ترین مشکلات طیور، سوء تغذیه است. حتی صاحبان با تجربه طوطی ممکن است در استفاده از غذاهایی که ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری پرندگان را دارند؛ که در واقع تضمینی برای سلامت و رشد پرنده نیز هست، صرفه‌جویی کنند. متاسفانه بسیاری از بیماری‌هایی مانند: نارسایی کلیوی، تنفسی، بیماری کبدی، بیماری اسکلتی عضلانی و مشکلات در تولید مثل که در پرندگان خانگی مشاهده می‌شود؛ ریشه در سوء تغذیه دارد. لذا در این پست قرار است اطلاعات مهم و مفیدی را در مورد تغذیه‌ی پرندگان خانگی با انواع ویتامین‌ها در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم. لطفا تا پایان این مطلب با ما باشید.
تاریخ انتشار 3 بهمن 1402

آموزش و سرگرمی: بهترین اسباب بازی برای تربیت هوش و مهارت‌های پرندگان

پرندگان دسته ای از حیوانات هستند که دارای زیبایی خیره کننده‌ای می‌باشند. این حیوانات با ورود به خانه شما ارامش طبیعت را به همراه می آورند. اما برای نگهداری از پرندگان به عنوان حیوان خانگی ما به چه چیزهایی نیاز داریم؟ پرندگان به مواردی همچون آرامش، فضای کافی ، توجه ، پرواز، تغذیه مناسب، آب‌دادن و پرورش صحیح نیاز دارند. علاوه بر آن خرید قفس مناسب، تمیزی و نظافت منظم، توجه به سلامت و واکسیناسیون، خرید انواع اسباب بازی ها و ... نباید فراموش بشود‌. ما در این مقاله قصد معرفی وسایلی جذاب و سرگرم کننده برای حیوانات را داریم. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین اسباب بازی پرندگان آشنا کنیم.
تاریخ انتشار 2 بهمن 1402

بهترین پارک سگ، شادی بی‌پایان:مکانی برای سرگرمی حیوانات خانگی

سگ‌ها یکی از پرطرفدارترین حیوانات اهلی در سراسر جهان هستند. این موجودات وفادار و اجتماعی توانسته‌اند خود را در دل بسیاری از مردم جا کنند. اما یکی از ترس هایی که مردم هنگام به سرپرستی گرفتن این موجودات از خود نشان می دهند به دلیل وجود چنین پرسش هایی است که حیوانات انرژی خود را چگونه تخلیه می‌کنند؟ آیا ممکن است به دیگران صدمه بزنند؟ چگونه می توان انرژی آنها را به شکل درست تخلیه کرد؟ اما جای نگرانی نیست ما در این مقاله شما را با وسیله‌ای به نام پارک سگ آشنا می کنیم و بهترین پارک سگ را به شما معرفی خواهیم کرد.
تاریخ انتشار 1 بهمن 1402

زیردریایی شگفت‌انگیز:بهترین آکواریوم خانگی به سبک جدید

بسیاری از افراد دنیای زیر آب را دنیای ناشناخته ها می دانند. دنیایی که اسرار زیادی را در دل خود جای داده است. انواعی از گونه های پرشمار و متنوع حیوانات در دریاها زندگی می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید فقط ماهی ها با بیش از 3۳,۰۰۰ گونه معروف در دریا ساکن هستند. اما به نظر شما ممکن است روزی برسد که همه ما پنجره ای کوچک از دریاها در خانه هایمان داشته باشیم؟ بله معلوم است که می‌شود. آکواریوم ها پنجره ای شیشه‌ای از دنیای زیر آب هستند و با خودشان شگفتی به همراه دارند.ما در این مقاله قصد معرفی بهترین آکواریم خانگی را داریم.
تاریخ انتشار 28 دی 1402

تمیزی بدون دردسر: بهترین خاک گربه برای تمیزی سریع و آسان

به جرأت می‌توانم بگویم یکی از بامزه ترین حیوانات خانگی، گربه ها هستند. گربه ها می‌توانند در مدت زمان کوتاهی شما را چنان به خود وابسته کنند که فکر ادامه زندگی بدون آنها برای شما دلخراش باشد. اما گربه ها نیز مانند هر حیوان دیگری برای زندگی کردن به وسایل و تجهیزاتی نیاز دارند. ساده ترین موارد مورد نیاز آب و غذا و تهیه مکان نگهداری مناسب یا همان جای خواب گربه است. اما تنها تهیه این موارد کافی است؟ در پاسخ باید بگویم که خیر.
تاریخ انتشار 27 دی 1402

حمل راحت، سفر شاد: بهترین باکس حمل سگ و گربه با دسته‌های مرغوب

حیوانات خانگی، مانند سگ و گربه، همواره جزء جدایی ناپذیر و مهمی از زندگی انسان‌ها بوده‌اند. بعضی از انسان ها به قدری به این حیوانات محبت می‌کنند که آن ها را مانند اعضای خانواده خود می دانند. اما به نظر شما دوست داشتن تنها می‌تواند برای این حیوانات کافی باشد؟ در پاسخ باید بگویم که حیوانات برای ادامه زندگی به همراه روحیه مناسب به موارد دیگری همچون جای خواب مناسب، غذای سالم، پارک سگ ، باکس حمل سگ و گربه و... نیاز دارند. ما در این مقاله اختصاصا بهترین باکس حمل سگ و گربه را به شما معرفی خواهیم کرد.
تاریخ انتشار 26 دی 1402

راهنمای بهترین تشویقی سگ

سگ‌ها، یکی از صمیمی‌ترین و وفادارترین حیوانات خانگی هستند. این حیوانات نژاد های مختلفی در سراسر جهان دارند. سگ‌ها به عنوان حیوانات اجتماعی، به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند و بهترین دوست شما خواهند شد. بسیاری از سگ‌ها نیز استعدادهای ویژه‌ای دارند. آنها به عنوان سگ‌های نگهبان، راهنماهای کمکی، سگ های پلیس و... فعالیت می کنند. اما سگ ها برای ادامه زندگی نیازهایی اساسی دارند از جمله آب و غذا ، سگ‌ها به تغذیه‌ای مناسب و منظم نیاز دارند. باید به آنها غذاهایی داده شود که حاوی تمامی مواد غذایی لازم برای سلامتی آنها باشند.
تاریخ انتشار 25 دی 1402

راهنمای انتخاب بهترین غذای خشک گربه

همه ما گربه ها را با ناز بودن و ملوس بودن آنها می‌شناسیم. گربه ها با رفتارهایی که از خود نشان می دهند به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین حیوانات خانگی در جهان تبدیل شده‌اند. گربه‌ها نژادهای مختلفی دارند و هرکدام از نژادها ویژگی‌ها و شخصیت خود را دارند اما همگی آنها برای ادامه زندگی و شادابی به جای خواب مناسب، غذای مقوی و کافی و توجه از سوی صاحبانشان نیاز دارند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین غذای خشک گربه، راهنمای خرید بهترین غذای خشک گربه، تاثیر غذای خشک بر سلامت و تندرستی گربه و... را داریم.
تاریخ انتشار 23 دی 1402

بهترین قفس پرنده برای نگهداری و مراقبت از پرندگان

پرنده‌ها یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین گروه حیوانات در جهان هستند. آنها به نوبه خود انواع و اقسامی ازنظر اندازه، رنگ، شکل و رفتار و ... دارند‌.هوش بالای پرندگان باعث شده است تا برخی از آنها به عنوان حیوان خانگی با انسان ها زندگی کنند. جالب است که بدانید برخی از پرنده‌ها می‌توانند آواز بخوانند یا صداهای دیگر را تقلید کنند و این رفتارشان زیبایی و تفاوت آنها را دو چندان می‌کند. اما محل نگهداری این حیوان زیبا کجاست؟ در کجا باید آنها را نگهداری کرد؟ پاسخ قفس پرنده است. برای نگهداری و مراقبت از پرندگان، استفاده از قفس پرنده می‌تواند گزینه مناسبی باشد. ما در این مقاله قصد معرفی بهترین قفس پرنده به شما عزیزان را داریم.
تاریخ انتشار 21 دی 1402

راهنمای انتخاب بهترین لباس سگ و گربه برای حیوانات خانگی

سگ و گربه، از زمان های گذشته تا به حال همیشه رفیق و همراه انسان‌ها بوده‌اند. اما این دو حیوان تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند. سگ‌ها حیواناتی بسیار اجتماعی هستند و روابط نزدیک تری با انسان ها دارند اما گربه ها حیواناتی مستقل هستند و تمایل دارند بیشتر وقتشان را به تنهایی بگذراند. حتما شما هم تصاویر منتشر شده از حیوانات در لباس های زیبا و با نمک را دیده‌اید؛ اما نمی دانید چگونه این لباس ها را تهیه کنید و اطلاعات کافی در این مورد ندارید. جای نگرانی نیست ما در این مقاله قصد معرفی بهترین لباس سگ و گربه را داریم.
تاریخ انتشار 19 دی 1402
    تا 60% تخفیف بر روی صدها عنوان کتاب! خرید کتاب با 50% تخفیف